Cum să obțineți rambursare pe Amazon

Amazon, cel mai mare comerț electronic din lume, a construit un imperiu pe tot globul. Compania a revoluționat cumpărarea și vânzarea de produse cu serviciile sale de vânzare cu amănuntul online. Toată lumea folosește serviciile Amazon, de la un mic fermier până la o persoană de afaceri, cumpărând sau vânzând articole online în aceste zile. În vastitatea afacerii de comerț electronic, nu este o surpriză când schemele captivante își găsesc drumul în afacere. Și o astfel de schemă este Amazon Prime. Este un abonament plătit care oferă utilizatorilor Amazon acces la beneficii precum livrare gratuită, Prime Video, Prime Reading, Prime Gaming etc. Aceste pachete atrag milioane de abonați din întreaga lume. Dacă aveți un abonament Amazon Prime în curs, dar căutați o modalitate de a anula abonamentul și de a obține rambursare de la Amazon, acest articol vă va ajuta cu siguranță în acest sens. Vă oferim acest ghid detaliat care vă va învăța cum să obțineți rambursare pe Amazon și să răspundeți la mai multe întrebări despre aceeași.

Cum să obțineți rambursare pe Amazon

Puteți obține rambursare pe Amazon după anularea filmului închiriat din pagina Achiziții și închirieri. Continuați să citiți pentru a afla pașii detaliați care explică același lucru în continuare în acest articol.

  Verificarea sănătății bateriei iPhone, iPad și MacBook este ușoară cu aceste 7 instrumente

Pot anula Amazon Prime și pot primi o rambursare?

Da, Termenii și condițiile Amazon Prime vă permit să anulați un abonament Amazon Prime și să primiți o rambursare pentru aceasta. Cu toate acestea, se aplică câteva condiții, care sunt menționate mai jos:

  • Pentru abonamentul anual Prime: dacă abonamentul este anulat în termen de 3 zile lucrătoare de la activare, sunteți eligibil pentru o rambursare completă. Dar Amazon poate scădea valoarea beneficiilor Prime de care beneficiați în aceste 3 zile. Dacă anulați abonamentul după 3 zile de la înregistrare, o rambursare completă va fi permisă numai dacă nu ați folosit niciun beneficiu Prime de la activare.

  • Pentru abonamentul Prime lunar: Când anulați un abonament Prime lunar, veți avea dreptul la o rambursare completă numai atunci când nu ați beneficiat de niciun beneficiu Prime de la ultima taxă de membru Prime. Dacă doriți să aflați cum să obțineți rambursare pe Amazon Prime, citiți mai departe pentru a afla mai multe.

Pot opri Amazon Prime oricând?

Da, vi se permite să vă anulați abonamentul Amazon Prime în orice moment.

Amazon oferă rambursări?

Da, Amazon oferă rambursări clienților care își anulează calitatea de membru Amazon Prime numai în anumite circumstanțe. Pentru a fi eligibil pentru o rambursare a abonamentului Amazon Prime, vor fi luate în considerare următoarele condiții:

  • Pentru proprietarii de abonament Prime lunar: În cazul în care anulați un abonament Prime lunar, se va acorda o rambursare completă numai atunci când niciunul dintre beneficiile Prime nu a fost folosit de dvs. de la cea mai recentă taxă de membru Amazon Prime.

  • Pentru proprietarii de abonament anual Prime: dacă încheiați abonamentul în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrare, veți avea dreptul la o rambursare integrală, cu condiția ca Amazon să rețină din rambursare valoarea beneficiilor Prime de care beneficiați în cele 3 zile lucrătoare. . Dacă decideți să vă anulați abonamentul Amazon Prime în orice alt moment, o rambursare completă va fi posibilă numai dacă niciun beneficiu nu a fost utilizat de dvs. de la activarea abonamentului.

Ce se întâmplă dacă îmi anulez abonamentul Prime mai devreme?

Dacă vă închideți abonamentul Amazon Prime fără a profita de niciunul dintre beneficiile Prime, Amazon vă va rambursa taxa de membru Prime integrală.

Voi primi o rambursare completă de la Amazon?

Da. Veți avea dreptul la o rambursare completă dacă vă anulați abonamentul anual Prime în termen de trei zile lucrătoare de la înscriere. Dar Amazon are dreptul de a deduce costul oricăror funcții Prime pe care le-ați folosit în perioada respectivă din rambursare. Și veți fi eligibil pentru o rambursare completă dacă decideți să anulați un abonament Prime lunar numai dacă nu ați folosit niciunul dintre avantajele Prime de la cea mai recentă reînnoire.

Cât timp durează Amazon să ramburseze Prime?

Amazon pretinde că procesează rambursările pentru anularea abonamentului Prime în termen de trei până la cinci zile lucrătoare de la data dezactivării.

Cum obțin o rambursare pentru filmele Amazon Prime?

Dacă, din întâmplare, ați achiziționat un film Prime Video și doriți să anulați abonamentul și să obțineți rambursare de la Amazon, urmați pașii menționați mai jos pentru a solicita o rambursare pentru achiziția accidentală:

Notă: Pentru ca metoda de mai jos să aibă succes, nu trebuie să fi încercat să vizionați filmul pentru care doriți să obțineți o rambursare înainte de a anula achiziția.

1. Accesați site-ul web Amazon Prime Video.

2. Introduceți e-mailul sau numărul de telefon mobil și parola și faceți clic pe Conectare, după cum se arată mai jos.

3. Faceți clic pe Lucrurile mele din partea de sus a ecranului.

4. Faceți clic pe fila Achiziții și închirieri, așa cum este evidențiat.

5. Alegeți titlul dorit pe care l-ați cumpărat sau închiriat intenționat. Se va încărca pagina de informații a titlului.

6. Acum, faceți clic pe Anulați comanda.

7. Acum, faceți clic pe opțiunea din meniul derulant Motiv pentru anulare (obligatoriu).

8. Din listă, alegeți motivul dorit pentru anulare.

9. În cele din urmă, faceți clic pe Anulați comanda.

După anulare, va fi inițiată o rambursare la metoda de plată utilizată pentru această achiziție. Rambursarea va ajunge în trei până la cinci zile lucrătoare, după cum a declarat Amazon.

Cum obțin o rambursare pe Amazon care nu a fost primită?

În mod șocant, de multe ori, Amazon promite o rambursare în termen de trei până la cinci zile lucrătoare, dar rambursarea nu este niciodată creditată în contul tău. Dacă sunteți victima promisiunilor false ale Amazon, atunci, din păcate, nu aveți de ales decât să contactați însuși serviciul de asistență pentru clienți Amazon. Pentru a vă conecta la Serviciul Clienți Amazon, urmați pașii de mai jos:

1. Vizitați pagina de conectare Amazon din browserul desktop și conectați-vă folosind datele de conectare corespunzătoare.

2. Faceți clic pe Serviciu Clienți, așa cum este prezentat mai jos.

3. Faceți clic pe Altceva din listă.

4. Faceți clic pe Am nevoie de mai mult ajutor.

5. Puteți alege să vă conectați printr-un apel făcând clic pe Solicitare apel acum sau prin chat selectând Începeți conversația acum.

***

Sperăm că acest ghid a fost util și că ați putut afla cum să obțineți rambursare pe Amazon și să anulați abonamentul și să obțineți rambursare de la Amazon pentru filmele închiriate. Spune-ne care metodă a funcționat cel mai bine pentru tine. Dacă aveți întrebări sau sugestii, nu ezitați să le trimiteți în secțiunea de comentarii de mai jos.