Cum să dezactivezi alertele pentru mesajele de grup pe LinkedIn


Sistemul de mesagerie al LinkedIn nu face dreptate rețelei. Având în vedere că rețeaua se adresează profesioniștilor, funcția de mesagerie este doar o dezamăgire. Mesajele de grup sunt cele mai proaste; poți fi adăugat la un grup masiv și nu există un control la nivel administrativ asupra cine poate trimite un mesaj întregului grup. Persoanele cu care nu sunteți conectat vor trimite mesaje grupului despre aproape orice și veți primi o alertă pentru asta. Deși există o opțiune pentru „ștergerea” conversației, rămâneți parte a grupului și orice mesaje noi care sunt trimise acestui grup reapar în căsuța dvs. de e-mail. Singura modalitate de a rămâne sănătos și de a nu fi deranjat de spam este dezactivarea alertelor pentru aceste mesaje de grup. Iată cum.

Pe LinkedIn pentru web, accesați căsuța de e-mail și faceți clic pe butonul mai multe opțiuni din partea dreaptă sus a conversațiilor de grup. În meniul derulant, selectați opțiunea „Dezactivați conversația” și nu veți fi niciodată avertizat despre o activitate nouă în grup. Puteți șterge conversația dacă doriți ulterior.

În aplicațiile mobile, accesați mesajele dvs. și atingeți antetul unei conversații de grup pentru a accesa ecranul Detalii conversație. Există un comutator Notificări aici pe care îl puteți dezactiva și nu veți mai primi alerte pentru mesajele noi din grup.

Mesajele de grup de pe LinkedIn nu au niciun fel de filtru. Puteți include cu ușurință persoane care sunt conexiuni de nivel întâi și de nivel al doilea în același grup și nu există nicio modalitate de a limita cine poate trimite mesaje. Ajungi cu conversații care variază de la subiecte precum asigurări, traininguri, locuri de muncă deschise, lansări de site-uri web și solicitări de a aprecia paginile de Facebook. Ceea ce are nevoie LinkedIn este să ofere utilizatorilor o opțiune de a părăsi o conversație de grup, așa cum face Facebook.

  Care este mai bun între Samsung și iPhone?