Cum să încorporați feedul Facebook în WordPress: un ghid ușor

Blogging-ul și rețelele sociale au devenit o parte integrantă a educației, distracției și informarii adepților în această eră a internetului.

WordPress este cel mai folosit sistem de gestionare a conținutului. Facebook, pe de altă parte, este cea mai populară platformă de socializare, cu 2,989 miliarde utilizatorii lunari, potrivit Statista.

Ce se întâmplă dacă poți obține tot ce este mai bun din cele două lumi? În acest articol, voi explica cum să încorporați un feed Facebook în WordPress. De asemenea, voi evidenția importanța încorporării postărilor Facebook pe WordPress, diferitele abordări (pro și contra) și gândurile finale.

De ce să integrezi un feed Facebook într-un site web WordPress?

După cum am afirmat deja, Facebook și WordPress sunt platforme independente create pentru nevoi diferite. Încorporarea feedului dvs. Facebook în WordPress este procesul de integrare a conținutului Facebook din profilul/pagina dvs. direct pe site-ul dvs. WordPress.

Puteți încorpora un feed Facebook în WordPress pentru a obține următoarele:

  • Angajament sporit și prezență pe rețelele sociale: aveți nevoie de un amestec de trafic social și organic pentru a supraviețui lumii online. Încorporarea conținutului dvs. Facebook în WordPress atrage un angajament sporit din ambele lumi.
  • Sindicarea conținutului: rețelele sociale sunt perfecte atunci când doriți să distribuiți actualizări rapide care nu au nevoie de un blog complet. Îți poți informa adepții site-ului prin intermediul postărilor pe rețelele sociale care apar direct pe site.
  • Îmbunătățește experiența utilizatorului și încurajează interacțiunea socială: o pagină bună de socializare ar trebui să încurajeze interacțiunile. Îți poți lăsa urmăritorii să comenteze, să distribuie și să aprecieze postările tale direct de pe site-ul tău WordPress.
  • Prezentarea dovezilor sociale: utilizatorii web moderni doresc asigurarea că au de-a face cu mărci reale. Integrarea feedului dvs. de Facebook este suficientă pentru a vă consolida poziția ca o marcă reală, cu un număr real de urmăritori.
  • Conținut dinamic: motoarele de căutare au tendința de a clasa site-urile web cu conținut proaspăt și dinamic mai sus decât cele care par abandonate. Vă puteți asigura că vă păstrați conținutul web proaspăt prin încorporarea de pe Facebook.
  • Promovare încrucișată: unii dintre urmăritorii dvs. ar putea fi fani ai rețelelor sociale, în timp ce restul iubește site-urile web sau blogurile. Puteți să postați conținutul încrucișat și să ajungeți la cât mai mulți urmăritori.
  Cum să opriți urmărirea Facebook a activității dvs. web [Firefox]

Tipuri de feed-uri Facebook de încorporat pe site-ul tău WordPress

Facebook a evoluat de-a lungul timpului și acum permite utilizatorilor să partajeze diferite tipuri de conținut. Acestea sunt exemplele de tipuri de conținut pe care le puteți partaja astăzi:

  • Postări Facebook: o postare normală pe Facebook poate avea text, video, imagine sau o combinație de câteva tipuri de conținut. Puteți încorpora tot astfel de conținut pe site-ul dvs. WordPress.
  • Albume Facebook: puteți folosi albume pentru a grupa imagini/videoclipuri asociate. Puteți partaja un astfel de conținut cu adepții site-ului dvs. pentru o implicare sporită.
  • Recenzii de pagini: Facebook permite utilizatorilor să revizuiască diverse produse și servicii oferite de diverse pagini. Poți să anunți urmăritorii site-ului tău ce cred oamenii despre marca ta prin încorporare.
  • Videoclipuri: consumatorii moderni sunt atrași de conținut video ca niciodată. Puteți permite acestor utilizatori să interacționeze cu videoclipurile dvs. de pe Facebook fără a părăsi site-ul dvs. WordPress.

WordPress este conceput atât pentru tehnicieni, cât și pentru cei care nu sunt tehnicieni. Dacă înțelegeți codarea, puteți adăuga cod HTML personalizat pe site-ul dvs. WordPress pentru a încorpora postările Facebook. Cu toate acestea, dacă nu sunteți familiarizat cu codificare, puteți utiliza pluginuri. Să ne uităm la diferitele metode de încorporare a feedurilor Facebook pe site-ul tău.

Utilizarea pluginurilor de feed Facebook

Un plugin WordPress este o bucată de software concepută pentru a extinde funcționalitatea unui site WordPress. În acest caz, vom folosi pluginuri WordPress pentru a încorpora postările Facebook într-un site WordPress. Există zeci de pluginuri pe care le puteți folosi pentru asta. Cu toate acestea, vom folosi Smash Balloon Social Postun plugin freemium pentru postarea încrucișată a conținutului.

Aveți nevoie de un cont Facebook și un site WordPress pentru a urmări. Urmați acești pași:

  • Conectați-vă la contul dvs. WordPress: Folosiți numele de utilizator și parola pentru a vă conecta la site-ul dvs. WordPress.
  • Instalați pluginul Smash Balloon Social Post Feed: în partea stângă a site-ului dvs., găsiți „Plugin-uri” și faceți clic pe „Adăugați nou”.

Faceți clic pe butonul de căutare și introduceți „Smash Balloon Social Post Feed”.

Selectați prima opțiune, instalați, activați și treceți la pasul următor.

  • Lansați vrăjitorul de configurare: trebuie să configurați acest plugin pentru a începe preluarea fluxurilor din contul/pagina dvs. de Facebook.
  Top 10 moduri de a remedia erorile de încărcare a conținutului media în Facebook Messenger

  • Conectați-vă contul Facebook: Trebuie să conectați acest plugin la pagina/contul dvs. de Facebook dacă îl utilizați pentru prima dată. Faceți clic pe butonul „Adăugați nou”.

  • Conectați cele două conturi: Acest pas permite API-ului pluginului să preia conținut public din feedul dvs. Facebook. Pentru această demonstrație, selectați „Pagină” și faceți clic pe butonul „Conectați-vă la Facebook”.

  • Conectați-vă la contul dvs. Facebook: Dacă sunteți conectat la contul dvs. Facebook în același browser, vi se poate solicita să selectați un cont. În cazul meu, sunt deja autentificat.

  • Selectați o pagină: acest plugin WordPress va prelua fluxuri de conținut de pe pagina dvs. de Facebook. Selectați una dintre paginile pe care intenționați să le utilizați.

Confirmați că ați selectat pagina potrivită și treceți la pasul următor.

  • Permite setări de configurare: această setare va permite pluginului să creeze și să afișeze fluxuri Facebook din conturile conectate.

Selectați toate configurațiile care se aplică. Deocamdată, puteți sări peste ceilalți pași, cum ar fi instalarea de pluginuri aferente sau actualizarea la Pro.

  • Creați-vă feedul: Acest pas vă permite să preluați feedul de pe pagina dvs. de Facebook.

  • Selectați-vă feedul: deoarece folosim versiunea gratuită a pluginului Smash Balloon Social Post, putem selecta doar „Timeline” ca tip de feed Facebook.

  • Selectați o sursă: Acest pas este doar pentru confirmare. De asemenea, puteți adăuga pagini/grupuri noi în această etapă.

  • Personalizați-vă feedul: acum puteți personaliza cum și unde va apărea feedul dvs. Facebook pe site-ul dvs. WordPress.

După cum puteți vedea din captura de ecran de mai sus, site-ul meu WordPress preia acum conținut de pe pagina mea de Facebook.

Avantajele utilizării pluginurilor WordPress pentru a încorpora feedul Facebook

  • Ușor de configurat: nu trebuie să scrieți niciun cod de la zero, deoarece dezvoltatorii de pluginuri au făcut cea mai mare parte a muncii pentru dvs.
  • Vine cu configurații diferite pentru a se potrivi nevoilor diferite: majoritatea dezvoltatorilor înțeleg că utilizatorii de pluginuri au nevoi diferite. De exemplu, pluginul pe care l-am folosit vă permite să preluați conținut dintr-o pagină sau dintr-un grup.
  • Majoritatea pluginurilor sunt bine documentate: un plugin ar trebui să fie bine documentat înainte de a fi încărcat în directorul WordPress.

Contra folosirii pluginurilor WordPress pentru a încorpora feedul Facebook

  • Majoritatea pluginurilor au funcții limitate în planurile lor gratuite

Folosind HTML

HTML este folosit în majoritatea paginilor web cu care interacționați. Puteți folosi Plugin social Meta for Developers pentru a încorpora postări cu text, imagini sau videoclipuri în site-ul dvs. WordPress. Puteți utiliza această funcție cu orice pagină care nu este restricționată de țară sau vârstă. Urmați acești pași pentru a adăuga codul HTML Facebook pe site-ul dvs. WordPress:

  • Conectați-vă la site-ul dvs. WordPress: voi folosi site-ul meu pentru demonstrație. Utilizați combinația de nume de utilizator și parolă.
  • Conectați-vă la pagina/contul dvs. de Facebook: Acest lucru este destul de simplu. Puteți găsi postarea pe care doriți să o încorporați pe site-ul dvs. WordPress. Acesta este postarea pe care o voi folosi în scopuri demonstrative.
  Cum să vezi cine vă vede profilul Facebook - 2023 (posibil sau nu?)

  • Introduceți codul pe site-ul dvs. WordPress: Puteți introduce codul generat într-o postare sau într-o pagină. Pentru cazul meu, am creat o nouă postare în scop demonstrativ. Pentru a încorpora postarea, puteți selecta JavaScript SDK sau IFrame. Vom alege IFrame pentru moment.

  • Adăugați codul ca HTML: WordPress vine implicit cu un editor de blocuri. Cu toate acestea, sunt un fan al Classic Editor. Pentru a adăuga codul HTML, voi folosi opțiunea „Text” din editorul clasic pentru a adăuga codul IFrame.

Vă puteți publica sau actualiza postarea. Aceasta va fi postarea mea încorporată când voi publica în sfârșit postarea mea.

Pro

  • Reduce dependența de pluginuri: unele plugin-uri pot dicta natura postărilor pe care le puteți încorpora pe site-ul dvs. web. De exemplu, unele plugin-uri vă vor permite doar să încorporați text în planurile lor gratuite. Încorporarile manuale vă permit să depășiți astfel de limitări.
  • Oferă control direct: încorporarile manuale vă permit să decideți unde ar trebui să apară postările dvs. de pe Facebook pe site-ul dvs. web.
  • Editarea directă a codului: această funcție ți se va potrivi bine dacă îți place să te joci cu codul. Puteți face ajustări în timp real fără a trece prin durerea de a afla cum funcționează un plugin.

Contra

  • Necesită intervenție manuală: din păcate, va trebui să inserați manual fiecare postare Facebook în site-ul dvs. WordPress. Această abordare poate fi foarte implicantă, mai ales dacă faci mai multe postări într-o zi.
  • Este tehnic: dacă sunteți un utilizator obișnuit de WordPress, fără experiență de codare, această abordare ar putea să nu fie cea mai bună.

Concluzie

Combinarea rețelelor sociale și a postării pe site vă poate consolida spațiul în spațiul online. V-am învățat cum vă puteți încorpora postările din rețelele sociale pe WordPress și să vă păstrați adepții mereu actualizați.

Chiar dacă ambele abordări sunt în regulă, utilizarea codului HTML necesită multă intervenție manuală, deoarece trebuie să inserați manual codul pentru fiecare postare. Cu toate acestea, atunci când utilizați pluginuri, vă puteți configura postările de pe Facebook să apară automat pe site-ul WordPress.

În continuare, puteți citi și despre cele mai bune pluginuri WordPress AI.