Hartă-ți experiența și călătoria angajaților cu aceste 3 șabloane

Vă întrebați dacă există un instrument pentru a mapa experiența și călătoria angajaților? Iată câteva instrumente care pot fi utile.

În ceea ce privește afacerile, mărcile angajatorului depind de valoarea, cultura, piața și industria unei companii. Cu toate acestea, experiența angajatului deține puterea de a face o nouă diferență pe piață.

Angajații suprasolicitați, subapreciați și nemulțumiți pot afecta valoarea afacerii și imaginea pieței, deoarece creează un efect de ondulare în fiecare parte a serviciilor. Cifrarea constantă de afaceri a făcut ca întreprinderile să se concentreze asupra unui mediu de lucru fericit și sănătos.

Cum se poate cultiva o experiență bună pentru angajat pentru a stabili un brand puternic?

Scopul este de a oferi angajaților o experiență coerentă, consecventă și pozitivă în timp ce ating fiecare punct dureros. Începe prin a trimite scrisori de ofertă către potențialii candidați pentru a ieși din interviuri – fiecare secundă cu candidații transformați în angajați contează în ciclul de experiență și de călătorie.

Este o vizualizare simplificată pentru a înțelege călătoria unui angajat în fiecare etapă care poate ajuta la atragerea de noi talente și, la păstrarea angajaților actuali, la construirea unui brand de angajator mai bun.

Acestea fiind spuse, iată instrumentele esențiale la care trebuie să aveți grijă pentru a mapa experiența și călătoria angajaților.

Creativ

Studiați, observați, îmbunătățiți și capturați călătoria și experiența angajaților cu Creativ la diferite faze. Vine cu o gamă largă de forme pentru a segmenta și creează personaje, folosește șabloane profesionale pentru implicare și interacțiuni și colaborează cu o echipă.

Harta călătoriei angajaților Creately oferă biblioteci de șabloane pentru care se poate opta pentru a vizualiza fiecare etapă în câteva minute. Se poate trage-droi sau crea elemente pe hartă pentru a prezenta progresul în carieră, punctul de plecare și fiecare pas până la demisie. Este ușor să proiectați o persoană unică folosind diferite forme, tabele, palete de culori, conectori și imagini.

Instrumentul are conferințe video în aplicație (comentări în timp real), facilitând colaborarea cu echipa și tablă pentru a ușura interacțiunea cu multi-cursori. Scopul este de a aranja datele folosind diagrame (tabele) pentru a prezenta cronologie, desemnări și departamente.

Ajută la îmbunătățirea călătoriei angajaților cu ajutorul modelelor de date și al organigramelor. În plus, are partajarea eficientă la diferite niveluri de rol și acces, forme conștiente de context, suplimente și le încorporează oriunde.

Instrumente de proiectare a serviciilor

Acoperiți toate punctele de contact pentru a găsi interacțiunile semnificative dintre angajați și compania care utilizează Instrumente de proiectare a serviciilor. Descrie interacțiunea pas cu pas a angajaților pentru a identifica ceea ce se întâmplă în fiecare etapă. Mai multe straturi sunt integrate pentru a obține rezultatele dorite, cu straturi suplimentare pentru a îmbunătăți experiențele negative și pozitive.

Scopul este de a descrie întreaga experiență a angajaților, de la fluxul emoțional la punctele dureroase, acoperind experiența de bază a angajaților și interacțiunea acestora cu alte departamente sau persoane. Povestește diferite experiențe în funcție de rolul lor de muncă, responsabilități, cerințe și comportament.

Împreună cu acesta, se poate mapa călătoria emoțională a fiecărui angajat pentru a analiza schimbările de percepție. Se asociază cu statutul emoțional al angajaților reprezentat printr-o curbă care plutește din diferite emoții, cum ar fi încântat, mulțumit, frustrat și multe altele. Cartografierea călătoriei își propune să îmbunătățească operațiunile de afaceri și să asigure că cineva poate prospera pe piață.

Mai multe șabloane sunt disponibile la Service Design Tools (SDT) pentru care pot fi optate, inclusiv cartografierea călătoriilor în asistența medicală și maparea călătoriilor într-o corporație globală de electronice japoneză. Acesta poate ajuta la imaginarea experienței angajaților folosind modul de povestire pentru a explora în profunzime modelele narative și de exemplificare. Se poate adăuga un strat vizual la configurație în timpul unei situații sau narațiuni specifice.

MURAL

Îmbinați experiența clienților și angajaților pentru a lua o decizie informată pentru îmbunătățirea afacerii. MURAL vă permite să utilizați șabloane încorporate pentru a vă planifica călătoria pentru a evalua experiența angajaților cu oportunități și probleme de identitate care pot ajuta la creșterea cotei de piață, a profitabilității și a veniturilor.

Prin îmbinarea acestor două experiențe la MURAL, se poate obține o viziune holistică pentru a prioritiza și identifica zonele semnificative. Experiența clientului este direct proporțională cu satisfacția angajaților; prin urmare, fuzionarea acestor două poate ajuta la crearea unei experiențe mai bune pentru angajați, rezultând clienți mai fericiți.

Experiența angajaților include puncte critice, sisteme, instrumente, grupuri, echipe de sprijin și procese interne de afaceri. În același timp, experiența clienților include puncte de contact, momente de implicare, emoții și atitudine. Ajută organizația să înțeleagă piața și servește angajații (și clienții) pe baza comportamentelor lor pentru a le crește experiența.

Se poate evalua ineficiența pentru a înțelege cauza principală a punctelor dureroase ale clienților și pentru a identifica momentele critice. Mai multe șabloane sunt disponibile la MURAL, inclusiv descoperirea pentru modelarea perspectivelor și fluxul de utilizatori care pot ajuta la obținerea unor rezultate precise.

Concluzie

Dacă sunteți încă confuz cu privire la unde să începeți, iată câțiva pași importanți care vă pot ajuta:

  • Identificați personalitățile angajaților pe baza poziției și descrierii postului lor,
  • Utilizați șablonul pentru a lucra prin fiecare fază a experienței angajaților,
  • Analizați fiecare pas, cum ar fi conștientizarea, luarea în considerare, decizia, păstrarea și post-angajare pentru a vă identifica punctele slabe și punctele forte;
  • Și luați măsurile necesare folosind datele analitice, cum ar fi mesajele cheie, valorile etc.,

Cel mai bun lucru de făcut este să efectuați sondaje periodice de implicare a angajaților pentru a declanșa noi discuții și pentru a înțelege ce se întâmplă la sfârșitul angajatului. La fel ca instrumentele de cartografiere a experienței clienților, asigurați-vă că mapați călătoria angajatului dvs. pentru a oferi o experiență de top.

Poate ați dori să vizionați o versiune video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la canalul de Youtube tipstrick.ro.