Păsările s-au întors și sunt încărcate cu noi abilități [Review]

Angry Birds a fost unul dintre acele jocuri la care eram nebun încântat să le joc când mi-am luat primul meu smartphone și nu am fost dezamăgită. Franciza este una dintre cele mai de succes în jocurile mobile și un film este programat să fie lansat în 2016, dar băieții de la Rovio încă dezvoltă noi jocuri Angry Bird, Angry Birds Epic fiind cel mai recent lansat pe Google Play Store. Spre deosebire de versiunile anterioare care au o variație a vechiului joc cu praștie, acest nou joc este un RPG pe rând. Povestea este desigur aceeași; porcii răi au furat ouăle păsărilor, iar păsările sunt supărate.

Gameplay-ul

Jocul se desfășoară în diferite arene de luptă care sunt plasate fie într-o temniță, fie în pădure. Ca și volumele anterioare din joc, nu începeți cu toate cele cinci păsări furioase. Începi cu pasărea roșie (Terence) care, spre marea lui consternare, constată că porcii răi au luat-o ostatică pe pasărea galbenă (Chuck) în raidul lor cu ouă. Primele lupte sunt purtate cu scopul de a-și salva și elibera prietenul.

Păsările nu mai sunt păsări obișnuite; atât păsările cât și porcii au super abilități. Se adaugă o putere în joc care se umple pe măsură ce lupta progresează. Când este plin și folosit de Terance, el poate da o lovitură încărcată purceilor. Terance poate activa, de asemenea, un scut care absoarbe loviturile pe care i le dau porcilor, dar nu este singurul care posedă această abilitate. Porcii pot face la fel. Pe măsură ce îți continui lupta, purceii îl duc pe Chuck într-o temniță unde te lupți pentru a-l elibera. Chuck are propriile sale puteri și, atunci când este salvat, oprește purceii.

Cum să activați Adobe Flash în Google Chrome 76+

Gameplay-ul implică o strategie, dar nimic prea complicat. Deoarece este bazat pe rând, va trebui să faceți alegeri inteligente atunci când vine vorba de alegerea porcului pe care să îl atacați atunci când există mai mulți de luptat. În afară de asta, este foarte simplu.

Poți cumpăra mai multe power-up-uri și vei prepara articole mai târziu, probabil cu ajutorul lui Chuck, așa că după fiecare luptă, învârți o roată a premiilor și primești trei articole. Puteți cumpăra și articole.

Grafică

Grafica este la fel de bună pe cât v-ați aștepta să văd că acesta este un joc de Rovio. Pe lângă mediile grozave în care au loc bătăliile, armele sunt și ele destul de creative. Mi-au plăcut în special săbiile cu pene pe care le aveau porcii. Parcă își batjocoreau pe Terence.

Sunet

Descărcarea fișierelor de sunet DUPĂ ce jocul a fost instalat și poate dura până la zece minute, în funcție de viteza conexiunii. La fel ca și grafica, sunetul este ritmic și porcii sună jalnic atunci când pierd o luptă și încep să plângă în cele din urmă, iar loviturile atât de la pasăre, cât și de la porc sună suficient de satisfăcătoare.

Concluzie

Jocul nu se aseamănă cu jocul original Angry Birds; nu este implicată fizica. Practic, loviți o țintă chiar în fața dvs. Dacă sperai la noi medii și noi rotiri la Angry Birds original, atunci acest joc va fi o dezamăgire. Dacă totuși, vă bucurați de un joc bun, cu o grafică sonoră și un joc neted, care extinde povestea și abilitățile personajelor pe care le cunoașteți și pe care le iubiți, atunci merită încercat. Angry Birds Epic este disponibil gratuit pe Google

Gestionați notificările aplicațiilor direct din Centrul de notificări al iPhone-ului dvs

Instalați Angry Birds Epic din Magazinul Google Play