De unde să obțineți șabloane de propuneri remarcabile pentru a câștiga clienți?

O propunere puternică și persuasivă este unul dintre primii și cei mai importanți factori în transformarea potențialilor dvs. potențiali clienți.

Indiferent dacă sunteți freelancer sau dețineți o afacere mică sau mijlocie, propunerile sunt un bilet pentru a obține un flux regulat de clienți și vă ajută să prosperați într-o afacere stabilă.

Cu toate acestea, pregătirea primei propuneri poate părea descurajantă la început. Trebuie să recunosc că s-ar putea să nu fie partea cea mai entuziastă a afacerii tale. S-ar putea să-ți amintească de tema de liceu care nu a fost partea ta preferată a studiilor, dar totuși trebuia să o faci!

Aveţi încredere în mine; este pentru binele afacerii tale, ca și cum sarcinile au fost bune pentru studiile tale. Ambele sunt necesare pentru a vă ajuta pe termen lung.

În plus, progresele moderne au simplificat lucrurile și pentru pregătirea propunerii tale.

Asta e corect!

Puteți accesa șabloane pe care le găsiți potrivite în funcție de afacerea dvs. și le puteți personaliza pentru a vă pregăti propunerea. Și exact despre asta voi discuta în acest articol.

Așadar, suportați-mă până la sfârșit pentru a simplifica întregul proces de pregătire a unei propuneri!

Dar înainte de asta, să vorbim despre ce este o propunere și de ce este importantă.

Ce este o propunere?

O ofertă scrisă care elucidează produse și/sau servicii în mod persuasiv și special adaptate unui prospect poate fi denumită propunere.

Este un document structurat care oferă o soluție la o anumită problemă cu care s-ar fi confruntat prospectul dvs. Documentul de vânzare definitiv cu o formă condensată a întregii valori pe care soluția propusă o oferă problemei prospectului.

O propunere excepțională are puterea de a schimba jocul atunci când licitați pentru un proiect, arătați o marcă, vă împărtășiți experiența, studiul de caz și așa mai departe.

Tipuri de propuneri

Pre-propunere

Poate fi sub forma unui document conceptual, hârtie albă sau o scrisoare de propunere cu o scurtă explicație a propunerii dvs. Scopul său este de a informa și de a trezi interesul unui client potențial despre produsul/serviciile dumneavoastră.

Dacă un client/prospect vă acceptă pre-propunerea, acesta poate solicita în mod oficial o propunere completă, iar dvs. puteți continua.

Solicitat formal

Este pregătit ca răspuns la o solicitare oficială a unui prospect. De asemenea, trebuie să fie o descriere detaliată și structurată corespunzător pentru a comunica soluțiile specifice la punctele lor dureroase.

Propunerile solicitate oficial se fac sub forma:

  • Cerere de propunere (RFP)
  • Cerere de ofertă (RFQ)
  • Invitație la licitație (IFB)
  • Solicitare de informații (RFI)

Solicitat informal

Ele sunt similare cu solicitarea oficială de propuneri, dar sunt diferite prin faptul că informațiile furnizate aici nu sunt detaliate, fără obiective, metode sau rezultate stabilite.

Acest tip de propunere se face pe baza conversației dintre furnizorul de produse/servicii și prospect. Aici, vi se cere doar să pregătiți propunerea fără specificații.

Propuneri nesolicitate

Este ca niște apeluri la rece în care prospectul nu ți-a cerut niciodată să oferi propunerea, dar tot o trimiți pentru a-i transforma în potențiali clienți.

Depinde de cât de mult ați făcut cercetările despre afacerea potențialului dvs., problemele acestora și cum le puteți rezolva. Dacă totul este corect, este posibil să aveți șansa de a le converti.

Totuși, depinde și de perspectiva lor asupra propunerii sau statutului dvs., dacă o doresc în acest moment sau nu.

De ce sunt importante propunerile pentru afacerea ta?

Claritatea vederii

Propunerile conțin o declarație de scop și o declarație de misiune. În timp ce declarația de scop descrie motivul pentru care ați pregătit propunerea, declarația de misiune definește obiectivele afacerii dvs.

Când prospectul dvs. vede explicația detaliată a acestor două aspecte, poate înțelege că ați făcut destule cercetări despre ele, aveți o soluție valoroasă la îndemână și sunteți potrivit pentru cerințele lor.

Dovada muncii tale

În propunerea dvs., explicați, de asemenea, afacerile dvs. de succes și cum v-ați ajutat clienții anteriori.

Stabilește credibilitatea și dovada muncii, astfel încât prospectul tău să primească un motiv în plus să lucreze cu tine, știind că îl poți ajuta.

Planuri și proiecții realiste

În timp ce vă pregătiți propunerea, cercetați toate provocările posibile și mijloacele pentru a le depăși. Aveți o idee în timp real despre metodele cele mai bune și mai eficiente pentru a rezolva aceste provocări în timp ce parcurgeți drumuri dificile.

Prin urmare, orice plan și soluție pe care le faci vor fi realiste, nu doar cuvinte care încearcă să-i convingă pe alții. În plus, puteți face și predicții despre cronologia în care vă puteți finaliza proiectul.

Funcționează în ambele sensuri; Clienții dvs. ar ști când le va ajunge soluția și vă puteți programa sarcinile viitoare în consecință după finalizarea lor.

Adresa de risc

Propunerile acoperă, de asemenea, riscurile asociate proiectelor, cum ar fi conformitatea, încălcarea drepturilor de autor, concurenții, întârzierile neașteptate care afectează timpul de livrare și multe altele.

Prin propunerea dvs., puteți aborda modul în care puteți minimiza astfel de riscuri. În acest fel, prospectul dumneavoastră va fi asigurat de livrarea la timp a serviciilor, fără discrepanțe.

Așadar, dacă sunteți convins că o propunere este ceva ce pierdeți în afacerea dvs., acum este momentul să acționați în consecință.

Acum, următorul lucru este să scrieți o propunere bună și să o proiectați astfel încât să vă convingeți potențialul să creadă că sunteți serios în ceea ce privește afacerea dvs. și să acordați atenție fiecărui detaliu. Oferă o impresie pozitivă și îți crește șansele de conversie.

  Cum să activați notificările cu prioritate ridicată pentru Gmail

Acestea fiind spuse, iată câteva lucruri pe care trebuie să le includeți în propunerea dvs.:

  • Pagina titlu
  • Index sau cuprins
  • Rezumat
  • Declarație problemă
  • Soluție și metodă propuse
  • Despre afacerea dvs. și proiectele la care ați lucrat
  • Prețuri
  • Termeni si conditii
  • Semnătură

Puteți angaja un scriitor intern pentru a scrie propunerea pentru compania dvs. sau puteți angaja un freelancer.

În afară de scris, puterea propunerii tale constă și în aspectul și prezentarea ei. Pentru aceasta, puteți obține câteva șabloane de propuneri profesionale de pe site-urile web menționate mai jos și le puteți personaliza așa cum doriți.

Făcând acest lucru, vă puteți economisi timp, vă puteți menține o identitate de marcă consecventă și puteți minimiza nivelul de stres, deoarece nu trebuie să-l pregătiți în mod repetat.

În cele din urmă, să verificăm acele resurse pentru a obține șabloane de propuneri remarcabile și pentru a câștiga clienți.

Canva

Este greu să-ți imaginezi viața (digitală) fără Canva.

(Ei bine, cel puțin pentru mine!)

De la rețelele de socializare, carduri personale și CV-uri până la marketing și afaceri, Canva are șabloane pentru orice.

Cele peste 68 de șabloane de propunere vă economisesc timp și mult efort, deoarece nu trebuie să le creați de la zero. Puteți crea diverse propuneri, cum ar fi propuneri de marketing, propuneri de design, propuneri de proiecte, propuneri de expoziții de artă, propuneri de rebrand ale companiei și multe altele.

Doar personalizați aceste șabloane cu minunatul editor de glisare și plasare al Canva, alegeți dintr-o gamă largă de elemente de design și experimentați pentru a se potrivi proiectului și mărcii dvs.

PandaDoc

Încheiați oferte mai repede și câștigați mai mulți clienți prezentându-i pentru a-i ajuta să vă aleagă pe dvs. în locul altora. Este ușor prin crearea de propuneri uimitoare din PandaDoc.

Puteți alege dintre peste 100 de șabloane și puteți crea aspectul propunerilor noastre pe care clienții le ignoră cu greu. Tipurile de propuneri de care puteți beneficia aici includ propuneri de freelance, propuneri de afaceri, marketing, HR, produse/servicii, comerț electronic, sponsorizare, design și dezvoltare, vânzări etc.

Pentru a vă împuternici echipa de vânzări să genereze și să trimită propuneri de calitate rapid și ușor, PandaDoc oferă șabloane gratuite pe care le puteți personaliza și la care puteți colabora. Tot ce trebuie să faceți este să descărcați un șablon sub formă de PDF și să vă înscrieți pentru contul PandaDoc. Puteți importa șablonul și îl puteți plasa în editor.

Când ați terminat de personalizat, salvați documentul și utilizați-l după cum doriți.

JotForm

Pregătiți propuneri câștigătoare cu șabloanele PDF ale JotForm în câteva minute. Indiferent dacă doriți să proiectați o propunere de proiect, o propunere de afaceri sau o propunere de licitație, acestea oferă șabloane pentru diferite nevoi.

Șabloanele lor gratuite vă ajută să creați propuneri care atrage atenția, care conțin informații esențiale despre strategie, obiective și buget. După ce le personalizați, le puteți converti în PDF-uri pentru prezentare, prezentare și imprimare ușoară.

JotForm vă permite să personalizați șabloanele prin Editorul său complet PDF pentru a schimba culorile și fonturile, adăugați un logo și mai multe câmpuri de formular. Oferă 23 de șabloane gratuite pe care le puteți folosi așa cum doriți.

Propune

Obțineți o galerie largă de șabloane de propuneri frumos concepute și scrise profesional de la Propune. Toate șabloanele lor sunt complet personalizabile, facilitând reprezentarea identității mărcii și accelerarea tranzacției.

Indiferent de nevoia dvs., veniți la Proposify pentru a beneficia de propuneri de aproape toate tipurile. Oferă șabloane de propuneri pentru:

  • Contabilitate, servicii financiare, juridice și investiții
  • Publicitate și marketing
  • Arhitectură și design interior
  • Branding și consultanță în afaceri.
  • Catering, servicii de curățenie și spălare sub presiune
  • Închiriere comercială, construcții, instalații sanitare și acoperișuri
  • Marketing de conținut, marketing digital, SEO, AdWords și PPC
  • Fotografie corporativă
  • Comerț electronic și aplicație mobilă HTML și iOS
  • Servicii electrice și inginerie
  • Software pentru întreprinderi și servicii IT
  • Management de evenimente și locație pentru evenimente hoteliere
  • Design grafic, productie video, audio-vizual
  • Resurse umane și salarizare
  • HVAC și asigurări
  • Amenajarea teritoriului și combaterea dăunătorilor
  • Servicii de vopsire si imprimare
  • Management de proiect și proprietate
  • Relații publice și sponsorizare
  • SaaS și securitate
  • Personal, instruire și coaching executiv
  • Transport
  • Design web, audit sau strategie
  • Dezvoltare WordPress și site web

Proposify vă permite să gestionați cu ușurință propunerile într-o singură bibliotecă și puteți eticheta, căuta și plasa fișierele respective într-un aspect. Permite semnăturile și previzualizările online pentru a vă salva clientul de la imprimare sau de la autentificare și software suplimentar.

Puteți urmări tot ceea ce are legătură cu propunerile dvs. trimise, cum ar fi tarifele apropiate, secțiunile cele mai vizualizate, timpul de vizionare etc. Vă puteți sincroniza propunerile din alte aplicații precum CRM.

Lucidpress

Un client potențial pe care l-ați contactat recent vă cere o propunere oficială?

Sunteți confuz cu privire la unde să începeți să pregătiți propunerea?

Încerca Lucidpress!

Indiferent dacă îl faceți pentru organizația dvs. sau pentru sponsorii sau potențialii dvs., designul corect al șabloanelor de propunere de către Lucidpress ar putea face diferența reală.

Vă permit să le personalizați pe toate, astfel încât să puteți crea unul unic și să îl reglați fin pentru proiectul vizat. De asemenea, oferă instrumente de glisare și plasare și vă permit să vă flexibilizați abilitățile de proiectare în cel mai scurt timp.

Eliminați riscurile asociate cu mutarea accidentală, întinderea sau decolorarea siglei mărcii dvs. sau a altor active. Îl puteți restricționa blocând fonturile, logo-urile, imaginile, pozițiile etc. Lucidpress oferă peste 26 de șabloane pentru diferite scopuri, inclusiv propuneri de proiecte, design grafic, marketing, branding, vânzări, web design, propunere video etc.

  Cum să obțineți Reducerea pentru studenți de la Apple

Visme

Propunerile fac acea prima impresie pe care vrei să o faci despre brandul tău în mintea potențialilor tăi. Datorită șabloanelor uimitoare din punct de vedere vizual oferite de Visme că lucrurile devin mult mai simple decât credeai.

Răsfoiți aceste șabloane și editați-le pentru a adăuga mai multă valoare, alegând din biblioteca lor extinsă cu imagini de stoc uimitoare pentru a încheia afacerea.

În plus față de simplificarea procesului de editare a șabloanelor, Visme oferă și controlul confidențialității asupra design-urilor dvs. Folosiți-l oricând doriți, deoarece este disponibil în cloud, adăugați conținut media și publicați și partajați-le oricui.

Proposabil

Începeți să creați propuneri uimitoare cu Proposabil și lasă-ți ratele de conversie să crească sus în cer!

Indiferent dacă doriți să vă propuneți afacerea, proiecte, web design, social media, marketing digital, călătorii, design grafic sau construcție, Proposable v-a acoperit. Pentru că oferă șabloane în 44 de verticale diferite. Toate șabloanele sunt proiectate intuitiv, cu imagini de înaltă calitate și elemente de design care pot atrage ochii în cel mai scurt timp.

De asemenea, aveți libertatea de a adăuga conținut media îmbogățit și videoclipuri în propuneri direct pentru o prezentare captivantă. În propunere, introduceți și prețul. Pentru aceasta, Proposable oferă articole rând opționale, taxe, reduceri, calități opționale și multe altele, astfel încât să puteți reprezenta rapid prețul pentru produsele/serviciile dvs. într-un format lizibil și șlefuit.

Colaborează cu colegii tăi cu ușurință la propunerile tale, menționându-le numele și reatribuind dreptul de proprietate altor membri, dacă este necesar. Încheiați oferte mai rapid cu semnătura electronică integrată în șablonul de propunere. Îndrumați-vă clienții printr-un flux de lucru de acceptare rapidă atunci când aveți nevoie de ei să ia măsurile necesare pentru propunerea dvs.

Vizualizați analize detaliate asociate cu propunerile dvs. trimise și determinați interacțiunea pe care au primit-o de către clienții sau potențialii dvs. De asemenea, puteți activa notificările prin e-mail sau textul în timp real pentru a fi la curent cu evenimentele cheie, cum ar fi vizualizările propunerilor.

Proposable simplifică colectarea plăților inițiale, permițându-vă să setați suma necesară în cazul în care clientul dvs. va fi solicitat să efectueze plata imediat după acceptarea propunerii.

Venngage

Când căutați un șablon de propunere eficient online, Venngage este o opțiune bună. Vă poate ajuta să elaborați o propunere excelentă pentru parteneriatele dvs. de afaceri, finanțarea proiectelor, achiziționarea de noi clienți etc.

Cu Venngage, nu trebuie să faceți compromisuri cu privire la calitate, chiar dacă aveți bugete strânse sau constrângeri de timp. Are o bibliotecă uriașă care conține șabloane 100% personalizabile, pe care le puteți accesa oriunde. Pânza cu formă liberă a lui Venngage simplifică mutarea anteturilor, imaginilor, textelor și a altor elemente, astfel încât să puteți reda un aspect perfect.

Includeți diagrame, capturi de ecran, fotografii, pictograme și selectați din biblioteca lor de elemente vizuale. De asemenea, puteți încărca propriile imagini și puteți adăuga logo-ul dvs. pentru o branding fără efort. Venngage vă permite să descărcați propuneri în format PNG sau PDF de înaltă calitate. Îl puteți optimiza și pentru distribuție tipărită sau digitală.

Bidsketch

Trimiteți propuneri cu aspect profesional, personalizând șabloanele de înaltă calitate ale Bidsketch. Vă oferă opțiunea de a utiliza fie modelele personalizate CSS/HTML, fie șabloanele lor încorporate.

Fiecare dintre șabloanele pe care le oferă este format din culori rafinate și puteți exporta șabloanele personalizate în PDF pentru a le trimite. Economisiți ore din timpul dvs. reutilizand design-urile, conținutul și estimările de preț. Bidsketch vă oferă opțiunea de a încorpora videoclipuri și imagini, astfel încât clienții să le poată vizualiza online.

Vânzarea de articole sau servicii suplimentare este o strategie de marketing inteligentă, iar Bidsketch vă ajută să faceți acest lucru, permițându-vă să marcați o taxă ca opțiune. Așadar, clienții tăi pot alege dacă doresc să o accepte sau nu în timp ce vă vizualizează propunerea. De asemenea, vă permite să puneți mesaje speciale care apar atunci când prospectul dvs. aprobă propunerea dvs.

În plus, au o opțiune de a comenta sau de a lua PDF-ul, semnătura digitală, solicitarea depunerilor și alte îndrumări. Cu Bidsketch, puteți utiliza domeniul companiei dvs., de exemplu, propositions.companyname.com. În acest fel, clienții tăi pot vedea de fiecare dată URL-ul companiei tale, ceea ce stabilește coerența mărcii tale.

Primiți notificări când potențialul dvs. vede propunerea dvs. și comentează la ea, plus puteți verifica și starea de aprobare a acesteia. Bidsketch respectă pe deplin legile internaționale și americane privind semnătura electronică. De asemenea, arhivează și protejează propunerile dvs. semnate, astfel încât nimeni să nu le modifice. Este compatibil cu instrumente și aplicații precum Zapier, Salesforce, Docsketch, Harvest etc.

Adobe Spark

Proiectați-vă propunerile dorite cu Adobe Spark în câteva minute. Este o platformă de design puternică în care vă puteți controla pe deplin design-urile și vă puteți folosi șabloanele GRATUITE pentru a face modificări.

Nu numai că acest instrument poate oferi rezultate profesionale, dar este și ușor de utilizat. Întregul proces de aici se bazează pe clicuri, ceea ce nu necesită să fii calificat în programare sau design grafic. Jucați în Adobe Spark și puteți stăpâni cu ușurință instrumentul și elementele de bază ale designului.

Fiecare modificare pe care o faceți în timp ce editați propunerea dvs. poate fi actualizată automat, astfel încât să nu vă faceți griji că vă pierdeți. Oferă aproximativ 50 de șabloane de propuneri care sunt de înaltă calitate și acoperă diferite categorii, cum ar fi design, afaceri, marketing, catering, design interior, cercetare, strategie de publicitate, peisaj și multe altele.

Propuneri mai bune

Obțineți șabloane de propuneri axate pe conversii de la Propuneri mai bune care vorbesc în numele mărcii dvs. Și-au proiectat editorul pentru a fi foarte ușor, ceea ce face ca crearea unei propuneri să fie o sarcină rapidă și fără probleme.

  Cele mai bune 7 joburi de dezvoltator independent

Obțineți peste 100 de șabloane personalizabile în biblioteca lor, care acoperă o varietate de industrii diferite. Doar răsfoiți prin categorii pentru a alege ceea ce căutați. Toate șabloanele lor sunt realizate cu cele mai bune practici la nivel de industrie pentru rezultate mai bune.

Indiferent de modelele pe care le-ați creat, le puteți salva în biblioteca lor vastă și le puteți folosi oricând doriți, cu un singur clic. În plus, puteți vizualiza și performanța propunerilor dvs. Acordați atenție aspectelor de branding, incluzând sigla, fontul mărcii și culorile.

Oferiți propunerilor dvs. domenii personalizate, astfel încât acestea să arate ca o parte a site-ului dvs. și adăugați imagini și conținut pe care le doriți. Urmăriți-vă clienții potențiali la momentul potrivit cu analize de vârf și notificări instantanee. De asemenea, puteți primi notificări prin e-mail atunci când clientul dvs. se deschide, semnează, imprimă sau trimite propunerea dvs.

Prețuiți produsele/serviciile în mod inteligent utilizând tabele și alegeți diferite funcții de facturare conform cerințelor dvs., cum ar fi:

  • Taxe recurente pentru un articol în rate sau un abonament o dată pe lună, trimestru sau an
  • Cantități pentru mai multe articole pe care le percepeți simultan, cum ar fi pentru sesiunile de coaching
  • Bolt-on pentru up-selling, adică prin adăugarea de articole opționale pentru potențiali

Includeți semnătura electronică care este obligatorie din punct de vedere juridic pe tot globul. Integrați furnizori de plăți precum PayPal, GoCardless și Stripe. De asemenea, puteți să integrați aplicația preferată pentru un chat live, cum ar fi PureChat, Tawk, Drift sau Crisp, pentru a răspunde la întrebările și preocupările clienților dvs.

În prezent, este disponibil în peste 22 de limbi și acceptă taxe multi-valută, precum și taxe internaționale.

Practicați aprinderea

Practicați aprinderea are tot ce ai nevoie pentru a crea propuneri minunate și pentru a le eficientiza pentru a-ți trimite clienții potențiali mai rapid și a obține afacerea. Vă permite să generați automat o scrisoare de angajament pe deplin conformă și contractele care însoțesc propunerile dvs.

Vă puteți monitoriza propunerile restante, astfel încât echipa dvs. să poată urmări, să primească noi notificări în timp real și să ia măsuri atunci când mai aveți timp. Practice Ignition simplifică procesul de facturare pe baza serviciilor recurente, 50/50 după finalizare, după acceptare în avans sau doar o ofertă.

Luați semnături digitale, evitați cardurile de credit sau de debit și lăsați clienții să comenteze propunerea pentru feedback. Chiar și după modificarea domeniului muncii dvs., este necesar să adăugați un alt serviciu sau să faceți orice altă modificare; nu trebuie să o iei de la capăt. Efectuați doar câteva modificări la propunerile existente și ați terminat.

Propuneri proaspete

Încheiați afacerea mai repede și lăsați concurenții în urmă utilizând șabloanele uimitoare de propunere de Propuneri proaspete. Toate șabloanele sunt 100% editabile pentru a crea un aspect unic pe care clienții tăi l-ar admira.

Acestea oferă analize și perspective precise cu privire la propunerile dvs., unde puteți vedea întreaga interacțiune, cum ar fi timpul de vizualizare, paginile vizualizate, numărul de ori fiecare pagină a fost vizualizată etc. Urmăriți performanța vânzărilor pe baza totalului propunerilor trimise, câte sunt acceptate și venituri din ele; totul într-un singur loc într-un tablou de bord interactiv.

Utilizați un editor de glisare și plasare, primiți alerte, refolosiți elementele deja proiectate sau modificați unele modificări. Includeți diferite elemente de design, tabele de prețuri, imagini și videoclipuri, semnături online, liste de secțiuni etc. Facilitați conversații mai bune cu comentarii și mesaje și încărcați documentele necesare.

Cu Fresh Proposals, puteți seta un nou subdomeniu și puteți utiliza Email Composer Studio pentru a vă crea șabloanele de e-mail pentru a trimite propuneri, pentru a le mulțumi sau pentru a le reaminti despre propunerea dvs. Trimiteți un link de propunere securizat pe care numai clientul dvs. îl poate vedea.

Citate Roller

Citate Roller este alimentat de PandaDoc și oferă șabloane de propuneri ușor de utilizat și convenabile. Automatizează întregul proces printr-o interfață ușor de utilizat, cu multe caracteristici și câmpuri.

Alegeți șablonul preferat, completați conținutul necesar și apăsați pe „trimite”. Are aproximativ 36 de șabloane pe care le puteți utiliza din industrii precum contabilitate, construcții, sponsorizare, spălătorie, arhitectură, îndrumare online, management al proprietăților și instalare de panouri solare până la marketing, design și dezvoltare web și multe altele.

Template.net

Începeți-vă proiectul trimițându-le o propunere excelent concepută, creată din Template.net.

Au aproximativ 516 de șabloane, inclusiv gratuite și plătite, care sunt complet editabile, astfel încât să vă puteți prezenta creativitatea și să aduceți acasă oferte noi.

Dacă doriți să accesați șabloanele plătite, puteți alege:

  • Pro la 8 USD/lună sau
  • Pro Plus la 16 USD/lună

Sfaturi pentru personalizarea șablonului de propunere

Găsirea unui șablon de propunere grozav, prietene, este prima jumătate a lucrării complete. Următoarea jumătate rămâne despre modul în care îl personalizați pentru a-l face unic, dar captivant, în funcție de tipul de proiect.

Deci, iată câteva sfaturi pe care le puteți implementa:

  • Indiferent de instrumentul pe care îl utilizați, asigurați-vă că potențialul dvs. poate vizualiza și semna de pe orice smartphone, computer sau tabletă.
  • Spune-le ce te face mai bun decât concurenții tăi. Nu vă sfiați să vă prezentați experiența, certificarea, mărturiile, portofoliul etc. și prezentați-le în mod inteligent.
  • Acordați întotdeauna atenție coerenței branding-ului cu același logo, culoare și font.
  • Puneți prețul sub forma unui tabel, ceea ce face mai ușor de evaluat și procesat.
  • Nu aglomerați niciodată lucrurile. Păstrați-l clar, dar plin de informații plasate exact în locurile potrivite.
  • Folosiți imagini și elemente de design de înaltă calitate, plus fonturi care pot fi citite.
  • Păstrați tonul formal, dar conversațional pentru că aveți de-a face cu oameni, nu cu roboți… încă!

Concluzie

Concurența este dură și trebuie să faceți tot ce este necesar pentru a vă evidenția afacerea în mulțime. Astfel, folosiți șabloanele de propunere menționate mai sus pentru a simplifica procesul de proiectare a propunerii dvs. și pentru a-i oferi un aspect elegant, dar profesional.

Alegeți un șablon și începeți să personalizați. Și, nu uitați să explorați soluția eSignature pentru a semna documentele electronic.