Cum să copiați un folder în Google Drive

Google Drive ar putea fi unul dintre cele mai bune servicii de stocare în cloud, dar încă îi lipsesc câteva opțiuni notabile. Deși puteți copia fișiere în Google Drive, nu există nicio opțiune în meniurile contextuale pentru a copia sau duplica foldere. Deci, cum ar trebui să copiați folderele Google Drive? Iată opțiunile.

1. Copiați mai multe fișiere într-un folder nou Google Drive

După cum am menționat, Google Drive include o opțiune „Fă o copie” pentru dosare. Ca atare, puteți încă copia și lipi toate fișierele într-un folder, unul pe care îl creați sau pe care îl alegeți.

  • Deschideți „Google Drive” într-un browser și alegeți (faceți dublu clic) un dosar de copiat.
  • Selectați toate fișierele din folder apăsând tasta rapidă „Ctrl + A”, apoi faceți clic dreapta pe unul și alegeți „Fă o copie”.
  • Acum, copii noi ale fișierelor apar în același folder cu „Copie de…” în titlurile fișierelor. Apoi, faceți clic dreapta pe oricare dintre fișierele originale și selectați „Mutați în” din meniul contextual.
  • Selectați un folder existent sau faceți clic pe pictograma gri „New Folder” pentru a adăuga unul nou.
  • Dacă ați ales să adăugați un dosar nou, introduceți un nume în casetă, apoi faceți clic pe „bifa albastră”.
  • Faceți clic pe „Mutați aici” pentru a finaliza selecția folderului.
  • O notificare apare în secțiunea din dreapta jos, care arată că fișierele au fost mutate cu succes. Puteți face clic pe „UNDO” dacă ați făcut o greșeală, dar acționați rapid înainte ca notificarea să dispară.
  • Pentru a confirma transferul de fișiere cu succes în noul folder, navigați la acesta și verificați dacă fișierele apar. Fișierele originale sunt acum copiate într-un folder nou, care înlocuiește opțiunea inexistentă de copiere a folderului Google Drive.
  •   Ar trebui să le mai folosiți?

    2. Copiați folderele cu aplicația Backup and Sync

    Alternativ, puteți copia folderele Google Drive adăugând software-ul Drive la Desktop la Windows, care adaugă un folder Google Drive la File Explorer. Software-ul sincronizează acel director, astfel încât să puteți deschide fișierele Google Drive din File Explorer și să salvați documente care se sincronizează direct în cloud. Deoarece File Explorer include acum dosarele Google Drive, puteți copia cu ușurință dosarele într-unul nou, iar Drive le va sincroniza. Iată cum să o faci.

  • Instalare Drive pentru desktop software.
  • Deschideți software-ul și selectați contul Google de utilizat.
  • Alegeți câteva foldere pentru a face backup în Google Drive și selectați opțiunea „Sincronizați unitatea mea pe acest computer”.
  • Deschideți File Explorer după ce Windows s-a sincronizat cu My Drive. Faceți clic pe folderul „Google Drive” pentru a-l deschide.
  • Apoi, faceți clic dreapta pe un folder pentru a copia. Selectați opțiunea „Copiere” din meniul contextual.
  • Apăsați butonul „Copiați în”, apoi selectați pentru a salva folderul copiat în „Google Drive”.
  • Acum, puteți deschide acel folder copiat din fila browser a spațiului de stocare în cloud pentru a confirma apariția folderului copiat.
  • 3. Copiați folderele Google Drive cu aplicații web

    Există, de asemenea, opțiuni pentru a copia dosare Google Drive folosind aplicații web, cum ar fi Copiați dosarul.

    Utilizați aplicația Copiere folder pentru a copia foldere Google Drive

    Copy Folder folosește un script pentru a rula. Nu trebuie să instalați nimic. Programul este 100% gratuit și oferă un proces pas cu pas pentru a copia folderele Google Drive. Scriptul creează, de asemenea, un jurnal Google Sheets la îndemână pentru fiecare sesiune, afișând progresul funcției de copiere și oferă o înregistrare pentru referință în folderul rădăcină Google Sheets.

      Cum să găsești pe cineva pe LinkedIn după adresa de e-mail

    Copy Folder nu stochează date din contul dvs. sau din Google Drive, punct. Permisiunile permit scriptului să ruleze offline, astfel încât să puteți închide fereastra în timp ce procesul de copiere se termină. Dezvoltatorul furnizează codul sursă Copy Folder pe Github și puteți examina aplicația acolo și puteți lansa propria copie dacă vă preocupați securitatea și confidențialitatea.

    În mod implicit, noul folder se copiază în aceeași locație ca și folderul original, dar îl puteți copia în directorul rădăcină selectând „Director rădăcină” din secțiunea „Copiere folderul în” a aplicației.

    Dosarul copiat și conținutul său nu păstrează nicio informație originală cu privire la data creării și istoricul revizuirilor. Utilizatorul devine proprietarul folderului, subdosarelor și fișierelor.

    Iată cum să utilizați Copy Folder în Google Drive.

  • Mergi la Copiați dosarul în Magazinul web Google, apoi faceți clic pe butonul „Vizitați site-ul” pentru a lansa scriptul. Nu veți vedea o opțiune de instalare pentru că nu aveți nevoie de una.
  • Alegeți contul dvs. Google Drive și acceptați toate permisiunile, care sunt necesare pentru ca scriptul să funcționeze.
  • Selectați dosarul dvs. cu butonul „CĂUTAȚI DRIVELE” sau inserați adresa URL a unui folder.
  • Dacă ați ales să răsfoiți Drive, faceți dublu clic prin foldere și selectați-l pe cel pe care doriți să îl copiați, apoi faceți clic pe butonul „Selectați”.
  • Confirmați folderul făcând clic din nou pe butonul „Selectați”. Aceasta apare în cazul în care ați ales să introduceți adresa URL a folderului în „Pasul 3”.
  • Asigurați-vă că este selectat folderul corect. Dați clic pe „SELECTAȚI UN DOSAR DIFERIT” dacă este necesar sau apăsați pe „URMĂTOR” pentru a continua.
  • Dați un nume folderului copiat, apoi selectați „NEXT”.
  • Alegeți opțiunile de copiere, apoi faceți clic din nou pe „URMĂTOR”.
  • Examinați opțiunile selectate, apoi faceți clic pe „COPIEAZĂ DOSARUL”.
  • Procesul de copiere începe, așa cum se arată într-o fereastră de stare.
  • Apare ecranul de succes, care arată că procesul de copiere a început în fundal.
  • Opțional: în partea de sus a ecranului de succes, puteți selecta „PAUZĂ” și RELUARE, dacă este necesar.
  • Faceți clic pe linkul „Copiați jurnalul” pentru a deschide raportul de stare Google Sheet și a vă înregistra. „Fereastra ecran de succes” poate fi închisă în siguranță.
  • Confirmați folderul Drive și conținutul copiat cu succes deschizând folderul în Google Drive.
  •   Este acesta cel mai bun cadru multi-agent de până acum?

    Gsuitetips.com are, de asemenea, o aplicație web alternativă pentru copierea folderelor Google Drive. Click aici pentru a deschide pagina aplicației pe Gsuitetips.com. Apoi apăsați butonul Conectați-vă cu Google pentru a selecta un cont Google Drive și deschideți aplicația web așa cum se arată în instantaneul direct de mai jos.

    Apăsați butonul Faceți clic pentru a răsfoi folderul sursă pentru a selecta un folder GD de copiat. De asemenea, puteți apăsa butonul Faceți clic pentru a răsfoi pentru folderul de destinație pentru a alege un director Google Drive în care să salvați folderul duplicat. Introduceți un titlu în caseta de text Nume folder nou. Bifați caseta de selectare Copiere fișiere, faceți clic pe Previzualizare și apăsați butonul Go. După aceea, puteți face clic pe un hyperlink pentru a deschide noua copie a folderului în Google Drive.

    Așa vă puteți copia dosarele Google Drive. Să sperăm că Google s-ar putea trezi într-o zi și să adauge o opțiune Copiere folder la GD. Până atunci, puteți copia folderele GD prin copierea tuturor fișierelor din ele sau prin utilizarea software-ului Backup and Sync și a aplicațiilor web de copiere a folderelor.