Cum să anulați o plată pe PayPal

Lumea se bazează acum pe modul digital pentru orice. Lumea digitală este dominantă peste tot, de la plăți și cumpărături la rezervări și tranzacții online.

Puteți trimite bani, mesaje și mici informații oriunde cu un singur clic. Pe măsură ce tehnologia a avansat, o grămadă de aplicații au ajuns pe piață. O astfel de aplicație de plată este PayPal. A învăța cum să-l folosești poate face tranzacțiile online mai ușoare pentru tine.

Ce este PayPal?

PayPal este o companie financiară care activează în majoritatea țărilor. Puteți găsi PayPal operabil în fiecare țară în care plata online este fezabilă. PayPal a înlocuit cu succes ordinele de plată, cecurile și numerarul în majoritatea cazurilor. Furnizorii online și site-urile comerciale folosesc PayPal și, de asemenea, plătesc bani pentru serviciile lor.

Tot ce trebuie să faceți pentru a opera PayPal este să vă conectați contul bancar la contul dvs. PayPal. Ulterior, îl puteți folosi pentru a efectua plăți către toate magazinele participante. De asemenea, puteți folosi PayPal pentru a trimite bani membrilor familiei dvs.

De ce ar trebui să folosești PayPal?

Ușor și convenabil de utilizat

Ori de câte ori doriți să faceți o achiziție, vă puteți conecta la contul dvs. PayPal și efectuați plata. Nu trebuie să purtați întotdeauna cardul sau să vă amintiți numărul cardului și alte detalii bancare. Trebuie să oferiți informațiile dvs. de conectare PayPal și asta este tot. Banii vor fi transferați cu ușurință către destinatar, fără nicio bătaie de cap.

Tranzacții sigure

Utilizarea unui card de debit pentru a efectua plăți online poate fi riscantă. Este posibil să aveți un risc mai mare de fraudă online și, de asemenea, puteți întâmpina diverse alte probleme bancare. Cel mai bun mod de a rezolva această problemă este să efectuați o plată prin PayPal. Vă oferă opțiunea unei tranzacții securizate, astfel încât datele dumneavoastră să rămână confidențiale.

  Cum să-ți transformi PSP-ul într-un emulator Game Boy

Care sunt cazurile în care trebuie să anulați o plată pe PayPal?

Pot exista multe situații în care efectuați o plată prin PayPal și ulterior realizați că a fost o greșeală. Prin urmare, este posibil să doriți să anulați plata și să vă primiți banii înapoi. Aceste situații pot include:

Trimiterea de bani către persoana greșită

Se întâmplă tuturor, inclusiv ție, mie și aproape tuturor utilizatorilor ecosistemului de plăți digitale, să ajungi să transferi bani către persoana greșită. Acest lucru se poate întâmpla atunci când introduceți din greșeală detaliile incorecte ale contului sau orice alte detalii, cum ar fi numărul de telefon mobil sau id-ul de e-mail. Acest lucru se poate întâmpla dacă transferați bani atunci când vă grăbiți.

Introducerea unei sume greșite

Imaginați-vă că a trebuit să faceți o tranzacție de 400 USD cu cineva și ați introdus accidental un 0 suplimentar. Contul dvs. este gol și doriți să anulați plata înainte ca aceasta să ajungă la celălalt capăt. Acest lucru poate fi bizar, deoarece persoana beneficiară ar putea refuza să dea banii înapoi.

Plată recurentă programată

Este posibil să fi setat contul pentru a efectua anumite plăți în fiecare lună. Astfel de plăți pot include facturile dvs. de energie electrică, facturile de telefon mobil etc. Pot exista momente în care doriți să anulați aceste plăți programate în prealabil pentru a evita plățile lunare greșite. De exemplu, dacă dvs. și familia dvs. vă mutați într-o țară străină, nu este fezabil să continuați acele plăți recurente.

Puteți anula plata de la PayPal?

Există o confirmare imediată a plăților efectuate prin PayPal în majoritatea cazurilor. Cu toate acestea, există cazuri când destinatarul trebuie să confirme suma la celălalt capăt. Prin urmare, dacă destinatarul dvs. nu a confirmat plata, aveți în continuare șanse să o anulați.

Care sunt tranzacțiile pe care le puteți anula pe PayPal?

Puteți anula orice tranzacție PayPal pe care destinatarul nu a acceptat-o. Totuși, dacă destinatarul a acceptat plata, sunt șanse ca tu să nu poți anula tranzacția.

  Este viitorul computerului?

Cum se anulează o plată pe PayPal?

În timp ce efectuați plata prin PayPal, poate fi necesar să introduceți adresa de e-mail a destinatarului. Destinatarul trebuie să aibă un cont PayPal conectat la adresa sa de e-mail. Plata rămâne în așteptare până când persoana își conectează e-mailul la contul PayPal. Dacă procesul de conectare a unui cont bancar nu este finalizat în termen de 30 de zile, banii revin în contul expeditorului.

Unii oameni stabilesc confidențialitate în contul lor PayPal, ceea ce restricționează tranzacțiile cu bani, cu excepția cazului în care aprobă tranzacția. Dacă receptorul de la celălalt capăt a făcut același lucru, este posibil să puteți anula tranzacția și să restabiliți banii în contul dvs.

Sursa – https://www.danielshustle.com/how-do-i-cancel-a-payment-on-paypal/

Pașii pentru a anula o plată PayPal sunt:

  • Conecteaza-te la contul tau.
  • Accesați butonul de activitate aflat în partea de sus a ecranului.
  • Căutați plata în așteptare care urmează să fie anulată.
  • Faceți clic pe butonul „Anulați” lângă informațiile de plată.
  • Pentru confirmare, faceți clic pe butonul Anulați plata.

Plata dvs. PayPal poate fi anulată dacă destinatarul nu aprobă plata. Cu toate acestea, dacă nu găsiți plata anume în lista în așteptare, plata dvs. va fi deja validată.

Cum să anulezi plăți recurente pe PayPal?

Pot exista momente când transferați bani către cineva la intervale regulate. Aceste tranzacții sunt similare cu cele normale. Singura diferență este că sunt programate și se fac la un interval de timp fix.

Pașii pentru anularea plății recurente pe PayPal sunt aceiași cu o plată obișnuită. Poate fi necesar să intrați în meniul de activitate și să anulați plata recurentă setată.

Aceștia sunt pașii care vă vor ajuta în anularea tranzacțiilor viitoare:

  • Conectați-vă la contul dvs. PayPal.
  • În partea dreaptă sus a ecranului, este posibil să găsiți un buton cu numele dvs. de utilizator. Faceți clic pe acest buton.
  • Accesați opțiunea setărilor contului.
  • Faceți clic pe opțiunea Bani, bănci și carduri din meniul derulant al setărilor contului.
  • În această opțiune, veți întâlni fila setată plăți automate.
  • Selectați plata recurentă pe care doriți să o anulați.
  • Confirmați anularea plății recurente.
  11 Cel mai bun software de acțiune corectivă și preventivă (CAPA) pentru managementul calității

Trebuie să vă asigurați că anulați plata recurentă cu cel puțin 24 de ore înainte de data și ora programate. Acest lucru vă va oferi suficient timp pentru a anula tranzacția.

Cum să obțineți o rambursare dacă plata a fost deja validată?

Este posibil să nu puteți anula o plată dacă destinatarul aprobă transferul de bani. Cu toate acestea, puteți să vă conectați la contul dvs. PayPal și să solicitați o rambursare. De asemenea, puteți contacta persoana căreia i-ați trimis accidental bani și să îi cereți să îi returneze. De asemenea, puteți urma acești pași pentru a anula plata dacă tranzacția a fost deja finalizată:

  • Conectați-vă la contul dvs. PayPal
  • Accesați pagina de rezumat din meniul derulant.
  • Căutați tranzacția care a fost inițiată accidental.
  • Puteți găsi acolo datele de contact ale destinatarului. Vă rugăm să trimiteți un e-mail pentru a le cere rambursarea plății inițiate.

Această opțiune pentru obținerea unei rambursări va fi disponibilă numai timp de 180 de zile. După aceea, este posibil să nu mai puteți contacta destinatarul direct prin aplicația PayPal.

Un alt caz poate apărea când transferați din greșeală bani, dar persoana de la celălalt capăt refuză totuși să-i returneze. Într-o astfel de condiție, puteți deschide o dispută. Deschiderea unei dispute vă dă dreptul să discutați cu destinatarul prin aplicația PayPal și să ajungeți la o concluzie.

Pașii pentru deschiderea unei dispute sunt:

  • conecteaza-te la contul tau
  • Vizitați centrul de rezoluție
  • Accesați opțiunea de raportare a unei probleme
  • În această secțiune, puteți selecta plata pentru care doriți să raportați o dispută.
  • Continuați cu selecția
  • Menționați motivul raportării litigiului.

Deschiderea disputelor este posibilă doar pentru achiziții online și nu pentru transferuri personale. În cele din urmă, puteți trimite o revendicare dacă problema dvs. nu este rezolvată chiar și după ridicarea unei dispute. Când faceți acest lucru, ajutorul și suportul PayPal interferează cu plata și decide dacă banii vor fi rambursați în contul dvs. sau nu.

Concluzie

PayPal este o aplicație la îndemână care face tranzacțiile online mai ușoare pentru toată lumea. Cu toate acestea, pot exista momente când inițiați un transfer greșit. Într-un astfel de caz, poate fi necesar să verificați cu receptorul. Dacă este posibil să nu fi aprobat plata, este posibil să primiți o rambursare. De asemenea, puteți depune o dispută sau o reclamație dacă nu vă primiți banii înapoi. Cu toate acestea, acest lucru ne face să realizăm că obținerea banilor înapoi după inițiere este dificilă și trebuie să fim foarte atenți atunci când inițiezi orice plată.

În continuare, puteți consulta unele dintre cele mai bune calculatoare de taxe PayPal.