7 platforme de cadouri pentru angajați pentru a asigura un loc de muncă mai fericit

Cadourile sunt modalitatea perfectă de a arăta emoții și sentimente sau de a aprecia efortul cuiva. Nu-i așa?

Aprecierea pentru etica bună a muncii va spori încrederea persoanei și va motiva persoana să muncească și mai mult. Aprecierea pe cineva transmite mesajul că efortul pe care îl depune persoana este semnificativ și contează.

În plus, dăruirea angajaților crește moralul, ajută la îmbunătățirea legăturilor de echipă și asigură un loc de muncă mai fericit. Îmbunătățirea moralului cuiva îi va îmbunătăți, de asemenea, experiența de lucru și va crește productivitatea angajatului. Deci, aprecierea prin cadouri va sfârși prin a avea un impact pozitiv asupra succesului unei companii.

De ani de zile, se observă că un loc de muncă mai fericit duce la angajați mai fericiți. Angajații sunt mai implicați într-un mediu mai fericit și mai sănătos decât într-un mediu obișnuit.

Alegerea unui cadou potrivit pentru a oferi angajaților tăi este o sarcină dificilă de rezolvat. Sunt disponibile mai multe platforme de cadouri pentru angajați pentru a vă ajuta să alegeți ceea ce este potrivit pentru angajați.

Aici, vom încerca să rezolvăm toate îndoielile cu privire la programul ocazional de cadouri ale angajaților, beneficii și ce fel de cadouri este potrivit, urmate de cele mai bune platforme pentru cadourile angajaților. Să ne adâncim în ea.

Ce este exact un program de cadouri ocazionale pentru angajați?

Este posibil să nu știți ce să faceți în legătură cu o inițiativă de a oferi cadouri angajaților. O modalitate de a le arăta angajaților cât de mult le apreciezi munca grea este prin inițiative ocazionale sau sezoniere de a oferi cadouri. Cuvântul „ocazional” înseamnă că cadourile sunt oferite aleatoriu și nu într-un program stabilit.

În timpul sărbătorilor, le puteți oferi angajaților cadouri cu tematică de sărbători. De asemenea, puteți rula un plan de cadouri fără a-l planifica din timp. Acest lucru îi va surprinde pe muncitori și îi va face fericiți. Cultura de a oferi cadouri angajaților îi ajută să evite conflictele la locul de muncă și le scade nivelul de stres la locul de muncă.

Făcându-le cadouri, arată că apreciezi ceea ce fac ei pentru ca compania să aibă succes. Acest tip de validare face ca locul de muncă să fie un loc mai fericit, unde oamenii se simt liberi să lucreze. Programele de cadouri pentru angajați vă vor ajuta afacerea să fie mai productivă și de succes.

Care sunt beneficiile de a avea o cultură de cadouri pentru angajați?

Multe companii au adoptat o cultură a cadourilor angajaților pentru a obține un loc de muncă mai fericit și mai sănătos. Există mai multe beneficii, care includ:

  • Îmbunătățește relațiile dintre colegi: o apreciere prin cadouri face ca ziua unui angajat să fie memorabilă. Lucrătorii vor ști că îi înțelegi foarte bine, ceea ce duce la o relație pozitivă cu tine.
  • Oferă validare: cultura de cadouri a angajaților îi asigură pe angajați că sunt, de asemenea, o parte esențială a companiei. Validarea la anumite intervale îi ajută pe angajați să fie mai productivi și mai inovatori.
  • Crește implicarea: cadourile îmbogățesc mintea cu mai multă fericire, ceea ce îi ajută pe angajați să gestioneze și să abordeze mai rapid stresul la locul de muncă. O minte pozitivă este întotdeauna inovatoare, ceea ce duce la rezultate productive și la îmbunătățirea angajamentului general.
  • Creșteți loialitatea: aprecierea face întotdeauna o legătură între doi oameni mai sănătoasă. Cadourile întăresc, de asemenea, legătura profesională dintre tine și membrii echipei tale. Mai mult, întărirea legăturilor crește rata de loialitate între tine și lucrătorii tăi.
  • Crește moralul: Dăruirea angajaților pentru realizările obținute de angajați îi va face pe angajați să se simtă remarcați, apreciați și autosuficienti, ceea ce le va ridica moralul.
  • Crește rata productivității: nivelul redus de stres crește interesul și te face să te concentrezi mai mult pe munca ta. În mod similar, și angajații vor rămâne concentrați. Ca urmare, eficiența va crește odată cu productivitatea. Cadourile îi fac pe angajați să se simtă doriti, iar lucrătorii sunt probabil mai încrezători și mai motivați. Toate acestea conduc la o rată de productivitate crescută.
  Cum se instalează Synaptic Package Manager pe Ubuntu

Să vorbim despre unele etici ale cadourilor la locul de muncă pentru a face momentul memorabil pentru o viață pentru angajat.

Care este etica oferirii de cadouri la locul de muncă?

Uneori, oferirea de cadouri la locul de muncă poate fi dificilă și trebuie să spargi gheața pentru a gândi creativ. S-ar putea să vă întrebați ce fel de cadou i-ar plăcea angajatului să primească și cum să facă cadouri la serviciu.

Un cadou potrivit pentru angajați îi stimulează cu energia de a munci și mai mult și încurajează și mai mult continuarea acestuia. De asemenea, îi ajută să rămână concentrați și motivați. Pe de altă parte, un cadou nepotrivit îi face pe angajați să se simtă insuficienți și inadecvați.

În timp ce oferiți cadouri clienților sau angajaților dvs., păstrați întotdeauna aceste puncte menționate mai jos în minte:

  • Nu oferi niciodată cadouri superiorilor tăi.
  • Evitați să oferiți cadouri în timpul de evaluare a performanței.
  • Selectați un articol care să vă reflecte intențiile profesional.
  • Optează pentru un cadou de grup împreună cu restul echipei tale. Darurile de grup consolidează munca și tinde să crească impactul personal asupra destinatarului.

Nu fi prea personal și nu cheltui în exces. Clientul se poate simți exploatat sau manipulat de darul tău, așa că stabilirea limitelor profesionale adecvate este obligatorie. Evitați favoritismul oferind doar o singură persoană și încercați să îi tratați pe toți în mod egal.

Este extrem de important să alegeți întotdeauna cadouri similare pentru toți destinatarii. O felicitare cu o notă formală de recunoștință este de obicei perfectă și prietenoasă cu bugetul. De asemenea, puteți trimite un card cadou pentru ca destinatarul să-l poată cheltui pe ceea ce îi place în funcție de dorințele sale.

De ce au nevoie companiile de ajutor de la o platformă de cadouri pentru angajați?

Aceste platforme sunt o abordare potrivită pentru antreprenori de a-și consolida legătura profesională cu lucrătorii lor. Cu toate acestea, este mai ușor să fii creativ atunci când alergi lat, fizic sau metaforic. Obiectivul principal al cadourilor angajaților este de a încuraja angajații să performeze bine, depunând tot efortul stocat în ei.

Platformele de cadouri pentru angajați facilitează alegerea cadourilor potrivite pentru angajații dvs. Această platformă vă va asigura că fiecare nevoie este îndeplinită fără a vă pierde timpul. Sunt disponibile diferite tipuri de cadouri personalizate din care trebuie să alegi care se potrivește cu exactitate nevoilor tale.

  8 cele mai bune aplicații de analiză Wi-Fi pentru uz personal

Iată câteva platforme de cadouri care vă permit să economisiți timp prețios și să alegeți un cadou unic și potrivit pentru membrii echipei dvs.

Vioi

Snappy oferă o interfață de utilizator simplă și fără întreruperi. Trimiterea de cadouri angajatilor ii va face sa se simta doriti si speciali. Puteți trimite un cadou oricând, indiferent de ocazie, fie o zi de naștere, fie un festival. Snappy este partenerul tău în răspândirea fericirii și stabilirea unui loc de muncă mai fericit.

Sunt disponibile o mare varietate de colecții de cadouri cu mii de cadouri actualizate. Se poate alege ce să ofere în funcție de comoditate. Pe baza datelor și a tendințelor, experții în modă îl țin mereu la zi.

Cu Snappy, poți trimite cadouri angajaților tăi, ceea ce îi face să se simtă recunoscuți. Recunoașterea încurajează întotdeauna o persoană să performeze mai bine dând tot ce e mai bun. Pentru ușurința clienților, Snappy este disponibil atât în ​​versiunea mobilă, cât și în versiunea desktop.

Cadourile sunt accesate prin multe branduri cunoscute și celebre precum Amazon, Best Buy etc. Sistemul este formatat și cu o scrisoare de mulțumire în care puteți adăuga un mesaj pe care doriți să îl transmiteți.

SnackNation

Scopul principal al SnackNation este de a vă ajuta să creați un mediu prietenos și relaxat în rândul angajaților dvs. Personalizați cu ușurință gustările de birou în funcție de preferințele fiecăruia, folosind SnackNation.

Gustările între orele de lucru alimentează performanța angajatului și îi fac pe toți din nou energici. Gustările sănătoase sporesc și încurajează productivitatea angajaților și stabilesc legături sociale sănătoase.

Îți poți crea mixul unic în funcție de gusturile unice ale angajatului tău. SnackNation alimentează angajații oferind gustări gustoase și sănătoase și oferind gustări între ele, arătând că îți pasă de sănătatea și apetitul lor. De asemenea, angajații trebuie să mănânce o mușcătură rapidă pentru a performa semnificativ.

Bună

Goody te va ajuta să alegi cadouri unice pentru angajații tăi, care îi vor ridica moralul. Face totul ușor și rapid, de la cadoul individual al unui angajat până la întreaga companie, alegerea unui card elegant pentru orice ocazie și adăugarea unui mesaj text pe care doriți să-l transmiteți, împreună cu alte funcții, toate sunt susținute de Goody.

Goody vă oferă acces la cadouri organizate pe care angajații tăi le vor plăcea să le primească. Puteți programa funcții de automatizare pentru cadouri pentru angajați sau clienți. Angajații pot schimba cu alternative dacă au nevoie de ajutor pentru a găsi un cadou demn. Echipa de asistență este întotdeauna la o distanță de mesaj sau un apel pentru a vă rezolva fiecare întrebare.

Baudville

Aprecierea eforturilor depuse de angajați poate fi mai ușoară cu ajutorul Baudville. Cadourile perfecte pot stimula implicarea angajaților și îi pot ajuta să fie cei mai buni.

Baudville ajută la stabilirea unui loc de muncă fericit, sănătos și inovator pentru angajații dvs. Recunoașterea capacității cuiva poate crește motivația de a face cel mai bine.

Baudville se concentrează în primul rând pe implicarea și recunoașterea unei persoane. Angajații implicați sunt mai concentrați pe succesul companiei.

Ocazia, bugetul și cantitatea nu contează atunci când selectați cadourile în funcție de alegerea angajatului dvs. Asigurați o experiență de neuitat pentru angajații dvs. alegând cadoul perfect pentru ei cu Baudville.

  Ce este inteligența generală artificială? Tot ce trebuie să știți

Blueboard

Blueboard vă oferă multe opțiuni pentru a găsi ceea ce aveți nevoie. Vă puteți exprima emoțiile printr-o recompensă sau un cadou. Poți trimite cadoul direct în căsuța de e-mail a angajatului tău în câteva secunde. De asemenea, angajații pot răsfoi colecția și pot alege un cadou potrivit pentru ei.

Asigurarea unui mediu sănătos și fericit la locul de muncă este scopul principal al Blueboard-ului. Permiterea lucrătorilor să-și schimbe mințile către un mediu relaxat este cel mai bun cadou pe care îl puteți face.

Faceți-vă cadourile memorabile, permițându-le angajaților să-și creeze amintiri dobândind experiențe noi. Timpul de calitate este ceea ce toată lumea își dorește în zilele noastre. Faceți-vă angajaților să se bucure de timp de calitate cu planuri de vacanță Blueboard, care sunt accesibile bugetului.

Giftogramă

Căutarea „cadoului perfect” consumă o perioadă semnificativă de timp. Ușurează-ți procedurile de cadouri folosind un card cadou Giftogram, permițând destinatarilor să aleagă cadourile în funcție de dorințele lor.

Giftogram asigură că toată lumea iubește cadoul. Sunt disponibile cataloage de carduri Giftogram pre-proiectate cu modele colorate de sărbători. Fie puteți alege unul, fie puteți crea unul folosind instrumentele de proiectare din aplicație.

Crearea celui care este în mintea ta va fi distractiv și unic. Puteți adăuga gratuit logo-ul companiei dvs., puteți alege modele și culori și, de asemenea, puteți adăuga un mesaj pentru toată lumea conform alegerii dvs.

Giftogram vă permite să trimiteți carduri digitale în vrac, fără să plătiți un ban în plus. De asemenea, sunt disponibile funcții programate ale cardului cadou și sute de mărci. Interfața prietenoasă și ușor de utilizat le permite utilizatorilor să gestioneze programul cardului cadou fără efort și rapid în câteva minute. Aici, puteți fi sigur că veți experimenta un serviciu fantastic pentru clienți.

Stil

Faceți-vă procesul de proiectare și cumpărare perfect cu Swag. Puteți cumpăra orice, de la hanorace până la sticle elegante pentru persoane fizice sau membri ai întregii echipe. Swag a făcut totul foarte ușor și rapid.

Swag vă permite să vă proiectați singur cutia. În loc să alegeți din colecție, puteți chiar să proiectați pentru a face acel aspect unic. Este un mod creativ și distractiv de a le arăta angajaților tăi că îți pasă. Puteți selecta lucrurile pe care doriți să le oferi membrilor echipei împreună cu o livrare fără agitație.

Proiectați-vă cutia de swag unică urmând acești pași simpli:

  • Răsfoiți prin colecția minunată de gama largă de produse Swag și adăugați în coș produsele de care aveți nevoie.
  • După ce ați adăugat în coș, faceți clic pe butonul „Construiți o cutie”.

Aici cutia dvs. de swag este gata pentru livrare. Swag creează un mediu ușor de utilizat pentru clienții săi. O opțiune de livrare peste noapte este, de asemenea, disponibilă dacă este necesar. API-ul Swag acceptă automatizarea fără întreruperi, făcând Swag mai luminos, digital și o opțiune mai bună.

Concluzie

Pe scurt, toată lumea vrea să lucreze într-un loc care să-i ajute să rămână sănătoși și fericiți. Cel mai bun lucru pe care îl poți face ar fi să apreciezi eforturile angajaților tăi de a face locul de muncă mai sănătos și mai fericit. Cadourile angajaților sunt o modalitate excelentă de a-ți arăta aprecierea pentru lucrătorii tăi și de a face din birou un loc mai fericit.

În cele din urmă, un mediu de lucru bun încurajează angajații să gândească în afara cutiei și să fie creativi, ceea ce duce la o productivitate mai mare. Indirect, oferirea de cadouri angajaților va aduce schimbări bune care vor ajuta compania să aibă mai mult succes.

De asemenea, puteți explora cele mai bune platforme de producție de certificate digitale pentru a vă recompensa angajații.