– De la A la Z din Instagram Insights –

Think Analytics but for Instagram, by Instagram and of Instagram. And there you have Instagram Insights!

Recent, Google a dezvăluit că 15% dintre cumpărătorii din SUA folosesc Instagram ca principal motor de căutare pentru cumpărături. Atunci când este combinat cu statistica conform căreia Instagram este platforma #1 pentru a interacționa cu mărcile, arată că Instagram este aici pentru a conduce.

Instagram a dat, de asemenea, naștere marketingului de influență și a stimulat creșterea fără precedent a întreprinderilor mici. Prin urmare, indiferent dacă sunteți o companie sau un influencer/creator, trebuie să cunoașteți dezavantajele Instagram Insights. Deci, ce este, de fapt?

Ce este Instagram Insights?

Instagram Insights este un set de instrumente de măsurare oferite de Instagram pentru a ajuta utilizatorii să urmărească performanța contului și să-și înțeleagă publicul.

Instagram Insights este disponibil numai pentru utilizatorii care au un profil public – un creator sau un cont de afaceri. Dacă aveți un cont privat, puteți trece la un cont public pentru a vedea datele dvs. de analiză.

Puteți folosi Instagram Insights pentru a urmări performanța postărilor individuale și a filmelor și pentru a vedea în ce momente publicul dvs. este cel mai activ sau ce tip de conținut pare să se descurce bine cu ele. Deocamdată, această funcție este disponibilă numai în aplicația mobilă Instagram.

Cum se deschide Instagram Insights?

După cum tocmai am menționat, Instagram Insights este disponibil numai pentru deținătorii de conturi publice. Iată unde puteți găsi Instagram Insights în aplicația dvs. mobilă:

  • Deschideți-vă profilul și atingeți Tabloul de bord profesional
  • De asemenea, puteți să atingeți cele trei linii paralele din colțul de sus al profilului dvs. și să selectați Obțineți statistici
  • Sau, puteți, de asemenea, să selectați o anumită postare și să faceți clic pe Vedeți statistici ale postării respective

Persoanele Instagram în contul dvs. vor fi disponibile în ultimele 90 de zile. Veți putea vedea statistici numai pentru timpul în care ați folosit un profil de creator/companie.

Caracteristici cheie ale Instagram Insights

Ce statistici puteți vedea din aplicația dvs. mobilă? Aruncă o privire la toate caracteristicile disponibile:

Repere recente

Puteți arunca o privire la postările, poveștile sau filmele care funcționează pentru publicul dvs. în Recent Highlights. În mod clar, dacă există o creștere semnificativă în oricare dintre postările tale, Recent Highlights este locul potrivit pentru a-l vedea.

Vă va arăta dacă aveți o postare(e) de înaltă performanță care pare să atragă mai multă implicare și cât de mult în intervalul de timp stabilit, 30 de zile sau 90 de zile.

Prezentare generală

Dacă doriți să aveți o idee holistică despre performanța contului dvs., puteți face acest lucru în Prezentare generală. Puteți compara datele pentru 90 de zile.

Prezentare generală vă va arăta o creștere sau o scădere a acestor trei valori valoroase:

  • Conturi ajunse
  • Conturi angajate
  • Numărul total de urmăritori
  Cum să schimbați pictograma aplicației Instagram pe iPhone și Android

Puteți, de asemenea, să atingeți fiecare dintre aceste valori și să obțineți o imagine de ansamblu asupra de unde provine publicul dvs. (oraș, țară), vârsta acestora și datele demografice de gen.

Prezentare generală vă oferă, de asemenea, acces la despărțirea adepților și a celor care nu sunt urmăritori. De asemenea, puteți arunca o privire asupra rolelor, postărilor și poveștilor care au cele mai bune performanțe cu salvări, distribuiri, răspunsuri, aprecieri și comentarii ale fiecăruia dintre ele.

Conținut pe care l-ați partajat

Dacă doriți să aruncați o privire asupra valorilor pentru fiecare postare, povești sau rulete individuale, puteți face acest lucru sub fiecare postare.

Vedeți numărul de distribuiri, salvări, comentarii și aprecieri pe care le primiți. În plus, obțineți acces la numărul total de conturi la care ajunge postarea dvs. Și, obțineți o despărțire de follower și non-follower.

Reclame

Dacă difuzați reclame plătite pe Instagram, puteți, de asemenea, să urmăriți performanța acestora pentru fiecare postare pe care ați îmbunătățit-o.

Cum să folosiți valorile Instagram Insights pentru creștere?

Creșterea audienței tale pe Instagram este ușor atunci când cunoști valorile potrivite, unde să le găsești și cum să le folosești:

#1. Analizați acoperirea

Puteți măsura acoperirea contului dvs. de Instagram sau a postărilor individuale din Conturi atinse. În Prezentare generală, puteți măsura acoperirea analizând trei categorii diferite:

  • Ajuns la public
  • Acoperirea conținutului
  • Activitate de profil

Publicul atins este calculat pe baza conturilor unice care ți-au văzut postările. Vă veți face o idee despre vârsta și, locația, sexul lor. Veți vedea, de asemenea, numărul de persoane care nu sunt urmăritoare care interacționează cu contul dvs. peste persoanele interesate.

Acoperirea conținutului vă va afișa și numărul total de afișări pentru acoperire, postări, povești și videoclipuri. Veți vedea, de asemenea, postările cu cele mai bune performanțe din fiecare categorie.

Activitatea de profil are ca scop să evalueze ce acțiuni au întreprins oamenii când văd postarea ta. Veți vedea numărul de vizite de profil, atingeri ale site-ului web, atingeri ale adresei companiei, apăsări ale butonului de apel, atingeri ale butonului de e-mail și atingeri ale butonului text, după caz.

#2. Măsurați clicurile pe site

Dacă doriți să aflați câte persoane au făcut clic pe site-ul dvs., accesați tabloul de bord profesional pentru Instagram Insights. Urmați acești pași: Prezentare generală > Conturi atinse > Activitate de profil.

Derulați în partea de jos a paginii Reach pentru a găsi activitatea de profil. Această secțiune vă va oferi, de asemenea, acces la alte date externe, cum ar fi atingerea butonului text și atingerea adresei companiei.

#3. Urmăriți noii urmăritori

Accesați Prezentare generală a tabloului de bord profesional și uitați-vă la numărul total de urmăritori pentru a urmări creșterea numărului de urmăritori. Veți putea vedea creșterea generală, urmărirea și anularea urmăririi într-o anumită perioadă de timp cu ajutorul unui grafic vizual.

Veți avea, de asemenea, acces la primele locații — orașe și țări — ale urmăritorilor dvs. În plus, vezi intervalul de vârstă a urmăritorilor tăi. Și obțineți o despărțire de gen pentru a înțelege ce grup de vârstă este publicul țintă.

Cu toate acestea, cea mai importantă măsurătoare este la sfârșit. Mai multe mai jos!

#4. Modificați ora/ziua de postare

Când vine vorba de numărul total de urmăritori din Prezentare generală, cea mai importantă perspectivă pe Instagram este Cele mai active perioade. Puteți folosi acest lucru pentru a urmări ce ore dintr-o zi funcționează cel mai bine pentru dvs.

  Cum să dezactivezi starea activității pe Instagram

Sau, în ce zile publicul țintă pare să interacționeze cel mai mult cu publicul dvs.

Pe baza datelor dvs., creați o strategie de publicare pentru a vă implica publicul atunci când este cel mai activ. Acest lucru vă ajută să programați postări numai atunci când știți că publicul este online; mai degrabă decât în ​​orice moment al zilei.

#5. Verificați interacțiunile cu conținutul

Interacțiunile de conținut se referă la aprecieri, comentarii, salvări și distribuiri. Pentru o prezentare generală a performanțelor întregului dvs. cont, verificați Prezentare generală > Conturi implicate > Interacțiuni cu conținut.

Priviți locația, vârsta și sexul publicului dvs. implicat. Și, despărțirea dintre adepți și non-followeri și numărul de interacțiuni pe care le primește fiecare categorie a postării tale.

De asemenea, vă va arăta cele mai bune role și postări sortate după aprecieri și povești sortate după răspunsuri.

#6. Accesați Top Locații

Puteți arunca o privire asupra locației publicului dvs. în trei moduri, în funcție de cele trei categorii:

  • Conturi Atinse
  • Conturi angajate
  • Total de urmăritori

Fiecare dintre aceste pagini arată primele orașe și țări din care provine publicul dvs. Pentru conturile accesate, este vorba despre conturile unice pe care le contactați pentru prima dată.

În timp ce pentru conturile implicate, aruncați o privire asupra publicului care a interacționat cu publicul dvs. În ceea ce privește numărul total de urmăritori, obțineți o perspectivă asupra noilor urmăritori și asupra orașelor/țărilor cărora le aparțin.

Puteți urmări această valoare și pentru postările individuale și puteți vedea ce postare funcționează pentru care public.

#7. Vedeți statisticile poveștii

Când vine vorba de povești, puteți vedea, de asemenea, statistici pentru fiecare poveste, pe lângă prezentarea generală a analizelor din contul atins un cont angajat.

Faceți clic pe o poveste și faceți clic pe fila Informații. Puteți vedea o prezentare generală a conturilor accesate, a conturilor angajate și a activității de profil pentru fiecare poveste.

De asemenea, puteți verifica o valoare exclusivă — Navigarea — pentru poveștile dvs. Vă va anunța câte conturi au trecut la următoarea poveste sau au părăsit poveștile dvs. sau au revenit.

#8. Vedeți dacă postarea dvs. a apărut pe pagina Explore

Știați că puteți urmări și modul în care publicul atins a întâlnit postarea dvs.? Deși în prezent este disponibil numai pentru postări, puteți vedea câte conturi au găsit postarea dvs. în feedul lor Acasă.

De asemenea, puteți vedea câți l-au găsit din pagina lor Explorare. Aceasta este o modalitate bună de a ști dacă postarea ta a fost preluată de pagina Explorare a Instagram.

În plus, această valoare vă arată și câte conturi au găsit această postare când v-au vizitat profilul.

#9. Experimentați cu postări, role și povești

Puteți experimenta formate noi și conținut nou și puteți utiliza Instagram Insights pentru a vedea ce are cea mai mare acoperire sau implicare din partea urmăritorilor dvs. Experimentarea este, de asemenea, o modalitate bună de a vedea ce se alege pe pagina Explorare a Instagram, astfel încât să puteți crea conținut similar.

Diferite tipuri de postare vor genera reacții diferite. Unii vor primi adepți noi, alții vă vor primi milioane de aprecieri, iar alții vă vor primi mai multe salvări și distribuiri.

Deși Instagram Insights este un loc bun pentru a începe cu date și analize, nu este suficient în lumea rapidă a rețelelor sociale de astăzi. Ai nevoie de instrumente profesionale pentru a avansa jocul:

  Cum să creezi o listă de prieteni apropiați pe Instagram

#1. gaura cheii

Mai faci urmărire manuală de analiză pentru Instagram? Keyhole trebuie să fie exact lucrul pe care îl cauți cu colectarea automată a datelor, urmărirea avansată a hashtagurilor și analiza concurenților.

Cu o încercare gratuită, Keyhole vă permite să demonstrați rentabilitatea investiției campaniilor dvs. și să comparați valorile influențelor, astfel încât să știți ce influencer să îl angajați în continuare. Obțineți acces la ratele de implicare a influențelor și îmbunătățiți-vă campaniile prin corectarea cursului în timp real.

Treceți la strategii mai bune, urmăriți conversațiile importante prin urmărirea hashtagurilor și deblocați analizele poveștilor, filmelor și postărilor într-un singur tablou de bord. Mai mult, creați rapoarte analitice pregătite pentru client pe care le puteți partaja într-un format PDF sau un tablou de bord live.

Cele mai bune caracteristici ale Keyhole includ interfața prietenoasă și programul țintit care vă permite să accesați date pe care nu le veți obține niciodată dacă o faceți manual. Descoperă secretele succesului campaniei Instagram și pune mâna pe date ascunse!

#2. Iconosquare

Înțelegerea analizei nu este o treabă ușoară; iconosquare îl obține: o face pentru tine. Cu peste 20.000 de utilizatori fericiți, iconosquare oferă o încercare gratuită de 14 zile pentru a vă ajuta să începeți călătoria dvs. bazată pe date.

Creșteți-vă prezența mărcii înțelegând cât de captivant este conținutul dvs. Înțelegeți datele demografice bazate pe comunitate pentru creștere și exportați grafice vizuale cu un clic. Asta nu e tot!

Puteți crea un tablou de bord personalizat pentru a vă afișa toate valorile într-un singur loc. Urmăriți-le în timp real și primiți rapoarte automate pentru peste 100 de valori.

De asemenea, puteți utiliza iconosquare pentru a programa publicarea postărilor dvs. sau pentru a crea rapoarte analitice importante. În plus, puteți trimite conținutul dvs. echipei pentru examinare și identifica comentarii/mesaje necitite. S-au dus zilele lucrului manual al picioarelor! Preluați mențiuni, răspundeți sau ștergeți comentariile.

Selectorul lor aleatoriu de comentarii vă va ajuta, de asemenea, să identificați comentariile interesante. Puteți folosi acest lucru pentru a interacționa cu publicul dvs. sau pentru a declara câștigătorul pentru concursuri sociale, cadouri și multe altele!

#3. Analiza

Cu o prezență în peste 57 de țări, Analisa este primul instrument de analiză bazat pe inteligență artificială pentru Instagram și TikTok. Folosiți-l pentru a analiza orice hashtag sau profil public sau pentru a măsura succesul unei campanii.

Mai mult, folosește-l pentru a compara performanțele influențelor cu analiza concurenților. Sau, înțelegeți datele demografice ale adepților și creșteți interacțiunile autentice, puneți mâna pe date detaliate pentru perioade de timp personalizate.

De asemenea, puteți utiliza Analisa pentru optimizarea conținutului, analizând subtitrările, performanța și hashtag-urile pentru postările live. Deși programul de bază este gratuit, este limitat doar la postările recente și are o limită zilnică.

Cu planurile plătite Pro, Plus și Premium, puteți debloca accesul analitic avansat pentru urmărirea hashtagurilor și urmărirea postărilor. Planurile premium vă oferă, de asemenea, acces la manageri de conturi personale și rapoarte de date personalizate la cerere.

Luați decizii bazate pe date cu Instagram Insights

Acum că știți cum Instagram Insights vă poate ajuta să înțelegeți tendințele generale și să vă cunoașteți mai bine publicul țintă, este timpul să le folosiți în avantajul dvs. Urmărește-ți statisticile pentru fiecare postare, film și poveste în parte și stai cu Prezentare generală a contului o dată pe săptămână. Creați strategii de marketing care rezonează cu publicul țintă din datele la care aveți acces.

Dacă preferați să nu urmăriți manual toate datele, puteți utiliza instrumentele analitice pe care vi le-am sugerat. Ei vor automatiza funcțiile de analiză a datelor, astfel încât să vă petreceți timpul înțelegând rapoarte importante și să vă planificați conținutul în consecință.

De asemenea, puteți explora câțiva creatori de povești Instagram și instrumente interesante pentru a redimensiona un videoclip pentru Instagram TV, fluxuri și povești.