Gestionarea rețelelor sociale este ușoară

Acest articol vă oferă cea mai bună comparație alăturată a două instrumente populare de gestionare a rețelelor sociale, Loomly și Hootsuite. Dacă nu ești sigur care dintre ele să alegi pentru brandul tău sau agenția de marketing pe rețelele sociale, citește acest articol până la sfârșit.

Când postezi în mod regulat conținut și interacționezi cu adepții tăi, trebuie să aloci mult timp pe platformele de social media. În calitate de agenție, gestionați prezența în rețelele sociale a mai multor mărci și trebuie să depuneți mult mai multe ore decât un om de afaceri individual.

Aici vine o aplicație de gestionare a rețelelor sociale care automatizează majoritatea sarcinilor, așa că trebuie doar să conectați contul de socializare, iar postările și comentariile sunt online automat.

Astăzi, voi explica diferențele dintre Loomly și Hootsuite. Acestea sunt cele două instrumente proeminente de management și marketing al rețelelor sociale.

Ce este Loomly?

Loomly este o aplicație online fără efort pentru totul despre managementul rețelelor sociale. Vă ajută cu sugestii de conținut pe rețelele sociale, crearea de conținut, gestionarea postărilor pe rețelele sociale, producția de conținut în colaborare și postarea automată a conținutului cu programare personalizată.

Este disponibil și ca aplicație pentru smartphone sau tabletă. Puteți descărca pachetul respectiv de aplicație în iOS sau Android și puteți instala și gestiona postările pe rețelele sociale și marketingul din mers.

Aplicația vă permite să controlați multe mânere de rețele sociale ale aceleiași platforme sau mai multe platforme dintr-o singură aplicație.

Folosește API-uri securizate ale platformei de social media, astfel încât să puteți accesa toate mânerele mărcii sau agenției dvs. de pe Facebook, Snapchat, Instagram, X și multe altele dintr-un singur instrument fără efort, fără a vă face griji cu privire la confidențialitatea și securitatea datelor.

Rolul lui Loomly ca platformă de management al rețelelor sociale

În general, Loomly este o platformă de management al rețelelor sociale all-in-one. Cu setul său bogat de funcții, Loomly vă simplifică fluxul de lucru pentru ideea, crearea, stocarea, postarea, implicarea publicului și analiza datelor în rețelele sociale.

De asemenea, vă permite să includeți colaboratori la instrumentul său de producție și programare de conținut, astfel încât să puteți implementa creativitățile tuturor din echipa dvs. de marketing pe rețelele sociale.

Au trecut acele vremuri când ar trebui să vă abonați la patru până la cinci aplicații pentru a vă gestiona campaniile de marketing pe rețelele sociale. Cu Loomly, nu aveți nevoie de nicio aplicație complicată pentru foi de calcul pentru a gestiona listele de conținut, programarea postării conținutului, analiza manuală a datelor etc.

De asemenea, nu trebuie să vă bazați pe aplicații de programare a conținutului de la terțe părți sau pe aplicații de calendar pentru a reaminti membrilor echipei să posteze conținut sau să răspundă la comentarii. Loomly are un instrument de calendar încorporat care integrează cu ușurință tot conținutul social media pe care îl creați pe acesta.

În plus, dacă trebuie să notificați membrii echipei cu privire la aplicațiile interne de afaceri, cum ar fi e-mailurile, Slack, Microsoft Teams și așa mai departe, puteți face acest lucru fără probleme. Loomly oferă integrare fără griji cu aplicațiile de mesagerie și e-mail, astfel încât să puteți partaja cu încredere conținutul de afaceri confidențial între colegii dvs. de echipă.

  Cum se efectuează un benchmark de performanță a serverului web?

Beneficiile utilizării Loomly

Iată avantajele de care vă bucurați față de concurenții dvs. atunci când utilizați Loomly pentru a vă gestiona jocul de implicare în rețelele sociale:

  • Loomly vă eficientizează fluxul de lucru, economisindu-vă timp prețios și făcându-l o potrivire perfectă pentru indivizi și influenți ocupați, la fel ca dvs.
  • Publicarea automată și mementourile asigură că conținutul iese la timp fără monitorizare constantă. Astfel, puteți investi mai mult timp în activitățile de bază ale afacerii dvs.
  • Sfaturile de optimizare de la Loomly ajută companiile și agențiile de marketing să creeze postări care rezonează cu publicul țintă.
  • Biblioteca centrală de active Loomly este o schimbare de joc pentru agențiile de marketing, păstrând tot conținutul organizat și ușor accesibil.
  • Vizualizarea unificată a platformei a mai multor calendare este ideală pentru companii și agenții care gestionează conținut pentru diverși clienți.
  • Sistemul robust de notificare oferă o colaborare eficientă în echipă, care este crucială pentru agențiile de marketing și mărcile cu mai multe părți interesate.
  • Fluxurile de lucru de evaluare și aprobare în colaborare asigură că toată lumea este pe aceeași pagină, ceea ce este vital pentru companii și agenții de marketing.
  • Funcțiile de direcționare către public și post-sponsorizare sunt de aur pentru mărci și agenții de marketing pentru a ajunge la oamenii potriviți.
  • Analizele în timp real oferă informații valoroase post-performanță, dând putere tuturor utilizatorilor să-și perfecționeze strategiile pentru rezultate mai bune.

Ce este Hootsuite?

Hootsuite este o platformă premium de gestionare a rețelelor sociale. Este considerat unul dintre cei care se deplasează rapid în segmentul produselor automatizate de social media. Vă permite să integrați aproape orice cont de platformă social media într-o aplicație centralizată.

Deci, nu trebuie să vă conectați la canalele individuale de rețele sociale. În schimb, postați, comentați, răspundeți și faceți mai multe pe multe canale sociale precum Pinterest, YouTube, LinkedIn, Facebook și multe altele.

Conform Datanyze, Hootsuite deține o cotă de piață de 20,37% în sectorul de social media marketing. Raportul mai spune că există peste 3828 de mărci și agenții care folosesc această platformă de management al rețelelor sociale pentru postări regulate pe rețelele sociale și activități de implicare a publicului.

Valoarea mărcii Hootsuite este evidentă atunci când comparați prețurile sale cu alte instrumente similare de social media. Abonamentele sale vin cu un cost ridicat.

Cu toate acestea, obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu funcții de ultimă generație de gestionare a rețelelor sociale, cum ar fi postări nelimitate, fluxuri de lucru automate, descoperirea timpului de programare a conținutului bazat pe AI, OwlyWriter AI și așa mai departe.

Mărcile mari și organizațiile guvernamentale precum Melia Hotels, U-Haul, Insurance Australia Group Limited (IAG), Georgia State University, Nokia, Sodexo Universities etc., folosesc Hootsuite pentru a-și gestiona activitățile frecvente pe rețelele sociale.

Rolul Hootsuite ca platformă de management al rețelelor sociale

Hootsuite joacă pur și simplu rolul unei terțe părți între tine și mânerele tale de rețele sociale pe diferite rețele de rețele sociale. Hootsuite a stabilit un parteneriat puternic cu majoritatea rețelelor de social media. Obține acces API securizat la aceste site-uri sociale, astfel încât să puteți conecta conturi de rețele sociale la Hootsuite.

Deci, puteți accesa diverse mânere de rețele sociale împrăștiate dintr-un software centralizat care funcționează pe browsere web și aplicații mobile. Acesta este rolul principal al Hootsuite, adică să lucreze ca agregator de canale de social media.

  Cum să căutați în mesajele text pe iPhone sau iPad

Pe lângă aceasta, există multe alte caracteristici tehnologice precum cele menționate mai jos:

  • Publicarea conținutului pe toate canalele de social media dintr-o singură aplicație web
  • Programarea publicării conținutului pentru postarea automată
  • Descoperirea bazată pe inteligența artificială a programelor de postare pe rețelele sociale care generează cele mai multe aprecieri, distribuiri și comentarii
  • Răspundeți la răspunsurile clienților
  • Monitorizați aproape toate activitățile din ecosistemul rețelelor sociale care vă influențează pozitiv sau negativ imaginea mărcii
  • Gestionați toate activitățile de publicitate pe rețelele sociale direct din Hootsuite
  • Gestionați conținutul organic și plătit al rețelelor sociale într-un singur sistem de gestionare a conținutului
  • Urmăriți valorile care contează cel mai mult pentru brandul dvs. și campaniile de marketing pe rețelele sociale
  • Creați rapoarte pentru proprietarii de afaceri, clienți, influenți și așa mai departe
  • Integrați aplicațiile cu platforma pentru gestionarea fără probleme a mai multor conținut și fluxuri de lucru
  • Peste 150 de integrări de instrumente precum Mailchimp, Google Business, Hubspot și multe altele

Pe scurt, Hootsuite este tot ce aveți nevoie pentru a vă asigura că adăugați valoare afacerii sau agenției dvs. în următoarele moduri:

Oferiți asistență socială publicului dvs

Hootsuite este disponibil pentru aproape fiecare rețea de socializare. Așadar, vă puteți ajuta sau aveți grijă de publicul dvs. din peste 200 de țări în 6 limbi populare.

Creați Comerț Social

Puteți începe jocul de vânzare cu amănuntul în rețelele sociale utilizând diverse produse tehnologice Hootsuite, cum ar fi sisteme de mesagerie, IA conversațională, etc. Clienții pot finaliza cumpărăturile direct din chat-urile Facebook sau Messenger, experimentând o experiență excelentă pentru utilizator.

Comercializați marca

Puteți reduce costul de marketing al afacerii dvs. utilizând instrumentele de social media ale Hootsuite, cum ar fi ideea de conținut, postarea, publicarea, comentarea și multe altele. Pentru o întreprindere mică sau mijlocie, un manager experimentat de rețele sociale este suficient pentru a-ți depăși jocul de marketing.

Beneficiile utilizării Hootsuite

Iată cum este benefic Hootsuite pentru agenția sau afacerea dvs. de marketing:

  • Puteți lega mai multe conturi sociale, de la 10 la 50 de conturi per utilizator.
  • Puteți organiza accesul la contul dvs. Hootsuite în funcție de departamente și echipe și puteți include acces bazat pe roluri pentru o colaborare fără probleme.
  • Hootsuite permite redactarea conținutului, programarea și publicarea dintr-o interfață centrală de utilizator.
  • De asemenea, puteți crea un calendar elaborat pentru rețelele sociale pentru întreaga lună, trimestru, an etc., pentru a vă concentra pe responsabilitățile de bază ale afacerii.
  • Activele consecvente ale mărcii asupra conținutului și imaginilor contează foarte mult. Vă puteți asigura că mutând postările pentru publicare printr-un flux de lucru de aprobare.
  • Inteligența artificială Hootsuite va recomanda când să publice conținut pentru un angajament și o acoperire maximă.
  • Utilizați activități ad-hoc de gestionare a rețelelor sociale, cum ar fi suspendarea unui anumit tip de postare după ce primiți comentarii critice.
  • Există o bibliotecă de fotografii fără drepturi de autor pe care o puteți folosi pentru crearea de conținut.

Loomly vs. Hootsuite

Am supus atât Loomly, cât și Hootsuite la teste riguroase pentru diverse sarcini de gestionare a rețelelor sociale. Apoi, am creat următorul tabel comparând caracteristicile și funcționalitățile acestora. Tabelul de mai jos vă va ajuta să decideți dacă aveți nevoie de Loomly sau Hootsuite:

Caracteristici LoomlyHootsuiteConturi socialeAdăugați minimum 10 conturi de social media în planul Basic și poate merge mai mult de 50 în planul Enterprise. Permite maximum 10 conturi sociale în planul Pro și 50 în planul Enterprise.
Peste 50 de puncte sociale necesită plăți suplimentareConturi de utilizatorInterval de la 2 la 31+Interval de la 1 la 5 Acces bazat pe roluri Vă permite să creați diferite condiții de acces folosind funcția Roluri personalizate Caracteristica de organizare departamentală facilitează accesul personalizat, gestionează permisiunile, creează fluxuri de lucru personalizate etc. Creare și editare Există un instrument avansat de creare a conținutului media cunoscut sub numele de Lomly Media Studio. Oferă design cu Canva, dar nu oferă un instrument de creare de conținut încorporat. Urmărire automată a linkurilor.Nu este disponibil. instrument de compunere Conductă de conținut și flux de lucru de aprobareDisponibil pentru toate nivelurile Disponibil numai pentru utilizatorii de echipă și de întreprindereGestionarea campanieiNu este disponibilDisponibil în planul Enterprise

  Cum se transformă un GIF într-un videoclip

Cazuri de utilizare a lui Loomly

Există multe cazuri de utilizare a Loomly, dar următoarele sunt cele mai populare:

#1. Echipe la distanță

Echipele creative de la distanță pot folosi Loomly în diferite moduri unice. În primul rând, puteți utiliza editorul său de conținut de colaborare în timp real pentru a crea postări pe rețelele sociale într-un mod colectiv. Echipele de la distanță și distribuite pot folosi, de asemenea, calendarul de conținut online pentru a crea postări care se potrivesc bine cu regulile de brand și politicile creative.

#2. Freelanceri

Loomly este instrumentul perfect de gestionare a conținutului rețelelor sociale pentru liber profesioniști. Abonamentele sale încep de la doar 26 USD/ utilizator/ lună. Așadar, aceasta este o platformă grozavă pentru lucrătorii din concert pentru a colabora cu clienții lor și a-i ține la curent. În calitate de freelancer, puteți crea o bibliotecă centralizată de grafice, imagini și copii de marketing pentru diverși clienți.

#3. Afacere locală

Dacă sunteți proprietarul unei mici afaceri și depindeți foarte mult de Google Business, atunci Looly este instrumentul potrivit de gestionare a rețelelor sociale pentru dvs.

Să presupunem că vindeți la nivel global și trebuie să mențineți o prezență în rețelele sociale separat pentru acele piețe globale; puteți face acest lucru creând diferite calendare de conținut pe Loomly. De asemenea, puteți răspunde rapid la întrebările clienților, deoarece integrările Loomly și Google Business permit trimiterea de mesaje în timp real.

Cazuri de utilizare Hootsuite

Găsiți mai jos câteva cazuri de utilizare a Hootsuite:

#1. Management de conținut și publicare

Hootsuite eficientizează gestionarea conținutului, oferind un tablou de bord centralizat pentru gestionarea diferitelor platforme de social media. Vă permite să programați postări, asigurând o prezență online consistentă.

Puteți organiza, edita și publica conținut dintr-un singur loc. Acest lucru este ideal pentru companiile și agenții de marketing care caută o singură platformă pentru a supraveghea crearea și distribuția de conținut pe diverse canale sociale.

#2. Ascultarea socială și implicarea clienților

Hootsuite oferă instrumente puternice de ascultare socială, permițându-vă să monitorizați mențiunile de marcă, subiectele în tendințe și conversațiile cu clienții în timp real. Această funcționalitate unică vă permite să răspundeți prompt la întrebările clienților și să interacționați eficient cu publicul.

#3. Analiză și luare a deciziilor bazată pe date

Capacitățile de analiză ale Hootsuite oferă informații despre performanța marketingului plătit sau neplătit în rețelele sociale. Puteți urmări indicatorii cheie de performanță, puteți măsura succesul campaniei și puteți analiza comportamentul publicului.

Acest caz de utilizare bazat pe date este de neprețuit pentru companiile care doresc să-și perfecționeze strategiile de social media, să optimizeze conținutul și să aloce resurse în mod eficient, pe baza unor analize aprofundate.

Loomly vs. Hootsuite: Verdictul

Din punctul de vedere al utilizatorilor de afaceri mici, mijlocii și startup, Loomly este mult mai ușor de operat decât Hootsuite. De asemenea, este mai accesibil decât Hoostsuite. Deci, dacă sunteți interesat de raportul calitate-preț și de o interfață de utilizator ușoară, alegeți Loomly. Oferă un număr limitat Probă gratuită de 15 zile ofertă de care poți beneficia chiar acum.

Dimpotrivă, puteți utiliza platforma Hootsuite la capacitate maximă numai dacă gestionați mai mulți clienți ca agenție de marketing social media. Oferă un 30 de zile de încercare gratuită pe care ar trebui să fii disponibil rapid înainte de a dispărea.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune instrumente de gestionare a rețelelor sociale pentru a gestiona mai multe conturi.