Cum să serviți clienții într-o lume a distanței sociale?

Una dintre temele de bază, referitoare la pandemia de Covid-19, este că lumea nu va mai fi niciodată la fel.

Modul în care lucrăm și facem afaceri se va schimba fundamental în câteva luni și va rămâne cu noi după aceea. Acest lucru se datorează în parte pentru că virusul nu va dispărea niciodată; va fi doar gestionat. O componentă cheie a gestionării virusului va fi distanțarea socială.

Ființele umane sunt creaturi sociale; ne place compania celorlalți și folosim indicii fizice pentru a ne afirma reciproc. Este ceea ce știm; este ceea ce căutăm. De aceea, multor oameni le este greu să proceseze noua normă. Protocoalele recomandate fac problemele sociale integrate în relațiile de afaceri mai greu de realizat.

Cum îți exprimi angajamentul fără o întâlnire față în față? Cum oferiți un serviciu empatic printr-o interfață digitală?

Distanțarea socială la locul de muncă

În general, economia de afaceri presupune că puteți obține mai multe profituri împachetând cât mai mulți angajați într-un singur spațiu. Asta nu mai este fezabil. Pentru propria lor sănătate și cea a clientului, angajații trebuie să fie la câțiva metri distanță. Asta va însemna mai puțini angajați pe metru pătrat. Acest lucru va avea ca rezultat;

  • Mai puține birouri și fabrici în plan deschis. Aceste spații de lucru vor avea nevoie de delimitări clare, cum ar fi o linie de delimitare trasată pe podea sau pereți despărțitori mai înalți și plexiglas pentru a distanța fizic și a proteja lucrătorii de picăturile infecțioase cauzate de strănut sau tuse.
  • Investiții în crearea unui mediu de lucru mai sănătos. De exemplu, instalarea sau îmbunătățirea filtrelor de aer sau a dispozitivelor IoT, cum ar fi senzorii, pentru a furniza date despre condițiile de mediu.
  • Echipa de curățenie sau companiile de service vor deveni mai importante în operațiuni.
  • Măștile, dezinfectanții și echipamentele personale de protecție (EIP) devin părți integrante ale uniformelor și echipamentelor de lucru.
  • Utilizarea schimburilor rotative și a orelor flexibile. Acestea vor fi folosite pentru a minimiza numărul de angajați dintr-un singur loc.
  • Dacă există mai multe roluri care trebuie să îndeplinească o sarcină similară la timp, atunci acele sarcini pot fi grupate astfel încât un singur sau mai puțini angajați să le poată îndeplini, în timp ce restul angajaților lucrează de la distanță. Responsabilitatea sarcinilor grupate se poate face pe un program de rotație.
  Păsările s-au întors și sunt încărcate cu noi abilități [Review]

Servirea clienților se va schimba, de asemenea. Cât de viguroase sunt protocoalele de sănătate ale unei organizații, va determina nerăbdarea clienților de a le patrona. Deci afaceri;

  • Ei vor trebui să-și afișeze protocoalele de sănătate pentru a câștiga credibilitate față de clienții care vizitează.
  • Practicați controlul accesului pentru a gestiona fluxul de clienți și riscul acestora
  • Schimbați cât mai multe dintre serviciile lor online, astfel încât să deserviți clienții de la distanță.

Intră pe cloud

Organizațiile se străduiesc să reorganizeze modul în care își desfășoară operațiunile. Mandatele de izolare, reglementările privind distanțarea socială și anxietatea socială din jurul pandemiei fac dificilă intrarea la birou. Atât angajatorii, cât și angajații înțeleg că trebuie făcută munca pentru a supraviețui.

Dar cum pot organizațiile să rămână productive, să fie în siguranță pentru angajați și să ofere servicii eficiente clienților?

Răspunsul este în cloud.

Angajații care lucrează de acasă, în afara sediului sau în deplasare trebuie să acceseze resursele organizației pentru a lucra. Trimiterea prin e-mail a fișierelor înainte și înapoi nu este eficientă, deoarece lucrătorii trebuie să acceseze date, să proceseze informații și să ofere analize în mod constant. Singura soluție care permite lucrătorilor să lucreze de oriunde și să aibă în continuare toate resursele afacerii la îndemână este cloud-ul.

Urmăriți cum un salon de coafură poate avea personal la fața locului, mobil și de la distanță să comunice și să colaboreze folosind Slack.

Majoritatea angajaților care desfășoară activități administrative sau de birou nu trebuie să fie la birou pentru a lucra. Funcțiile de afaceri precum ERP, CRM, contabilitate și așa mai departe pot fi rulate din cloud fără a pierde eficacitatea. De fapt, lucrul de la distanță are beneficii uriașe angajați, angajatori și clienți.

  Cum să resetați difuzorul Sonos

Utilizați inteligența artificială

Lumea funcționează în prezent pe date. Dar colectarea datelor nu mai este suficientă; trebuie procesat, analizat și luat în considerare. Inteligența artificială duce acest lucru și mai departe, aplicând funcții cognitive datelor, adică nu numai că acționează asupra datelor, dar poate învăța și din acestea. Procesarea și luarea deciziilor de către AI se pot întâmpla într-o fracțiune de secundă, oferind tehnologiei un avantaj clar față de timpii de reacție umană.

Învățarea automată, recunoașterea vorbirii vor fi utilizate în mai multe procese de afaceri.

De exemplu, CRM va folosi chatbot care pot recunoaște vorbirea și gestiona interogările clienților, sau ERP va prognoza cererea și va pregăti un plan de management al resurselor care reduce costurile. Aceste funcții nu sunt noi; sunt standard pe cloud.

Iată soluția Google pentru centru de contact bazată pe cloud; folosește cloud-ul pentru a conecta agenți de la distanță la clienți de pe orice platformă de comunicare (inclusiv telefon, e-mail, social media și live chat). Soluția combină recunoașterea vorbirii, procesarea limbajului natural și AI pentru a gestiona interogări simple de rezolvare sau de a colecta informații înainte de a le transmite unui agent.

Adoptă automatizarea

Automatizarea a fost asociată în mare parte cu roboții care operează în fabrici. Se va extinde pentru a însemna mai mult, iar tehnologia vehiculelor fără șofer va fi folosită în mine împreună cu echipamente robotizate de minerit. Fabricile vor funcționa fără intervenție umană și pot fi gestionate de la kilometri distanță.

Cea mai puțin cunoscută, dar care va fi în curând o formă la fel de importantă de automatizare, ar fi automatizarea proceselor robotizate (RPA). Software-ul RPA finalizează sarcini repetitive bazate pe reguli. Ele sunt deja utilizate în vigoare în bănci, firme de avocatură și centre de distribuție.

  Cum să obțineți o certificare PMP în 2022

Automatizarea alimentată de AI va fi utilizată pentru a reduce volumul de muncă al angajaților. AI automatizat este eficient pentru a elimina munca administrativă pe hârtie. Angajații de la distanță nu au acces la formulare, hârtii, ștampile, semnături etc., în timp ce AI automatizată este capabil să colecteze informații, să implice clienții, să verifice documente, să cântărească riscurile, să ia o decizie și să raporteze rezultatele într-o fracțiune de timp.

Colaborează inteligent

Există o mulțime de întâlniri care pot fi virtuale, mai degrabă decât în ​​persoană. Acest lucru va dura ceva pentru a vă obișnui, etichetele și structurile întâlnirilor virtuale sunt diferite, dar pot fi la fel de productive. Trecerea la întâlniri virtuale va necesita o investiție pentru a dota angajații cu laptopuri, internet de încredere și software-ul necesar.

Platformele de colaborare în cloud sunt instrumente care vor reuni echipele. Platformele de colaborare în cloud au funcțiile standard de comunicare vocală, video, e-mail și chat, care sunt îmbunătățite și mai mult cu funcții suplimentare, cum ar fi partajarea fișierelor, editarea fișierelor, aplicații terță parte, automatizare și AI.

Sincer vorbind, posibilitățile sunt nelimitate cu cloud-ul. Pentru a vedea cum colaborarea, automatizarea și inteligența artificială pot lucra împreună, aruncați o privire asupra modului în care Universitatea din New South Wales a folosit echipele Microsoft pentru a oferi prelegeri, materiale de clasă, colaborare la clasă, împreună cu un asistent de predare automatizat care a evoluat într-un program de predare. ajutor.

Pentru a fi clar, adaptarea la normele de distanțare socială nu va revoluționa neapărat locul de muncă; va accelera o schimbare care se producea deja. Cu câteva excepții legate de obiceiurile și practicile legate de sănătate, multe schimbări tehnologice aveau deja loc. Asta pentru că tehnologia care este adoptată este viabilă și eficientă din punct de vedere economic.

Înainte de pandemie, întreprinderile adoptau cloud și lucrul de la distanță. In conformitate cu Oficiul Naţional de Statistică, 48% din forța de muncă din Regatul Unit lucra de la distanță din cauza pandemiei. Aceasta este o creștere semnificativă de la aproximativ 20% în 2018.