Cum se remediază codul de eroare DirecTV 775

Revoluția de tăiere a cablurilor nu a mers atât de bine cum era planificat. Acum există mai multe servicii de streaming online populare, fiecare cu propriul catalog exclusiv de titluri, care necesită abonamente individuale pentru a fi utilizate. Pentru mulți utilizatori, un abonament prin cablu le oferă mai mult conținut pentru mai puțin.

DirecTV

DirecTV este o subsidiară a At&T și este un furnizor de cablu popular care oferă o gamă largă de canale și opțiuni de streaming. Funcționează prin intermediul unui set top box și necesită un abonament pentru utilizare. Abonamentele nu sunt ieftine, cel mai mic costând 65 USD și cel mai mare pachet costând 85 USD, dar vă oferă acces la conținut pe care nu îl veți obține cu instrumentele de streaming online.

Remediați codul de eroare DirecTV 775

DirecTV funcționează printr-o cutie receptor. Cutia trebuie configurată să funcționeze cu televizorul dvs. și adesea necesită configurarea de către un profesionist prima dată când obțineți o conexiune.

Receptorul nu este imun la probleme și este posibil să vedeți uneori codul de eroare DirecTV 775. Acest cod este în mod normal însoțit de o imagine înghețată sau de o imagine/redare ruptă sau pixelată. Eroarea este în esență rezultatul interferenței cu semnalul care vine de la cablu. Iată cum îl puteți repara.

Verificați hardware-ul

Asigurați-vă că cablurile care intră în cutie/receptor nu sunt slăbite. Strângeți ce puteți. Opriți alimentarea cutiei și apoi repetați-o o dată pentru a vă asigura că totul este în siguranță. Faceți același lucru pentru firele care merg de la receptor la televizor. Verificați și televizorul pentru cabluri slăbite.

Verificați unitatea SWM. Ar trebui să arate lumină verde. Lumina nu este aprinsă, înseamnă că unitatea nu este alimentată. Deconectați-l și conectați-l la o altă sursă de alimentare. Dacă lumina nu se aprinde, unitatea poate fi deteriorată. Contactați asistența pentru clienți pentru o înlocuire.

Notă: înainte de a scoate, deconecta și reconecta orice cabluri, faceți o fotografie a spatelui cutiei, astfel încât să o puteți referi din nou când conectați totul.

Contactați asistența pentru clienți

Deși sunt rare, serviciile de cablu pot suferi o întrerupere a serviciului. Contactați asistența pentru clienți și întrebați-i dacă există o problemă cu rețeaua. Dacă există, va trebui să așteptați ca acesta să fie rezolvat.

Dacă nu există nicio problemă cu serviciul, anunțați-i că vedeți eroarea 775 și o vor rezolva pentru dvs. Dacă utilizați un VPN pentru DirecTV, asigurați-vă că serviciul VPN funcționează.

Concluzie

Codul de eroare DirecTV 775 este o eroare comună pe care utilizatorii o pot vedea. Dacă hardware-ul dumneavoastră funcționează așa cum ar trebui și nu a fost deteriorat, această problemă este cel mai bine rezolvată de DirecTV. Dacă hardware-ul dvs. este deteriorat, va trebui să îl înlocuiți și să vă asigurați că îl gestionați mai bine în viitor.