Cum să obțineți chitanțe Redbox

Redbox este capitala divertismentului din America. Este o companie americană de închiriere video care a fost înființată de McDonald’s, unde se pot închiria DVD-uri, Blu-ray-uri, jocuri video și multe altele prin chioșcuri de vânzare cu amănuntul. În general, chioșcurile Redbox sunt roșii din cauza semnăturii companiei-mamă și sunt situate lângă farmacii, magazine de proximitate, restaurante fast-food, magazine alimentare etc. În America, nimeni nu își poate imagina anii copilăriei și adolescenței fără Redbox. Este posibil să fiți familiarizat cu serviciile Redbox, dar dacă aveți probleme cu obținerea chitanțelor Redbox, sunteți în locul potrivit. În plus, în acest articol, veți găsi răspunsuri la întrebările dvs., cum ar fi cum să obțineți chitanțe Redbox și cum să returnați filmul Redbox după 25 de zile. De asemenea, vă vom ajuta cu întrebări precum cum să cumpărați un film Redbox și să verificați istoricul închirierii Redbox.

Cum să obțineți chitanțe Redbox

Continuați să citiți pentru a găsi pașii care explică cum să obțineți chitanțe Redbox în detaliu, cu ilustrații utile pentru o mai bună înțelegere.

Cât durează Redbox Rentals online?

Puteți închiria/cumpăra filmul Redbox chiar de la chioșcul Redbox. În afară de asta, îl poți închiria și online. Dacă închirierea face parte din produsele la cerere, aceasta expiră după 30 de zile de la data achiziției. Cu toate acestea, aveți la dispoziție 48 de ore pentru finalizare dacă începeți să vizionați filmul. După aceea, nu o veți putea urmări. Puteți chiar să verificați istoricul de închiriere Redbox pentru timpul de expirare.

  Cum să ștergeți coada Spotify

Puteți întoarce filmul Redbox după 25 de zile?

Da, dar numai după plata unor taxe suplimentare. În general, perioada maximă de închiriere pentru filmele Redbox este de 17 zile sau 23 de zile, în funcție de zona în care închiriați/cumpărați filme Redbox. Potrivit declarației oficiale de la Redbox, trebuie să plătiți costul închirierii zilnice în plus față de taxele dacă țineți filmul cu dvs. mai mult decât perioada de închiriere. Deci, puteți returna filmul Redbox după 25 de zile plătind taxele suplimentare. Dacă atingeți limita maximă a amenzii, ceea ce ei consideră a fi nivelul de achiziție (trebuie să plătiți prețul de achiziție), puteți păstra filmul.

Puteți cumpăra un film Redbox?

Da! Puteți cumpăra filme Redbox de la chioșcurile Redbox. Puteți căuta titlurile de 3,99 USD și puteți cumpăra orice film preînchiriat la alegere.

Ce se întâmplă dacă returnați un film Redbox pe care l-ați cumpărat?

Există o caracteristică unică în Redbox care vă permite să vă returnați filmul sau jocul la orice aparat Redbox din orice parte a țării. Dacă returnați filmul înainte de ora 21:00, veți fi taxat până în ziua respectivă. Dar dacă îl returnați după ora 21:00, veți fi taxat și pentru a doua zi. Deci, dacă returnați un film Redbox pe care l-ați cumpărat, va trebui să plătiți chiria pentru film, care este calculată până la data trimiterii.

Redbox vă oferă o chitanță?

Da! Redbox vă oferă o chitanță atunci când cumpărați/returnați un film sau un joc, dar aceste chitanțe nu sunt copii pe hârtie. Dacă doriți să obțineți o chitanță pentru tranzacția dvs., va trebui să introduceți adresa dvs. de e-mail când vi se solicită. Deci, este în totalitate alegerea ta să obții sau nu o chitanță Redbox. Dacă nu știți cum să obțineți chitanțe Redbox, continuați să citiți în continuare pentru a afla mai multe.

Cum să obțineți chitanțe Redbox?

După cum sa discutat mai devreme, chitanțele Redbox nu sunt copii pe hârtie și pot fi primite prin e-mail. Iată pașii care trebuie urmați:

  Cum să descărcați și să configurați o imagine Ubuntu Desktop VMware

1. Răsfoiți și selectați filmele dorite din chioșcul Redbox.

2. Cumpărați sau închiriați filmul selectat cu metoda de plată dorită.

3. Introduceți adresa dvs. de e-mail pentru a obține chitanța Redbox.

4. Confirmați adresa de e-mail introdusă.

5. Veți primi chitanța Redbox în termen de 48 de ore de la tranzacție la adresa dvs. de e-mail.

Cum vă puteți verifica istoricul închirierii Redbox?

Pentru a verifica istoricul de închiriere Redbox, urmați pașii de mai jos:

1. Vizitați Site-ul Redbox pe browser și conectați-vă la contul dvs.

2. Faceți clic pe Contul meu din panoul din stânga.

3. Apoi, faceți clic pe Istoricul tranzacțiilor pentru a vedea tranzacțiile dvs. Redbox.

În acest fel, puteți verifica istoricul închirierii Redbox pentru ultimele 90 de zile de la data tranzacției.

Cum vă puteți verifica istoricul Redbox?

Puteți verifica istoricul Redbox urmând pașii menționați mai sus..

De ce mă încarcă în continuare Redbox?

Există câteva motive pentru care Redbox își taxează utilizatorii. Dacă te afli într-o situație în care Redbox te încarcă în fiecare zi și vrei să afli motivul, te afli în locul potrivit.

În primul rând, dacă nu trimiteți filmul/jocul pe care l-ați cumpărat de la Redbox în timpul prevăzut, veți fi taxat suplimentar în fiecare zi până când îl returnați. Prin urmare, motivul de bază nu este returnarea filmului/jocului pe care l-ați închiriat. Citiți acest articol de la început pentru a afla cum să obțineți chitanțe Redbox.

Ce se întâmplă dacă nu returnezi niciodată un film Redbox?

Dacă nu returnezi niciodată un film Redbox pe care l-ai închiriat, te vei confrunta cu consecințele. În primul rând, există o limită de timp pentru trimiterea filmelor Redbox, care variază de la 17 la 23 de zile, în funcție de locul în care locuiți. Când termenul limită este depășit, vi se va percepe o sumă suplimentară ca amendă pentru nereturnarea la timp. Chiar dacă încercați să îl returnați la data scadentă după ora 21:00, veți fi taxat cu o zi datorată, deoarece Redbox o consideră oficial ca a doua zi dacă este returnată după ora 21:00.

  Care este cel mai nou iPad lansat chiar acum? [March 2022]

De asemenea, cu cât ții mai mult filmul cu tine, cu atât Redbox te încarcă mai mult. Cu toate acestea, după o anumită perioadă de timp, denumită timp de achiziție de către Redbox, vi se va percepe prețul maxim și puteți păstra filmul de aici înainte. Deci, practic cumperi un film Redbox.

Cum poți raporta un disc prost către Redbox?

Pentru fiecare companie, satisfacția clienților este un aspect crucial. De la depanarea problemelor până la soluționarea reclamațiilor, companiile facilitează totul pentru clienți, ceea ce are ca rezultat o credibilitate mai mare. Redbox îi pasă și de clienții săi și aude de la aceștia. Oficial, Redbox are asistență pentru clienți, unde utilizatorii pot suna și raporta probleme. Vă puteți plânge de orice problemă cu care vă confruntați cu Redbox, iar reprezentanții lor de asistență pentru clienți rezolvă toate problemele. Dacă primiți un disc prost, puteți contacta Redbox și depune o plângere care ar putea rambursa discul pe care l-ați găsit ca fiind defect sau inoperant. Pentru a contacta asistența pentru clienți Redbox, formați 866-733-2693.

Ce poți face dacă pierzi un film Redbox?

Este foarte obișnuit să uiți de câteva sarcini din viața ta ocupată, fie că îți returnezi romanul preferat sau unul dintre filmele tale Redbook. Ce poți face într-o astfel de situație? În primul rând, trebuie să fii conștient de termenii și condițiile de închiriere din e-mailul de confirmare pe care Redbox îl trimite atunci când închiriezi un film. Pentru confortul dvs., iată termenii:

  • Pentru fiecare zi în care păstrați o închiriere, vi se va percepe taxa pe noapte plus taxe.
  • Aveți la dispoziție 25 de zile pentru a returna filmul înainte ca sistemul să vă debiteze automat prețul de achiziție al discului (25 USD plus taxe pentru DVD-urile standard și 34,50 USD plus taxe pentru discurile Blu-ray), iar filmul este deținut de dvs.

Acest lucru implică în mod direct că trebuie să fiți gata să plătiți factura calculată de sistem ca preț de achiziție. Dar cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să contactați serviciul de asistență pentru clienți Redbox la 1-866-REDBOX3 (866-733-2693).

***

Sperăm că acest ghid a fost util și că ați reușit să vă găsiți chitanțele Redbox și dacă puteți returna filmul Redbox după 25 de zile. Ne puteți transmite orice întrebări sau sugestii despre orice alt subiect despre care doriți să facem un articol. Trimite-le în secțiunea de comentarii de mai jos pentru ca noi să știm.