Gestionați-vă canalul de vânzări cu aceste 10 cele mai bune software-uri de vânzări

Gestionarea eficientă a conductelor de vânzări vă poate ajuta să vă organizați eficient procesul de vânzări, să luați decizii mai bune și să înregistrați mai multe profituri.

A devenit necesar în scenariile de afaceri de astăzi în care concurența este mai mare ca niciodată. În acest moment, aveți nevoie de o strategie de vânzări superbă, care poate atrage mai mulți clienți potențiali și îi poate converti rapid.

Există multe etape într-un proces de vânzare, de la generarea de clienți potențiali și contactul până la construirea unui repo, încheierea tranzacției și urmăriri. Toate acestea necesită o planificare eficientă pentru a ajuta reprezentanții să închidă rapid ofertele și să facă călătoria clientului fără probleme.

În loc să gestionați totul manual, vă puteți împuternici echipa cu software-ul de vânzări pentru a le ajuta să gestioneze eficient toate procesele. Poate simplifica procesul pentru întreaga echipă, le poate face să funcționeze mai bine și vă poate ajuta să măsurați cu precizie valorile pentru a înțelege creșterea afacerii dvs.

Iată un rezumat rapid al celui mai bun software de vânzări pe care îl voi discuta mai jos.

Software

Caracteristici notabile

Află mai multe

Controlul conductei de vânzări, automatizare, informații AI, acces mobil

Vânzări proaspete

Managementul canalului de vânzări bazat pe inteligență artificială, urmărirea vizuală a ofertelor, conductele personalizabile

Keap

Sincronizare CRM, automatizare, urmărire a performanței

HubSpot

CRM pentru managementul vanzarilor, integrarea contactelor

Zendesk Sell

CRM de vânzări, managementul pipeline, creșterea productivității

Conductă flexibilă de vânzări, identificarea blocajelor

Bitrix24

CRM gratuit, procese automatizate, analize, suport mobil

Cupru

Conducte personalizabile, urmărire în timp real, gestionare a cotelor

Sisteme cu adevărat simple

Urmărirea oportunităților de vânzări, prognoza, permisiunile utilizatorilor

Capsulă

Pâlnie vizuală de vânzări, prognoză, statistică, automatizare

Iată totul despre pipeline de vânzări și de ce aveți nevoie de software pentru pipeline de vânzări.

Ce este o conductă de vânzări?

O conductă de vânzări se referă la o reprezentare vizuală a oportunităților care afișează unde se află potențialii dvs. cumpărători în procesul dvs. de vânzare, pe măsură ce trec prin diferite etape în timpul achiziției.

Arată câte clienți potențiali aveți și câți dintre ei sunt cumpărători calificați sau potențiali. De asemenea, permite personalului de vânzări să înțeleagă asupra căror oferte sunt mai valoroase să se concentreze.

În plus, poate arăta probabilitatea câte vânzări este posibil să realizați într-un anumit an, lună sau săptămână. Oferă o modalitate excelentă de a evalua performanța echipei de vânzări, de a gestiona eficient clienții potențiali și de a înțelege cum funcționează afacerea dvs.

Conductele de vânzări sunt aproape similare pentru diferite sectoare. În general, conductele de vânzări sunt foarte organizate și vizualizate într-o bară orizontală sau pâlnie și împărțite în diferite etape ale procesului de vânzări al unei organizații. Potențialii clienți sunt mutați de la o etapă la alta a procesului de vânzare, de la primul contact până la încheierea tranzacției.

Etapele unei conducte de vânzări

  • Prospecție: vă ajută să găsiți potențialul cumpărător care are nevoie de produsul sau serviciul dvs. Se poate face printr-o echipă de generare de clienți potențiali, conținut descărcabil, clienți interesați care iau contact, clienți potențiali rece sau rețele sociale.
  • Contactarea: implică pentru prima dată un reprezentant de vânzări care ia contact cu clientul potențial printr-un apel telefonic, social media, e-mail sau mesaj text pentru a înțelege dacă este interesat în timp real.
  • Calificare: este vorba despre segregarea potențialilor potențiali care pot fi mai potriviti pentru produsul sau serviciul dvs. Această etapă critică vă cere să analizați clienții în funcție de interacțiune, interes, dispoziție de cumpărare, buget etc.
  • Hrănirea clienților potențiali: înainte de a vă gândi la închiderea vânzării, încercați să construiți o relație și să o cultivați prin interacțiunea cu postările lor pe rețelele sociale, ascultându-le problemele și răspunzând și împărtășind informații valoroase pentru a le rezolva problemele.
  • Închidere: dacă prospectul este gata să cumpere, afacerea este încheiată de reprezentanții dvs. Și dacă mai au timp să decidă, urmărește.
  • Urmărire: urmăriți clienții potențiali pentru a înțelege starea lor actuală de cumpărare. De asemenea, ajută la construirea relațiilor.

Ce rol joacă într-o strategie de vânzări?

O conductă de vânzări reprezintă întreaga călătorie a unui cumpărător, de la un lead până la a deveni client.

  • Vă ajută să înțelegeți unde sunt ofertele, banii, efortul și alți factori în orice moment al procesului de vânzare.
  • Oferă valori financiare pentru a afișa potențialele oferte susceptibile de a genera conversii.
  • Puteți vedea performanța echipei și a personalului dvs. de vânzări și puteți evalua dacă se descurcă bine sau dacă au nevoie de o pregătire sau de un impuls.
  • Indică oferte valoroase care se pot închide, ceea ce vă ajută să estimați veniturile pentru aproximativ o lună sau un an.

Ce este Software-ul de vânzări?

Software-ul care vă ajută să vă organizați întregul proces de vânzare, de la generarea de clienți potențiali până la încheierea ofertelor și urmărirea, se numește software de canalizare de vânzări.

Oferă o vedere clară a canalului dvs. de vânzări urmărind fiecare etapă, gestionând oportunitățile, monitorizând procesul și permițându-vă să înțelegeți pașii următori. De asemenea, vă poate evalua ofertele, vă poate anticipa vânzările și vă poate ajuta să măsurați performanța echipei.

  15 SSD-uri externe de top pentru a vă transporta backup-urile pe măsură ce mergeți

Software-ul pentru pipeline de vânzări vă ajută să rămâneți informat cu privire la clienții potențiali, permițând echipei dvs. să contacteze sau să urmărească potențialul, să creeze sarcini zilnice și să conducă întâlniri. Toate acestea vă ajută să luați decizii mai bune și să estimați fluxurile de numerar.

Caracteristici ale software-ului pentru conducte de vânzări

  • Managementul clienților potențiali implică generarea, cultivarea, notarea și calificarea clienților potențiali pentru a vă ajuta să le prioritizați mai bine și să vă concentrați eforturile în consecință.
  • Gestionarea contactelor pentru a stoca și a vizualiza informațiile de contact actualizate ale clienților potențiali pentru a vă ajuta să ajungeți rapid la aceștia prin apel, e-mail, text sau mânere sociale.
  • Analiză și raportare pentru a obține valori în timp real și pentru a vă informa managerii și echipele despre performanța lor.
  • Automatizare pentru economisire și eforturi prin trimiterea de e-mailuri, introducerea datelor și programarea întâlnirilor
  • Șabloanele sunt canale de vânzări prefabricate pe care le puteți folosi direct dacă nu știți cum să proiectați unul.
  • Integrari pentru a vă conecta cu alte instrumente utile pe care le folosesc echipele dvs., cum ar fi aplicații de social media, e-mail, documente, sisteme de securitate și multe altele

Care sunt beneficiile utilizării software-ului de canalizare de vânzări?

Management eficient al conductei de vânzări

Utilizarea software-ului vă va ajuta să gestionați sau să organizați cu eficiență toate procesele din fiecare etapă a conductei dvs. Puteți înțelege numărul de clienți potențiali, clienți potențiali calificați și unde se află aceștia în curs și să automatizați trimiterea de e-mailuri, programarea întâlnirilor etc., pentru a vă economisi timpul în realizarea sarcinilor repetitive și pentru a minimiza erorile umane.

Luare mai bună a deciziilor

Cu toate informațiile pe care le aveți în față cu privire la pipeline de vânzări, clienți potențiali, conversii și urmăriri, puteți înțelege încotro se îndreaptă vânzările și afacerea dvs. Vă va ajuta să luați decizii de afaceri mai bune.

Mai multe profituri

Puteți înțelege care clienți potențiali sunt potențiali sau rece, trebuie urmăriți mai mult și cât de interesați sunt să facă achiziția. Acest lucru vă va ajuta să vă schimbați atenția în direcția corectă și să luați pașii necesari. Se traduce în mai multe conversii, clienți potențiali și generare de venituri.

Cunoașterea așteptărilor și comportamentului clienților

Urmărind valorile și conversațiile, vă puteți înțelege mai bine clienții. Vă va ajuta să vă familiarizați cu obiceiurile lor de cumpărare și să vă îmbunătățiți produsele pentru a satisface cerințele lor. De asemenea, vă va prezice veniturile, astfel încât să vă puteți măsura creșterea și succesul afacerii.

Așadar, iată câteva dintre cele mai bune programe de vânzări pentru a oferi toate beneficiile de mai sus.

Pipedrive

Controlați-vă procesele de vânzări cu Pipedrive pentru a vă stimula pipeline de vânzări. Vă poate ajuta să atrageți mai mulți clienți potențiali cu formulare web personalizate și chatbot și să urmăriți istoricul contactelor, e-mailurile și apelurile pentru a avea o perspectivă completă asupra programului. În loc să munciți din greu, automatizați sarcinile administrative și obțineți cunoștințe din inteligența artificială.

Priviți în profunzime valorile personalizate pentru a măsura performanța în raport cu obiectivele dvs. predefinite și obțineți o transparență totală asupra afacerii dvs. și cunoașteți datele.

De asemenea, vă puteți controla conducta de vânzări printr-un dispozitiv mobil și puteți integra Pipedrive cu instrumentele dvs. de afaceri pentru a vă stimula munca.

Pipedrive este întotdeauna acolo pentru a vă reaminti pentru următoarea activitate, pentru a automatiza unele procese, astfel încât să vă puteți relaxa. Obțineți toate datele într-o singură fereastră și introduceți contacte și oferte noi pe mobil sau desktop.

Cu un dispozitiv mobil, veți putea să salvați activitățile de apel, să cunoașteți listele clienților, să programați activități, să luați notițe în timpul întâlnirilor sau apelurilor, să faceți o fotografie pentru a o stoca sub contract sau în acord și multe altele.

Importați, actualizați și adăugați cu ușurință contacte Google din Pipedrive și scrieți sau trimiteți e-mailuri. De asemenea, puteți urmări fiecare activitate pentru a identifica o oportunitate rezonabilă de îmbunătățire.

În plus, verificați activitatea care aduce mai multe conversii și vedeți ce ofertă este mai aproape de o vânzare. De asemenea, vă ajută să înțelegeți rata de conversie în fiecare etapă a tranzacției.

Configurați procese simple de vânzare la 12,50 USD/lună și luați o încercare GRATUITĂ de 14 zile fără niciun card de credit.

Vânzări proaspete

Freshworks este o suită de software bazată pe cloud, care oferă soluții de asistență pentru clienți, vânzări și marketing, birou de service și multe altele.

Freshsales este una dintre suitele sale de produse care se ocupă de vânzări și marketing. Vestea grozavă cu Freshsales Sales Pipeline Management este că echipele de vânzări pot urmări ofertele și pot genera noi venituri mai repede decât oricând, utilizând informații bazate pe inteligență artificială.

Acest software robust vă permite să vizualizați întregul canal de vânzări pentru a lua decizii inteligente atunci când gestionați fiecare tranzacție. Stratificat de urmărire și management avansat al clienților potențiali, ca parte a funcționalităților sale esențiale, Freshsales acceptă un aspect intuitiv care face posibilă înțelegerea tuturor ofertelor dvs. dintr-o privire, oferind un rezumat, împreună cu capabilități sofisticate de prognoză alimentate de inteligența artificială.

Declanșatoarele sale automate asigură că nu sunt ratate urmăriri de care are nevoie fiecare etapă, în timp ce, pe de altă parte, vă oferă o transparență completă în urmărirea valorilor de performanță ale interpretului, cum ar fi previziunile viitoare sau starea de implicare a echipei. Prin urmare, aveți resursele necesare pentru a urca cu succes pe scară de fiecare dată.

  Toate modurile în care locația dvs. poate fi urmărită pe un iPhone

Celelalte caracteristici notabile ale platformei includ managementul tranzacțiilor de la capăt la capăt, unde toate sarcinile implică vizualizarea și urmărirea tuturor ofertelor într-un singur loc, personalizarea cu ușurință a conductelor, optimizarea proceselor de vânzare și câștigarea mai multor oferte, astfel încât să vă puteți concentra pe vânzare.

Platforma te va transforma într-un manager profesionist de tranzacții de vânzări, care permite ca ofertele tale să fie generate automat, atașând produse variate pentru flexibilitate și trăgându-le rapid și plasându-le în conducta de vânzări.

Software-ul oferă o perioadă de probă de 14 zile. Ulterior, oferă trei ediții pentru a face upgrade la premium pentru mai multe funcții adăugate. Există și ediția gratuită disponibilă pe care o partajează până la 3 utilizatori.

Keap

Închideți mai multe clienți potențiali cu gestionarea adecvată a canalului de vânzări cu Keap. Utilizați canalul de vânzări drag-and-drop pentru a închide și a muta oferte mai rapid și pentru a cunoaște starea fiecărei oferte într-un singur loc. În loc să utilizați foi de calcul, rămâneți organizat cu instrumentul Keap Management pentru a economisi mult timp.

Gestionați clienții potențiali noi, obțineți o vedere a întregului proces, creați conducte personalizabile și sincronizați cu CRM-ul Keap pentru a transforma clienții potențiali în oferte automat. De asemenea, puteți utiliza un tablou de bord personalizabil pentru a vă urmări clienții potențiali și a rămâne în top până când aduceți vânzarea.

Declanșați sarcini automate și urmăriți pentru a gestiona clienții potențiali noi prin canalul de vânzări și obțineți informații adecvate asupra performanței vânzărilor, împreună cu analiza pipeline.

Veți primi, de asemenea, rapoarte pentru durata medie a ofertei, conversiile ofertei în funcție de etapă, timpul mediu, estimarea veniturilor ofertei și multe altele. Economisiți până la 10 ore în fiecare săptămână și maximizați procesul de vânzare.

Alegeți contacte de la 500 la 25000 la 79 USD/lună pentru un utilizator (30 USD fiecare pentru utilizatori suplimentari). Sau încercați GRATUIT Keap timp de 14 zile fără a oferi informații despre cardul de credit și obțineți funcții precum CRM, marketing prin e-mail, captarea clienților potențiali, automatizare ușoară, programări, aplicație mobilă, linie de afaceri, mesaje text automate, plăți și facturare.

HubSpot

Evitați să vă treacă vânzările prin fisurile din conducta de vânzări; gestionați-vă cu ușurință toate ofertele cu HubSpot CRM.

Puteți adăuga noi oferte sau înregistrări de contact direct din CRM și puteți salva ore cu cele mai actualizate detalii. Acesta va împiedica introducerea manuală a datelor și vă va economisi timp pe care îl puteți utiliza la trimiterea de e-mailuri, efectuarea de apeluri telefonice etc.

Indiferent dacă începeți sau aveți deja vânzări stabilite, software-ul de gestionare a conductelor HubSpot vă face treaba și vă permite să vă creați procesul ideal. Fără ajutorul unei echipe IT, puteți edita, șterge și adăuga cu ușurință proprietăți și etape ale ofertei pentru a atribui sarcini.

Concentrați-vă pe ofertele care contează cel mai mult pentru afacerea dvs., luând controlul deplin asupra vânzărilor dvs. Puteți obține vizibilitate completă a performanțelor echipei și individuale din tabloul de bord de vânzări, verificând progresul către cotă și activități.

Identificați problema în ceea ce privește veniturile potențiale și luați un miting cu echipele dvs. pentru a efectua operațiunea potrivită pentru a obține ofertele potrivite. Cu acest CRM, puteți gestiona clienții potențiali, contactele, pipeline și informații despre companie, puteți urmări e-mailurile, puteți integra Outlook, Gmail și multe altele.

Obțineți tot ce aveți nevoie cu HubSpot la 45 USD/lună pentru a capta mai mulți clienți potențiali și a-i transforma în clienți. Include 1000 de contacte de marketing și mai multe funcții.

Zendesk Sell

Convertiți clienții potențiali mai rapid cu Zendesk Sell CRM de vânzări și maximizați productivitatea, veniturile și vizibilitatea canalului pentru echipele de vânzări. De la liste masive de activități până la gestionarea așteptărilor clienților, echipa dvs. de vânzări lucrează mult.

Împuterniciți-le cu Zendesk Sell pentru a simplifica lucrurile și a lua decizii bazate pe date, pentru a oferi clienților o experiență mai bună și pentru a crește productivitatea.

Gestionați-vă și construiți-vă canalul de aliniere cu afacerea dvs., programați întâlniri, trimiteți e-mailuri, vizualizați istoricul ofertelor și efectuați apeluri cu ușurință. De asemenea, puteți urmări canalul de vânzări pentru a rămâne concentrat pe clienții potențiali de mare valoare. În plus, vine cu un instrument integrat care oferă un context complet într-un singur loc.

Grupați și filtrați clienții potențiali în timp real pentru a rămâne concentrat pe cele mai mari oportunități. Zendesk Sell oferă API-uri deschise și bogate pentru a se conecta cu ușurință la stiva tehnologică. Puteți obține vizibilitate completă a proceselor de vânzări, de la planificare până la analiza și crearea rapoartelor dvs. cu tablouri de bord personalizabile.

Obțineți Zendesk Sell începând de la 19 USD/utilizator/lună (dacă este facturat anual) și faceți o încercare GRATUITĂ.

Coleg de vânzări

Creați-vă propriul canal de vânzări flexibil și robust pentru a urmări, organiza și atrage mai multe oferte cu software-ul de gestionare a canalului Salesmate.

Ar oferi mai multă concentrare și claritate în pipeline de vânzări, eliminând presupunerile, creând vânzări multiple, cunoașterea stării de sănătate, automatizarea sarcinilor și creând o experiență de vânzare distractivă cu drag-drop și ușoară.

Zdrobiți-vă cota de vânzări cu oferte de valoare ridicată și fierbinte și verificați imaginea actuală a conductei de vânzări. Puteți găsi blocajele și le remediați rapid cu vizualizarea pipeline și puteți cunoaște ofertele care necesită atenție imediată din cauza activităților restante.

Totul va fi chiar în fața dvs., astfel încât să puteți trimite rapid un e-mail, să efectuați un apel, să finalizați o activitate, să actualizați ofertele și să adăugați o notă. IT vă împiedică de la introducerea manuală plictisitoare a datelor și automatizează sarcinile, astfel încât să puteți atrage mai mulți clienți potențiali prin formularele de pe site.

  9 cele mai bune platforme open source LLMOps pentru a dezvolta modele AI

Împărțiți și filtrați toate datele pentru a implica și viza automat ofertele potrivite și pentru a urmări apelurile, întâlnirile, mesajele text și e-mailurile. În plus, permite colaborarea în siguranță și împarte responsabilitățile între echipa ta. Cu ajutorul aplicației mobile, puteți urmări și gestiona oferte de oriunde și oricând.

Luați o încercare GRATUITĂ de 15 zile pentru Salesmate.

Bitrix24

Ia gratuit Bitrix24 Sistem CRM împreună cu instrumente de management al canalului de vânzări conectate cu CRM pentru a oferi analize avansate. Singura muncă pe care trebuie să o faceți este să definiți procesele de vânzare, etapele tranzacției și clienții potențiali, iar restul se face automat.

Veți obține datele despre raportul de câștig pentru a afla câte clienți potențiali sunt convertiți în clienți. Vă permite să identificați blocajele prin analiza conductelor și să le îmbunătățiți în consecință. Veți găsi, de asemenea, șabloane gratuite pentru etapele de facturare, cotație și vânzare.

Cu aplicația mobilă, veți obține suport complet pentru CRM de oriunde. Oferă date nelimitate din istorie și bază de date pentru clienți, cronologia interacțiunilor, pâlnie de vânzări, integrare gratuită și multe altele. Îmbunătățiți abilitățile managerilor și deciziile dvs. de prognoză și urmăriți valorile cheie pentru a construi tehnici și strategii eficiente.

Mai mult, captați mai mulți clienți potențiali prin încorporarea formularelor web în site-ul dvs. web. Utilizați tablouri de bord și rapoarte personalizate pentru a îmbunătăți canalul de vânzări și activitățile echipei și pentru a obține o vedere completă a rapoartelor de activitate ale agenților, rapoartele de vânzări așteptate, sursele de clienți potențiali și facturile neplătite.

În plus, oferă funcții de bază precum stocare online de 5 GB, un centru de contact, marketing prin e-mail, câmpuri personalizate, facturi, cotații, o platformă auto-găzduită, integrări etc., totul GRATUIT.

Cupru

Cupru Software-ul de gestionare a conductelor vă face munca ușor de urmărit, eficientizat și organizat vânzările cu opțiuni personalizabile. Puteți crea conducte nelimitate cu drag-drop, puteți urmări vizual starea conductei, vă puteți gestiona echipa de oriunde și puteți obține vizibilitate în timp real.

Copper vă ajută în fiecare etapă a proceselor de vânzare și vă permite să urmăriți, să vizualizați, să sortați și să filtrați activitățile în timp real, astfel încât să nu pierdeți niciodată oferte.

Cu Copper, puteți începe sarcinile și finaliza acțiunile în câteva minute, puteți obține o privire de ansamblu vizuală rapidă a procesului dvs. de vânzări și puteți analiza fiecare tranzacție pentru a vă monitoriza starea de sănătate.

Primiți automat alerte cu recomandări și sarcini noi pentru a vă concentra pe îmbunătățirea valorii și vitezei conductei. În plus, rapoartele și tablourile de bord afișează tipul, starea și suma tranzacțiilor curente.

De asemenea, vă puteți gestiona cota analizând viteza vânzărilor, dimensiunea medie a tranzacției și valoarea conductei. Vă ajută să identificați problemele și să monitorizați progresul pentru a ști unde vă aflați și când veți atinge numărul.

Faceți un test de conducere de 14 zile GRATUIT și vedeți cum poate fi de mare folos Copper. Alegeți un plan de bază la 25 USD/utilizator/lună pentru 3 locuri și obțineți integrarea completă cu Google Workspace.

Sisteme cu adevărat simple

Urmăriți și gestionați fiecare oportunitate de vânzare în fiecare etapă a proceselor de vânzare pentru a încheia afacerea cu succes Sisteme cu adevărat simple.

Vă permite să prioritizați fiecare tranzacție și să o atribuiți echipelor dvs. de vânzări în consecință. Cu sistemul său CRM intuitiv, puteți crea cu ușurință previziuni precise și puteți construi facturare și cotații pentru a evita comutarea între sisteme.

Setați permisiunea utilizatorului și nivelurile de securitate pentru ca echipa dvs. să controleze cine vă va accesa datele. Puteți vedea canalul de vânzări într-o singură vizualizare și puteți explora adânc pentru a obține o imagine completă. În plus, creați-vă setările pentru a defini fiecare pas al procesului de vânzare și adăugați câte etape doriți.

Este GRATUIT pentru totdeauna pentru până la 2 utilizatori. Dacă sunteți o echipă mică, puteți merge cu un plan de 14 USD/utilizator/lună pentru a vă bucura de funcții.

Capsulă

Obține un rezumat a ceea ce se întâmplă cu fiecare oportunitate, unde se află acestea și ce să faci în continuare folosind Conducta de vânzări de capsule. Urmăriți fiecare oportunitate de vânzare, gestionați-o cu pâlnia vizuală de vânzări și adaptați fiecare proces cu mai multe conducte.

Capsule vă permite să creați o prognoză a vânzărilor pe baza valorii oportunității și probabilității. De asemenea, puteți vedea statistici despre pipeline de vânzări, rezumate și previziuni viitoare de vânzări pe un singur tablou de bord clar și puteți verifica rata de conversie din ultimul an. În plus, vedeți ce etichete sunt utilizate în mod obișnuit pentru o oportunitate.

Veți obține instrumente precum conducte de vânzări, tablouri de bord pentru conducte, conducte vizuale, filtrare de oportunități și multe altele. Automatizați o serie de sarcini pentru a economisi mult timp și pentru a vă concentra pe lucrurile mai importante.

În plus, utilizați vizualizarea calendar pentru a vă vedea sarcinile într-o vizualizare lunară sau săptămânală și monitorizați fiecare ciclu de vânzări pentru a vă înțelege mai bine afacerea și pentru a lua decizia corectă la momentul potrivit.

Alegeți un plan profesional la 18 USD/utilizator/lună pentru 50.000 de contacte, 10 GB spațiu de stocare, Google Workspace premium și Microsoft 365. Veți primi, de asemenea, integrări premium, inclusiv Quickbooks, Zapier, MailChimp, Xero și multe altele. Faceți o încercare GRATUITĂ de 30 de zile pentru a afla mai multe.

Concluzie 👇

Sper că informațiile de mai sus despre conductele de vânzări vă vor ajuta să vă gestionați mai bine procesul de vânzare. Deci, alegeți un instrument software pentru pipeline de vânzări pe baza bugetului și cerințelor dvs. pentru a atrage mai mulți clienți potențiali și a le converti în clienți.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de soluții CRM pentru afacerea dvs.