Inbound Marketing: viitorul marketingului

Tot ce trebuie să știți despre instrumentele și strategiile de inbound marketing.

Conceptul de inbound marketing subliniază valoarea creării de conținut pentru a atrage vizitatori și a-i ghida prin pâlnia de vânzări.

Stabilește relații cu clienții prin postări relevante în rețelele sociale, marketing prin e-mail sau anunțuri adaptate pentru dispozitive mobile.

Inbound marketing defalcă metodele tradiționale, vorbind cu clienții pe platformele pe care le folosesc deja, livrând mesaje diferite pe diferite platforme și direcționând clienții să facă o achiziție atunci când sunt gata, în loc să îi preseze să facă o achiziție acum.

La urma urmei, clienții arată mai multă disponibilitate de a plăti atunci când au timp să exploreze oferte și cred că primesc cel mai bun pariu. Astfel, inbound marketing este o modalitate subtilă de a transforma clienții potențiali în clienți. Consultați acest tabel la îndemână pentru o listă a unor instrumente minunate de inbound marketing!

Titlu

Descriere

Explora

HubSpot

Platformă all-in-one pentru marketing, vânzări, asistență.


Explora

Surfer

Instrument SEO pentru rezultate de prima pagină, analiză automată.

Explora

SEMRush

Instrument SEO pentru analiza competitorilor, cercetarea cuvintelor cheie.

Explora

Tampon

Marketing pe rețelele sociale cu planificare și analiză.


Explora

Ce este Inbound Marketing?

Inbound marketing este o abordare strategică care se concentrează pe crearea de conținut valoros pentru o afacere pentru a atrage clienți. Metodologia de marketing digital este aliniată cu obiectivul pe termen lung al organizației, care implică partajarea informațiilor și elaborarea mesajelor.

Este considerată o metodă de rezolvare a problemelor pentru a crea curiozitate pentru produse, mai degrabă decât pentru a împinge serviciile pe piață. Un exemplu principal este o pagină de destinație bună a produsului, care este informativă și orientată spre vânzări.

Ideea din spatele unei strategii de inbound marketing este de a atrage potențiali clienți către marcă, iar clienții se poziționează pentru a primi produsul după ce au primit informații valoroase.

Diferența dintre Inbound și Outbound Marketing

Iată un tabel care discută diferențele critice dintre marketingul inbound și outbound:

DescriereInboundOutboundDefinitionInbound marketing, cunoscut și sub denumirea de content marketing, atrage atenția clienților. Outbound marketing este o metodă tradițională de marketing pentru a ajunge la clienți pentru a vinde servicii. Se concentrează pe crearea de conținut informativ pentru a atrage interesul clienților. Se concentrează pe crearea de conținut non-digital pentru sporește concentrarea cutsomer asupra produselor. Modalitatea de comunicare Marketingul inbound implică comunicare în două sensuri în care clienții interacționează pentru a obține informații adecvate despre produse. Aceasta implică o comunicare unidirecțională în care marketerul împărtășește toate informațiile despre produse pentru a le vinde. Tehnica Tehnica sa de marketing este concepută pentru clienți potențiali. Conținutul de marketing extern este expus la diferite tipuri de public în fiecare zi. MetodăAceastă metodă este folosită pentru a crea conștientizarea mărcii sau vizibilitatea pe piață. În marketingul extern, agentul de marketing prezintă clienților anumite produse. AbordareBrandurile solicită permisiunea clienților înainte de a partaja informații din inbound marketing. Agentul de marketing întrerupe clienții pentru a oferi informații despre produs.Obiectiv Scopul inbound marketing este de a crește implicarea mărcii pe piață.Scopul său este de a crea implicarea cu produsul în rândul publicului.

Cum funcționează Inbound Marketing?

CRM, ERP și cookie-urile de urmărire sunt folosite de inbound marketing pentru a colecta date de comportament online. Specialiştii în marketing pot folosi aceste informaţii pentru a intra în legătură cu publicul interesat să afle de la ei pe diverse platforme. Folosind date și strategie, mărcile pot viza clienții care își iau deja în considerare bunurile sau serviciile prin inbound marketing.

Poate atrage oameni interesați de afacere prin marketingul de conținut, cum ar fi scriind postări pe blog și articole despre tendințele industriei și alt conținut orientat către piața țintă pe baza segmentării clienților.

Inbound marketing se concentrează pe furnizarea de informații clienților fără a-i presa să facă o achiziție și a-i forța să acționeze înainte de a fi gata. Relațiile pe care marketingul inbound continuă să le stimuleze și să le faciliteze mult timp după prima achiziție sunt cele mai mari atuuri ale sale.

Tipuri de Inbound Marketing

Următoarele sunt patru tipuri populare de inbound marketing:

#1. Scrierea conținutului

Conectarea conținutului este modalitatea principală de a prezenta clienților informații despre marcă. Mărcile creează articole, scrieri pe bloguri, postări media, pagini de destinație pre-produs și multe altele pentru a ajunge la public. Îmbrățișarea marketingului inbound cu conținut de înaltă calitate poate oferi strategia ideală pentru a reprezenta o afacere.

Prin articole, mărcile pot oferi informații valoroase potențialilor lor clienți și îi pot face conștienți de modul în care produsul sau serviciile îi vor beneficia.

  Ce este Stablecoin-ul PayPal USD și cum funcționează?

#2. Marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail permite mărcilor să ajungă la anumiți clienți cu mesajele lor. Este o modalitate perfectă de a promova brandul și de a rămâne conectat cu clienții pentru o creștere pe termen lung. Deoarece clientul interesat și-a furnizat adresa de e-mail, mărcile o pot folosi pentru a dezvolta implicarea cu potențialii clienți, oferind promoții, conținut, mementouri și mesaje personalizate.

#3. Social Media Marketing

Rețelele de socializare devin din ce în ce mai mult un mediu pentru inbound marketing, permițând companiilor să rămână conectate cu clienții lor și să-i facă conștienți de noile servicii sau produse. Este o modalitate semnificativă de a menține expunerea mărcii în rândul publicului potențial care interacționează în mod regulat cu afacerea prin aprecierea și partajarea postărilor.

#4. Promoție online

Publicitatea online este o modalitate eficientă de a ajunge la potențiali clienți, iar mărcile sunt folosite pentru a-și promova serviciile prin publicitate plătită. Partea esențială a reclamelor este că companiile folosesc modelul de plată pe clic pentru a crește vânzările mărcii lor. Ceea ce diferă de marketingul tradițional este că brandul împărtășește informații despre serviciile sale pentru a genera interesul clienților.

Cum se efectuează Inbound Marketing

Iată procesele pas cu pas pentru efectuarea de inbound marketing:

#1. Definiți Cumpărătorul

Identificarea cumpărătorilor este fundamentul performanței viitoare de marketing. Brandurile trebuie să se uite pe cine reprezintă, ce le interesează și cum ar trebui să fie comunicarea lor pentru a le atrage. Comunicarea în acest fel are un impact asupra clienților ideali.

Cumpărătorii au interfețele, nevoile și obiectivele lor specifice. Înțelegerea și surprinderea comportamentului fiecărui cumpărător va ajuta să se concentreze crearea rezumatului asupra punctelor care atrag clienții potriviți pentru o publicitate mai bine direcționată.

#2. Stabiliți obiective de inbound marketing

Specificarea obiectivelor și a intervalului de timp în care mărcile se așteaptă să vadă rezultate este primul pas în calcularea rentabilității investiției din activitatea lor de inbound marketing. Obiectivele trebuie să fie precise, măsurabile, realizabile, relevante și oportune.

Înainte de a stabili obiectivele de inbound marketing, evaluați capacitatea site-ului de a atrage vizitatori, de a converti clienții potențiali și de a încheia oferte. Indicatorii cheie de performanță pot include următorii: vizitele lunare unice pe site, numărul de clienți potențiali lunari, SEO, blogging-ul, rețelele sociale și e-mailul sunt toate surse de trafic.

#3. Schițați strategia de conținut

Procesul de atragere a clienților trece prin trei etape distincte:

  • Conștientizarea top-of-funnel se referă la etapa inițială a călătoriei clienților, în care aceștia caută informații primare și generale despre un anumit subiect. Scopul principal al conținutului din partea de sus a pâlniei este de a face mai mulți oameni să cunoască despre marcă și de a transforma acești oameni în potențiali clienți. Rețelele sociale, blogurile, videoclipurile, imaginile și prezentările cu informații sunt toate exemple de conținut pe care mulți oameni îl pot accesa cu ușurință.
  • Evaluarea la mijlocul pâlniei se referă la introducerea potențialilor clienți în marca și la ajutarea acestora să înțeleagă cum este a face afaceri cu tine. Conținutul din mijlocul pâlniei începe să promoveze și să introducă produsul sau serviciul. Mărcile pot folosi webinarii, studii de caz, mostre gratuite, cataloage, întrebări frecvente, specificații. foi sau broșuri pentru a-și prezenta marca și pentru a oferi publicului ceva valoros.
  • Partea de jos a pâlniei este folosită de mărci atunci când clientul caută informații care explică cum funcționează produsul sau serviciul și beneficiile acestuia. Persoanele aproape de a face o achiziție dau semne că iau în considerare produsul/serviciul. Uneori, clienții potențiali trebuie să experimenteze ceea ce poți oferi tu. Poate fi o încercare gratuită, o demonstrație a produsului, o reducere sau o evaluare gratuită, o consultare sau o estimare de preț.

#4. Strategia de marketing focalizată pe conversie

Strategiile axate pe conversie sunt concepute pentru a atrage un număr mare de vizitatori vizați pe site pentru a converti acel trafic în clienți potențiali calificați. Adresându-se întrebărilor frecvente ale clienților și motivându-i să acceseze conținutul unic, fiecare pas de marketing sprijină o propunere specifică de conținut.

#5. Proiectați procesul de creștere a conducerii

Există multe motive pentru care clienții nu reușesc să cumpere un produs; nevoia de mai multe informații este adesea principalul motiv care împiedică procesul de vânzare. Dacă un client potențial are probleme nerezolvate, probabil că va avea nevoie de mai mult timp pentru a se pregăti să treacă mai departe în canalul de marketing. Secvențele automate de e-mail sunt cea mai eficientă tehnică pentru a contacta clienții potențiali și a răspunde la întrebările acestora.

Prin e-mail, clienților potențiali de automatizare li se reamintește sau li se solicită ușor că marca are conținut valoros. Îi motivează pe potențialii clienți să revină la conținut și să treacă prin canalul de intrare. Tactici precum notificările push pentru a ajuta la conversia clienților potențiali în cumpărători.

#6. Angajați o echipă de Inbound Marketing

Inbound marketing necesită un set de abilități cuprinzător, dar concentrat. În funcție de experiența internă, capacitatea de muncă suplimentară și dimensiunea bugetului, poate fi înțelept să angajați pentru anumite poziții sau să externalizați anumite părți ale implementării inbound marketing.

  Cum să ștergeți contul Microsoft Teams

Strategii de Inbound Marketing

Iată câteva dintre strategiile populare și eficiente folosite de companii pentru inbound marketing:

Creați conținut grozav

Crearea de conținut de înaltă calitate ar trebui să fie, fără îndoială, una dintre cele mai bune strategii de inbound marketing, deoarece trăim într-o lume în care conținutul este rege. Brandurile pot realiza acest lucru prin intermediul site-ului lor web și al rețelelor sociale. Trăind într-o lume care primește conținut, crearea de conținut de înaltă calitate ar trebui să fie una dintre primele strategii de inbound marketing, care poate fi realizată pe site și pe rețelele sociale.

Clienții pot afla mai multe despre marcă vizionând sau ascultând podcasturi, citind articole de blog sau vizionând videoclipuri pe Internet care leagă interesele la produsele pe care le oferă.

De exemplu, dacă calitatea conținutului actual nu este la standardele de marketing, publicul nu îi va acorda nicio atenție. Un brand trebuie să știe unde se implică publicul țintă și pe ce se concentrează. Dacă afacerea dvs. este foarte eficientă în marketingul paginilor web și concurenții se inspiră din rețelele sociale, trebuie să vă concentrați și pe rețelele sociale.

Optimizați cercetarea

Scopul unei strategii SEO este de a direcționa în mod natural clienții către site-ul web al unei companii, începând cu paginile de destinație principale ale site-ului. Pagina unui brand se poate clasa mai bine în căutările pe site-uri precum Google, motorul de căutare de top și Bing, locul secund, dacă acele pagini sunt pline cu cuvinte cheie pe care potențialii cumpărători le folosesc pentru a vedea bunurile sau serviciile.

Dincolo de optimizarea site-ului pentru cuvinte cheie, trebuie să ne asigurăm, de asemenea, că titlurile tuturor paginilor sale de destinație sunt relevante pentru demografia țintă și că site-ul este plin cu fraze de metadate care le potrivesc. Mai mult succes în atragerea potențialilor clienți pe site poate fi obținut prin optimizarea conținutului din perspectiva SEO.

De exemplu, compania poate folosi instrumente de cercetare SEO, cum ar fi Google Search Console, Keyword Surfer și SEMrush, care afișează cuvintele cheie și subiectele actuale pe paginile web Google. În plus, puteți utiliza aceste date pentru a desfășura activități de inbound marketing prin adăugarea de cuvinte cheie optimizate la conținut.

Conform BrightEdgecompaniile B2B generează de două ori mai multe venituri din căutare organică decât orice alt canal, unde primesc 76% din tarifele de căutare de pe web.

Buletine informative

Buletinele informative prin e-mail sunt o practică standard pentru a interacționa cu publicul țintă prin e-mail abonaților interesați zilnic. Încurajând cititorii să facă clic pe conținut sau pe linkuri, aceste buletine informative acționează ca un instrument de marketing pentru a atrage cititori pe site-ul companiei.

Proprietarii de afaceri mici pot adopta, de asemenea, aceeași strategie, construind o listă de e-mail și distribuind buletine informative abonaților lor dedicați din când în când. De exemplu, trimiteți oferte regulate de produse sau servicii clienților existenți, deoarece aceștia le distribuie e-mailul. Puteți crea un loc special în mintea clienților oferind actualizări regulate despre afaceri și obiectivele viitoare. Zomato, unul dintre cei mai importanți furnizori de produse alimentare, utilizează în mod eficient buletinele informative pentru a promova afacerile.

Începe e-mailul cu o linie pe subiect și apoi include verbe înrudite în corp. Oricine s-a conectat cu această companie prin e-mail trebuie să fi văzut frazele amuzante și identificabile pe care le folosește Zomato pentru a atrage clienți.

Îmbunătățiți influența rețelelor sociale

În timp ce rețelele sociale pot avea un impact semnificativ asupra comunicării cu consumatorii, specialiștii în marketing tradițional se străduiesc să crească expunerea mărcii acolo. Rețelele sociale sunt valoroase pentru proprietarii de afaceri mici fără un buget de publicitate dedicat. Construirea unui profil crește influența mărcii, dar necesită cheltuirea banilor pe reclamele pe rețelele sociale pentru a îmbunătăți rezultatele.

De exemplu, utilizați platforme de socializare precum Instagram, Facebook sau X (fost Twitter) pentru a vă conecta cu clienții. Conform Statista, Facebook și Instagram sunt cele mai utilizate platforme de socializare de către marketeri. Un sondaj global arată că 89% folosesc Facebook și 80% folosesc Instagram pentru a-și promova afacerea.

Beneficii și provocări

Beneficii

Sustenabilitate – Inbound marketing are un impact semnificativ asupra publicului, deoarece cei care caută informații vor avea întotdeauna acces la conținut, formulare și e-mailuri de flux de lucru/alimentare prin diverse canale, în special site-uri web. Mai mulți factori, inclusiv concurenții și prețurile, stabilesc poziționarea unei mărci. De asemenea, este influențată de modul în care clienții interacționează cu marca și de modul în care o percep.

Miezul marketingului inbound este de a oferi conținut care rezolvă sau măcar ajută la rezolvarea problemei unui potențial client. Oferirea de asistență și îndrumare unui potențial client în acest fel întărește reputația mărcii ca entitate cu autoritate, cunoștințe și cu experiență.

Vizibilitate sporită – A face vizibile marca, produsele și serviciile este adesea extrem de importantă. Consumatorii țintă sunt menținuți în permanență în contact cu mărcile prin crearea de conținut și interacțiunea continuă prin e-mail și rețelele sociale. Expunerea ca furnizor va fi limitată dacă conținutul nu este publicat și comercializat pe canalele pe care publicul le folosește pentru a găsi informații, cum ar fi motoarele de căutare. În acest proces, valoarea SEO și vizitatorii organici rezultați cresc, iar brandul va ajunge, de asemenea, la un public complet nou.

  Ce este Microsoft Outlook Spaces? (aka Project Moca)

Creșterea încrederii – Ca organizație, promovarea unei relații și creșterea încrederii cu clienții potențiali, fiind disponibil pentru a ajuta la rezolvarea problemelor comune. Încrederea este piatra de temelie a tuturor parteneriatelor de afaceri. Oamenii care vizitează site-urile web în mod organic, fără nicio presiune din partea vreunui brand, au mai multă încredere în ele datorită marketingului inbound. Deoarece inbound promovează comunicarea bidirecțională, este benefic în acest sens, deoarece face posibilă stabilirea unei conexiuni bazate pe încredere.

Provocări

  • Necesită abilități – Pentru a executa cu succes inbound marketing, o marcă trebuie să fie competentă în marketing digital, creare de site-uri web, blogging, rețele sociale, producție și aprovizionare de conținut, SEO și alte domenii relevante. Ei trebuie fie să angajeze, fie să instruiască persoane pentru a îndeplini aceste criterii. Uneori, externalizarea sau automatizarea este necesară pentru a obține rezultatele dorite.
  • Utilizarea eficientă a instrumentelor – Investiția în resurse scalabile și implementarea cu succes a strategiei de intrare poate fi dificilă. Cu atât de multe instrumente, marketerii ar trebui să investigheze opțiunile pentru a alege cea mai bună tehnologie pentru campania lor. Selectarea celor mai bune software și instrumente și implementarea acestora într-o companie poate fi dificilă.
  • Conținut creativ – Crearea de conținut este cea mai dificilă sarcină în inbound marketing. Unele domenii care necesită actualizare frecventă sunt crearea de conținut original, formatarea adecvată și lansarea constantă a conținutului proaspăt. Rutele de livrare a conținutului trebuie, de asemenea, luate în considerare cu atenție și construite ținând cont de publicul țintă. Recrutabilitatea necesită uneori resurse suplimentare. Poate dura ceva timp pentru a adapta și implementa un nou plan.

HubSpot

Dezvoltatori și marketeri americani de software HubSpot creează și comercializează produse pentru inbound marketing, vânzări și asistență pentru clienți.

Este o singură platformă pentru toate lucrurile de marketing. HubSpot Marketing Hub include câteva elemente cheie pentru a îmbunătăți toate inițiativele de marketing.

Caracteristici cheie

  • Platforma CRM HubSpot este construită pentru a satisface scalabilitatea companiei.
  • Software-ul include toate capabilitățile necesare pentru vânzări, marketing, servicii pentru clienți, operațiuni și gestionarea conținutului.
  • Caracteristicile principale ale acestui instrument de marketing includ integrarea CRM, apeluri la acțiune, automatizarea marketingului, managementul clienților potențiali, SEO pentru site-uri și multe altele.

Fundamentul mărcii sale a fost inbound marketing, cea mai bună practică pentru companiile mici, mijlocii și mari.

Surfer

Surfer este un instrument SEO de top care promite să ajute companiile să ajungă pe prima pagină a rezultatelor motoarelor de căutare.

Procesul principal pentru a ajunge acolo este o analiză automată a conținutului pentru a verifica performanța față de concurenți.

Caracteristici cheie

  • Editorul de conținut Surfer oferă scoruri de text în timp real față de concurenți, sugerând conținut, cuvinte cheie și titluri.
  • Oferă o mai bună înțelegere a subiectelor și a cuvintelor cheie pe care motoarele de căutare le pot clasifica conținutul folosind un instrument de cercetare a cuvintelor cheie.
  • Cu instrumentul de scriere automatizat Surfer AI, puteți produce rapid articole bine clasate.

Surfer oferă, de asemenea, un editor în timp real care arată cuvinte cheie relevante pe măsură ce marca scrie conținut pentru a-l îmbunătăți.

SEMRush

SEMRush este un instrument SEO popular pentru analiza concurenților, cercetarea cuvintelor cheie și optimizarea Google AdWords.

Specialiștii în marketing digital pot folosi acest instrument de raportare de marketing all-in-one pentru a-și optimiza site-urile web pentru mai mult trafic de căutare organic.

Caracteristici cheie

  • Acest instrument de inbound marketing vă ajută, de asemenea, să vedeți datele concurenților, cum ar fi conținutul publicitar, cuvintele cheie, sursele de trafic etc.
  • Software-ul este folosit și în monitorizarea rețelelor sociale.
  • Identifică cu acuratețe tendințele și modelele într-o anumită zonă. Vă va ajuta să evaluați SEO pe pagină și să identificați zonele care necesită îmbunătățiri pentru a genera clienți potențiali mai eficient.

În plus, puteți evalua poziția competitivă și puteți utiliza datele pentru a informa luarea deciziilor atunci când alegeți cuvinte cheie pentru campaniile Google Ads și optimizarea organică pentru motoarele de căutare.

Tampon

Tampon este o soluție software multifuncțională concepută pentru marketingul pe rețelele sociale.

Caracteristici cheie

  • Permite personalizarea conținutului din rețelele sociale de-a lungul experienței consumatorului, cu ajutorul tehnicilor de publicare și programare.
  • Rentabilitatea investiției (ROI) a activităților specifice canalului și omnicanal este demonstrată prin analiza și raportarea rețelelor sociale.
  • Un asistent AI integrat facilitează generarea de idei, rescrierea propozițiilor și optimizarea datei de publicare.

Funcția principală a Buffer este capacitatea de a planifica și compune conținut pentru publicare pe diverse platforme de social media, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn și Pinterest.

Cuvinte finale

Inbound marketing este o modalitate foarte strategică de a obține clienți potențiali pentru afacere. Scopul principal al inbound marketing este de a crea conținut interesant și valoros.

Odată ce un client potențial își exprimă interesul pentru companie, puteți comunica cu el în diferite moduri. Le puteți spori încrederea în companie prin furnizarea de materiale educaționale.

Astfel, inbound marketing costă mai puțin.

„Tipul potrivit” de clienți sunt încurajați să descopere organizația prin inbound marketing, deoarece se bucură de conținutul pe care îl creați. Odată ce clienții potențiali ajung la dvs. din inbound marketing, pregătiți-i pentru vânzare și păstrați-i fericiți să păstreze loialitatea clienților.

În continuare, aflați cum să colectați Vocea clientului (VOC) pentru a vă îmbunătăți afacerea.