Cum să remediați iPhone-ul care arată „fără serviciu” cu iOS 15

iOS 15 a avut probleme de conectivitate cu comutatoarele sale radio. Utilizatorii au avut probleme cu conectivitatea WiFi, conectivitate Bluetooth și cu semnalele de rețea. Utilizatorii pot vedea bare de semnal complete, dar mesajul „Fără serviciu” din bara de stare indică faptul că nu există conectivitate la rețea. Acest lucru împiedică utilizatorii să efectueze apeluri și să utilizeze 3G/4G/5G.

iPhone 13

Remediați iPhone care afișează „niciun serviciu” cu iOS 15

Dacă nu primiți niciun semnal pe telefon și mesajul fără serviciu este vizibil în bara de stare după ce v-ați actualizat la iOS 15, este o eroare oarecum obișnuită. Iată câteva lucruri pe care le puteți încerca să le remediați, totuși, asigurați-vă că ați făcut mai întâi o copie de rezervă a telefonului.

1. Reporniți telefonul

Dacă aveți o problemă cu semnalele de rețea, ar trebui să încercați întotdeauna să reporniți telefonul mai întâi.

Apăsați butonul de creștere a volumului și apoi butonul de reducere a volumului.
Apăsați și mențineți apăsat butonul de repaus/trezire.
Glisați glisorul de alimentare dezactivat.
Apăsați butonul sleep/wake pentru a reporni telefonul.

2. Reporniți telefonul în modul Avion

Dacă repornirea telefonului nu rezolvă problema, puneți-l în modul avion și apoi reporniți-l.

Glisați în jos din colțul din dreapta sus pentru a deschide Centrul de control.
Atingeți comutatorul mod Avion.
Apăsați butonul de creștere a volumului și apoi butonul de reducere a volumului.
Apăsați și mențineți apăsat butonul de repaus/trezire.
Glisați glisorul de alimentare dezactivat.
Apăsați butonul sleep/wake pentru a reporni telefonul.
Glisați în jos din dreapta sus pentru a deschide Centrul de control.
Dezactivați modul Avion.

  Cum să adăugați și să eliminați widget-uri în iOS 8

3. Apelați furnizorul dvs. de rețea

În unele țări și cu anumiți furnizori de rețea, atunci când firmware-ul unui telefon este actualizat, rețeaua trebuie să introducă noi setări pe dispozitiv. Ar trebui să se întâmple automat, dar puteți apela furnizorul de rețea și acesta vă poate ajuta cu setările. Setările de rețea vor fi trimise la numărul dvs. și probabil va trebui să reporniți telefonul după ce le importați.

4. Resetați setările de rețea

Încercați să resetați setările de rețea. Nu va duce la pierderi de date, dar va trebui să vă conectați din nou la rețelele WiFi (adăugați din nou parola).

Deschideți aplicația Setări.
Accesați General> Transfer sau Resetare iPhone> Resetare.
Selectați Resetare setări de rețea.

5. Reintroduceți cartela SIM

Scoateți cartela SIM din tava SIM și reintroduceți-o. Puteți folosi cheia SIM dacă o aveți în continuare sau puteți folosi un pin.

Opriți telefonul.
Scoateți tava SIM.
Scoateți SIM-ul.
Introduceți tava SIM și porniți telefonul.
Așteptați câteva minute (conectați-vă la rețeaua WiFi).
Opriți telefonul din nou.
Scoateți tava SIM și introduceți cartela SIM.
Introduceți tava SIM și porniți telefonul din nou.

Concluzie

Problemele de semnal și problemele de conectivitate nu sunt noi pentru iPhone sau pentru iOS. În urmă cu câteva versiuni, când Apple a introdus noul iPhone 6 cu design bandă, acesta a interferat cu semnalele. O actualizare iOS a remediat-o. Dacă aveți o actualizare iOS 15 în așteptare de instalat, ar trebui să o instalați. De acum, iOS 15.1 este disponibil.