Configurați SPF, DKIM, DMRAC și BIMI pentru o livrare mai bună de e-mail

De unde știi că e-mailul tău nu va fi spam?

Sau, marcat ca expeditor neverificat, ca mai jos.

Configuram OpsNews și, în timpul testului meu de e-mail, mi-am dat seama de avertismentul de mai sus când am trimis un e-mail de pe domeniul meu tipstrick.ro către OpsNews.

Asta nu arată bine. Imaginați-vă că vi se semnalează e-mailul de afaceri în acest fel. Este o problemă de încredere.

Cum vă asigurați că domeniul dvs. de e-mail de trimitere este configurat corect pentru o livrare mai bună a e-mailului și să evitați trimiterea la spam?

Verificați metoda de autentificare prin e-mail.

Mai întâi, verifică-ți domeniul Caseta de instrumente Google Admin. Alternativ, puteți utiliza acest lucru instrument pentru a testa la fel.

Am făcut mai jos și puteți vedea că nu e bine.

Nu e de mirare că Zoho Mail mi-a semnalat e-mailul.

Cum a decurs testul?

Dacă ai primit un avertisment pentru SPF, DKIM și DMARC ca mine, atunci trebuie să le repari în curând!

Ce este SPF, DKIM, DMARC, BIMI?

Să înțelegem ce face.

SPF (Sender Policy Framework) – este foarte important și TREBUIE să fie reparat. Este o metodă de autentificare a e-mailului care ajută la verificarea că mesajul este trimis de pe un server autorizat. Configurarea SPF ajută la prevenirea falsării, spam-ul și la îmbunătățirea livrării mesajelor.

DKIM (DomainKeys Identified Mail) – adaugă o semnătură care este verificată de serverul de primire pentru a se asigura că mesajele nu sunt falsificate sau modificate în timpul tranzitului.

  Cum să-ți faci controlerul să emuleze un controler Xbox

DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance) – îi spune serverului de primire să verifice SPF și DKIM pentru a verifica e-mailurile provin de la serverele autorizate. Trebuie să definiți o politică de punere în aplicare în care să puteți indica ce acțiune să întreprindeți atunci când o verificare de autentificare eșuează. Puteți ghici, DMARC este eficient numai atunci când SPF și DKIM sunt configurate corect. aș sugera verificând asta pentru lecturi suplimentare.

BIMI (Brand indication message identification) – este un nou standard pentru a vă afișa logo-ul pe fiecare e-mail, astfel încât destinatarii să poată recunoaște și să aibă încredere în marca dvs. BIMI este o nouă inițiativă de atenuare a riscului atunci când un domeniu este compromis și e-mailul trimis este uzurpat.

Cum se configurează SPF, DKIM, DMARC?

Configurarea acestora se face la nivel de domeniu. Toate pot fi adăugate ca înregistrare TXT.

Primul lucru pe care trebuie să-l aflați este valoarea pe care trebuie să o configurați. Și valoarea diferă de la furnizorul de găzduire de e-mail.

Pentru SPF, puteți contacta un furnizor de e-mail pentru a afla înregistrările SPF pe care trebuie să le utilizați sau să vă referiți la această listă.

Pentru DKIM, cel mai probabil, trebuie să generați selectorul DKIM din zona de administrare a găzduirii e-mailului.

Pentru DMARC, verificați dacă furnizorul dvs. acceptă DMARC, definiți politica în care doriți să gestionați autentificarea și configurați-le în consecință.

Dacă nu sunteți sigur, atunci, alternativ, consultați asistența prin e-mail.

Cum se configurează BIMI?

BIMI necesită DMARC pentru a se configura corect. Deci, mai întâi, trebuie să vă asigurați că s-a făcut, iar pentru a adăuga BIMI, trebuie doar să adăugați o înregistrare TXT ca mai jos.

  • Accesați panoul de control al registratorului de domenii
  • Adăugați o nouă înregistrare TXT cu numele implicit._bimi cu valoarea de mai jos
v=BIMI1; l=https://yourdomain.com/pathoflogo.svg; a=;
  • Înlocuiește calea logo-ului cu a ta. Nu uitați să utilizați logo-ul dvs. în format SVG.
  Pune-ți cunoștințele la încercare cu aceste 9 cele mai bune aplicații Trivia

Dacă utilizați Cloudflare, atunci ar fi trebuit să adăugați intrarea ca mai jos.

Odată implementat, puteți utiliza acest instrument pentru verificați înregistrarea BIMI. Așa arată tipstrick.ro BIMI.

Arata misto. Nu-i aşa?

Concluzie

E-mailul dvs. este esențial pentru comunicarea dvs. de afaceri. Nu-l lăsați să aterizeze pentru spam sau cineva falsifică asta. Există instrumente SMTP pe care poate doriți să le explorați pentru a diagnostica problemele de securitate a e-mailului.

Ți-a plăcut să citești articolul? Ce zici de împărtășirea cu lumea?