Cum să remediați Edge sau Chrome ascunderea barei de activități Windows când este maximizată

În mod implicit, când maximizați o fereastră de browser Chrome sau Edge, bara de activități este vizibilă. Cu toate acestea, în unele cazuri, când maximizați browserul, acesta acoperă bara de activități. O bară de activități ascunsă vă împiedică abilitatea de a interacționa cu alte aplicații, notificări și bara de sistem.

Bug-ul afectează atât browserele Chrome, cât și cele Edge și, mai frecvent, pe sistemele cu o configurație cu două monitoare cu diferite configurații hardware. Iată cum puteți opri browserul să ascundă bara de activități în modul de maximizare pe Windows.

1. Pași obișnuiți de încercare de depanare

Iată câțiva pași obișnuiți de depanare pe care îi puteți încerca pentru a rezolva bara de activități care se ascunde în problema modului de maximizare în Google Chrome și Microsoft Edge.

  • Efectuați o repornire: dacă nu ați făcut-o deja, încercați să efectuați o repornire rapidă. O repornire poate ajuta la problemele care apar din cauza erorilor temporare.
  • Ieșiți din modul ecran complet: bara de activități Windows nu este vizibilă în modul ecran complet. Așadar, asigurați-vă că nu intrați accidental în modul ecran complet, ascunzând astfel bara de activități. Apăsați tasta F11 sau Fn + F11 pentru a intra și a ieși din modul ecran complet în Google Chrome și Edge.
  • Dacă problema persistă, iată câțiva pași suplimentari de depanare pe care îi puteți încerca.

      Cum să remediați eroarea „Windows nu poate opri dispozitivul dvs. de volum generic”.

    2. Blocați și deblocați ecranul cu Win + L

    Adesea, această problemă poate fi rezolvată prin blocarea și deblocarea rapidă a ecranului. Apăsați pe Win + L de pe tastatură pentru a bloca ecranul. Ca alternativă, dacă comanda rapidă nu funcționează, faceți clic pe Start și selectați fotografia de profil. Selectați opțiunea Blocare pentru a vă bloca ecranul. Odată blocat, conectați-vă la contul dvs. pentru a vedea dacă problema este rezolvată.

    Dacă problema persistă, este posibil să nu fie doar o eroare temporară și poate fi necesar să vă uitați la alte motive care ar putea cauza dispariția barei de activități.

    3. Reporniți procesul Windows Explorer

    Repornirea procesului Windows Explorer vă poate ajuta să remediați problemele cu interfața grafică cu utilizatorul, inclusiv bara de activități. Când încheiați procesul, va reporni componenta de gestionare a fișierelor și va reseta bara de activități.

    Pentru a reporni Windows Explorer:

  • Apăsați Win + X pentru a deschide meniul Power User.
  • Selectați Manager de activități din meniu.
  • În Task Manager, deschideți fila Procese și găsiți Windows Explorer. În Windows 11, tastați Windows Explorer în bara de căutare Task Manager pentru a localiza procesul.
  • Selectați procesul Windows Explorer și selectați Restart.
  • Este posibil să vedeți momentan un ecran gol pe măsură ce procesul Windows Explorer repornește. După repornire, bara de activități ar trebui să rămână vizibilă chiar și atunci când browserul Chrome sau Edge este maximizat.

    4. Verificați și dezactivați comportamentul „Ascunde automat bara de activități”.

    Puteți configura și seta bara de activități să se ascundă automat atât în ​​modul desktop, cât și în modul tabletă. Când este dezactivată, bara de activități se va ascunde când încetați să interacționați cu ea sau când lansați o aplicație, cum ar fi un browser. Așadar, verificați setarea barei de activități și dezactivați comportamentul de ascundere automată, dacă este activat.

      Remediați eroarea de instalare a Windows Update 0x8007012a

    Pentru a dezactiva comportamentul de ascundere automată a barei de activități:

  • Faceți clic dreapta pe bara de activități și selectați Setările barei de activități.
  • Faceți clic pentru a extinde secțiunea Comportamente din bara de activități.
  • Selectați opțiunea Ascundere automată a barei de activități pentru a o activa. Dacă este deja selectat, debifați-l.
  • Reveniți la browser și asigurați-vă că fereastra este maximizată.
  • Apoi, în aplicația Setări, deselectați opțiunea Ascundeți automat bara de activități pentru a o dezactiva.
  • Acest lucru va strânge fereastra browserului, va afișa bara de activități în partea de jos și va rămâne așa fără alte probleme.

    5. Verificați setările de afișare pentru scalare

    Dacă executați o configurare cu mai multe monitoare, asigurați-vă că scalarea DPI a afișajului pentru monitorul principal și secundar se potrivește. În mod implicit, Windows poate seta o scară DPI diferită pentru diferite monitoare, în funcție de dimensiunea și rezoluția afișajului.

    Puteți modifica scalarea DPI a afișajului din aplicația Setări. În secțiunea Scale & Layout, este posibil să observați că un afișaj este setat la 125% și altul este setat la 100%. Pentru a remedia problema, va trebui să configurați ambele afișaje pentru a utiliza o scalare DPI potrivită (100%).

    6. Reînregistrați aplicațiile Windows pentru toate conturile

    O bară de activități defectuoasă poate dispărea atunci când o aplicație este maximizată. Reînregistrarea aplicațiilor Windows încorporate folosind Microsoft PowerShell vă poate ajuta să remediați problemele cu bara de activități.

    Pentru a reînregistra aplicațiile Windows pentru toate conturile de utilizator:

  • Apăsați pe Win + X pentru a deschide meniul Quick Link.
  • Selectați Terminal (Admin) pentru a lansa Windows Terminal.
  • Apoi, copiați și lipiți următoarea comandă și apăsați Enter:
     Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} 
  • După execuție, comanda de mai sus va începe să reînregistreze toate pachetele Appx asociate cu aplicațiile Microsoft Store pentru toți utilizatorii de pe computer. Ignorați orice eroare și permiteți finalizarea procesului.
  •   12 moduri de a repara CPU-ul Google Chrome și utilizarea memoriei pe computer

    Odată terminat, puteți utiliza browserul în modul de maximizare cu bara de activități vizibilă.

    7. Verificați și instalați toate actualizările Windows în așteptare

    Cele mai recente actualizări Windows aduc remedieri de erori și îmbunătățiri de performanță. Deoarece browserele Chrome și Edge se actualizează automat, verificați computerul pentru orice actualizare Windows în așteptare și instalați-l pentru a vedea dacă aceasta rezolvă eroarea.

    Pentru a verifica și instala actualizările Windows:

  • Apăsați Win + I pentru a deschide Setări.
  • Deschideți fila Windows Update.
  • În mod implicit, Windows verifică periodic dacă există noi actualizări și le arată în fila Windows Update. Dacă nu este listată nicio actualizare, faceți clic pe Verificați actualizarea. Windows va începe acum să scaneze pentru actualizări în așteptare.
  • Dacă se găsește o actualizare, faceți clic pe Instalați acum pentru a descărca și instala actualizările.
  • După ce actualizarea este instalată, reporniți computerul pentru a aplica modificările și pentru a verifica eventualele îmbunătățiri.

    Acestea fiind spuse, dacă nu sunt disponibile actualizări noi, verificați dacă o actualizare instalată recent cauzează problema. Ocazional, erorile din noile actualizări pot cauza probleme cu unele computere și trebuie dezinstalate pentru a rezolva problema.

    Puteți dezinstala manual actualizările Windows 11 din aplicația Setări. Odată dezinstalat, reporniți computerul și verificați dacă există îmbunătățiri. Dacă determinați că o actualizare recentă a declanșat problema, luați în considerare întreruperea actualizărilor automate Windows 11. Puteți întrerupe actualizările timp de până la 5 săptămâni și puteți aștepta un patch pentru a remedia cea mai recentă problemă.

    Ca alternativă, utilizați o restaurare a sistemului pentru a anula modificările recente făcute de o actualizare sau de o aplicație pe computer pentru a vedea dacă aceasta ajută la rezolvarea problemei.

    Afișarea barei de activități când Chrome sau Edge este în modul Maximizat

    Bara de activități Windows nu se afișează când Chrome sau Edge sunt maximizate este o problemă dificilă. Pentru a rezolva problema, încercați să modificați comportamentul barei de activități pentru a dezactiva ascunderea automată, reporniți procesul Windows Explorer și chiar blocarea și deblocarea dispozitivului.