Cele mai bune platforme de publicitate programatică în 2022

Ne aflăm într-o epocă în care construirea produsului potrivit nu este doar suficientă. Împreună cu inovația, tehnologia și ușurința de acces la utilizatori, organizațiile trebuie, de asemenea, să dezvolte un plan de publicitate solid din punct de vedere strategic și, de asemenea, la egalitate cu cele mai recente actualizări de pe rețelele sociale și alte platforme de publicitate.

Spațiul digital al publicității este împărțit în principal în două sectoare, publicitatea manuală, care depinde de relația dintre agent de publicitate și editor, și publicitatea programatică automatizată.

În acest articol, ne vom uita la platformele de publicitate programatică. Vom discuta despre principiile de bază din spatele platformelor și despre modul în care acestea vă afectează afacerea. De asemenea, vom oferi o scurtă informație despre diferite platforme de publicitate programatică și vom încerca să găsim cea mai bună alegere pentru dvs., în funcție de cerințele afacerii dvs.

Ce este publicitatea programatică?

Publicitatea programatică este o formă de tehnologie automatizată prin care agenții de publicitate achiziționează spații digitale de la editori. Publicitatea programatică are avantajul publicității manuale, deoarece folosește informații despre date și algoritmi complecși pentru a difuza reclamele utilizatorilor potriviți la momentul potrivit.

Experții recomandă acest format de publicitate deoarece este realizat în timp real și astfel permite agenților de publicitate să liciteze mai eficient pentru spații publicitare.

Acum că am dezvoltat o înțelegere de bază a publicității programatice, spuneți-ne cum funcționează.

Cum funcționează Programming Advertising?

Publicitatea programatică funcționează similar cu publicitatea manuală, dar o face mai eficient și într-un mod mult mai bun și avansat. Acesta cuprinde agenți de publicitate și editori. Să aprofundăm puțin și să înțelegem funcționarea acestuia.

  • Utilizatorul deschide site-ul web (editorul)
  • Site-ul web captează afișări și le scoate la licitație, inclusiv date relevante despre utilizator (folosind Supply Side Platform)
  • Agenții de publicitate licitați pentru afișare (folosind Platforma pe partea cererii)
  • O afișare este livrată celui mai mare ofertant, ale cărui anunțuri vor fi afișate vizitatorului.

Platforme la cerere

Partea de cerere a platformelor de publicitate programatică este partea care ajută agenții de publicitate să liciteze pentru afișări de anunțuri pe site-urile web ale editorilor. De asemenea, DSP-urile vă permit să filtrați publicul țintă în funcție de vârstă, locație, sex, activități online anterioare și multe altele. Următoarele sunt câteva dintre platforme.

Adform

Adform este o platformă globală pentru cerere din Danemarca, construită pentru marketingul modern. DSP utilizează tehnologia de întreprindere Adform flow cu arhitectura sa scalabilă, modulară și deschisă pentru a permite gestionarea fără întreruperi a ciclului campaniei. Tehnologia folosită în spatele conceptului se străduiește să îmbunătățească colaborarea om/mașină, oferind simultan o inteligență sporită pentru a amplifica rezultatele de afaceri pentru clienții săi.

AdRoll

AdRroll servește ca o singură platformă pentru mărcile de comerț electronic pentru a lansa rapid anunțuri grafice, anunțuri pe rețelele sociale și e-mail. Caracteristica lor unică este că sunt o singură platformă pentru orice, ceea ce înseamnă că o singură platformă, o singură achiziție și o singură autentificare pentru a crește veniturile și a economisi timp cu o platformă DSP de marketing simplificată.

  Cele mai bune 10 resurse gratuite pentru a învăța Git – Sistemul de control al versiunilor

Tehnologia de inteligență artificială și de învățare automată care învață mereu, folosită în spatele cortinei, simplifică marketingul de zi cu zi pentru companii. Cu AdRoll, agenții de publicitate își pot personaliza acum publicul țintă în funcție de cerințele produselor lor.

Platforma ajută la publicitate pentru reclame digitale, manageri de rețele sociale și marketing prin e-mail. Datele acționabile din campaniile publicitare pot fi utilizate pentru a ajunge la idei de marketing mai strategice care implică clienții existenți, atrage noi clienți și cresc veniturile.

Clientela AdRoll include nume mari precum LOUNGE, Topo Designs, Payton Jewelry, Shady Rays, Exploding Kittens, Head Kandy și multe altele.

Display and Video 360 de la Google

DV 360, o versiune prescurtată a Display and Video 360, este o platformă tehnologică Google la cerere pentru cumpărarea și difuzarea de publicitate programatică. Cu ajutorul DV360, agenții de publicitate se pot conecta cu o gamă largă de editori pentru a ajunge la un anumit public la costul corect.

DV360 oferă o multitudine de editori cu spații publicitare pe Google Ad Exchange și alte schimburi de anunțuri și rețele la care DV360 are conexiuni directe. Caracteristicile cheie ale DV360 includ scalabilitate, direcționarea către public și gestionarea campaniilor de la capăt la capăt.

Biroul de comerț

Este o platformă de cumpărare media creată pentru Internetul deschis pentru a face publicitate publicului din întreaga lume. Biroul de comerț vă ajută să vă dezvoltați marca oriunde, valorificând datele pentru a vă dezvolta marca.

Open Internet vă permite să utilizați datele pentru a vă crește audiența pe o gamă largă de site-uri web, aplicații și podcasturi și pentru a compara performanța în mod deschis și obiectiv. Includerea Internetului deschis a făcut ca The Trade Desk să fie mai puternic, bazat pe date și gata pentru publicitate încă din prima zi.

Campaniile inteligente ale The Trade Desk includ planificarea și cumpărarea de media, activarea datelor și personalizarea cu API-uri. Ceea ce diferențiază biroul de comerț față de colegii și omologii săi din industrie este accesul la experți dedicați, punând datele disponibile pentru ca toată lumea să beneficieze și academia de marketing oferită de experții din industrie pentru a crea soluții personalizate.

Xandr – partea cererii

Xandr este o platformă tehnologică cu date și o piață globală pentru publicitate premium. Considerat a fi cel mai mare inovator la intersecția dintre digital și TV, Xandr oferă eficiență sporită, acces mai mare la aprovizionare, strategii de cumpărare îmbunătățite pentru agenții de publicitate și acces mai mare la cerere, acces pentru identificarea soluțiilor, servicii adaptate editorilor.

Piața Xandr are o acoperire globală de 6,7 miliarde de afișări zilnice, peste 193.000 de mărci, peste 80 de integrări globale DSP, peste 1550 de editori direcți, peste 175 de parteneriate SSP la nivel mondial și peste 45 de parteneriate cu furnizorii de date la nivel mondial.

Adobe Advertising Cloud

Adobe este un gigant de afaceri atunci când vine vorba de media și ce este publicitate dacă nu afișarea media în diferite formate. Adobe Advertising Cloud este o platformă în care Programarea se întâlnește cu Media. Este singura platformă publicitară independentă care a unificat și automatizat cu succes toate mediile, ecranele, datele și creativitatea la scară.

  Cloudflare SSL defectează WordPress și Joomla și cum să-l remediați

Adobe Advertising Cloud independent, transparent și sigur de marcă utilizează date corespunzătoare din surse diferite. Vă permite să creați campanii unificate, coordonate de stivă de anunțuri de la capăt la capăt, oferind, de asemenea, planificare holistică, cumpărare, gestionare și optimizare.

MediaMath

MediaMath este una dintre aceste platforme de furnizare a cererii pentru agenții de publicitate, construită pentru moment și următorul. Oferă control complet asupra marketingului, permițând, de asemenea, agenților de publicitate să opereze în mod flexibil și să livreze în continuare campanii Omnicanal eficiente și eficiente.

Platforma de publicitate programatică oferă o experiență evoluată pentru utilizator, un ecosistem modernizat și o abordare agnostică care acceptă orice sistem de identificare înainte de deprecierea cookie-urilor de la terți.

Platforme pe partea de aprovizionare

Supply Side Platforms sau SSP-urile sunt software-ul Adtech care ajută editorii și agenții de publicitate să automatizeze gestionarea, vânzarea și optimizarea inventarului publicitar, inclusiv audio, video, display și mobile pe aplicațiile web și portalurile web ale editorilor, podcasturi și alte platforme. .

Sunt cunoscute și ca platforme de optimizare a randamentului, deoarece sunt concepute pentru a se asigura că editorii își completează inventarul de anunțuri cu cele mai bune anunțuri direcționate către clienții potriviți. Principiile platformelor de aprovizionare includ licitarea în timp real, optimizarea rețelei publicitare, pragurile de preț, raportarea și controlul asupra cine face reclamă.

Xandr – partea de aprovizionare

Am discutat deja Xandr în lista noastră de platforme la cerere. Xandr, ca platformă de publicitate programatică pentru aprovizionare, este o destinație de top pentru campanii la scară, sofisticate, pe inventarul premium pe ecrane.

Este, de asemenea, ghișeul unic pentru acces global, care oferă un acces mai mare la cerere, deservind mai multe surse de cerere premium unică, asigurând în același timp siguranța mărcii. Ele oferă acces la soluții care reprezintă abordarea pe mai multe direcții lider în industrie pentru adresabilitate și confidențialitate. Serviciile personalizate oferite de Xandr se bazează pe parteneriate flexibile și servicii de încredere pentru a susține obiective unice de afaceri.

Criteo

Criteo este o platformă de aprovizionare care ajută la construirea, scalarea și activarea publicului din prima parte cu Platforma Commerce Media. Platforma are un motor AI activat pentru audiențe asemănătoare, recomandări de produse, optimizare dinamică a reclamelor și licitare predictivă.

Site-ul oferă, de asemenea, grafice pentru cumpărători pentru ca agenții de publicitate și editori să își înțeleagă mai bine publicul țintă și o platformă publicitară ușoară și rapidă de configurat, oferind totodată control și transparență completă.

Platforma are 685 de milioane de utilizatori activi zilnic, mii de editori cu acoperire largă și inventar premium pe internetul deschis și 35 de miliarde de evenimente zilnice de navigare și cumpărare active în 96 de țări.

PubMatic

PubMatic este o altă platformă care oferă valoare maximă pentru clienți prin furnizarea viitorului lanț de aprovizionare al publicității digitale. Soluția lor specifică clientului folosește infrastructura specializată construită pentru a oferi inovații scalabile și flexibile.

Abordarea imparțială a PubMatic oferă inventar, date și perspective pentru a genera rezultate și a oferi control, concentrându-se în același timp pe transparență și construirea de soluții care rezolvă cele mai presante probleme ale industriei. Ceasul are 1,2 mii de licitate ale agenților de publicitate pe zi, cu 3,3 petaocteți de date procesate zilnic.

  Cum se creează un site web descentralizat

Schimburi de anunțuri

Un schimb de anunțuri este o piață care facilitează cumpărarea și vânzarea inventarului de publicitate media. Aceste inventare includ display, media și mobil, din mai multe rețele publicitare. Prețurile de inventar se bazează pe licitarea în timp real, despre care am discutat deja mai devreme în articol.

Schimburile de anunțuri sunt mai bune decât publicitatea manuală, deoarece este de la capăt la capăt, complet bazată pe tehnologie, nu lasă spațiu pentru erorile umane și oferă tot ce este mai bun pentru toți cei implicați în tranzacție. Tranzacția include în mod natural agenții de publicitate și editorii care cumpără și vând spații publicitare prin licitații în timp real. Acum ne vom concentra asupra unora dintre cele mai bune platforme de schimb de reclame de pe Internet din lume.

SmartyAds

SmartyAds este Scala de reclame de publicitate programatică Full Stack pentru agenți de publicitate și editori, care extinde afacerea în sus și înainte, eficientizează procesul, prioritizează tranzacțiile și atinge obiectivele dorite. Ele oferă o platformă unică de soluții White Label pentru cumpărarea, vânzarea și activarea datelor media.

Au colaborat cu Criteo, InMobi, Cheetah Mobile, Google, Opera, Xiaomi și SpringServe. Au fost prezentate în Media Post, blogul Salesforce, Forbes, Inc și Entrepreneur pentru succesul lor fără precedent în industrie.

Smaato

Smaato este o platformă digitală de tehnologie publicitară care oferă servere de anunțuri accesibile și soluții de monetizare. Conectează editorii de calitate cu agenții de marketing premium pentru a implica publicul din întreaga lume. Platforma are 1,8 mii de solicitări de anunțuri lunar, 1,3 miliarde de utilizatori unici lunar, 150 de miliarde de solicitări de anunțuri video și 470 de milioane de spectatori unici lunar.

Smaato oferă posibilitatea de a crea propria dvs. pentru editori și agenți de publicitate fără taxă de difuzare a anunțurilor. Urmează o abordare Omni Channel care acceptă toate dispozitivele, mediile și formatele de anunțuri, sprijinindu-le prin sisteme automate sofisticate și expertiză umană.

OpenX

OpenX este o tehnologie de vârf 100% bazată pe cloud, cu cea mai eficientă stivă tehnologică din industrie. Aceștia ajută la crearea publicului, optimizarea și îndrumarea sumelor licitate, acoperind în același timp toate tipurile și formatele de dispozitive la scară.

Cu ajutorul OpenX, puteți folosi datele dvs. de la prima parte sau să utilizați datele de la terți pentru a identifica, ajunge și implica publicul la fiecare pas.

Concluzie

Lumea publicității s-a schimbat odată cu Marlboro Man și nu s-a mai oprit de atunci. Pe măsură ce tehnologia se schimbă continuu în timp, observăm un val de inovații în modul în care liderii de afaceri își comercializează produsele. Cu ajutorul platformelor de schimb de anunțuri digitale, a devenit convenabil pentru afacerile online să cumpere și să vândă spații publicitare pentru a-și dezvolta afacerea.

Frumusețea acestor platforme programatice de schimb de anunțuri este că sunt în întregime bazate pe tehnologie și cu nișa de inteligență artificială și învățare automată, cu un singur obiectiv de servit, implicând publicul potrivit.

Acum că am trecut prin diferite tipuri de platforme de cerere, platforme de aprovizionare și schimburi de anunțuri, știm cu siguranță că ne ajută să ajungem la publicul potențial și să le oferim ceea ce are nevoie cel mai mult: produsul dvs.