Cum să vă schimbați numărul de telefon în GroupMe

La fel ca multe alte aplicații de mesagerie, GroupMe vă solicită să introduceți numărul de telefon. Este din motive de securitate – aplicația are nevoie să introduceți un cod în timp ce vă înregistrați pentru a confirma că chiar dvs. creați un cont și utilizați aplicația.

Acest cod este apoi trimis pe telefonul dvs., așa că trebuie să furnizați numărul. Dacă vă schimbați numărul de telefon, îl puteți schimba și în cadrul aplicației. Continuați să citiți acest articol pentru a afla cum să o faceți și ce să faceți dacă apare o problemă.

Cum să vă schimbați numărul de telefon pe GroupMe

Aveți mai multe modalități de a înlocui vechiul număr de telefon cu unul nou, în funcție de dispozitivul pe care îl utilizați. Alegeți mai jos setul de instrucțiuni de care aveți nevoie.

De pe un PC Windows

  • Deschideți GroupMe și faceți clic pe imaginea de profil.
  • Faceți clic pe pictograma creion pentru a o edita.
  • Faceți clic pe „Schimbați numărul de telefon”, apoi pe „Schimbați numărul” din nou.
  • După ce ați introdus noul număr, alegeți opțiunea „Trimite PIN”.
  • Urmați instrucțiunile pe care le veți vedea pe ecran pentru a finaliza modificarea.
  •   Cum se dezactivează metadatele AWS EC2?

    De pe un smartphone sau tabletă Android

  • Lansați aplicația GroupMe și accesați „Open Navigation”.
  • Selectați imaginea de profil și atingeți „Editați”.
  • Lângă numărul dvs. de telefon actual, există o pictogramă creion. Atingeți-l și adăugați noul număr.
  • Atingeți butonul „Trimiteți PIN” și finalizați procesul urmând instrucțiunile de pe ecran.
  • De pe un dispozitiv iOS

  • Deschideți GroupMe și apoi fila „Deschideți navigare”. Dacă sunteți pe un iPad, este posibil să nu vedeți acea filă, așa că atingeți opțiunea „Chat” din partea de sus.
  • Selectați-vă avatarul și găsiți numărul de telefon în meniu.
  • Atingeți-l și introduceți noul număr.
  • Selectați „Obțineți PIN” și finalizați urmând instrucțiunile pe care le veți vedea pe ecran.
  • Dacă nu primiți imediat mesajul cu PIN-ul dvs., așteptați câteva minute pentru a vedea dacă ajunge. Dacă nu, utilizați un alt dispozitiv pentru a contacta asistența GroupMe, iar acesta vă va furniza codul PIN. Nu închideți ecranul PIN de pe dispozitivul pe care îl utilizați pentru a verifica numărul de telefon, deoarece ar trebui să obțineți un cod PIN mai nou, ceea ce poate crea confuzie.

    De pe Web

    De asemenea, puteți înlocui numărul de telefon prin web dacă nu ați instalat aplicația.

  • Deschideți un browser web și conectați-vă la contul dvs. GroupMe.
  • Selectați imaginea de profil și găsiți numărul de telefon în meniu.
  • Alături, veți vedea butonul „Editați”. Apasă-l.
  • Introdu noul număr și selectează „Trimite”.
  • Urmați instrucțiunile pe care le veți vedea pe următoarele ecrane.
  • Când ai terminat, noul tău număr de telefon va fi conectat la contul tău GroupMe.

    Cum să schimbați un „număr de telefon deja în uz” pe GroupMe

    Dacă vedeți mesajul „Numărul de telefon deja în uz” după ce ați introdus numărul de telefon, este posibil să existe o eroare. Puteți încerca să reporniți dispozitivul sau să setați o nouă parolă, deoarece adăugați un număr de telefon nou.

      Cele mai bune 12 soluții de management juridic al întreprinderilor (ELM) în 2022

    După ce resetați parola, utilizați noul număr de telefon pentru a vă autentifica. Selectați opțiunea „Ștergeți contul” și aceasta vă va reseta numărul în baza de date a aplicației. Rețineți că durează 48 de ore pentru ca procesul să fie finalizat.

    Când s-a terminat, puteți modifica numărul asociat contului dvs. curent.

    Cum să aveți asistență GroupMe să vă schimbați numărul de telefon

    Întâmpinați probleme la adăugarea unui număr de telefon nou pe GroupMe? În acest caz, puteți contacta asistența lor prin acest link și descrieți problema dvs. Când ați terminat, faceți clic pe „Obțineți ajutor” și așteptați instrucțiuni suplimentare.

    Întrebări frecvente suplimentare

    Dacă nu v-am răspuns la toate întrebările de mai sus, puteți afla mai multe despre GroupMe în secțiunea Întrebări frecvente de mai jos.

    Cum obțin codul meu de rezervă GroupMe?

    Codul de rezervă este folosit pentru a vă permite să vă conectați la contul dvs. GroupMe dacă vă pierdeți telefonul. Pentru a-l obține, asigurați-vă că activați verificarea în doi pași în GroupMe. De îndată ce primiți acest cod, notați-l și păstrați-l undeva în siguranță. Nu-l păstrați pe telefon, deoarece nu veți putea vedea din nou codul de rezervă. Și dacă îți pierzi telefonul, vei pierde și accesul la cod.

    De ce GroupMe nu îmi va schimba numărul de telefon?

    Este posibil ca numărul de telefon pe care încercați să-l adăugați să fie deja în uz. Încercați să introduceți un alt număr de telefon dacă aveți mai multe carduri SIM. Dacă știi sigur că noul tău număr nu este deja utilizat, încearcă soluția pe care am oferit-o în secțiunile anterioare ale acestui articol.

      Rezolvați „Valorant Error Code Van 1067” și treceți de la frustrare la victorie

    Puteți avea un cont GroupMe fără un număr de telefon?

    Nu, nu poți. Trebuie să furnizați numărul dvs. de telefon atunci când creați un cont, deoarece acesta va fi conectat la cont din motive de securitate.

    Cum îmi elimin numărul din GroupMe?

    Nu îl puteți elimina, dar îl puteți înlocui cu un număr de telefon nou. Pentru a face acest lucru, consultați secțiunile anterioare ale acestui articol.

    Cum mă deconectez de la GroupMe?

    Dacă utilizați un browser web, navigați la pictograma „Setări”, faceți clic pe ea și selectați opțiunea „Deconectare”.u003cbru003eDacă utilizați Windows sau o aplicație pentru dispozitivul mobil, accesați fila „Deschideți navigare”. , atingeți sau faceți clic pe „Setări” și alegeți „Deconectare”.

    Apare u0022GroupMe Messagesu0022 pe factura de telefon?

    Mesajele GroupMe nu apar pe factura de telefon. Contul dvs. este într-adevăr conectat la numărul dvs. de telefon, dar aplicația este gratuită.

    Păstrați-vă profilul GroupMe în siguranță

    Conectând conturile aplicației la numărul de telefon, vă asigurați că sunteți singurul care le va putea accesa. Utilizarea numărului de telefon vă poate ajuta să vă recuperați contul dacă nu vă puteți conecta și de aceea ar trebui să păstrați numărul actualizat în orice moment.

    Ați activat deja opțiunea de verificare în doi factori în contul dvs. GroupMe? Ați avut probleme la actualizarea numărului de telefon? Anunțați-ne în secțiunea de comentarii de mai jos.