Cum să adăugați stocare cloud terță parte în Microsoft Teams

Microsoft Teams oferă integrare nativă cu un număr tot mai mare de servicii terțe, inclusiv stocare de fișiere bazată pe cloud, cum ar fi Box, Dropbox Citrix ShareFile și Google Drive. Conectați-vă spațiul de stocare existent la Teams pentru a începe să partajați și să colaborați cu doar câteva clicuri.

În mod implicit, Teams vă oferă acces la stocarea în cloud prin serviciul Microsoft OneDrive. Pentru a importa toate folderele și fișierele din Box, Dropbox, Citrix ShareFile sau Google Drive, începeți prin a deschide aplicația desktop Teams și navigați la fila „Fișiere” din stânga. Faceți clic pe „Adăugați spațiu de stocare în cloud” în partea de jos a ferestrei.

Selectați serviciul de stocare a fișierelor pe care îl utilizați și pe care doriți să îl conectați. Dacă în prezent nu aveți un cont la unul dintre aceste servicii, vă puteți crea un cont personal gratuit cu Dropbox, Cutie, Citrix, sau Google.

Va apărea o nouă fereastră. Introduceți adresa de e-mail și parola pentru a vă conecta. Urmați instrucțiunile pentru a acorda echipelor autorizația de a vă accesa fișierele.

Odată ce v-ați autentificat, puteți începe imediat să accesați și să interacționați cu fișierele stocate în stocarea dvs. în cloud terță parte. Puteți face dublu clic pe orice fișier sau folder pentru a-l deschide sau puteți face clic dreapta pentru a interacționa în continuare cu fișierul sau folderul. Actualizările pe care le faceți în Teams vor fi trimise automat în serviciul dvs. de stocare în cloud și invers.

Puteți adăuga oricând mai mult spațiu de stocare în cloud de la alte servicii. Servicii și integrări suplimentare sunt disponibile în meniul „Aplicații”, pe care îl puteți accesa făcând clic pe pictograma „Aplicații” din colțul din stânga jos.

  Cum să alegeți opțiunea potrivită

Utilizarea echipelor pentru a colabora la fișierele stocate de serviciul dvs. terță parte poate face viața mai ușoară companiilor, în special celor care operează cu independenți sau lucrători la distanță. Este, de asemenea, cea mai bună modalitate de a vă asigura că afacerea dvs. răspunde nevoilor angajaților și clienților, indiferent de serviciul pe care aceștia îl folosesc pentru a-și gestiona fișierele pe cloud.