iOS și aplicațiile pe iOS funcționează fără probleme. Este rar ca proprietarii de iPhone sau iPad să actualizeze sistemul de operare pe dispozitivul lor și să descopere că aplicațiile lor preferate nu mai funcționează din cauza unei actualizări a sistemului de operare. Apple lansează versiunea beta a iOS cu mult înainte de lansarea stabilă reală și îi informează întotdeauna dezvoltatorilor cu privire la modificările viitoare de compatibilitate, astfel încât, în ziua lansării iOS, utilizatorii trebuie doar să își actualizeze sistemul de operare și aplicațiile.
Cuprins
De ce aplicațiile se închid brusc pe iOS 15
Dacă deschideți o aplicație pe telefon după ce ați actualizat-o la iOS 15 și se închide imediat, probabil că veți întâmpina o blocare a aplicației. O blocare a aplicației este o problemă de stabilitate a aplicației. Dezvoltatorul a lansat o versiune care, deși compatibilă cu iOS 15, are probleme cu acesta care o împiedică să ruleze. Unele aplicații se pot închide în momentul în care le deschideți, în timp ce altele se pot închide după o anumită perioadă de timp sau când efectuați o anumită acțiune în aplicație.
Cum să remediați aplicațiile se închid brusc pe iOS 15
Dacă aplicațiile se închid brusc pe iOS 15, există câteva lucruri pe care le puteți încerca să remediați problema. Dacă acest lucru se întâmplă cu fiecare aplicație de pe telefon, chiar și cu aplicațiile stoc, va trebui să resetați telefonul. Asigurați-vă că faceți o copie de rezervă a tuturor, deoarece o resetare va șterge datele de pe telefon. Veți putea restabili telefonul din back-up și asta va rezolva problema.
Conectați telefonul la computerul dvs. Mac sau Windows 10.
Deschideți Finder pe Mac sau iTunes pe Windows 10.
Selectați telefonul și creați o copie de rezervă.
Odată ce copia de rezervă a fost creată, deconectați telefonul.
Deschideți aplicația Setări.
Accesați General> Transfer sau Resetare iPhone.
Atingeți Ștergeți tot conținutul și setările.
Odată ce iPhone-ul a fost resetat, conectați-l la Mac sau PC.
Deschideți Finder pe Mac sau iTunes pe Windows 10.
Selectați opțiunea Restaurare din backup.
Restaurați telefonul și aplicațiile ar trebui să înceteze să se blocheze.
1. Actualizați aplicația
Dacă blocarea aplicației are loc numai cu anumite aplicații de pe telefon, înseamnă că aplicația în sine nu este stabilă. Probabil că trebuie să actualizați aplicația.
Deschideți aplicația App Store pe iPhone.
Atingeți pictograma profilului din dreapta sus.
Derulați în jos lista de actualizări disponibile.
Atingeți Actualizați lângă aplicația care se blochează.
Odată ce aplicația este actualizată, ar trebui să înceteze să se blocheze.
Notă: dacă o actualizare a aplicației nu este disponibilă și blocarea aplicației este o problemă cu care se confruntă mulți utilizatori, așteptați câteva zile și dezvoltatorul ar trebui să lanseze o actualizare. Acest lucru este subiectiv dacă aplicația este încă în dezvoltare activă sau nu, totuși, dacă aplicația este compatibilă cu iOS 15, înseamnă că dezvoltatorul încă lucrează activ la ea.
2. Dezinstalați și reinstalați aplicația
Dacă blocarea aplicației este specifică unei anumite aplicații și nu există nicio actualizare disponibilă pentru aceasta, încercați să dezinstalați și să reinstalați aplicația.
Apăsați lung pe pictograma aplicației de pe ecranul de start.
Atingeți insigna de închidere de pe pictograma aplicației atunci când începe să „se mișcă”.
Confirmați că doriți să ștergeți aplicația.
Instalați din nou aplicația din App Store.
3. Reporniți telefonul
Repornirea telefonului poate rezolva problemele legate de blocările aplicației. Este posibil ca aplicația să nu fie o problemă. În schimb, ar putea fi o problemă cu iOS 15.
Apăsați butonul de creștere a volumului și apoi butonul de reducere a volumului de pe iPhone.
Apăsați și mențineți apăsat butonul de repaus/trezire.
Când apare glisorul de alimentare, glisați-l pentru a opri telefonul.
Apăsați butonul sleep/wake pentru a porni din nou telefonul.
Pe iPhone-urile cu un buton Acasă, țineți apăsat butonul de repaus/trezire pentru a obține glisorul de pornire.
Concluzie
O aplicație care nu este compatibilă cu iOS 15 nu va rula. Veți vedea un mesaj care vă spune că aplicația nu este compatibilă. Dacă nu vedeți acest mesaj, aplicația a fost actualizată pentru a rula pe iOS 15, dar are probleme de stabilitate. În cele mai multe cazuri, va trebui ca dezvoltatorul să lanseze o actualizare care este stabilă. Există puține lucruri pe care le puteți face pentru a influența dezvoltatorul în acest sens, dar majoritatea dezvoltatorilor iOS sunt proactivi în ceea ce privește aplicațiile lor. Raportați accidentul dacă nu ați făcut-o deja.