Cum să creați note de întâlnire Microsoft Teams

Microsoft Teams oferă un sistem avansat de subtitrări, dar și o funcție de transcriere ce devine operațională odată cu activarea Microsoft Voice pentru o anumită echipă. Aceste două caracteristici elimină necesitatea înregistrării manuale a discuțiilor dintr-o ședință, deși o transcriere nu echivalează întocmai cu notele.

Importanța notelor în ședințele Microsoft Teams

Notele de ședință reprezintă punctele cheie discutate în timpul unei întâlniri. Subtitrările și transcrierea sunt utile, mai ales atunci când e necesară o recapitulare a celor spuse sau omise într-o ședință, însă acestea nu pot înlocui notele detaliate. Ele sunt, totuși, instrumente valoroase ce ajută utilizatorii să creeze note mai bune și mai precise, dar notele ședinței rămân esențiale.

Microsoft Teams include o funcționalitate dedicată notelor de ședință. Aceasta poate fi folosită pentru a adăuga agenda sau punctele de discuție ale unei ședințe programate, dar și în timpul desfășurării acesteia. De fiecare dată când se discută un aspect crucial sau se ia o decizie importantă, o notă poate fi adăugată direct în Microsoft Teams. Ulterior, nota este disponibilă tuturor participanților la ședință.

Cum se creează note de ședință în Microsoft Teams

Pentru a crea note de ședință în Microsoft Teams după începerea unei întâlniri, parcurgeți următorii pași:

Alăturați-vă sau inițiați o întâlnire.
Click pe butonul „Mai multe opțiuni” din bara superioară.
Selectați „Note de întâlnire”.

În coloana din dreapta, apăsați „Luați note”.
Veți fi redirecționat la fereastra principală Microsoft Teams, iar fila „Meeting Notes” va fi selectată pentru canalul ședinței.
Apăsați pe „Adăugați o secțiune nouă” și începeți să scrieți.

Observație: Dacă aveți activate noile experiențe de întâlnire, notele se vor deschide în fereastra principală Microsoft Teams, iar dacă nu, acestea se vor deschide în panoul din dreapta.

Note de întâlnire Microsoft Teams – Ședințe programate

Pentru a adăuga note la o ședință programată, adică una care nu a început încă, parcurgeți acești pași:

Deschideți Microsoft Teams.
Accesați „Calendarul”.
Selectați ședința și faceți click pe „Conversați cu participanții”.
Începeți să adăugați note.

Observație: Dacă ați programat o ședință direct pe un canal, nu veți vedea opțiunea „Conversați cu participanții”.

Concluzii

Notele de ședință sunt vizibile pentru toți participanții și, la încheierea ședinței, sunt postate automat sub forma unui link în canalul în care a avut loc. Notele pot fi accesate din fila „Note de întâlnire”. În cazul ședințelor recurente pe un canal, toate notele sunt adăugate într-o singură secțiune. Fiecare ședință va avea propria ei subsecțiune, dar utilizatorii pot adăuga secțiuni suplimentare ori de câte ori este nevoie.