Cum să reduceți sarcinile SEO la jumătate cu Semrush Automation

Aflați instrumentele și procesele SEO de pe Semrush care vă ajută să creați un flux de lucru de automatizare SEO robust, dar fără efort pentru afacerea dvs. mică, conținut web, PPC sau inițiative de marketing.

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) se referă la înțelegerea modului în care motoarele de căutare mari precum Google, Bing, Yandex, Yahoo și multe altele caută și prezintă conținut publicului.

Aici, faceți cercetări online pentru a explora cuvinte cheie trendy și performante. Apoi te duci la crearea de conținut, actualizarea conținutului, generarea de backlink, implicarea în rețelele sociale și alte o sută de lucruri.

Adesea, experții SEO constată că, în momentul în care își introduc conținutul pe piață, valoarea cuvântului cheie scade considerabil. Acest lucru se întâmplă din cauza muncii manuale implicate în SEO care durează mult timp înainte de a putea implementa strategia.

Ce zici de o soluție SEO complet automatizată în care, cu un clic pe un buton, totul se face de la începutul strategiei până la implementarea SEO?

Ei bine, este posibil să nu puteți automatiza totul cu un singur clic. Cu toate acestea, puteți automatiza multe în comparație cu fluxul de lucru manual SEO actual, utilizând setul de instrumente SEO Semrush pentru întreprinderile mici și agenții de marketing digital.

SEO este repetitiv, plictisitor și consumator de timp

În SEO convențional, iată în principal ceea ce faci într-o zi de lucru:

  • Utilizați o aplicație web terță parte, cum ar fi Google Trend sau orice alta, pentru a căuta cuvinte cheie populare.
  • Căutați cuvântul cheie pe Google sau Bing pentru a găsi cele mai bune rezultate ale căutării legate de conținut precum bloguri, infografice, comunicate de presă (PR), videoclipuri, cursuri online și multe altele.
  • Acum, stai cu un creator de conținut pentru a crea o schiță de conținut.
  • Trimiteți schița spre aprobare și, când este aprobată, începeți să creați conținutul prin legătura cu creatorul de conținut.
  • Din nou, trimiteți conținut precum bloguri, videoclipuri sau infografice către editorul site-ului sau clientului pentru aprobare.
  • Odată terminat, publici conținutul și începi să-l promovezi de pe canalele sociale.
  • De asemenea, mergi într-o misiune de a crea sute de backlink-uri către conținutul tău original pentru a crește performanța conținutului.
  • Ca să nu mai vorbim, monitorizați conținutul în fiecare zi pentru a crește sau scade clasamentul și faceți mai mult SEO pentru a ridica conținutul dacă clasamentul scade.
  Codurile Roblox Speed ​​Champions: Valorificați acum

Acum, aceasta este o mulțime de muncă manuală pe care o faceți pentru toate cuvintele cheie de-a lungul anului. Acesta nu este un sistem eficient. Aveți nevoie de automatizare pentru a elimina munca manuală din SEO, pentru a face SEO să funcționeze fără defecte și pentru a investi mai puțin în muncă plictisitoare și mai mult în vânzare.

Ce este automatizarea în SEO?

Automatizarea SEO este procesul de automatizare a sarcinilor manuale și repetitive ale SEO. Altfel îl puteți numi o gamă de fabrică sau un flux de lucru simplificat pentru strategia dvs. de marketing SEO.

Automatizarea SEO este extrem de benefică pentru agențiile SEO, agenții de marketing digital și companiile care fac SEO ei înșiși. De exemplu, puteți analiza cuvinte cheie în bloc direct dintr-o foaie de calcul sau un document de proiect, utilizând o integrare Zappier a Semrush.

În plus, puteți crea automat sute de contururi de conținut în câteva minute utilizând aplicația Semrush Content Outline Builder. Și lista continuă!

Cu automatizarea SEO, puteți publica conținut mai rapid decât agențiile și companiile rivale. Astfel, vă bucurați de trafic organic către blogul dvs., punctul de vânzare electronic, platforma de dropshipping, piața de cursuri online etc., site-urile web mai devreme decât concurenții dvs.

Ce sarcini SEO puteți automatiza?

Aproape orice sarcină dintr-o conductă SEO care nu necesită intrări creative și de luare a deciziilor din partea oamenilor poate fi automatizată folosind Semrush.

Cu toate acestea, poate fi necesar să învățați să scrieți un script de automatizare avansată folosind Semrush și Python. Alternativ, există instrumente If This Then That (IFTTT) pentru programarea condiționată, cum ar fi Zapier. Cu toate acestea, găsiți mai jos sarcinile SEO pe care le puteți automatiza astăzi:

  • Prezentare generală a cuvintelor cheie și analiza descoperirii cuvintelor cheie
  • Analiza poziției sau a clasamentului cuvintelor cheie
  • Vizitele site-ului sau accesările cu crawlere de către roboții motoarelor de căutare
  • Monitorizare automată pentru backlink, mențiuni de marcă etc.
  • Auditarea calității profilului backlink
  • Crearea de rapoarte de performanță SEO
  • Analiza fișierului jurnal
  • Crearea de titluri SEO și meta descrieri în vrac
  • Crearea de conținut de backlink în formă scurtă în bloc și postarea lor online
  • Analiza intenției cuvintelor cheie
  6 cele mai bune generatoare video bazate pe inteligență artificială pentru afacerea dvs

Ce este Semrush Automation?

Semrush este un set de instrumente SEO renumit. Vine cu multe funcții de automatizare pentru agenții de marketing SEO.

Aproape toate instrumentele SEO care sunt disponibile în pachetul dvs. de abonament Semrush sunt compatibile cu automatizarea. Înseamnă că puteți utiliza funcțiile încorporate ale instrumentelor SEO ale Semrush pentru a automatiza cercetarea în bloc.

Alternativ, puteți integra caracteristicile Semrush cu alte instrumente de afaceri folosind instrumente de integrare terță parte, cum ar fi Zaprier sau IFTTT. Astfel, trebuie doar să desemnați câțiva agenți de marketing SEO pentru a conduce o agenție SEO mare sau un proiect SEO într-o afacere pentru a promova mărci și produse.

Există multe oportunități de automatizare pe Semrush. Găsiți mai jos cea mai utilizată și mai simplă automatizare Semrush pe care o puteți utiliza chiar acum:

#1. Audit automat al site-ului

A rămâne la curent cu toate problemele tehnice SEO este indispensabil. Uneori, este posibil ca crawlerul Căutare Google să nu acceseze cu crawlere eficient articolul sau pagina de conținut, creând multe probleme în aval. Prin urmare, trebuie să investiți în mai mulți agenți de marketing SEO pentru a găsi și a remedia astfel de probleme.

Cu toate acestea, prin automatizarea procesului de audit tehnic, puteți identifica singur problemele. Și asta este exact ceea ce face instrumentul Semrush Site Audit.

Creați un site sau o accesare cu crawlere a unei pagini folosind instrumentul. Instrumentul vă va prezenta o serie de perspective. În prezent, se verifică cu peste 130 de factori. După ce cunoașteți problemele de accesare cu crawlere a site-ului, puteți rezolva imediat problemele legate de codul paginii sau de indexare.

#2. Urmărirea automată a poziției cuvintelor cheie

Instrumentul de urmărire a poziției Semrush vă ajută să monitorizați poziția și clasarea cuvintelor cheie pe care se situează de obicei site-ul dvs. Orice indicație de clasare de downgrade vă va ajuta să creați o strategie de actualizare a conținutului cât mai curând posibil pentru a reveni în partea de sus a motorului de căutare Google.

Credit imagine: Semrush

Specialiștii în marketing SEO pot programa, de asemenea, rapoarte de urmărire a poziției cuvintelor cheie pentru a ajunge direct în căsuța de e-mail a managerilor SEO săptămânal, lunar și așa mai departe.

  Cele mai bune 10 aplicații de procesare a textului pentru iPad-ul tău

Instrumentul Semrush Backlink Audit poate urmări automat backlink-urile către site-urile dvs. web, paginile de destinație, paginile de conținut etc., de la site-uri web terțe. Puteți seta diverse valori de calitate backlink pe instrument și puteți începe un proiect de monitorizare.

Credit imagine: Semrush

Instrumentul va verifica în mod continuu calitatea backlink-ului. Când numărul de backlink toxice depășește un prag stabilit anterior, puteți primi un raport prin e-mail sau o notificare prin e-mail. Astfel, puteți instrui agenții de marketing SEO să înceapă să elimine backlink-urile toxice.

#4. Analizați automat fișierele jurnal

Analizarea fișierelor jurnal și înțelegerea problemelor site-ului ar putea îmbunătăți performanța site-ului. Cu toate acestea, aceasta este o sarcină manuală și repetitivă.

Credit imagine: Semrush

Datorită instrumentului Log File Analyzer de la Semrush, acum puteți automatiza complet procesul de mai sus pentru a găsi răspunsuri instantanee la următoarele întrebări:

  • Care sunt erorile de site pe care le-a descoperit instrumentul de crawling?
  • Care pagină a site-ului dvs. nu a primit un crawler Google după publicarea conținutului?
  • Cheltuiți bugetul de accesare cu crawlere în mod eficient din punct de vedere al costurilor?
  • Care pagini ale site-ului dvs. au avut cele mai multe accesări cu crawlere?
  • Care este procesul de gestionare a crawling-ului Googlebot?

#5. Automatizarea rapoartelor SEO

Este o adevărată durere pentru o agenție de marketing digital să creeze rapoarte SEO lunare sau săptămânale pentru clienți. În mod similar, într-o afacere, s-ar putea să descoperi că întreaga echipă SEO este după rapoartele SEO de sfârșit de lună la sfârșitul lunii când ar trebui să cerceteze strategiile de clasare în motoarele de căutare.

Datorită instrumentului de rapoarte SEO de la Semrush, echipa ta SEO poate crea automat rapoarte SEO profesionale în câteva minute. Raportul poate include următoarele valori:

  • Poziții de căutare organice pentru cuvinte cheie
  • Rapoarte lunare SEO
  • Un raport complet pentru backlink-uri
  • Un raport complet al auditului site-ului
  • Analiza lunara a competitorilor si benchmarking
  • Un raport complet al problemelor site-ului din auditul site-ului

Încheierea

Ai putea crede că SEO nu este potrivit pentru automatizare, dar vei fi surprins să știi că Semrush are o serie de instrumente SEO care vizează automatizarea.

Tot ce trebuie să faceți este să utilizați instrumentele menționate mai sus din pachetul dvs. Semrush pentru a automatiza majoritatea sarcinilor pe care agențiile SEO de succes și foarte profitabile nu le fac manual.

De asemenea, v-ar putea dori să aflați despre instrumentul Semrush SEO Writing Assistant, instrumentul Semrush .Trends pentru cercetarea strategiei de marketing.