Ghid complet pentru REGEX pe Google Search Console

Google Search Console, sau GSC, este o armă puternică în mâinile specialiștilor SEO🧑‍💻 în interpretarea performanței unui site web.

Introducerea REGEX a îmbunătățit modul de a obține informații utile din conținut și, în același timp, de a genera idei noi pentru creare.

Caracteristica REGEX a fost mult așteptată pentru analiza web. Permitea filtrarea elementelor particulare din orice URL, ceea ce era altfel dificil sau imposibil.

Aici, vă aduc atenția asupra sfaturilor și trucurilor pentru a utiliza REGEX pe Google Search Console. Veți afla, de asemenea, despre diferitele seturi de operatori care vor fi utilizați în combinație cu codurile REGEX pentru a obține interpretarea dorită.

REGEX sau expresie regulată: o prezentare generală

Google Search Console este un serviciu complet gratuit oferit webmasterilor cu scopul de a gestiona performanța site-ului web. Oferă rapoarte detaliate despre rata de clic a unui site web, afișări, clicuri🖱️ și clasamentele cuvintelor cheie, care sunt utilizate pentru a înțelege succesul campaniilor SEO.

Cu toate acestea, au existat limitări în filtrarea ratei de succes a unei adrese URL. GSC a permis exportul a maximum 1000 de rânduri pentru analiză. Era posibil doar filtrarea anumitor secțiuni dintr-o adresă URL, cum ar fi definirea căii, a proprietății domeniului sau a prefixelor, în timp ce șirurile și variațiile complexe lipseau.

Expresia regulată sau Regex este o completare eficientă la GSC. Scopul este de a oferi un sistem în care experții SEO pot folosi GSC pentru a afla mai multe informații despre funcționarea și performanța unui site web.

Regex permite aflarea detaliilor SEO critice ale unui site web prin aplicarea acestor coduri pe Pagini sau filtre de interogare. Codurile constau din metacaractere care includ un șir legat de parametrul de filtrare. Pe măsură ce introduceți Regex pe panou, acesta afișează rezultatul, pe care îl puteți salva pentru referință.

Avantajele utilizării Regex pe GSC

Scopul lucrului pe Google Search Console este de a analiza site-ul din punct de vedere tehnic. Echipa SEO lucrează cu multe astfel de instrumente și tehnici pentru o strategie de optimizare prin care site-ul se plasează în fruntea📈 pe motoarele de căutare și generează trafic.

Regex oferă un beneficiu suplimentar prin ușurarea procesului de colectare a datelor utile, care pot fi utilizate în continuare pentru improvizația planurilor de optimizare. Iată ce puteți interpreta cu raportul Regex.

✨ Prin utilizarea codurilor Regex la interogări, puteți afla volumul căutărilor pe anumite cuvinte cheie/expresii. Acest lucru vă va ajuta să creați idei noi de conținut pentru blogul dvs. și să generați mai mult trafic.

✨ Codurile Regex economisesc mult timp pentru SEO care lucrează în companii mari și se ocupă cu volume uriașe de date web. Este nevoie doar de câteva metacaractere și șiruri de caractere în sintaxa corectă pentru a sorta interogările sau paginile pentru anumite cerințe.

✨ Unul dintre avantajele sale majore este lucrul la o combinație tipică de cuvinte, propoziții și adrese URL. Aceste caractere trebuie plasate în ordinea corectă pentru a forma un cod Regex funcțional.

✨ Fără îndoială, oferă informații mai bune despre site-ul dvs., care include pagini cu performanțe ridicate și subperformanțe, împreună cu tendințele.

✨ Puteți aplica codurile Regex pe rapoartele personalizate pentru a urmări fluxul de trafic pe paginile web pentru anumite interogări. Mai târziu, puteți instrui echipa să lucreze în consecință într-o direcție specifică.

Puteți seta mai multe combinații de caractere Regex pentru a defini un cod și a-l utiliza pentru a interpreta o soluție pentru optimizarea site-ului dvs.

Unde să aplici Regex pe Google Search Console?

Pentru a utiliza funcția Regex pe GSC, aveți nevoie în primul rând de acces la proprietatea site-ului dvs. web. Este o condiție compulsivă, deoarece nu o veți putea atașa ca proprietate pe Google Search Console pentru nicio altă procedură analitică.

Trebuie să vă conectați la Google Search Console cu ID-ul Gmail și să începeți prin adăugarea proprietății din opțiunea oferită în bara laterală. Proprietatea este site-ul web pe care îl dețineți sau dețineți permisiunea de a-l accesa pe consolă.

Odată ce adăugați site-ul web sau orice adresă URL în opțiunea dată, panoul vă va solicita să îl verificați✅. Procedura de verificare este listată în coloană și, odată terminată, puteți selecta proprietatea pentru proceduri ulterioare.

Sub numele proprietății afișate, faceți clic pe parametrul „Performanță” și apăsați butonul „Nou” de deasupra graficului pentru opțiunile de filtrare.

  Ce este un dezvoltator open source și cum să devii unul

Puteți alege Interogare sau Pagini pentru a utiliza codul Regex pentru filtrarea rezultatelor.

Explicarea caracterelor Regex

Există mai multe seturi de caractere utilizate ca regex în filtrarea interogărilor și a paginilor pe Google Search Console. Fiecare metacaracter reprezintă un sens diferit pe filtru. Dacă le înțelegeți bine, atunci nu va fi dificil să efectuați o analiză pe GSC folosind Regex.

Aici, în graficul de mai jos, am explicat câteva simboluri și caractere utilizate în codul Regex cu un exemplu potrivit.

CharactersUsage()Aceste paranteze sunt folosite pentru gruparea caracterelor sau expresiilor, cunoscute și sub denumirea de captură de grupuri.(Geek)Veți primi toate paginile web cu cuvântul „Mobil” la începutul titlului sau etichetei. [^\mobile] Dacă bara oblică inversă urmează semnul caret, va filtra adresele URL cu cuvântul mobil dat. |Acesta este un simbol SAU folosit pur și simplu pentru a aplica opțiuni în cod.Mobil|PCRaportul va prelua toate paginile cu oricare dintre cele două cuvinte. ^Simbolul caret se va potrivi numai cu cuvântul sau expresia de la începutul unui șir.^MobilVeți primi toate paginile web cu cuvântul „Mobil” la începutul titlului sau etichetei. [^\mobile] Dacă bara oblică inversă urmează semnul caret, va filtra adresele URL cu cuvântul mobil dat. $Simbolul dolarului se va potrivi doar cu cuvântul sau expresia de la sfârșitul unui șir.Mobil$Veți primi toate paginile web cu cuvântul „Mobil” la începutul titlului sau etichetei. [^\mobile] Dacă bara oblică inversă urmează semnul caret, va filtra adresele URL cu cuvântul mobil dat. .Un simbol punct este folosit pentru potrivirea oricărui caracter dintr-un șir.la.Veți primi toate paginile web cu cuvântul „Mobil” la sfârșitul titlului sau etichetei. \Bara oblică inversă este folosită pentru a omite semnificația literală a caracterelor.\dAcesta va potrivi paginile cu cifrele 0-9. [xyz]Acest cod RegEx va potrivi interogarea cu unul sau toate aceste caractere în paranteză; x, y sau z.Mobil[xyz]Codul se va potrivi cu paginile care au toate cuvintele într-o combinație de mobil cu x, y sau z, cum ar fi mobilex, mobilezy și mobilezxy. [c-m]Acest cod RegEx va potrivi interogarea cu orice literă minusculă sau majusculă cuprinsă între c și m.Mobile[c-m]Codul se va potrivi cu pagini care au toate cuvintele într-o combinație de mobil cu litere între c și m; cum ar fi, mobilecjg, mobileeel, mobilecdf. [3-7]Acest cod RegEx va potrivi interogarea cu numere cuprinse între 3 și 7.Mobil[0-9]Codul se va potrivi cu pagini care au toate cuvintele în combinație de mobil cu numere între 3 și 7; cum ar fi, mobile73, mobile654, mobile445. [\w]Acest lucru va potrivi fiecare cuvânt de pe paginile web cu literele „to” like to, into, to.[\w]*Mobil[\w]Bară oblică inversă urmată de litera „w” cu litere mici în interiorul parantezei. Aceasta se va potrivi cu orice cuvânt sau caracter, cum ar fi literă (atât litere mici, cât și majuscule), număr sau liniuță de subliniere. [\W]Acest cod Regex va potrivi paginile care au cuvântul „mobil” cu alte cuvinte, fie în titlu, meta sau articol, cum ar fi telefonul mobil, aplicația mobilă[\W]*Mobil[\W]Bară oblică inversă urmată de litera „W” cu majuscule în interiorul parantezei. Aceasta se va potrivi cu totul, cu excepția literelor sau numerelor. Înseamnă caractere de spațiu liber și simboluri precum; ?:#@$%.

Puteți crea mai multe coduri cu aceste caractere pentru a filtra interogări complexe pe GSC.

Regexe specifice pe Google Search Console

Puteți folosi metacaracterele din Google Search Console pentru a crea modele sau coduri unice pentru a îndeplini anumite scopuri. Iată câteva dintre ele, pe care le puteți încerca pe portalul dvs. GSC.

🔶 ^[\w\W\s\S]{70,}$

Secvenţial, codul se va potrivi cu toate cuvintele, numerele, caracterele non-cuvinte sau speciale, simbolurile, spaţiile albe şi liniile non-albe sau noi de pe pagină. În timp ce cuantificatorul „70” înseamnă că șirul este lung sau cel puțin 70 de caractere.

Exemplu: aceste tipuri de coduri sunt aplicabile în verificarea parolelor, sortarea listelor de produse cu descriere elaborată sau în altă parte.

🔶 (\w+\s){6,}\w+

Acest cod Regex are trei secțiuni. Are scopul de a potrivi cuvintele și numerele cu spații între ele. Prin urmare, codul va prelua șirurile care au cel puțin 6 cuvinte sau mai mult, cum ar fi această propoziție; „Șirurile care au cel puțin 6 cuvinte sau mai mult.”

Exemplu: aceste coduri sunt aplicabile la filtrarea articolelor cu titluri mai lungi, comentarii mai lungi pe rețelele sociale etc.

🔶 ^(cine|ce|unde|când|de ce|cum)[“ “]

Acest cod Regex este simplu și destul de benefic pentru bloggeri și experți SEO. Este ușor de înțeles că se va potrivi cu toate interogările de pe motoarele de căutare care încep cu oricare dintre aceste cuvinte; cine, sau ce, sau unde și altele dintre paranteze. Șirul ar trebui să înceapă cu oricare dintre aceste cuvinte, urmat de un spațiu. Prin urmare, nu va aduce cuvinte precum „totuși”, „întreg”, etc.

  Navigați în siguranță și liber în timp ce vă aflați în India

Exemplu: Aceste coduri sunt potrivite pentru înțelegerea tendințelor pieței și discuțiile utilizatorilor pentru a obține idei noi de conținut.

🔶 „cine|ce|unde|când|de ce|cum”

Este similar cu codul Regex discutat mai sus, dar aici, funcția se va potrivi cu toate șirurile care conțin oricare dintre aceste cuvinte, indiferent dacă șirul începe cu aceste cuvinte sau nu.

Exemplu: codul este potrivit pentru evidențierea afirmațiilor îndoielnice, filtrarea intrărilor utilizatorilor etc.

🔶 .*

Perioada metacaracterului urmată de un asterisc este adesea numită expresie metacaracterică deoarece o puteți folosi pentru a se potrivi cu orice șir specific, punându-l sub acest cod.

Exemplu: Regex .*Android.* va prelua toate paginile de pe proprietatea dvs. care conțin cuvântul Android. Utilizând direct codul .* de pe filtru, va extrage toate paginile care apar pe motorul de căutare într-o lună.

🔶 [^\/\.\-:0-9A-Za-z_]

Un simbol care este urmat de o bară oblică inversă, care va exclude caracterele instruite în cod. Aici, codul se va potrivi cu șiruri care nu au bară oblică, cifre, punct, două puncte, cratime și toate alfabetele atât cu litere mari, cât și cu litere mici.

Exemplu: Prin urmare, codul este aplicabil în capturarea adreselor URL, meta descrierilor sau a conținutului care are caractere speciale precum &%$@.

🔶 ?i)(((este|sunt).(brand|site|companie)|(brand|site|company).(este|sunt)).*(scum|fiable))

Este un cod Regex lung cu secțiuni specifice. Caracterul „?i” folosit la începutul codului este pentru un steag care nu ține seama de majuscule și minuscule. Înseamnă că codul se va potrivi cu șirurile de caractere, indiferent dacă acestea sunt litere mari sau mici. Parantezele care îl urmează conțin câteva cuvinte separate prin caractere pipe (SAU).

Codul Regex va detecta interogările, indiferent de majusculele implicate, care includ cuvintele este sau sunt, marcă, companie sau site, împreună cu gunoi sau fiabil.

Exemplu: acest cod Regex poate fi utilizat cu atenție pentru a găsi modelul de interogări ale clienților. Veți putea ști dacă site-ul dvs. are recenzii pozitive sau negative.

🔶 (kwd1|kwd2).*

Este o utilizare simplificată a codului regex de disjuncție în care GSC va filtra paginile sau interogările care sunt fie cuvântul kwd1, fie kwd2, urmat de orice altă literă sau număr.

Exemplu: puteți folosi modelul pentru a extrage pagini de pe site-ul dvs. web care au oricare dintre aceste cuvinte conectate cu alte cuvinte sau numere în adresa URL, titlu, meta sau conținut.

🔶 (Cuvânt cheie1 ȘI cuvânt cheie2)

Acest cod este un exemplu clar de expresie a conjuncției. „ȘI” este un operator utilizat în codul Regex. Este folosit pentru a obține pagini care au aceste două cuvinte date în aceeași secvență.

Exemplu: puteți aplica codul pe GSC pentru a obține pagini, titlu sau meta cu două cuvinte specifice în aceeași ordine.

🔶 „cuvânt cheie1 cuvânt cheie2”

Codul este potrivit pentru potrivirea unei fraze sau a unei ordine exacte a cuvintelor pe pagina web.

Exemplu: aplicați codul pe GSC pentru a afla pagini cu titlu, descriere sau conținut care conține o anumită expresie.

🔶 (Cuvânt cheie1 | Cuvânt cheie2)

Acest cod are două cuvinte și un caracter pipe. Aceasta înseamnă că GSC va afișa pagini ale site-ului dvs. care au fie „Cuvântul cheie1”, fie „Cuvântul cheie2”, dar nu ambele.

Exemplu: aplicați codul pentru a extrage pagini de pe site-ul dvs. web care au oricare dintre cele două sau mai multe cuvinte separate prin caracterul pipe.

🔶 (Cuvânt cheie1)\b(Cuvânt cheie2)\b

Acest cod Regex are două cuvinte specifice cu caracterul „\b”, care este un simbol pentru limita cuvântului. Va furniza pagini cu aceste două cuvinte și niciun alt cuvânt, cifră sau caracter între ele.

Exemplu: utilizați acest cod pe filtrul dvs. GSC pentru a afla despre paginile care au două cuvinte separate în continuare.

🔶 (Cuvânt cheie1)\w+(Cuvânt cheie2)

Codul include două cuvinte cu metacaracterul „\w+” între ele, unde „w” este cu litere mici. Prin urmare, va prelua toate paginile care conțin aceste două cuvinte, fie în titlu, descriere sau conținut, indiferent de numărul de cuvinte dintre ele.

Exemplu: puteți aplica acest cod pentru a extrage toate paginile de pe site-ul dvs. care conțin cel puțin aceste două cuvinte oriunde în titlu, conținut sau meta.

🔶 (Cuvânt cheie)\bfrază

Este un cod Regex simplu pentru a potrivi șirul cu cuvântul din paranteze și urmat de expresia cuvântului. Metacaracterul „\b” înseamnă limita cuvântului sau niciun alt caracter între cuvintele date.

  Cum să obțineți un număr de telefon virtual pentru afacerea dvs.?

Exemplu: acest cod Regex de pe GSC va furniza pagini care au cuvintele date în serie oriunde în articol, cum ar fi „expresie de cuvânt cheie”.

🔶 a-url.|.b-url.|.c-url.|.e-url.|.f-url.|.g-url.|.h-url.|.i-url.|.j -url.|.k-url.|.l-url.|.m-url.|.n-url.|.o-url.|.p-url.|.

Acest cod Regex listează mai multe adrese URL „a,b,c,e,g…..” separate prin caracterul pipe. Prin urmare, va filtra șirurile cu oricare dintre aceste adrese URL.

Exemplu: puteți aplica astfel de modele pe panoul dvs. GSC pentru a obține pagini web care au anumite adrese URL în titlu sau articol.

🔶 ^(măr|minge|pisică|ferme de rațe)$

Codul dat implică potrivirea începutului unui șir cu unul dintre aceste cuvinte date, „mer, minge, pisică sau fermă de rață”, deoarece caracterul pipe le separă. În timp ce se asigură, de asemenea, că nu ai alt cuvânt sau caracter.

Exemplu: puteți utiliza codul pentru a obține detalii despre paginile care au anumite cuvinte cheie la început.

🔶 .*\/$

Codul Regex dat urmărește să capteze fiecare șir, fie ele cuvinte sau numere, dar ar trebui să se termine cu o bară oblică.

Exemplu: îl puteți folosi pentru a potrivi paginile care au adrese URL care se termină cu o bară oblică.

🔶 .(cel mai bun|top|vs|recenzie).*

Acest cod va potrivi șirurile care au un punct la început împreună cu unul dintre cuvintele date (separate printr-un caracter pipe) și alte cuvinte, numere sau caractere speciale în continuare.

Exemplu: puteți utiliza astfel de modele de Regex în rapoartele comerciale pentru a înțelege tendințele pieței.

🔶 (cumpărare|ieftin|preț|cumpărare|comandă).

Acest cod va potrivi șirurile care au unul dintre cuvintele date separate printr-un caracter pipe și urmat de alte cuvinte, numere sau caractere.

Exemplu: astfel de coduri sunt utile în potrivirea căutărilor tranzacționale sau a interogărilor legate de produsele de pe site-ul dvs. web.

🔶 (face(b|be)ook) 🔶 (f(a|e)ce(b|be)ook 🔶 (fa(c|s)(e|i)book)

Aceste coduri au o combinație de cuvinte în paranteze împreună cu caractere pipe între ele.

Prima regex se va potrivi cu șirurile care au cuvântul „față” urmat de „b” sau „fi” și se termină cu „ook”. Deci, paginile preluate vor avea cuvântul facebook sau facebeook.

Al doilea Regex se va potrivi cu șirurile care au cuvântul „f” urmat de „a” sau „e” urmat de „ce” urmat de „b” sau „fi” și se termină cu „ook”. Deci, paginile preluate vor avea orice combinație, cum ar fi facebook, fecebook, facebeook sau fecebeook.

A treia regex se va potrivi cu șirurile care au cuvântul „fa” urmat de „c” sau „s” urmat de „e” sau „I” și se termină cu „carte”. Deci, paginile preluate vor avea orice combinație, cum ar fi facebook, facebook, fasebook sau fasibook.

Exemplu: puteți utiliza astfel de coduri pentru a potrivi eventualele greșeli de ortografie din paginile dvs. web.

🔶 .wp-.

Codul dat se va potrivi cu șirurile care au un punct urmat de „wp-” urmat de alte caractere.

Exemplu: este potrivit pentru extragerea paginilor cu adrese URL WordPress.

🔶 .*/url-1/.* vs .*/url-2/.*

Codul dat are două adrese URL diferite cu un caracter de comparare Regex. Acesta va prelua două adrese URL specifice de pe site-ul dvs. pentru a le compara valorile.

Exemplu: puteți aplica acest cod pentru a compara traficul, apariția utilizatorilor și alte progrese între două pagini web specifice de pe site-ul dvs.

Alte regexe neobișnuite

🔺 (?i)\bcuvânt cheie\b

Acest cod se va potrivi cu un șir care conține cuvântul „cuvânt cheie”. Căutarea are loc indiferent de sensibilitatea cu majuscule și minuscule a cuvântului din paginile web.

🔺 „expresie”

Acest cod se va potrivi pur și simplu cu paginile care au expresia cuvântului în el.

🔺 \w{5}

Codul se va potrivi cu interogările care au caractere de 5 cuvinte.

🔺 \d{3}

Acest cod va potrivi interogările care au exact 3 cifre.

🔺 ([^” “]*)

Acest cod Regex se va potrivi cu șiruri care nu au niciun caracter între ghilimele.

🔺 (?i)\b(keyword1|keyword2|keyword3)\b

Acest cod dat se va potrivi cu șirurile care au oricare dintre cuvintele separate printr-un caracter pipe și în orice sau majuscule sau minuscule.

🔺 \W+

Codul se va potrivi cu orice număr de caractere non-cuvânt, de obicei caractere speciale.

🔺 \d{3,5}

Codul se va potrivi cu toate șirurile care au numere de 3 cifre și maximum 5 cifre.

🔺 \b\w+\b

Codul va potrivi orice număr de caractere de cuvânt cu granițe de cuvinte.

Cuvinte finale

Motorul de căutare Google a devenit o sursă de informații vaste după introducerea codurilor Regex în filtrele de performanță. Tot ce necesită este o înțelegere a structurii codurilor pentru a extrage rapoartele analitice.

Puteți crea mai multe coduri Regex pe panoul dvs. pentru a obține detalii deosebite despre performanța site-ului dvs. și să le utilizați pentru a improviza pentru rezultate mai bune.

Apoi, consultați trucurile de căutare Google pentru a vă ajuta să deveniți mai buni la căutarea online.