Este Smartsheet o alternativă viabilă pentru Monday.com?

Smartsheet este un software modern de gestionare a proiectelor cu funcții avansate pe care echipele de toate dimensiunile și formele le pot folosi și gestiona bine proiectele.

Astăzi, locurile de muncă prosperă prin sinergie și colaborare. De asemenea, necesită ca echipe diferite să fie pe aceeași pagină, astfel încât munca să se poată face mai rapid, cu rate de succes mai bune.

Acest lucru necesită capabilități puternice de colaborare și flux de lucru, pe care toată lumea le caută în software-ul de management de proiect.

Introducere

Smartsheet este o platformă puternică de management de proiect, cu capabilități robuste. Deoarece pe internet sunt disponibile atât de multe instrumente, devine dificil să-l alegi pe cel mai bun pentru echipa ta.

Având în vedere potențialul Smartsheet, acesta devine o opțiune bună.

Și pentru a vă ajuta să vă dați seama dacă va fi cea mai bună alegere pentru echipa dvs., iată recenzia noastră Smartsheet cu o explicație detaliată a tuturor capabilităților, caracteristicilor și prețurilor sale.

Cum poate ajuta Smartsheet?

Cu încredere de peste 90% din companiile din Fortune 100, Smartsheet vă poate ajuta să automatizați procesele, să gestionați proiecte și să scalați până la portofolii și programe de nivel enterprise. Oferă soluții personalizate pentru a se potrivi fluxului dvs. de lucru la orice scară.

Smartsheet oferă capabilități puternice care pot da putere tuturor din echipa ta să creeze rapid soluții cu ușurință. Puteți utiliza o suită bogată de funcții, cum ar fi vizualizări, rapoarte, tablouri de bord și fluxuri de lucru pentru a vă urmări și a captura planurile, programele și resursele. Se poate adapta nevoilor afacerii, fie că sunt proiecte sau inițiative cu mai multe fațete.

Companiile de diferite forme și dimensiuni se pot scala cu ușurință cu încredere, oferind în același timp valoare cu cerințele în creștere ale afacerii.

De asemenea, se poate integra cu multe instrumente și tehnologii pentru a vă ușura viața. De asemenea, are grijă de securitatea datelor pentru a face mediul sigur pentru afacerea dvs. Puteți controla totul și utiliza platforma așa cum doriți.

Caracteristici și capacități

Iată caracteristicile și capabilitățile Smartsheet:

Colaborarea în echipă

Smartsheet vă va permite să conectați toți cei din echipa dvs. și să stimulați colaborarea. Indiferent dacă vă ocupați de proiecte mici, procese la scară largă sau portofolii mari, vă va ajuta să le gestionați cu mai multă securitate și flexibilitate.

Acesta va permite utilizatorilor din echipa dvs. să planifice, să automatizeze, să raporteze și să urmărească munca. Puteți vizualiza și urmări cu ușurință munca așa cum doriți, comutând între vizualizări – Gantt, Calendar, card și grilă. Îți va da puterea echipei să-și execute sarcinile cu responsabilitate și rapiditate.

Formulare pentru colectarea datelor

Puteți conecta și utiliza date fără erori și consecvente de la părțile interesate externe și interne, folosind formulare personalizate cu sigla, imaginile și culorile mărcii dvs.

Automatizarea sarcinilor

Puteți implementa fluxuri de lucru simple și puternice rapid în câteva minute cu fluxuri de lucru automatizate. Vă va economisi mult timp și efort și veți putea lucra mai mult în mai puțin timp.

Automatizați procesele repetitive și plictisitoare folosind alerte, blocarea rândurilor în funcție de orele prestabilite și modificările foilor și solicitarea de aprobări și actualizări.

Puteți combina diferite căi și acțiuni condiționate printr-un editor vizual. De asemenea, puteți configura fluxuri de lucru recurente, cum ar fi mementouri zilnice și solicitări săptămânale de stare.

Management de conținut

Cu Smartsheet, puteți să planificați, să revizuiți, să gestionați cu ușurință producția de conținut și să vă finalizați mai rapid activele. De asemenea, vă puteți publica conținutul în Brandfolder, instrumentul numărul unu de gestionare a activelor.

  Cum pot să înceapă Freshers în cariera lor IoT?

Smartsheet vă va ajuta să vedeți de ansamblu procesul de producție de conținut cu ajutorul unei foi de proiect concise. Puteți folosi mementouri și alerte automate pentru a vă asigura că designerii dvs. funcționează conform programului. În plus, puteți include sarcini în tablouri de bord și rapoarte pentru a îmbunătăți vizibilitatea.

Permiteți clienților, vânzătorilor și colegilor dvs. să vă revizuiască conținutul fără acces la foaie. De asemenea, este ușor să oferi feedback detaliat prin adnotări fixate, aprobări și conversații.

Evitați blocajele în procesele dvs. prin examinatori simultani. Instrumentul va ajuta, de asemenea, la eliminarea confuziei în versiunile de conținut, deoarece vă veți bucura de blocarea automată și de actualizări ușoare.

Centrul de control Smartsheet

Cu Smartsheet Control Center, vă puteți automatiza cu ușurință proiectele și procesele și vă puteți livra proiectele în mod constant la scară. Vă va ajuta să automatizați crearea proiectelor, să acumulați analize de portofoliu și să gestionați schimbarea.

Acesta vă va eficientiza managementul echipei, astfel încât să vă puteți executa portofoliul complet prin valorificarea experiențelor potrivite.

De asemenea, puteți să centralizați și să controlați procesul de aprobare pentru cererile viitoare de proiecte. În plus, puteți folosi planuri pentru a spori coerența în raportare și execuție și pentru a replica automat planurile și fluxurile de lucru ale proiectului.

Smartsheet oferă o consolă centrală pentru a vă crea proiectele aprobate. Acesta va ajuta la implementarea automată a modificărilor de la consola centrală la proiectele existente și noi. De asemenea, puteți să vă conectați planurile de resurse și să dezvoltați echipa potrivită pentru a finaliza munca și a efectua previziuni de angajare.

În plus, puteți monitoriza starea portofoliului dvs. prin analiza portofoliului pentru a maximiza rezultatele. În plus, puteți stoca, îngheța și raporta proiecte istorice pentru a asigura conformitatea și pentru a efectua analize de tendințe.

Vizibilitatea executivă

Centralizați-vă toate resursele și informațiile de care echipa va avea nevoie și împuterniciți părțile interesate cu o vedere solidă în timp real a stării proiectelor, folosind elemente vizuale și KPI.

Smartsheet oferă Dynamic View pentru a ajuta proprietarii de afaceri să partajeze date cu persoanele potrivite atunci când este necesar pentru editare și vizualizare. De asemenea, vă puteți gestiona procesele critice cu furnizorii, echipele externe și interne și între organizații.

Acest lucru vă va ajuta să vă gestionați procesele în siguranță. Puteți profita de controlul granular și puteți îmbunătăți colaborarea în funcție de cerințe. Indiferent cât de complexă este sarcina, o puteți simplifica cu Smartsheet, oferind în același timp o vizibilitate mai largă asupra stărilor dvs. de execuție.

În plus, puteți utiliza un formular predefinit pentru a filtra, colecta și vizualiza solicitările. Puteți chiar automatiza fluxul de date de la atribuirea acestuia până la revizuire, aprobare și închidere.

Smartsheet vă va permite, de asemenea, să gestionați securitatea datelor și confidențialitatea furnizorilor terți și să câștigați încrederea acestora.

Puteți utiliza controlul accesului bazat pe condiții sau controlul identității pentru guvernarea accesului la date. De asemenea, ghidarea în context constând din diferiți pași cu balustrade și ghidare va conduce utilizatorii.

Aplicații simplificate

Puteți naviga cu ușurință prin fiecare opțiune cu formulare, foi, rapoarte, tablouri de bord și multe altele. Acest lucru va simplifica munca și va face totul ușor, indiferent dacă sunteți acasă, la birou, pe drum sau la locul de muncă, folosind doar o aplicație dedicată în care toată munca este împachetată.

Cu WorkApps, devine ușor să construiți aplicații mobile și web intuitive fără abilități de codare. Puteți face acest lucru în câteva minute prin Smartsheet și conținut extern, cum ar fi Google Docs sau tablouri de bord Tableau.

Puteți alege orice șabloane WorkApps sau puteți începe de la zero și cumpărați aplicațiile conform cerințelor dvs. de afaceri.

WorkApp oferă, de asemenea, o experiență personalizată, asigurându-se că părțile interesate colaborează bine și se concentrează pe conținutul relevant.

De asemenea, veți putea folosi branding personalizat pentru a vă face să simți că aplicația este creată exclusiv pentru și de către compania ta. În singura WorkApp, puteți executa proiecte complete cu o experiență personalizată.

Guvernare și control

Smartsheet oferă guvernanță și control extins cu ajutorul funcționalității de bază ale Smartsheet, a soluțiilor predefinite și a suplimentelor premium. Poate transforma modul în care lucrați cu instrumente precum jurnalele de activitate, centrul de administrare, instrumentele de administrare și multe altele.

  7 platforme de cadouri pentru angajați pentru a asigura un loc de muncă mai fericit

Centru de administrare: vă va permite să configurați și să gestionați cu ușurință contul Smartsheet dintr-o singură locație. Puteți vizualiza și interacționa cu ușurință cu instrumentele de administrare printr-o consolă de control centrală pentru a experimenta navigarea simplificată între rapoartele de utilizare, gestionarea grupurilor și utilizatorilor și configurațiile întreprinderii.

Centrul de administrare vă va ajuta să urmăriți licențele, grupurile și integrările pe care oamenii le pot accesa în organizația dvs.

De asemenea, va ajuta la îmbunătățirea vizibilității contului și a setărilor de securitate disponibile, utilizând în același timp pașii următori recomandați pentru a optimiza configurarea contului conform celor mai bune practici ale Smartsheet.

Fluxuri de lucru inteligente

Automatizați-vă procesele pe platformele dvs. folosind Bridge. Este o interfață fără cod care vă va ajuta să vă conectați datele pe diferite sisteme și să vă actualizați sarcinile de rutină.

Acest lucru va crește eficiența și acuratețea și va permite echipei să petreacă mai mult timp inovației fără a pierde timpul cu pașii manuali sau să se bazeze pe mai multe sisteme pentru stocarea datelor și efectuarea lucrărilor.

Acest lucru înseamnă că puteți elimina multe intrări de date pe sisteme precum CRM și puteți lucra la lucruri importante fără a copia sau lipi date între sisteme.

De asemenea, puteți conecta sistemele de înregistrare la procesele potrivite și puteți lua decizii informate bazate pe date. În plus, puteți să configurați noi configurații între sisteme și să vă adaptați la cele existente pentru a vă satisface nevoile.

Managementul resurselor și al activelor digitale

Puteți debloca adevăratul potențial al oamenilor și al echipelor dvs. de a gestiona, măsura și distribui performanța activelor. În afară de active, vă va ajuta și să vă gestionați resursele.

Vă puteți mobiliza cu ușurință echipa să execute o sarcină, să urmăriți bugetele și programele de turneu și să vă prognozați nevoile de angajare.

Programați și găsiți-vă cea mai bună echipă de proiect în mod eficient, prognozați-vă nevoile de angajare și rezolvați conflictele de personal pentru a vă simplifica alocarea resurselor.

Priviți proiectele dvs., urmăriți-vă echipele și programați proiecte în funcție de capacitatea echipei. Cu foile de pontaj precompletate, puteți permite echipelor să trimită ore, menținându-le concentrate pe munca lor.

Puteți utiliza raportarea dinamică pentru a vizualiza date complexe, pentru a identifica tendințele proiectelor, pentru a planifica creșterea și pentru a înțelege performanța din întreaga organizație.

Smartsheet, cu platforma de top de gestionare a activelor digitale de la Brandfolder, vă va ajuta echipa să vă gestioneze conținutul, să lucreze într-un singur loc și să ofere o experiență îmbunătățită pentru clienți. De asemenea, va ajuta la maximizarea impactului conținutului dvs.

Ca rezultat, distribuția activelor se poate îmbunătăți de 7 ori mai rapid și poate fi etichetată pentru căutare. De asemenea, va oferi capabilități precum analiză și măsurare, metadate bogate ale fișierelor, verificare, Smart CDN și multe altele.

Integrare

Smartsheet se poate integra cu mai multe instrumente și sisteme pe care le folosesc companiile moderne. Unele dintre instrumentele cu care se integrează includ Slack, Gmail, AWS, Teams, Salesforce, Dropbox, Okta, DocuSign, Facebook Ads, Google Ads și multe altele.

Astfel, prin conectarea la aceste servicii, puteți partaja eficient informații, puteți stimula colaborarea și puteți îmbunătăți procesul decizional în cadrul organizației.

Alte capacitati:

  • În afară de cele de mai sus, Smartsheet oferă alte capabilități, inclusiv:
  • API
  • Fișiere atașate
  • Linii de bază
  • Calendar și card
  • Conectarea celulelor și conectori
  • Chei de criptare gestionate de client (CMEK)
  • Colaborare de conținut
  • Domenii de e-mail personalizate
  • Controale privind păstrarea datelor
  • Generarea documentelor și semnătura electronică
  • Aplicații și portaluri mobile

Și altele

Modele de prețuri

Smartsheet oferă multe planuri de prețuri pentru a vă ajuta să personalizați și să scalați nevoile dvs. de afaceri. Este potrivit pentru diverse cazuri de utilizare, indiferent dacă doriți să vă gestionați proiectele în mod eficient sau să scalați și să standardizați cele mai bune practici din organizația dvs.

  10 microfoane premium pentru a vă ridica podcasturile/streamurile la un nou nivel

Iată planurile de prețuri:

  • Gratuit: este gratuit și se aplică pentru 1 utilizator și până la 2 editori. Acest plan este pentru începătorii în managementul proiectelor și sarcinilor. Include funcții precum 2 coli, 100 de automatizări pe lună, 500 MB de stocare pentru atașamente și multe altele.
  • Pro: Costă 7 USD/lună și se aplică pentru maximum 10 utilizatori și spectatori nelimitați. Este potrivit pentru echipe și oameni care doresc să urmărească, să gestioneze și să partajeze proiecte cu spectatori nelimitați. Include funcții gratuite ale planului, foi nelimitate, rapoarte, formulare și tablouri de bord, 250 de automatizări pe lună, 20 GB de stocare pentru atașamente și multe altele.
  • Afaceri: costă 25 USD/lună și se aplică pentru minim 3 utilizatori și editori nelimitați. Este pentru companiile care doresc să vă gestioneze programele și proiectele cu mulți editori și au nevoie de mai multe capacități. Include toate caracteristicile planului Pro, cum ar fi automatizarea nelimitată, stocarea atașamentelor de 1 TB și multe funcții avansate.
  • Întreprindere: contactați echipa lor pentru a obține o ofertă personalizată conform nevoilor dvs. Este potrivit pentru organizațiile care rulează procese la scară cu controale la nivel de întreprindere. Include toate caracteristicile planului de afaceri, stocare nelimitată pentru atașamente, mai multe integrări, domenii de e-mail personalizate și funcții mai avansate.

Smartsheet vs. luni

Smartsheet este adesea comparat cu monday.com, deoarece acestea sunt ambele software de management de proiect cu capabilități similare. Acestea funcționează ca sisteme de management al resurselor, management al sarcinilor și management al portofoliului. Ambele sunt accesibile printr-un browser web sau o aplicație mobilă pe Android și iOS.

Cu toate acestea, ambele platforme au caracteristici care le fac să iasă în evidență.

Unde Smartsheet are scoruri peste luni

Smartsheet este ușor de învățat și de utilizat. De asemenea, are suport și instruire puternică a comunității, astfel încât utilizatorii să își poată îmbunătăți cu ușurință abilitățile Smartsheet și să treacă de la începători la experți. Este, de asemenea, flexibil și vă va ajuta să treceți de la lista de sarcini la vizualizările și programul de carduri.

Smartsheet oferă diferite vizualizări precum Gantt, Calendar și panou Kanban, împreună cu mementouri, dependențe de sarcini și o ierarhie de sarcini cu mai mult de 4 niveluri. Pe de altă parte, monday.com oferă doar o tablă Kanban.

Venind la managementul serviciului, aveți rapoarte, formulare, diagrame cu date în timp real, tablouri de bord, câmpuri personalizate, sortare pe mai multe niveluri, peste 50 de funcții de formulă și multe altele. Dar monday.com oferă numai câmpuri personalizate, formulare și formatare condiționată, în timp ce celelalte capabilități sunt indisponibile doar la planurile mai mari.

Pentru colaborare, atât Smartsheet, cât și monday.com sunt bune, dar unele funcții, cum ar fi modificarea istoricului, solicitările automate de actualizare, verificarea și formularele de ramificare sunt disponibile numai în Smartsheet.

Smartsheet este, de asemenea, mai puternic când vine vorba de securitate, cu funcții precum EPM, chei de criptare gestionate de client (CMEK), SSO, jurnalele de activitate și raportare.

Smartsheet este cel mai bun pentru echipele de service profesionale, deoarece este o platformă flexibilă, cu funcții avansate și capabilități de securitate și confidențialitate.

Unde monday.com strălucește peste Smartsheet

monday.com este ușor de utilizat atât pentru începători, cât și pentru experți. Interfața sa de utilizare este frumoasă și ușor de utilizat. Se poate sincroniza cu e-mailurile utilizatorilor ca un vis și se poate asigura că toate actualizările și mesajele sunt bine primite.

Are un set bun de funcții de productivitate în care mai multe persoane pot lucra și colabora la același proiect simultan. Oferă o urmărire mai bună a dependenței, un management al sarcinilor și o gestionare vizuală îmbunătățită a calendarului. De asemenea, este ușor de integrat cu alte instrumente.

De asemenea, are un plan gratuit, astfel încât oamenii să înceapă mai repede. monday.com este cel mai bun pentru startup-uri și freelanceri care doresc să folosească un sistem de management al sarcinilor pentru a-și îmbunătăți productivitatea fără a cheltui prea mult.

Cuvinte finale

Smartsheet este un instrument robust, cu multe caracteristici și capacități pentru a vă face gestionarea eficientă a sarcinilor sau a proiectelor.

De la colaborare, managementul sarcinilor și integrare până la securitate și conformitate, Smartsheet oferă tot ce vă veți dori vreodată în software-ul de management de proiect. Deoarece are un plan gratuit și o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile, îl puteți folosi pentru a determina dacă funcționează pentru echipa dvs.

În continuare, puteți verifica ce este o comandă de lucru.