Marketing afiliat vs. Network Marketing: Cunoașteți diferența

Te-ai întrebat vreodată despre marketingul afiliat vs marketing în rețea? Iată un ghid rapid care vă poate ajuta să înțelegeți diferența.

Este posibil să fi văzut una sau mai multe rude/prieteni de familie stând la tine acasă, propunând părinților tăi ideea despre săpunurile Amway. S-ar putea să fi menționat comisioanele și produsele de marketing pe mai multe niveluri (MLM). Cu toate acestea, nu știai că totul se rezumă la marketing afiliat și în rețea.

În calitate de proprietar de afaceri, știți că magicul marketing poate aduce la masă. Are puterea de a atrage publicul și de a le transforma în potențiali clienți potențiali. Specialiștii de marketing lucrează cu echipa de dezvoltare a produselor, vânzări, distribuție și publicitate pentru a aduce clienți care pot achiziționa servicii și produse.

Cu ajutorul strategiilor de marketing, companiile își pot vinde, angaja, informa, spori credibilitatea și își pot extinde afacerea. Cu toate acestea, mărcile trebuie să știe ce funcționează pentru piață și concurenți. Include marketing afiliat și marketing în rețea.

Permiteți-ne să vă ajutăm să înțelegeți despre ce înseamnă marketingul afiliat și de rețea.

Ce este Marketingul Afiliat?

Trebuie să vă rafinați definiția dacă spuneți că marketingul afiliat este similar cu companiile, programele și marketingul în rețea MLM.

Marketingul afiliat este locul în care puteți câștiga comisioane prin vânzarea produselor. Promotorii se afilează cu produsele care constau în comisioane pe un singur nivel. Considerați-l un model de vânzări care răspândește gradul de conștientizare despre serviciu sau produs de pe piață, acordând comisioane afiliaților atunci când efectuează vânzarea sau convertesc clienții potențiali.

Marketingul afiliat este împărțit în două mari categorii – mărci și afiliați.

Afiliații sunt agenții de marketing sau promotorii responsabili pentru promovarea produsului sau serviciului în nișe semnificative prin site-uri de cumpărături, bloggeri, site-uri web de recenzii a produselor, aplicații mobile, loialitate și cupoane. În schimb, mărcile oferă servicii sau produse pe care afiliații le promovează, cum ar fi comerțul electronic, călătoriile, broadband, comerțul cu amănuntul și multe altele.

Cu cuvinte simple, un program de afiliere poate ajuta la câștigarea de comisioane satisfăcătoare. Cu toate acestea, vine cu mai multe avantaje, dezavantaje, provocări și oportunități care permit afacerilor să funcționeze fără probleme atunci când cerul este limita.

Avantajele programului de afiliere

  • Idee de afaceri low-cost – Cel mai bun lucru despre un program de afiliere este că nu are nicio barieră în calea creșterii pe piață. Specialiștii în marketing pot începe cu un nou site de marketing, pot decide despre nișa și pot începe cu promovarea.
  • Flexibilitate – Se pot crea mai multe bloguri, campanii, postări pe rețelele sociale și reclame pentru a comercializa link-urile fără a rămâne la un număr. Puteți promova linkul de afiliat des dacă primiți bani înapoi sub formă de comision.
  • Costuri reduse de investiție – Un program de afiliere nu presupune costuri de investiție pentru a crea un site web și a începe cu afacerea dvs.
  • Afaceri de miliarde de dolari – Dacă nu știți, afiliatul este o industrie de miliarde de dolari care conduce piața cu stimulente mari.
  • Nu este necesară expertiză – Afiliatul nu necesită expertiză; puteți începe cu campanii standard pentru a optimiza modele de succes.
  • Venit secundar – Specialiștii în marketing pot urmări site-ul web afiliat în timp ce lucrează cu normă întreagă și generează venituri prin intermediul unui afiliat.
  • Munca independentă – Vei fi șeful tău, fără nimeni să-ți spună ce să faci și este o modalitate excelentă de a-ți începe modul de lucru independent.
  •   Infrastructura componabilă explicată în mai puțin de 5 minute

    Contra programului de afiliere

  • Concurență – Indiferent de beneficiile marketingului afiliat, concurența este ceva ce nu poți controla. Oamenii s-au alăturat afiliaților de câțiva ani încoace datorită gamei sale largi de beneficii, dar s-a rezumat la o concurență ridicată pe care trebuie să o strategie.
  • Reguli stricte – Trebuie să urmați toate regulile și reglementările comerciantului afiliat. S-ar putea să fii șeful tău, dar trebuie să te asiguri că regulile sunt respectate atunci când partajezi linkurile.
  • Lipsa bazei de clienți – Clientul poate face prima achiziție prin link-ul dvs., dar nu o va mai face. Clienții pot merge direct pe site-ul comerciantului pentru a face achiziția necesară și a o face.
  • Ce este Network Marketing?

    După cum sugerează și numele, marketingul în rețea lucrează cu rețeaua distribuitorului care implică strategii sistematice, cum ar fi generarea de clienți potențiali, recrutarea și managementul. Companiile vizează distribuitorii pentru a se integra cu produsele și a începe să le vândă.

    Marketingul în rețea vine în diferite niveluri, cum ar fi:

    • Marketing de rețea unic – se concentrează pe vânzarea de servicii și produse.
    • Marketing de rețea pe două niveluri – Se concentrează pe vânzările directe de către afiliați sau distribuitori.
    • Marketing pe trei niveluri – Se concentrează pe marketingul bazat pe distribuție.

    Companiile nu urmează un sistem bazat pe comisioane în marketingul în rețea, ci îi angajează pe cei care cunosc produsele ca distribuitori. Acești distribuitori primesc produse la un preț redus pe care le pot vinde pe piață la prețuri tipărite.

    Comisioanele downline sunt oferite distribuitorilor existenți pentru a recruta oameni noi și pentru a obține un procent mic de vânzare unde ciclul poate continua. Este cunoscut și ca marketing pe mai multe niveluri și poate ajuta utilizatorii să câștige bani în timp ce vând produsele.

      Cum să inserați o imagine sau alt obiect în Microsoft Office

    Avantajele programului de rețea

  • Începeți cu oportunități de afaceri – Este o modalitate excelentă de a începe să lucrați la ideea dvs. de afaceri și de a intra pe piață.
  • Partajați servicii clienților – Puteți începe cu rețelele sociale în timp ce împărtășiți experiențe și povești despre pierderea în greutate.
  • Flexibilitate – Se poate obține mai mult timp acasă fără a investi mult timp în vânzarea produselor.
  • Contra programului de rețea

  • Vânzări față în față – Majoritatea vânzărilor de programe de rețea sunt față în față, mai degrabă decât vânzări online.
  • Este nevoie de timp pentru a câștiga bani – Distribuitorii vor avea nevoie de timp pentru a câștiga bani, deoarece nu vin instantaneu ca în cazul afiliaților.
  • Marketing afiliat vs. Rețea de marketing

    Cel mai bun lucru despre marketingul afiliat și în rețea este că nu urmează o infrastructură complexă de marketing. Cu toate acestea, aceasta este singura diferență dintre marketingul afiliat și cel de rețea. Iată o scufundare profundă a diferențelor dintre marketingul afiliat și cel de rețea.

    Platformă de recomandare pentru clienți

    Programele de afiliere sunt ușor de promovat folosind platforme de social media precum Facebook, Twitter, e-mailuri, bloguri, Instagram, site-uri web și YouTube. Folosiți conținutul pentru influența dvs. și puneți linkul de recomandare în el. Clienții pot achiziționa produse folosind link-ul tău, iar tu vei primi comision.

    Pentru un program de rețea, trebuie să faci rețea în lumea reală (nu în lumea virtuală) pentru a construi o relație bazată pe afaceri. Această relație (clienții) sunt apoi convertite pentru a-i transforma în potențiali clienți.

    Planuri de compensare

    În ceea ce privește programele de afiliere, afiliații pot câștiga un comision ori de câte ori cineva face o achiziție folosind link-ul sau codul de recomandare. Comisioanele pot fi mai mari sau mai mici in functie de tipul programului si ofertele companiei. Puteți începe cu un canal YouTube sau un blog pentru a genera bani.

    Cu toate acestea, marketingul în rețea va ajuta la generarea de bani numai atunci când aveți o rețea semnificativă în care puteți promova produsele. Unii membri trebuie să cumpere produsele în prealabil, iar apoi pot începe prin a le promova pe baza experiențelor lor personale.

    Costul de aderare

    Pentru agentul de marketing afiliat, nu există niciun cost de aderare pentru majoritatea dintre ei. Există o sumă mică pentru câteva programe de afiliere, de obicei creditate înapoi afiliatului cu prima plată, dar cele mai multe sunt gratuite pentru afiliați. Cu toate acestea, poate doriți să includeți costul site-ului dacă intenționați să începeți să vindeți produsele.

    Cu toate acestea, cu marketingul în rețea, trebuie să achiziționați produsele la o rată redusă (minim 100 USD) înainte de a le vinde. Distribuitorii trebuie să folosească produsul și să-și prezinte experiența pe piață pentru a-l promova și a câștiga bani. Odată cu aceasta, distribuitorul trebuie să plătească toate cheltuielile.

      Cum să obțineți indicații de navigare pentru ciclism în Apple Maps

    Factori de risc

    Programele de afiliere vin cu un risc minim, deoarece nu există costuri de investiție (pentru programele maxime), cu excepția dezvoltării și marketingului site-ului web. Cu toate acestea, pe termen lung, site-ul și strategiile de marketing vă pot ajuta mai mult decât vă așteptați.

    Cu programele de rețea, trebuie să investiți inițial pentru program (în majoritatea cazurilor) și va trebui să îndepliniți ținta lunară (ceea ce nu este posibil în fiecare lună).

    Baza de Marketing

    După cum am menționat mai sus, marketingul afiliat este ușor cu platformele digitale precum blogurile și canalele YouTube. Le permite utilizatorilor să pună doar conținutul cu link-ul unui anumit produs(e) și să înceapă să genereze bani.

    Cu toate acestea, marketingul în rețea se concentrează mai mult pe vânzările clienților care îi fac pe reprezentanți să întâlnească oameni față în față. Se concentrează în principal ca client către vânzările clienților.

    Sistem

    Dacă sunteți confuz în legătură cu schemele piramidale și cu lanțul drept, este posibil să vă țineți departe de afiliați și rețele. O strategie de marketing în lanț drept este ideală pentru marketingul afiliat, în timp ce marketingul în rețea este mai mult o strategie piramidală.

    Cote lunare

    Cel mai bun lucru despre marketingul afiliat este că nu se va întâmpla nimic dacă ai o lună lentă (în care nu faci vânzări). Nu veți fi retrogradat sau concediat, deoarece nu există ranguri și nu sunteți angajat al companiei. Vei fi șeful tău fără nicio grijă cu privire la cota lunară și la zero vânzări. Dezavantajul este doar că nu există bani pentru luna respectivă.

    Cu toate acestea, marketingul în rețea vine cu o cotă minimă de vânzări pentru distribuitori, numită volum de calificare sau personal. Trebuie să se întâlnească cu piața, sau pierzi comisioane, să fie retrogradat în ranguri inferioare și să fie concediat. Dacă doriți să vă salvați de la concediere, cumpărați produsul.

    Afaceri de promovat

    Specialiștii de marketing afiliați au libertatea de a promova mai multe produse simultan, de la pensiuni la companii alimentare și de călătorie la programele Amazon Associates. Alegerea este a ta. Începeți cu produsul, menționați-le pe blog și începeți să promovați toate produsele deodată, dacă asta doriți.

    Marketingul în rețea se referă la promovarea produselor unei singure companii, deoarece alegerea de mai multe ori poate avea un impact negativ asupra numelui tău. Promotorul poate opta pentru companii precum Amway, Herbalife, Mary Kay și produse Avon. Trebuie să trimiteți un mesaj excelent companiei înainte de a opta pentru altele.

    Concluzie

    Fără îndoială, marketingul afiliat și de rețea au avantajele și dezavantajele lor, făcându-i pe promotori să opteze pentru unul dintre ele. Cel mai bine este să analizați și să comparați programele, să înțelegeți ce implică acestea și apoi să decideți asupra unuia dintre ele. De asemenea, verificați ce se va întâmpla dacă nu faceți o vânzare într-o lună în marketing de rețea pentru a vă face o imagine clară înainte de a vă angaja.

    S-ar putea să te uiți la unele dintre cele mai bune programe de afiliere la care te poți înscrie și să faci bani.