Cum se creează etichete de corespondență în Word dintr-o listă Excel

Este posibil să utilizați Microsoft Excel pentru a organiza cu grijă o listă de corespondență. Cu toate acestea, când vă pregătiți să imprimați etichete de corespondență, va trebui să utilizați combinarea corespondenței pentru a le crea în Word din lista dvs. Excel. Iată cum.

Pasul unu: Pregătiți-vă lista de corespondență

Dacă ați creat deja o listă de corespondență în Excel, atunci puteți sări peste acest test în siguranță. Dacă nu ați creat încă lista, în ciuda lipsei în Excel a funcției de etichetă de corespondență, vă recomandăm totuși să utilizați Excel, deoarece este mai bine pentru organizarea și întreținerea datelor decât utilizarea unui tabel Word.

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să creați un antet de coloană corespunzător datelor care intră în fiecare coloană. Plasați acele anteturi în primul rând al fiecărei coloane.

Anteturile pe care le includeți depinde de informațiile pe care intenționați să le utilizați în etichetele de corespondență. Titlurile sunt întotdeauna drăguțe, dar este important să știți pe ce titlu trece o persoană înainte de a crea etichetele. De asemenea, dacă lista dvs. este pentru companii și nu pentru persoane fizice, puteți omite antetul „Prenume” și „Nume” și puteți merge cu „Numele companiei”. Pentru a ilustra corect pașii, vom merge cu o listă de corespondență personală în acest exemplu. Lista noastră va include următoarele anteturi:

  5 cauze frecvente ale erorilor JavaScript (și cum să le evitați)

Nume
Numele de familie
Adresa străzii
Oraș
Stat
Cod postal

Acestea sunt informațiile standard pe care le veți găsi pe etichetele de corespondență. Puteți chiar să inserați imagini în etichetele de corespondență dacă doriți, dar acest pas va veni mai târziu în Word.

Odată ce ați terminat de creat anteturile, continuați și introduceți datele. Odată ce ai terminat, lista ta ar trebui să arate cam așa:

Continuați și salvați lista și să trecem la Microsoft Word.

Pasul doi: Configurați etichete în Word

Deschideți un document Word gol. Apoi, mergeți la fila „Mailing-uri” și selectați „Start Mail Merge”.

În meniul drop-down care apare, selectați „Etichete”.

Va apărea fereastra „Opțiuni etichete”. Aici puteți selecta marca etichetei și numărul produsului. După ce ați terminat, faceți clic pe „OK”.

Contururile dvs. de etichetă vor apărea acum în Word.

Notă: dacă contururile etichetei nu se afișează, accesați Design > Borduri și selectați „Vizualizați grila”.

Pasul trei: Conectați foaia de lucru la etichetele Word

Înainte de a putea transfera datele din Excel pe etichetele dvs. din Word, trebuie să le conectați pe cele două. Înapoi în fila „Mailing-uri” din documentul Word, selectați opțiunea „Selectați destinatari”.

Va apărea un meniu derulant. Selectați „Utilizați o listă existentă”.

Va apărea Windows File Explorer. Folosiți-l pentru a localiza și selecta fișierul listei de corespondență. Cu fișierul selectat, faceți clic pe „Deschidere”.

Va apărea fereastra „Select Table”. Dacă aveți mai multe foi în registrul de lucru, acestea vor apărea aici. Selectați-l pe cel care conține lista dvs. Asigurați-vă că activați opțiunea „Primul rând de date conține anteturi de coloană” dacă nu este deja și apoi faceți clic pe „OK”.

  Remediați ERR_EMPTY_RESPONSE în Google Chrome

Etichetele dvs. sunt acum conectate cu foaia de lucru.

Pasul patru: Adăugați câmpuri de îmbinare prin corespondență la etichete

Acum este timpul să adăugați câmpurile de îmbinare a corespondenței în etichetele Word. Selectați prima etichetă, comutați la fila „Mailing-uri”, apoi faceți clic pe „Blocarea adresei”.

În fereastra „Insert Address Block” care apare, faceți clic pe butonul „Match Fields”.

Va apărea fereastra „Match Fields”. În grupul „Necesar pentru blocul de adrese”, asigurați-vă că fiecare setare se potrivește cu coloana din registrul de lucru. De exemplu, „Prenumele” ar trebui să se potrivească cu „Prenumele” și așa mai departe. După ce ați confirmat că totul este setat corect, faceți clic pe „OK”.

Înapoi la fereastra „Inserare bloc de adrese”, verificați previzualizarea pentru a vă asigura că totul arată bine și apoi faceți clic pe „OK”.

> va apărea acum în prima ta etichetă.

Mergeți înapoi la fila „Mailing-uri” și apoi faceți clic pe „Actualizați etichetele”.

Odată selectat, > ar trebui să apară în fiecare etichetă.

Acum, sunteți gata să efectuați îmbinarea corespondenței.

Pasul cinci: Efectuarea îmbinării corespondenței

Acum să vedem cum se întâmplă magia. În fila „Mailing-uri”, faceți clic pe „Finalizare și îmbinare”.

Din meniul drop-down care apare, selectați „Editați documente individuale”.

Va apărea fereastra „Merge to New Document”. Selectați „Toate” și apoi faceți clic pe „OK”.

Lista dvs. din Excel va fi acum îmbinată în etichetele din Word.

Tot ce mai rămâne de făcut acum este să vă imprimați etichetele și să vă trimiteți e-mailul!