Cum să utilizați Quora Marketing pentru a stimula afacerile cu tactici strategice de întrebări și răspunsuri

Marketingul Quora este adesea subestimat în comparație cu marketingul pe alte platforme de socializare precum Facebook, Instagram și Twitter.

În timp ce aceste platforme fură lumina reflectoarelor, ele devin încet saturate. Și cu peste 300 de milioane de utilizatori activi lunar, Quora este încă o mină de aur neatinsă pentru marketeri.

În acest articol, vă vom prezenta beneficiile marketingului Quora și vă vom ajuta cu un ghid pas cu pas pentru începerea marketingului pe Quora.

Prezentare generală Quora

Quora este o platformă de întrebări și răspunsuri condusă de comunitate, care permite utilizatorilor să pună și să răspundă la întrebări pe o gamă largă de subiecte.

Platforma a fost fondată în 2009 de Adam D’Angelo & Charlie Cheever (foști angajați Facebook). Cu toate acestea, a fost creat pentru prima dată pentru testeri privați și a fost ulterior lansat publicului în 2010.

O zi medie pe Quora reprezintă 67.000 de întrebări noi și 198.278 de răspunsuri noi la aproximativ 300.000 de subiecte. Platforma acceptă întrebări și răspunsuri în 17 limbi diferite.

În plus, nu există nicio barieră pentru ceea ce puteți discuta pe Quora (cu excepția unor linii directoare).

Întrebările variază de la „Cine ar câștiga într-o luptă între Superman și Captain Marvel?” la „Cum să promovezi pe rețelele sociale”.

Similar cu Reddit, Quora se bazează pe un sistem de vot pozitiv bazat pe credit. Cu cât sunt mai mulți oameni care îți votează răspunsul, cu atât devine mai multă expunere.

Dar, spre deosebire de răspunsurile Reddit și Yahoo, Quora domină jocul cu calitate.

Utilizatorii Quora sunt foarte educați, 65% având o diplomă de facultate și 28% având o diplomă de licență. În plus, fiecare conținut de pe site este generat de utilizatori și rămâne mereu verde.

În plus, natura interactivă a Quora permite companiilor să interacționeze direct cu publicul lor, stimulând relații semnificative și construind încredere.

Prin participarea activă la conversații relevante și oferind valoare continuă, puteți stabili o comunitate loială de susținători care devin susținători ai mărcii și vă ajută să vă extindeți acoperirea.

Înainte de a ne aprofunda în beneficiile marketingului pe Quora, să înțelegem de ce este importantă creșterea afacerii dvs. pe termen lung.

Importanța creșterii afacerilor

Afacerile cresc în timpul și ritmul propriu, în funcție de industrie, condițiile pieței și obiectivele pe care doresc să le atingă. Cu toate acestea, supraviețuirea pe termen lung a unei afaceri este alimentată de creștere.

Iată câteva motive cheie pentru care creșterea este semnificativă pentru a susține o afacere de mulți ani. 👇

Profitabilitate crescută

Companiile pot crește vânzările, veniturile și profitabilitatea prin extinderea bazei de clienți, prin introducerea de noi agenți de marketing sau prin introducerea de noi produse.

Cu cât se extind și cresc mai repede, cu atât se pot beneficia mai devreme de economii de scară, costuri de producție reduse și marjă de profit crescută.

Avantaj competitiv

Creșterea este importantă pentru a câștiga un avantaj față de concurență. Vă ajută să obțineți o mai bună stăpânire a pieței. Asigurându-vă, de asemenea, că aveți destui dolari pentru a juca jocuri de prețuri cu concurența.

În plus, deoarece creșteți mai bine decât alții, puteți negocia oferte mai bune cu furnizorii, puteți cheltui mai mult pe marketing și puteți angaja talente de top pentru a vă conduce afacerea.

R&D mai bun

O traiectorie de creștere a afacerii arată întotdeauna ca o plimbare cu montagne russe. Nu știi niciodată când se vor sfârși vremurile bune. Și, prin urmare, pe măsură ce creșteți, aveți oportunitatea și fondurile de cheltuit pentru cercetare și dezvoltare.

  Faceți upgrade la Noul Expert de curățare: Narwal Freo X Ultra

Investiția în cercetare și dezvoltare include îmbunătățirea culturii biroului, finanțarea inovației în produse, cercetarea piețelor neexploatate și găsirea unor modalități de a umple golul.

Impact social pozitiv

Afacerile în creștere creează oportunități de locuri de muncă, care, la rândul lor, contribuie la dezvoltarea economică. Pe măsură ce companiile se extind, au nevoie de o forță de muncă mai mare pentru a-și susține operațiunile, ceea ce duce la mai multe oportunități de angajare pentru indivizi. Acest lucru aduce beneficii indivizilor și comunităților lor și contribuie la creșterea și stabilitatea economică.

Beneficiile Quora Marketing

Câștigați autoritate și deveniți lideri de gândire

Mărcile se pot plasa ca un expert în industria lor, răspunzând la întrebări specifice nișei. Ajutarea clienților potențiali cu problemele și întrebările lor permite unei mărci să construiască încredere în rândul publicului său.

Jason M.Lemkin, fondatorul SaaStr și fostul CEO/Co-fondator al EchoSign, este un exemplu minunat de cineva care a investit cu adevărat în Quora. Este scriitor pe Quora din 2010 și a scris peste trei mii de răspunsuri pe Quora. El este considerat un lider de gândire în industria startup-urilor, cu peste 77,5 milioane de vizualizări ale conținutului său.

Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii

Quora are milioane de vizitatori lunar, 68,18% provenind din căutări organice. Fiind active pe platformă, mărcile pot prinde un număr semnificativ de ochi. În plus, s-ar putea chiar clasa pe SERP-uri pe baza calității conținutului (mai multe despre asta mai târziu).

Sursa imagine: Similarweb

Ajungeți la un public mai larg

Quora are un public uimitor de segmentat. Cu 63,90% bărbați și 36,10% femei, baza de audiență a Quora este dominată de tineri cu vârste între 25 și 34 de ani.

Sursa imagine: Similarweb

Pentru mărcile care nu își pot extinde acoperirea pe alte platforme precum Facebook și Instagram, Quora poate fi un deal-breaker pentru ei fără a cheltui un ban.

Amplificarea conținutului

Chiar dacă scrii cea mai grozavă piesă vreodată, nu înseamnă mare lucru dacă nu o vede nimeni. Quora vă permite să reutilizați conținutul blogului sau al site-ului web în răspunsuri utile.

În plus, reutilizarea conținutului ca răspunsuri poate beneficia în două moduri majore:

  • Întrucât întrebările au deja urmări, răspunsurile tale ajung la publicul pe care îl merită
  • Răspunsurile Quora sunt mai ușor de descoperit de motoarele de căutare decât blogurile sau conținutul site-ului web

În acest fel, obțineți mai mult kilometraj din conținutul scris anterior, partajându-l pentru a vă crește publicul și influența asupra Quora.

Beneficii SEO

Există peste 54 de milioane de cuvinte cheie organice indexate de Google pe Quora. În același timp, platforma analizează peste 50 de milioane de vizite de căutare organică în fiecare lună.

Aceste statistici sunt suficiente pentru a defini modul în care crearea de conținut și marketing pe Quora vă poate ajuta indirect să obțineți o mai bună vizibilitate pe SERP-uri.

Acestea fiind spuse, haideți să vedem cum să folosiți marketingul Quora pentru a vă crește performanța afacerii.

Noțiuni introductive cu Quora Marketing

#1. Creați un profil Quora

Înregistrați-vă pe Quora utilizând contul dvs. Gmail sau conectându-vă cu conturile Facebook sau Twitter. Înainte de a începe cu întrebările și răspunsurile, creați-vă profilul Quora.

De ce asa?

Profilul dvs. Quora este ușa care va transforma cititorii în susținători ai mărcii. Prin urmare, călătoria marketingului Quora începe cu crearea unui profil Quora bine optimizat și plin de conținut.

Pentru a vă edita profilul, faceți clic pe pictograma profilului din colțul din dreapta sus, lângă bara de căutare. Apoi, faceți clic pe numele dvs. din meniul derulant.

Din secțiunea de profil, scrie o biografie interesantă în secțiunea „Descriere”.

De fiecare dată când răspundeți la o întrebare, primele 50 de caractere din biografia dvs. vor fi vizualizate ca un slogan chiar deasupra fiecărui răspuns.

Puteți folosi acest lucru pentru a face un pic de branding. Menționați numele mărcii dvs. cât mai aproape de început posibil și va fi vizibil în fiecare răspuns pe care îl scrieți.

  Cum să urmăriți IP-ul (și locația) cuiva cu o legătură

În continuare, puteți:

  • adăugați interesele dvs
  • adăugați acreditări relevante pentru angajați, educație și locație
  • schimba poza de profil
  • adăugați subiecte care vă plac în secțiunea „Știu despre”.

#2. Urmărește subiectele și utilizatorii relevanți

Odată ce profilul dvs. este complet, este timpul să căutați și să urmăriți subiecte relevante. Mai târziu, feedul dvs. Quora va consta din întrebări din aceste subiecte.

Pentru a căuta subiecte, faceți clic pe bara de căutare și introduceți un cuvânt cheie.

Quora vă oferă sugestii instantanee cu privire la cuvântul cheie. Selectați un subiect și apoi veți vedea:

  • Subiecte înrudite pe bara laterală din dreapta
  • Quora Spații legate de subiect
  • Cele mai recente întrebări pe care le-au pus oamenii

Apoi, faceți clic pe butonul Urmăriți de sub numele subiectului pentru a fi la curent cu cele mai recente activități din feedul dvs. Quora.

De asemenea, puteți găsi cei mai buni scriitori din industria dvs. sau despre acel subiect, făcând clic pe secțiunea „Cel mai vizionat scriitor”. Faceți clic pe semnul (+) pentru a începe să le urmăriți.

#3. Creați biografii specifice unui subiect

Dacă marca dvs. se concentrează pe mai multe nișe, creați biografii specifice unui subiect. De exemplu, este posibil să aveți o biografie care vă demonstrează ca expert SEO și una în care prosperați ca designer web.

Ori de câte ori răspunzi la o întrebare despre SEO, biografia ta trece automat la SEO. De asemenea, se schimbă atunci când răspund la alte subiecte.

Și acum, iată ce se întâmplă cu biografia mea când răspund la întrebări legate de design web:

Pentru a începe cu această funcție a Quora, revedeți pagina de profil și faceți clic pe butonul Editați de lângă Acreditări și Repere.

Apoi, faceți clic pe Adăugați o acreditare și selectați Subiect din meniul drop-down.

În următoarea solicitare, selectați subiectul dorit și scrieți o descriere scurtă și clară.

Asigurați-vă că descrierea este rezumată în < 60 de caractere și conține doar informații relevante care descriu experiența dvs. pe tema respectivă.

Pasul #4. Găsirea întrebărilor potrivite la care să răspunzi

🥁… Este timpul pentru câteva întrebări și răspunsuri.

Dar cum îi găsești pe cei potriviti să răspundă?

Iată cum 👇

Apăsați din nou pe bara de căutare și căutați un subiect relevant, cum ar fi Inteligența artificială.

Faceți clic pe butonul roșu Răspuns de sub numele subiectului pentru a vedea întrebările legate de AI. Puteți alege dacă să acceptați întrebarea, să o treceți sau să solicitați un răspuns de la altcineva.

Pentru a răspunde la o întrebare, faceți clic pe butonul Răspuns chiar sub întrebare.

Când scrieți răspunsul dvs., puteți:

  • Etichetați alte persoane, subiecte și spații folosind simbolul @
  • Încărcați imagini de pe hard disk
  • Formatați textul (bold, italic, marcatori)
  • Adăugați un link URL cu o notă de subsol
  • Salvați răspunsul la schițe

În plus, încercați să scrieți răspunsuri la obiect. Asigurați-vă că răspunsul dvs. are legături către conținut relevant, studii de caz și statistici pentru a vă demonstra liderul de gândire.

#5. Urmăriți Analytics

În timp ce scrieți în mod constant răspunsuri captivante și încercați să generați clienți potențiali, trebuie să fiți curios de rezultat.

Quora Analytics este un instrument de analiză încorporat care vă ajută să culegeți informații despre conținutul dvs. Pentru a vedea statisticile, faceți clic pe pictograma profil > Conținutul și statisticile dvs.

#6. Utilizarea Quora Ads pentru marketing

Quora are mai multe opțiuni de publicitate plătită care vă pot ajuta cu obiective de afaceri specifice, cum ar fi:

  • Aduceți vizitatori către site-ul dvs
  • Creșteți conversiile
  • Maximizați vizionările videoclipurilor
  • Creșteți vizibilitatea mărcii
  • Generarea de lead-uri
  • Instalări de aplicații

Apoi, introduceți detaliile personale și ale companiei, cum ar fi numele, linkul site-ului, locația etc. După ce profilul dvs. de anunț este setat, creați o nouă campanie și:

  • Stabileste un obiectiv
  • Definiți publicul țintă
  • Alegeți destinații de plasare
  • Faceți o ofertă

Companiile care folosesc Quora Ads au înregistrat conversii de până la 4 ori mai mari decât alte platforme.

Așadar, dacă vă gândiți să profitați la maximum de marketingul Quora – anunțurile sunt calea de urmat!

  Alegeți din GUI, linie de comandă sau instrumente online

Cele mai bune practici de marketing Quora

Găsirea și răspunsul la întrebări relevante

Succesul marketingului Quora se bazează pe întrebările la care alegeți să răspundeți. Există milioane de întrebări și aproximativ 400.000 de subiecte care plutesc pe Quora. Cu toate acestea, nu toate întrebările sunt pentru tine.

Pentru a deveni un lider de gândire în industria dvs., trebuie să găsiți întrebări care se lipesc de nișa dvs. și de problema pe care o rezolvați.

De exemplu, dacă faceți marketing pentru o companie de recrutare, întrebarea dvs. țintă va fi în jurul resurselor umane și al industriei muncii.

Pentru a profita la maximum de strategia dvs. de marketing Quora:

  • Alegeți subiecte care se potrivesc afacerii dvs.: căutați subiecte care se potrivesc cu afacerea dvs. Poate o problemă pe care produsul/serviciul dvs. o rezolvă. Sau orice întrebare la care puteți răspunde cu statistici semnificative și studii de caz.
  • Alegeți subiecte cu urmărire bună: fiecare întrebare este obișnuită ca oamenii să o urmărească pentru a primi notificări când cineva îi răspunde. Cel puțin, căutați întrebări care au mai mult de 50 de urmăritori. Cu cât sunt mai mulți urmăritori, cu atât mai mulți oameni sunt interesați de răspunsuri și cu atât mai multe vizualizări poate genera răspunsul tău.
  • Găsiți subiecte cu voturi maxime: când răsfoiți prin Quora, veți vedea o secțiune Voturi pozitive sub fiecare întrebare. Subiectele cu multe voturi pozitive au adesea cele mai multe vizualizări. Dacă oferiți un răspuns perspicace, acesta poate obține mii de vizualizări pe zi.

În plus, încercați să răspundeți la întrebări noi (indiferent de numărul de urmăritori) dacă întrebarea este foarte direcționată către o problemă pe care produsul/serviciul dvs. o rezolvă.

Înțelegerea publicului țintă

Quora este grozav dacă doriți să obțineți informații despre publicul țintă. Platforma vă poate ajuta să le descoperiți interesele și punctele dureroase. Mai mult, folosind tabloul de bord de analiză Quora, puteți descoperi și datele demografice ale clienților, ce dispozitive folosesc oamenii și locația lor geografică.

Fiind consecvent

Consecvența este cheia succesului. Același lucru este valabil și atunci când marketingul pe Quora. A fi constant cu întrebările și răspunsurile pe platformă vă poate ajuta să dezvoltați mai multă vizibilitate. Cu cât te văd mai mulți oameni, cu atât vei crea o conștientizare a mărcii mai bună. Și cu cât ai șansa mai mare de a te remarca ca lider de gândire în industria ta.

Folosește CTA adecvat, dar nu exagera

Evident, principiul de bază atunci când faci întrebări și răspunsuri este de a-ți ajuta publicul. Dar amintiți-vă că și dvs. faceți marketing.

O bună strategie de marketing Quora presupune să răspunzi la întrebări cu CTA-urile potrivite, fără a fi prea evident. De fapt, 90% dintre cei mai performanti marketeri B2B pun nevoile informaționale ale publicului pe primul loc, iar conținutul de vânzări și promoțional al doilea.

Angajarea în discuții semnificative

Indiferent dacă este în lumea reală sau pe Quora, nu poți transforma potențialii clienți în susținători ai companiei cu vorbe mici. Prin urmare, încercați să aveți discuții semnificative cu utilizatorii.

Asigurați-vă că aveți statistici relevante și linkuri către conținutul dvs. Gabriel Weinberg, CEO-ul DuckDuckGo, este o sursă de inspirație atunci când vine vorba de angajarea în discuții semnificative, iar comunitatea îl răsplătește pentru eforturile sale.

Folosind Quora Space

Spațiile Quora sunt comunități care împărtășesc interese similare. Puteți partaja conținut în spații, puteți vorbi cu alți membri și puteți răspunde la întrebările lor.

Este la fel ca grupurile de pe Facebook. Mai degrabă o versiune mai închisă a acestuia.

Quora permite proprietarilor de spațiu să specifice că numai anumiți membri pot contribui cu conținut și pot răspunde la întrebări.

Mai mult, poți folosi spațiile Quora pentru a găsi persoane de interes. Faceți clic pe linkul „Utilizatori” de sub numele spațiului și veți obține o listă cu persoanele care urmează spațiul.

Nu trimite spam

În cele din urmă, Quora se prezintă ca o platformă contextuală și atentă. Chiar dacă sunteți un agent de marketing care încearcă să genereze clienți potențiali, asigurați-vă că răspundeți mai întâi la întrebările utilizatorilor și nu vă comercializați mai întâi produsul.

Puține lucruri pe care le puteți face pentru a nu trimite spam pe platformă:

  • Nu completați răspunsurile cu link-uri irelevante
  • Nu folosiți clickbait pentru a păcăli utilizatorii să vă vadă răspunsul
  • Nu fi prea vânzător și promoțional

Încheierea

Îmbrățișarea puterii tacticilor strategice de întrebări și răspunsuri și încorporarea de marketing Quora în strategia ta generală este o mișcare inteligentă pentru companiile care doresc să-și sporească prezența online, să genereze clienți potențiali și să stimuleze creșterea.

Este timpul să accesați această platformă dinamică și să vă poziționați marca pentru succesul pe termen lung în era digitală.

Așadar, începeți cu marketingul Quora astăzi și vedeți-vă că brandul crește în timp.

Puteți citi și despre strategiile de marketing FOMO pentru a crește vânzările.