Cum să utilizați grupurile LinkedIn pentru a trece de la novice la networking Ninja

Social Media, de la un canal de divertisment, a progresat de la marketing la marketing personal de brand. În această metamorfoză, LinkedIn a dezvoltat și o platformă cunoscută și respectată pentru conexiuni profesionale sau de afaceri.

Cu toate acestea, profitați de toate beneficiile profilului dvs. LinkedIn? De exemplu, un domeniu pe care membrii LinkedIn tind adesea să îl ignore în timp ce își construiesc portofoliul de rețele profesionale este puterea grupurilor LinkedIn. Când sunt bine utilizate, grupurile LinkedIn vă pot ajuta să obțineți ofertele de locuri de muncă potrivite, recomandări și sfaturi de carieră de la profesioniști pe care nu i-ați fi întâlnit altfel.

Grupurile LinkedIn sunt excelente pentru a-ți amplifica învățarea și pentru a vedea ce este acolo. Grupurile LinkedIn potrivite te pot catapulta în direcția corectă în cariera ta, indiferent de locul în care te afli. De la stabilirea mărcii dvs. până la crearea unor locuri de muncă de vis, grupurile LinkedIn pot fi scurtătura dvs. către succes! Aflați cum să profitați la maximum de ele în acest articol.

Sunteți nou în marketing pe LinkedIn? Vă oferim acest lucru: Ghid pentru începători pentru marketing și automatizare LinkedIn.

Beneficiile aderării la grupuri LinkedIn

LinkedIn facilitează crearea de rețele și vă ajută să vă accelerați cariera ca nicio altă platformă. Iată de ce ar trebui să vă alăturați grupurilor LinkedIn:

  • Dacă sunteți student sau un profesionist la începutul carierei, vă poate ajuta să căutați mentori
  • Puteți obține recomandări de locuri de muncă, puteți explora opțiuni de muncă mai bune și puteți fi notificat mai devreme
  • La fel, cunoști oameni și faci conexiuni pe care altfel nu le-ai avea
  • Puteți primi sprijin, implicare și feedback profesional de la profesioniști în diferite etape ale carierei lor
  • În plus, puteți participa la seminarii și conferințe care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile
  • Puteți rezolva îndoielile mai rapid și puteți obține expunere la sesiunile de antrenament
  • Puteți învăța abilități suplimentare și puteți înțelege mai bine piața muncii

Tipuri de grupuri LinkedIn

Pentru cei neinițiați, există două tipuri de grupuri LinkedIn: Public și Private. Toate grupurile publice sunt grupuri listate în mod implicit.
Dacă alegeți privat, puteți opta ca un grup să fie listat (care va fi descoperit) sau nelistat (caz în care, va fi ascuns).

1. Grup public

Când creați un grup public, toate postările din acel grup sunt vizibile pentru oricine pe internet – chiar și pentru cele care nu sunt pe LinkedIn sau nu fac parte din grupul dvs.
Cu toate acestea, numai membrii pot adăuga postări noi sau pot comenta aici, deoarece non-membrii nu vor avea voie să interacționeze cu postările. Toate grupurile sunt publice în mod implicit și va trebui să setați posibilitatea de descoperire la privat în cazul în care nu doriți un grup public.
Toate grupurile publice sunt, de asemenea, grupuri listate în mod implicit (a se vedea tipul 3 pentru mai multe).

2. Grupuri private

Grupurile private sunt acele grupuri de pe LinkedIn ale căror postări sunt vizibile numai pentru membrii lor. După cum este de la sine înțeles, numai membrii pot adăuga postări și comentarii noi la un grup privat.

Dacă optați pentru un grup privat, puteți alege și să îl faceți ascuns/secret din rezultatele căutării, optând pentru un grup nelistat (vezi tipul 4 de mai jos).

  Cele mai bune instrumente de căutare de locuri de muncă bazate pe inteligență artificială pentru a obține următorul job

Există mai multe funcții de confidențialitate disponibile pe LinkedIn care pot fi utile. Verificați acest lucru pentru a ști: Cum să activați modul privat pe LinkedIn pentru a vizualiza profilurile în mod anonim

3. Grupuri listate

Grupurile listate sunt cele care apar atunci când sunt căutate pe LinkedIn. Acestea sunt cele mai comune tipuri de grupuri pe LinkedIn. Mai mult, orice membru al grupului poate invita pe alții să se alăture.

De asemenea, puteți face clic pe „Alăturați-vă” pentru a face parte din oricare dintre grupurile enumerate. Cererile de membri noi pot fi aprobate și de orice membru actual al grupului. Membrii acestui grup pot fi vizualizate și în profil > interesele oricărui membru actual.

4. Grupuri nelistate

Spre deosebire de grupurile listate, acestea nu vor apărea în rezultatele căutării dvs. pe LinkedIn. Nu vă veți putea alătura unor grupuri nelistate pe LinkedIn decât dacă ați fost invitat să vă alăturați.

Uneori, acestea sunt grupuri centrate pe companie care permit doar angajaților. De asemenea, vă puteți înscrie printr-un link direct. Dacă faci parte dintr-un grup nelistat, cei care nu sunt membri nu vor putea vedea acest lucru în secțiunea Profil > interese.

Cum să creezi un grup LinkedIn

Pe lângă faptul că faceți parte din grupurile LinkedIn create de alții, vă puteți crea și propriul grup:

  • Accesați pagina de pornire Grupuri. De asemenea, îl puteți căuta în bara de căutare.
  • În dreapta sus, găsiți opțiunea pentru a crea un grup.

  • Completați un nume de grup în maximum 100 de caractere
  • Adăugați o descriere pentru grup, explicând scopul pe care intenționați să îl îndepliniți cu acest grup
  • Adăugați o imagine de afișare de grup care va acționa ca simbol de familiaritate al grupului dvs
  • De asemenea, puteți adăuga o imagine de copertă pentru grupul dvs
  • Adăugați o industrie care este relevantă pentru grupul dvs. Puteți adăuga până la 3 industrii relevante
  • Adăugați o locație și setați reguli pe care credeți că vor fi necesare pentru toți membrii. Pentru început, puteți cere tuturor membrilor să se respecte reciproc și să nu se implice în conflicte
  • Puteți seta confidențialitatea grupului la public sau privat. Postările publice din grup vor fi vizibile pentru toți membrii LinkedIn, indiferent dacă fac parte din grupul dvs., în timp ce postările private din grup nu vor fi vizibile
  • Dacă alegeți Privat, vi se va cere să alegeți între un grup Listat sau Nelistat
  • De asemenea, puteți adăuga două permisiuni suplimentare pentru membrii grupului dvs. LinkedIn. Poți permite sau interzice membrilor grupului LinkedIn să-și invite conexiunile și să solicite aprobarea administratorului pentru postări noi sau nu

Șase strategii pentru a crea un grup LinkedIn de succes

Deși crearea unui grup LinkedIn este destul de ușoară, a-l face unul de succes poate fi destul de dificil dacă nu urmați strategiile potrivite:

1. Alegeți o nișă

Deoarece există deja peste 2 milioane de grupuri pe LinkedIn, este important să creați un grup care să abordeze preocupările unei anumite nișe.
Dacă vă întrebați cum să găsiți un gol pe piață și să explorați ceva nou, puteți începe prin a verifica grupurile existente pe un subiect care vă interesează. Uită-te la ce s-a acoperit până acum și la ce domenii nu se adresează nimeni.
Odată ce găsiți un subiect care este interesant și relevant în peisajul actual, puteți utiliza și instrumente de căutare a cuvintelor cheie, cum ar fi Google Trends, pentru a găsi cele mai căutate cuvinte cheie.

2. Găsiți un nume relevant

Odată ce ați creat postul, denumirea grupului dvs. LinkedIn va fi esențială. Îl faci mai ușor de descoperit Când numești ceva ușor de găsit sau legat de cuvântul cheie pe care îl caută oamenii.
Acest lucru va permite numeroși membri LinkedIn care nu sunt în conexiunile dvs. de gradul întâi să se alăture.

  Galaxy S24 Ultra vs. iPhone 15 Pro Max: pe care ar trebui să cumpărați?

3. Optimizați-vă rezumatul

Nu face greșeala de a nu folosi spațiul de rezumat/descriere al grupului tău LinkedIn. Un rezumat bine definit este cheia diferențierii între un grup LinkedIn popular și de succes și unul care nu este.

Folosiți pe deplin limita de 2.000 de caractere pentru a defini scopul grupului dvs. Deoarece aceasta este o secțiune pe care oamenii o vor verifica înainte de a se alătura, asigurați-vă că includeți cui este acest grup și care sunt beneficiile aderării.

De asemenea, puteți extinde subiectele pe care le discutați prin intermediul acestui grup. Practic, încerci să oferi oamenilor o foaie de parcurs clară a conținutului la care se pot aștepta în grupul tău LinkedIn.

Primele 200 de caractere sunt cele mai importante, așa că folosește-le cu înțelepciune. Nu pierde prea mult timp configurand contextul; începe cu cele mai importante elemente. Când grupul dvs. LinkedIn apare în rezultatele căutării, aceste 200 de caractere vor fi vizibile pentru oameni. Dacă oamenii dau clic pentru „Vezi mai multe” va depinde în întregime de cât de bine utilizați prima secțiune. Iată trei sfaturi pe care le poți urma:

  • Utilizați anumite cuvinte cheie pentru a viza
  • Adăugați cui este acest grup, menționați industria și profesia
  • Explicați beneficiile participării și la ce conținut se pot aștepta într-o propoziție sau două

4. Stabiliți reguli stricte împotriva spamului

Pentru a crea un grup LinkedIn de succes, trebuie să stabiliți reguli stricte chiar de la început. Dacă sunteți relaxat cu regulile, spammerii vă vor folosi grupul pentru a trimite spam membrilor și a posta conținut irelevant.
Care, la rândul său, poate avea un impact negativ asupra ratelor de angajament și retenție ale grupului dvs. Prin urmare, este esențial să interziceți spammerii la compensare și să vă asigurați că grupul dvs. este un spațiu sigur pentru promovarea conversațiilor sănătoase.
Puteți stabili reguli care să specifice că acest grup nu va încuraja conversații în afara subiectului, ofertelor promoționale sau practicilor discriminatorii.

5. Listează-ți grupul, fă-l descoperibil

Întrucât LinkedIn oferă două opțiuni pentru descoperire, ar trebui să alegeți și să vă includeți grupul. Dacă grupul dvs. nu este listat, acesta nu va apărea în rezultatele căutării și puteți rata mulți potențiali membri.
Cu excepția cazului în care doriți să păstrați această invitație de grup pentru anumiți profesioniști și persoane fizice, ar trebui să îl deschideți și apoi să puteți aproba cererile de la caz la caz.

6. Postați conținut relevant în mod regulat

Dacă ești un lider de gândire cu un fan uriaș, este ușor să conduci un grup LinkedIn către succes. Cu toate acestea, dacă nu ești, trebuie să faci pași activi și conștienți pentru a atrage succesul și noi membri ai grupului.
Pentru a menține grupul activ, mai ales în perioadele inițiale, este vital să postezi conținut relevant. Adoptă tehnici diferite pentru a te asigura că conținutul pe care îl postezi nu este monoton. Puteți experimenta videoclipuri, postări în carusel și publicați postări bazate pe articole.
Mai mult, depuneți eforturi pentru a începe discuții cu membrii grupului dvs. Faceți câteva sondaje, cereți membrilor să contribuie și păstrați discuțiile autentice.
În plus, comentați postările membrilor și oferiți opinii. Moderați sesiunile, filtrați spamul și puneți întrebări care vor primi răspunsuri.

Cum să găsiți grupuri LinkedIn relevante

Vă puteți alătura până la 100 de grupuri pe LinkedIn. Cu toate acestea, doar pentru că un grup aparține industriei dvs. și are cuvinte cheie relevante în rezumatul său, nu ar trebui să vă alăturați fiecărui grup pe care îl întâlniți. Este dificil să alegi grupurile potrivite pentru tine. Iată ce poate ajuta:

  • Dacă vrei să înveți

Ar trebui să cauți un grup care are o rată de implicare sănătoasă. Optarea pentru grupuri care sunt prea active te poate face să ratezi postări importante. În plus, conversațiile cu spam vă pot îndepărta atenția. Alegeți un grup care este bine moderat, dar bogat în informații.

  Cum să utilizați Nvidia RTX Video Super Resolution

Sfat profesionist: puteți căuta grupuri relevante accesând paginile lider din industrie și alăturându-vă la grupurile din care fac parte. Urmați calea pe care o urmează vocile LinkedIn, experții din industrie și profesioniștii pe care îi respectați.

  • Dacă cauți să vinzi

Ar trebui să vă alăturați unui grup care are cei mai mulți membri, deoarece crește șansele de a încheia o afacere. Cu cât sunt mai mulți membri, cu atât mai bine! Chiar dacă reușiți să convertiți un procent minim în clienți, aveți un câștig. În plus, puteți împărtăși feedback cu un grup mai mare și puteți atrage mai mulți clienți.

Sfat profesionist: puteți căuta grupuri relevante cartografiind clienții și văzând din ce fac parte. Alegeți grupuri în care publicul țintă sau potențialii clienți au încredere.

Cum să găsiți grupuri LinkedIn relevante

Vă puteți alătura până la 100 de grupuri pe LinkedIn. Cu toate acestea, doar pentru că un grup aparține industriei dvs. și are cuvinte cheie relevante în rezumatul său, nu ar trebui să vă alăturați fiecărui grup pe care îl întâlniți. Este dificil să alegi grupurile potrivite pentru tine. Iată ce poate ajuta:

  • Dacă vrei să înveți

Cel mai bine ar fi să cauți un grup cu o rată de implicare sănătoasă. Optarea pentru grupuri care sunt prea active te poate face să ratezi postări importante. În plus, conversațiile cu spam vă pot îndepărta atenția. Alegeți un grup care este bine moderat, dar bogat în informații.

Sfat profesionist: puteți căuta grupuri relevante accesând paginile lider din industrie și alăturându-vă la grupurile din care fac parte. Urmați calea pe care o urmează vocile LinkedIn, experții din industrie și profesioniștii pe care îi respectați.

  • Dacă cauți să vinzi

Ar trebui să vă alăturați unui grup cu cei mai mulți membri, deoarece crește șansele de a încheia o afacere. Cu cât sunt mai mulți membri, cu atât mai bine! Ai un câștig chiar dacă poți converti un procent minim în clienți. În plus, puteți împărtăși feedback cu un grup mai mare și puteți atrage mai mulți clienți.

Sfat profesionist: puteți căuta grupuri relevante cartografiind clienții și văzând din ce fac parte. Alegeți grupuri în care publicul țintă sau potențialii clienți au încredere.

Cum să folosiți grupurile LinkedIn pentru rețele profesionale

Ar fi de ajutor dacă te-ai strădui să fii un membru valoros pentru a profita la maximum de LinkedIn și de rețelele tale profesionale. Iată cum să folosiți grupurile LinkedIn pentru a crea un brand personal/o rețea profesională mai bună:

  • Contribuiți prin postarea conținutului valoros din când în când
  • Interacționează cu alți membri în postările lor, astfel încât aceștia să fie motivați să facă același lucru cu ale tale
  • Încercați să observați pe cine respectă grupul și despre ce vorbește
  • Implică-te în conversații și încurajează discuțiile punând întrebări
  • Păstrați lucrurile profesionale și nu deveniți prea casual
  • Vorbește cu membrii și fii în cercurile lor bune
  • Împărtășiți oportunități relevante cu grupul
  • Fii respectuos în caz de neînțelegeri
  • Încercați să evitați autopromovarea sau comportamentul favorizant
  • Precizați relevanța dacă partajați linkuri sau postări de la alte grupuri și precizați cât de benefice sunt din punct de vedere profesional
  • Pune întrebări la postările tale pentru a invita la discuții de la membri

Ești gata să devii un ninja în rețea?

Indicațiile de mai sus ar trebui să vă facă bine pentru a deveni un ninja în rețea prin grupurile LinkedIn. Folosiți-le pentru a vă conecta cu mai mulți oameni și pentru a întâlni lideri din industrie. Este locul perfect pentru a vă dezvolta marca prin implicarea constantă în conversații, respectând alți membri și oferind informații valoroase.

Puteți deveni un lider de gândire treptat, oferind sfaturi practice colegilor membri și oferind ajutor și sprijin verbal sau prin experiență în industrie. De asemenea, vă permite să vă implicați în discuții cu profesioniști autorizați. Una peste alta, ar trebui să puteți adăuga valoare comunității și să vă stabiliți credibilitatea și autoritatea în domeniul dvs. Și dacă sunteți antreprenor, puteți crea o pagină de companie, astfel încât afacerea dvs. să primească mai multă autoritate și să aibă o prezență online.

LinkedIn este un instrument excelent pentru a vă promova și a crea o bază de brand. A nu cunoaște toate caracteristicile sale nu este un minus, așa cum poți învăța oricând!