Cum să anulați contul Groupon

Groupon, începută în 2008 de Andrew Mason, este o platformă globală de comerț electronic american în care puteți obține servicii și puteți economisi bani prin cupoane digitale. Compania a făcut titluri la începutul anului 2011, deoarece venitul lunar al Groupon în SUA a crescut de la 11 milioane USD la 89 milioane USD. Un cont Groupon permite clienților să interacționeze cu comercianții locali prin servicii, evenimente locale, călătorii sau alte activități. Astăzi aruncăm o privire la câteva întrebări frecvente referitoare la modul de anulare a contului Groupon și la modul de anulare Groupon după cumpărare. Dacă sunteți cineva care caută sfaturi despre același lucru, vă oferim acest ghid care va șterge aceste întrebări și vă va învăța cum să ștergeți definitiv contul meu Groupon și dacă puteți șterge recenzia mea Groupon.

Cum să anulați contul Groupon

Continuați să citiți în continuare pentru a găsi pașii care explică cum să anulați contul Groupon și dacă puteți șterge recenzia mea Groupon în detaliu, cu ilustrații utile pentru o mai bună înțelegere.

Îmi pot șterge recenzia Groupon?

Da, ca utilizator, puteți găsi recenziile dvs. în secțiunea Lucrurile mele din dreapta sus. Din meniul drop-down, selectați My Groupons. Aici, puteți găsi cupoanele achiziționate și recenziile dvs. pentru fiecare dintre ele.

Groupon percepe o taxă lunară?

Da, utilizatorii Groupon pot accesa un abonament lunar la Groupon Select la doar 4,99 USD în fiecare lună. Acest program vine cu avantaje suplimentare, cum ar fi reduceri suplimentare la Neighbourhood and Getaways.

  Cum se instalează un SSD pe desktop-ul tău

Puteți anula Groupon după cumpărare?

Da, vă puteți anula Groupon dacă se încadrează fie în Oferte locale, Groupon Getaways sau Groupon live. Deși ofertele locale pot fi rambursate în termen de 3 zile de la cumpărare, Live nu poate fi rambursat rambursat după finalizarea achiziției. Continuați să citiți pentru a afla cum să anulați contul Groupon.

Groupon poate refuza o rambursare?

În anumite cazuri, da. Groupon își rezervă dreptul de a refuza rambursarea, iar aceasta depinde de categoria comenzii tale. Pentru ofertele locale, în cazul în care timpul de retur a expirat (de obicei 3 zile), nu puteți obține o rambursare. De asemenea, în cazul Groupon live, deoarece este o achiziție uniformă, singura situație în care puteți obține o rambursare este atunci când/dacă evenimentul este anulat; altfel, nu.

De ce nu îmi pot anula Groupon?

Poate fi din cauza unuia dintre aceste câteva cazuri:

  • Ați ratat termenul limită pentru a vă anula Groupon
  • Comanda dvs. a fost deja procesată pentru expediere.
  • Achiziția dvs. a fost o afacere finală de vânzare.

Ce se întâmplă când o afacere Groupon se închide?

Când vizitați Groupon, puteți vedea reduceri din orice zonă pe care o căutați, precum și chilipiruri din apropiere. Pe un computer, un telefon sau o tabletă, puteți utiliza Groupon. Instrucțiunile vor fi trimise tuturor clienților care nu și-au valorificat încă voucherul atunci când afacerea unui vânzător se închide. În mod normal, toată lumea primește banii înapoi imediat, dar oferta rareori durează puțin mai mult până când magazinul se închide definitiv. Rambursări rezonabile pot fi acordate automat tuturor celor care nu au răscumpărat ori de câte ori o companie se închide.

Cum îmi anulez abonamentul Groupon?

În cazul în care doriți să anulați abonamentul sau abonamentul Groupon de pe computer, puteți face acest lucru urmând pașii următori:

1. Vizitați Site-ul Groupon pe browserul dvs.

  Funcționează asistenții de călătorie AI? Le-am încercat pe toate ca să aflăm

Notă: Asigurați-vă că vă conectați la contul dvs.

2. Faceți clic pe Lucrurile mele > Groupon Select.

3. Derulați în jos și faceți clic pe Anulare abonament.

4. Pe pagina următoare, faceți clic pe Anulare abonament din nou pentru a confirma acțiunea.

Continuați să citiți pentru a afla cum să anulați contul Groupon.

Cum îmi anulez Groupon?

Pentru a anula Groupon după cumpărare, puteți urma următorii pași:

1. Deschideți aplicația Groupon pe dvs Android sau iOS dispozitiv.

2. Atingeți fila Lucrurile mele din bara de jos.

3. Apoi, glisați în jos și apăsați pe Asistență pentru clienți.

4. Selectați Grouponul dorit pe care doriți să îl anulați.

5A. Dacă sunteți eligibil pentru autoservire, apăsați pe opțiunea Anulare comandă.

5B. Dacă nu sunteți eligibil pentru autoservire, atingeți widgetul Chat sau opțiunea Trimiteți-ne un e-mail din partea de jos.

Notă: dacă utilizați aplicația mobilă, alegeți comanda pe care doriți să o anulați. Unii oameni greșesc adesea opțiunea Vizualizare detalii cu Vizualizare vouchere.

S-ar putea să vi se solicite să confirmați alegerea de câteva ori. Prin opțiunea de autoservire, puteți anula Groupon după cumpărare. În cazul Bunurilor Groupon, o solicitare de rambursare Groupon nu va fi posibilă, deoarece va trebui să returnați articolul în sine, cu excepția cazului în care achiziția este încă în curs de procesare pentru expediere.

Cum să anulez contul Groupon?

Vă puteți anula contul dacă decideți să nu utilizați Groupon. Din păcate, nu există o modalitate rapidă de a face acest lucru. Va trebui să contactați asistența pentru clienți Groupon fie prin intermediul Asistență clienți Groupon pagina sau prin Asistență Groupon Chat. Introduceți solicitarea de ștergere a contului reprezentanților și furnizați detaliile pe care vi le solicită.

Cum să anulați tranzacția Groupon?

Puteți schimba unele Groupon cu Groupon Bucks dacă decideți să faceți cumpărături după ce cumpărați Groupon. Cu ei, puteți tranzacționa produse pentru noi oferte și servicii. Lista dvs. de comenzi conține opțiunea Trade In Voucher. Așadar, pentru a iniția un schimb, trebuie să alegeți o nouă ofertă după ce ați selectat Trade in Voucher; în caz contrar, Groupon-ul original va fi blocat până când fereastra de schimb este închisă. Mai jos sunt pașii pentru a anula o tranzacție Groupon:

  Creați o structură de defalcare a muncii cu aceste 10 instrumente

1. Lansați aplicația Groupon pe un iOS dispozitiv și atingeți fila Lucrurile mele.

2. Glisați în jos și apăsați pe Customer Support > dorit Groupon Trade In.

3A. Dacă sunteți eligibil pentru autoservire, apăsați pe opțiunea Anulare comandă.

3B. Dacă nu sunteți eligibil pentru autoservire, atingeți widgetul Chat sau opțiunea Trimiteți-ne un e-mail din partea de jos.

Citiți mai jos pentru a afla cum să ștergeți sau să anulați definitiv contul Groupon.

Cum îmi șterg definitiv contul Groupon?

Groupon este de mare ajutor clienților care caută o anumită ofertă, dar cu atât mai mult pentru întreprinderile mici, care au înregistrat un mare angajament din partea oamenilor și un profit amplu. În fiecare dintre piețele pe care a deservit când a început inițial, compania a oferit câte un Groupon în fiecare zi. Consumatorii pot căuta și răsfoi oferte pe web sau pe mobil și se pot înscrie pentru a primi e-mailuri care promovează reduceri de care sunt interesați în funcție de ceea ce le place, spre deosebire de publicitatea comercială, în care vânzătorii trebuie să plătească o taxă unică pentru a se alătura.

Chiar și cu beneficiile pe care le-am declarat, puteți spune că vreau să șterg definitiv contul meu Groupon. Urmați pașii următori succesiv:

1. Navigați la Site-ul Groupon pe browserul dvs.

Notă: Asigurați-vă că vă conectați la contul dvs.

2. Pe ecranul de pornire, selectați Ajutor și căutați Ștergere cont.

3. Faceți clic pe fila Live Chat. Va apărea un chat de asistență pentru mesagerie.

4. După ce ați specificat solicitarea de ștergere a contului, un agent va fi desemnat pentru a vă ghida prin pașii următori.

***

Sperăm că ați aflat cum să anulez contul Groupon și dacă îmi pot șterge recenzia Groupon. Nu ezitați să ne contactați cu întrebările și sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos. De asemenea, spuneți-ne despre ce doriți să învățați în continuare.