13 platforme pentru a crea baze de cunoștințe și întrebări frecvente pentru afacerea dvs

Creați o bază de cunoștințe (KB) de întrebări frecvente (întrebări frecvente) pentru afacerea dvs

Bine! Precizia cu care puteți rezolva cu ușurință problema clientului cu soluții face parte dintr-o experiență bună pentru clienți. O „Bază de cunoștințe sau secțiune de întrebări frecvente” bine planificată este unul dintre instrumentele de autoservire pe care le-ați putea oferi clienților dvs., astfel încât aceștia să poată găsi soluții excelente pentru ei înșiși.

În plus, aceasta este o altă modalitate de a le economisi timp, astfel încât să poată fi încrezători în luarea măsurilor necesare. Baza de cunoștințe este un ghid motivațional, educațional și organizat care acoperă toate aspectele produselor și serviciilor dvs. pe care un client le poate interoga pentru a lua o decizie sau pentru a remedia o problemă.

Crearea unei baze de cunoștințe bune

Înainte de a alege o platformă pentru baza de cunoștințe și Întrebări frecvente, doriți să luați în considerare câteva puncte esențiale.

  • Formatul articolului din baza de cunoștințe — O experiență de utilizator, design și arhitectură bune
  • Lizibilitatea documentației
  • Navigarea și descoperirea articolelor proeminente
  • Funcții bune de căutare
  • Link către resurse utile
  • Întrebări frecvente pentru majoritatea întrebărilor esențiale din sistemul de asistență-ticket
  • Videoclipuri explicative care explică funcționalitatea produsului sau serviciilor.

Alegerea subiectelor KB

Cum aduci subiecte pentru baza ta de cunoștințe?

Începeți să explorați baza de date sau CRM. Există o grămadă de întrebări care îți găsesc o țintă la care să primești răspuns? Acesta este probabil subiectul principal pentru baza de cunoștințe.

În plus, ați putea să vă gândiți sau să participați la un sondaj pentru a obține întrebări mai relevante despre subiectul de bază pentru a extinde ghidul de ajutor.

Dintr-o perspectivă diferită, este posibil să doriți să beneficiați de conversia pâlniei de marketing în cadrul analizelor dvs. și să identificați câteva blocaje pentru experiența utilizatorului și să creați soluții în consecință în baza dvs. de cunoștințe sau în secțiunile de întrebări frecvente.

În general, indiferent de abordarea pe care o ai, ar trebui să urmărească să faciliteze lucrurile pentru ca vizitatorii tăi să genereze un interes real. Prin introducerea bazei de cunoștințe și a secțiunii Întrebări frecvente în modelul dvs. de afaceri, faceți loc utilizatorilor să se aventureze în rădăcinile adânci ale site-ului dvs. Și asta va fi recompensat cu siguranță sub formă de generare de venituri.

Să explorăm următoarele platforme pentru a crea baze de cunoștințe cu autoservire care să permită clienților să găsească în mod eficient răspunsuri la întrebările lor (cea mai rapidă și mai rentabilă metodă de asistență pentru clienți).

Document360

The software de bază de cunoștințe vă permite să creați o bază de cunoștințe autoservire bine organizată (publicată public sau privat) cu o căutare puternică în timp real, bazată pe inteligență artificială. Acest lucru îi ajută pe clienții să găsească soluții pentru problemele lor instantaneu folosind căutarea bazată pe inteligență artificială. În ciuda volumului de articole din baza de cunoștințe, motorul de căutare AI va putea prelua rezultate relevante într-o fracțiune de milisecunde.

Analiza căutării este o altă caracteristică importantă a acestei baze de cunoștințe. Acesta va arăta cuvintele cheie căutate frecvent de utilizatori, cât de des sunt utilizate anumite „cuvinte cheie de căutare” și dacă pot găsi articolele în baza dvs. de cunoștințe și așa mai departe.

O altă caracteristică proeminentă include o interfață de utilizator foarte simplă pentru gestionarea și organizarea documentelor.

  • Suportă editorul Markdown pentru scriere eficientă și structurată.
  • Caracteristicile SEO vă vor ajuta baza de cunoștințe despre produse să se claseze mai sus în motoarele de căutare.
  • Backup și restaurare
  • Versiune articol
  • Personalizați-l într-un mod care să se alinieze cu liniile directoare ale mărcii
  Cum să împiedicați Excel să elimine zerourile la început

În plus, această platformă incredibilă oferă domenii personalizate și este notificat despre ce sa schimbat exact în baza ta de cunoștințe și multe altele. Încercați!

Freshdesk

Freshdesk vă permite să creați un portal de experiență cu autoservire pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Este inclus în software-ul lor de asistență bazat pe cloud, care acceptă colaborarea tuturor canalelor de asistență dintr-o singură fereastră. Suita cuprinde o congregație impecabilă de caracteristici intuitive care se concentrează pe productivitate și colaborare; facilitează ca echipele de toate dimensiunile să asigure clienților o experiență excelentă de asistență.

Ele oferă două tipuri de soluții – întreprinderi și IMM-uri. Pachetul de soluții pentru întreprinderi oferă toate caracteristicile viabile pentru un serviciu pentru clienți de clasă mondială – Configurare și implementare, autoservire și asistență globală. Mai mult, au câștigat recunoaștere pentru capacitatea lor de a oferi servicii adaptabile pentru a urmări performanța cu ajutorul unor metrici.

În plus, pentru IMM-uri, acestea se angajează să ofere o singură soluție pentru toate problemele dvs. – Aduceți toate solicitările dvs. de asistență pe Freshdesk – fie că este vorba de e-mail, chat, telefon sau rețele sociale. Prioritizează, clasifica și atribuie automat biletele.

Alte puncte importante includ:

  • SaaS și implementare web
  • Instruire prin documentare, webinar
  • Asistență 24/7
  • Oportunități KB cu monitorizarea rețelei
  • Suport predictiv

Cu toate acestea, partea bună este că întregul pachet este accesibil și puteți începe cu „Planul Sprout” este GRATUIT.

Baza de cunoștințe ProProfs

Baza de cunoștințe ProProfs este un instrument ușor de utilizat, dotat cu funcții personalizate care vă încântă la fiecare pas procesul de creare a bazei de cunoștințe. Este proiectat inteligent pentru a vă ajuta să creați o bază de cunoștințe uimitoare în autoservire publică sau privată și întrebări frecvente pentru clienții și angajații dvs.

Cea mai bună parte a acestui software de bază de cunoștințe este că este incredibil de ușor de configurat. Tot ce aveți nevoie este o conexiune la internet și un dispozitiv pentru a începe. Ceea ce oferă acestui instrument un avantaj față de celelalte din industrie sunt șabloanele sale proiectate profesional, rapoartele generate de AI și integrările convingătoare cu instrumente populare precum Zendesk, Google Analytics, Jira și multe altele.

Repere cheie:

  • Căutare asemănătoare Google
  • Fluxuri de lucru pentru a asigura recenzii detaliate ale articolelor
  • Sistem de management al utilizatorilor și colaborare
  • Compatibil cu mai multe dispozitive
  • Istoricul revizuirilor și controlul versiunilor
  • Reguli de conținut condiționat pentru a controla vizibilitatea conținutului
  • Conectare unică pentru autentificarea utilizatorului
  • Caracteristici SEO pentru a vă optimiza baza de cunoștințe pentru motoarele de căutare
  • Multi branding

De asemenea, puteți transforma acest software de bază de cunoștințe într-un instrument de asistență pentru clienți all-in-one utilizându-l în combinație cu Help Desk și Live Chat ProProfs. Oferă-le clienților tăi o experiență de asistență la 360 de grade în care se pot autoservi, pot discuta cu agenții tăi și pot ridica bilete – totul în baza ta de cunoștințe.

Puteți începe cu un plan gratuit.

KBase

kBase este o temă WordPress de bază de cunoștințe cu Wiki, Helpdesk, Sistem de asistență pentru clienți, centru de ajutor sau temă comunitară. Principalul plus al acestui lucru este descoperirea sa incredibilă. Deoarece utilizează o căutare Ajax live, puteți filtra rapid rezultatele căutării cu categorii și valori personalizate.

O altă caracteristică proeminentă include întrebări frecvente, bază de cunoștințe și forumuri de asistență. Puteți alege dintr-o varietate de baze de cunoștințe cu peste 20 de skinuri. Altă integrare include integrarea BBpress și BuddyPress pentru a crea un forum de discuții fără întreruperi.

  Remediați codul de eroare Roblox 103 pe Xbox One

Pentru formatarea conținutului, există trei tipuri de articole: implicit, avansat și modern. Folosind diferitele funcționalități ale casetei de căutare a articolelor, site-ul va deveni ultra-rapid în căutarea și localizarea fișierelor sau articolelor.

Repere

  • Reactivitate la toate dispozitivele
  • Elemente unice pentru o experiență mai bună a utilizatorului
  • Instalare cu un singur clic
  • SEO prietenos
  • Comerțul electronic integrează funcționalitatea

Zoho Desk

Zoho Desk este o soluție de birou de asistență multicanal de la Zoho. Se adresează companiilor de toate dimensiunile. Mai presus de toate, lumina reflectoarelor majore a platformei este impecabilitatea biletelor de asistență pentru clienți, un portal de asistență pentru clienți, gestionarea contractelor și crearea de rapoarte.

În prim-plan, reunește interacțiunile din diverse medii precum e-mail, telefon, chat, social media, forumuri și formulare și le prezintă într-un singur loc.

În fundal, sarcini precum atribuirea biletelor, escaladarea serviciului, regulile de notificare și acțiunile bazate pe timp pot fi automatizate prin stabilirea regulilor fluxului de lucru. În ceea ce privește măsurarea performanței, pachetul oferă rapoarte personalizabile și programate, evaluări ale fericirii și un tablou de bord grafic pentru analiza satisfacției clienților.

Pentru a obține o vedere aprofundată asupra comportamentului clienților, puteți integra această platformă cu sistemele interne ale clienților, astfel încât informațiile despre clienți să poată fi introduse în biletele înregistrate în Zoho Desk, ceea ce le permite agenților de service să afle mai multe despre clienți.

În plus, există și alte câteva puncte importante:

  • Zia—Inteligenta artificiala pentru echipele dumneavoastra de servicii pentru clienti
  • Self Service—Permiteți clienților să găsească singuri răspunsuri la întrebări
  • Facilități cu automatizare pentru fluxul de lucru și personalizări
  • Integrari cu terte parti
  • Compatibil cu GDPR și complet securizat – pentru a găsi un echilibru între protejarea datelor clienților și oferirea echipei tale de suficientă flexibilitate.

Erou de sprijin

Direct, în timp ce site-ul web vorbește: „Obțineți mai puține bilete de asistență.” Erou de sprijin este baza de cunoștințe în aplicație pentru a vă ajuta să reduceți numărul de bilete de asistență pe care le gestionați în fiecare zi. În plus, funcționalitatea de gestionare a KB acceptă căutarea full-text.

Tutorialele și întrebările frecvente sunt cheie pentru a ajuta utilizatorii să descopere funcțiile aplicației dvs. Dar asta este adevărat numai dacă sunt ușor de găsit! Prin urmare, nu doriți să săriți peste această platformă dacă căutați funcții avansate pentru suport de auto-ajutor. De exemplu, pe baza rezultatelor, veți crea articole noi și le veți ajusta/actualiza pe cele existente sau chiar actualizați caracteristicile aplicațiilor noastre.

Alte puncte importante includ:

  • Statistici avansate pentru cercetarea aprofundată a clienților
  • Trasabilitatea intenției utilizatorului
  • Tabloul de bord de performanță excelentă pentru prezentarea generală a rezultatelor
  • Un favorit printre fondatorii SaaS

Dincolo de asta, așa cum garantează ei, este o platformă excelentă pentru investiții profitabile. Deci, prinde-i din urmă cu planurile lor potrivite pentru tine.

KnowAll

KnowAll este un modern, foarte receptiv și prietenos cu SEO, cu un sistem de navigare incredibil. Drept urmare, capacitatea de descoperire este bine dezvoltată pentru a oferi clienților să-și găsească răspunsurile cu generarea minimă de bilete de asistență.

Mai mult, pluginul include facilități pentru răspunsuri instantanee și este ușor de personalizat. În cele din urmă, cu toate caracteristicile de bază incluse, acest plugin WordPress introduce analizele acționabile. De asemenea, puteți găsi lacune de conținut.

Alte puncte importante includ:

  • Conținutul înrudit sugerează
  • Personalizare excelentă pentru brandingul companiei
  • Informații acționabile cu feedback despre articole pentru o mai bună înțelegere

În plus, această platformă incredibilă folosește coduri scurte, cum ar fi comutatoare, acordeoane, file și notificări pentru o experiență mai bună a clienților.

Haash

Aveți o aplicație web la vânzare? Ai primit Haash Pentru dumneavoastră.

Și apoi acesta este un KB centrat pe utilizator care ghicește din întrebările frecvente. Deci, veți salva utilizatorii de la părăsirea site-ului dvs. și de a jongla între filele browserului pentru a găsi ajutor cu acest widget inteligent. În plus, au toate documentele de pe site pentru instalatii a widget-urilor.

  USB-ul nu se va formata în FAT32 pe Windows 11/10 [Remediere]

Alte puncte importante includ:

  • Căutare intuitivă
  • Personalizarea domeniului
  • Motor de întrebări și răspunsuri asemănător Quora pentru răspunsuri instantanee
  • Trageți și plasați interfața builder

Pe scurt, pune mâna peste asta în curând cu planul gratuit de bază.

TypeForm

Doriți să partajați informații prin formulare sau doriți ca sondajele să fie ușoare, distractive și impecabile pe orice dispozitiv? -Apoi TypeForm este momeala ta.

În plus, acest lucru incredibil se integrează cu peste 500 dintre aplicațiile tale preferate. Deci, fie că este vorba despre trimiterea de date către MailChimp pentru a vă construi lista, Foi de calcul Google pentru analiză sau Salesforce pentru a vă personaliza experiența clienților, TypeForm are totul pentru dvs.

În plus, puteți folosi o mulțime de șabloane în diferite scopuri, cum ar fi sondaje și chestionare, generarea de clienți potențiali sau orice altceva creativ.

În special, analiza pieței este indispensabilă pentru culegerea de date și, prin urmare, nu doriți să ratați să încercați aceste produse. În detaliu, ele permit integrarea cu site-uri precum MailChimp sau HubSpot, iar asta va adăuga mai multă valoare strategiilor de marketing prin e-mail și de generare de clienți potențiali.

TypeForm este o soluție unică excelentă pentru tehnicieni.

HelpSite

HelpSite este un serviciu simplu care vă ajută să configurați centrul de asistență perfect sau „site-ul de ajutor”. Se concentrează pe trei lucruri majore: întrebări frecvente și bază de cunoștințe, un formular de contact inteligent și o casetă de căutare rapidă.

Desigur, site-ul web găzduiește și o congregație de documente de ghidare. Aparent, conform lor, USP-ul lor este că oferă posibilitatea de a utiliza un domeniu personalizat.

În plus, au un sistem incredibil de gestionare a biletelor pentru un flux de lucru fără probleme.

HelpJuice

Nu există opțiune mai bună dacă vă concentrați în mod special pe „Software de bază de cunoștințe” –HelpJuice chiar vă personalizează baza de cunoștințe pentru dvs. Este potrivit pentru afaceri de toate dimensiunile și în orice segment al industriei. În plus, include aplicații pentru crearea și gestionarea bazelor de cunoștințe interne și externe.

Funcția de etichetare vă permite să etichetați întrebări în mai multe categorii relevante. Sistemul începe să caute subiectele și articolele de top pe baza interogării de căutare.

Ulterior, acest pachet software facilitează înțelegerea „Cum se face” prin diverse resurse și exemple pe site ca mijloc de instruire.

Flowlu

Flowlu facilitează pentru utilizatorii tehnici și non-tehnici gestionarea oricărui tip de date sau informații într-o bază de cunoștințe consolidată, conectând oamenii cu resursele interne.

Programul are instrumente suplimentare încorporate – de exemplu, hărți mentale și modul agil.

Alte puncte importante includ:

  • Sistem de management al finanțelor online — îmbunătățiți-vă fluxul de numerar folosind raportări puternice.
  • Instrumente de colaborare impecabile—Conversația este cea mai bună modalitate de a începe colaborarea la o sarcină sau un document.
  • Integrari terță parte — ZenDesk, Google Drive, integrarea plăților online.

Happyfox

Happyfox oferă birouri de asistență și soluții de ticketing companiilor din diverse industrii, inclusiv computere și software, educație, călătorii și petrecere a timpului liber, media și publicație, energie, retail și multe altele.

Happyfox vine cu diverse integrări de birou de asistență. De exemplu, pe măsură ce intri în directorul de aplicațiiputeți explora cu integrări terțe, cum ar fi Zapier pentru automatizarea sarcinilor sau Shopify, dacă sunteți e-commerce.

Concluzie

Sper că instrumentele enumerate mai sus vă ajută să creați o bază de cunoștințe fantastică sau întrebări frecvente pentru afacerea dvs. Cele mai multe dintre ele oferă un plan sau o perioadă de încercare gratuită, așa că încercați-le și vedeți ce funcționează cel mai bine pentru cerințele dvs.