Cele mai bune 10 programe de webinar pentru a vă dezvolta afacerea

Software-ul webinar oferă o modalitate simplă și ușoară de a vă gestiona evenimentele și colaborările online.

Vă ajută să interacționați cu publicul, să înțelegeți punctele dureroase și preocupările acestora și să le oferiți o soluție mai bună. Acest lucru, la rândul său, vă ajută să generați mai mulți clienți potențiali și să vă dezvoltați afacerea cu un impact mai profund și de durată al mărcii dvs. asupra publicului.

Dar există o mulțime de provocări în găzduirea perfectă a seminariilor web.

Poate fi din cauza conexiunii slabe la rețea, a funcțiilor mult prea limitate pe platformele generale de videoconferință, a dificultăților de măsurare a performanței și multe altele. Și există o mulțime de scenarii în care oamenii uită să înregistreze videoclipul și regretă mai târziu.

Soluția simplă la această problemă este software-ul webinar.

Combină funcțiile de videoconferință cu automatizarea de marketing pentru a vă oferi rezultate excelente în ceea ce privește brandingul, numărul de clienți potențiali, implicarea mai mare și venituri mai bune.

Dar,

Ce este un webinar?

Cu cuvinte simple,

Webinar = Seminar online

S-ar putea să fi mers la unul dintre acele seminarii organizate fizic în care se ținea o prelegere, un atelier sau o prezentare, sau cel puțin ai auzit despre ele. Aceste seminarii sunt adesea legate de afaceri și sunt organizate pentru a împărtăși idei, cunoștințe și actualizări în jurul unui anumit subiect.

Același tip de evenimente se desfășoară acum online și asta este ceea ce numim webinarii. Cuvântul „webinar” este derivat din două cuvinte, „web” și „seminar”. Și sunt sigur că acum știi motivul!

Care sunt beneficiile desfășurării unui webinar?

Întreprinderile, agenții de marketing și antreprenorii individuali găzduiesc în prezent cursuri web pe scară largă. Este făcut pentru a stabili și a cultiva relații cu publicul țintă și pentru a construi autoritate în jurul mărcii dvs.

După ce ți-ai demonstrat credibilitatea, poți folosi și webinarii pentru a-ți promova produsele și/sau serviciile de care publicul tău ar putea beneficia.

Iată câteva dintre beneficiile sale:

Confort sporit

Spre deosebire de webinarii fizice, oamenii nu au nevoie să călătorească pe distanțe lungi și să-și cheltuiască banii pentru a participa la un seminar. Tot ce aveți nevoie este un laptop, mobil sau Smart TV cu o conexiune la internet pentru a participa la un webinar.

Este convenabil, economic și ușor de gestionat atât pentru participanți, cât și pentru organizatori. Și cel mai bun lucru este că poți invita pe oricine de oriunde de pe tot globul, indiferent de 100 sau 50.000.

Vă ajută să vă poziționați ca expert

Când vorbești despre domeniul tău de expertiză și ajuți oamenii cu dificultăți, te poziționezi ca un expert și lider de gândire în spațiu. Tot mai mulți oameni te vor asculta dacă conținutul tău îi ajută să-și rezolve problemele.

O mai bună implicare a publicului

Desfășurarea de seminarii web în mod constant și furnizarea de valoare vă menține publicul implicat. De asemenea, îi împiedică să treacă la alte mărci, deoarece concurența este din ce în ce mai strânsă în aceste zile. Puteți partaja conținut interesant, puteți pune întrebări între ele, puteți efectua sondaje și sondaje rapide folosind software-ul de webinar pentru a-i menține implicați.

Ajută la generarea mai multor clienți potențiali

Un webinar este o strategie de marketing grozavă care vă influențează profund publicul cu fața pe care o aveți. Încep să aibă încredere în tine și, în cele din urmă, în produsul sau serviciile tale. Puteți obține mai multe înregistrări și puteți atrage persoane pe pagina dvs. de destinație pentru a genera mai mulți clienți potențiali de înaltă calitate.

Toate aceste beneficii sunt factori cheie în dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Deci, să ne uităm la unele dintre cele mai bune software de webinar pentru afacerea dvs. și să înțelegem de ce webinarii sunt o tendință atât de mare în zilele noastre.

Demio

Organizați webinarii în mod eficient folosind Demio fără a te deranja cu o mulțime de lucrări de fundal. Vă oferă o experiență simplă de desfășurare a webinarului, fără descărcare, utilizând instrumente moderne de marketing și crește rata de participare la webinar.

Demio este conceput pentru a vă dezvolta afacerea și pentru a vă ajuta să vă aduceți marca în prim-plan folosind logo-ul și paginile personalizabile în sălile de webinar. Gestionați totul într-un singur loc, cum ar fi webinarii automate și live, reluări, pagini de înregistrare și multe altele.

Demio vă oferă instrumente esențiale pentru crearea unui proces de înregistrare fără întreruperi, capturarea înregistrărilor și comercializarea evenimentului. Obțineți o cameră intuitivă și curată direct folosind browserul dvs. cu partajarea ecranului, streaming HD, diapozitive de prezentare, partajare video direct de la Demio și multe altele.

Amintiți-le în mod automat persoanelor înregistrate cu privire la sesiunile viitoare, folosind notificări personalizabile prin e-mailuri. Obțineți rezultate mai bune cu înregistrări HD flexibile și pagini de reluare. Îmbunătățiți implicarea punând întrebări, chat-uri, sondaje interactive, îndemnuri și distribuirea de bonusuri, cadouri și fișe, permițând publicului să le descarce.

Demio vă permite să gestionați cu ușurință sesiunile de întrebări și răspunsuri cu funcționalități dedicate. Puteți comuta oricând de la chatul public la cel privat pentru a începe conversații. Permiteți-vă publicului să interacționeze prin @mențiuni și emoji-uri, împreună cu permisiunile pentru webcam sau microfon.

De asemenea, puteți măsura eficiența webinarilor dvs. prin analize aprofundate și acționabile. Programați orice seminarii web, cum ar fi în direct, automat, în serie, la cerere și hibrid. Acceptă mai multe dispozitive și browsere, inclusiv Android, iOS, Chrome, Firefox, Edge etc. Integrați ușor Demio cu instrumente precum Mailchimp, Drip, ConvertKit, Ontraport, Zapier și multe altele.

  Care este mai ieftin: Imprimarea propriilor fotografii sau utilizarea unui serviciu de imprimare?

LiveWebinar

Platforma avansată a LiveWebinar este conceput pentru a satisface cerințele afacerii dvs. Facilitează accesul ușor la browser, vă permite să creați o experiență unică de webinar și are libertatea de a adăuga/elimina funcții după cum doriți.

LiveWebinar este construit folosind tehnologii de ultimă oră și calitatea conexiunii cu videoclipuri HD clare, astfel încât dumneavoastră și participanții să nu simțiți probleme în timpul webinarului. LiveWebinar este ușor de încorporat pe site-ul dvs., folosind opțiuni de integrare ușoare și rapide.

Fie că este vorba de personalizări de branding, analize de implicare sau difuzare pe rețelele sociale, LiveWebinar excelează în toate domeniile. Acesta dă putere mii de lideri de afaceri și antreprenori din întreaga lume să desfășoare webinarii fluide cu automatizare de marketing, numere gratuite și integrare avansată API.

Funcționează perfect cu orice dispozitiv, inclusiv cu telefoane mobile, computere și televizoare inteligente. Organizați webinarii, prezentări de vânzări, întâlniri și instruire în diferite formate. Le puteți înregistra și partaja în HD și puteți utiliza o tablă virtuală pentru a scrie, a desena și a explica gândurile.

Au peste 42 de centre de date cu o disponibilitate de peste 99% și o infrastructură rezistentă. Efectuați streaming live și distribuiți-le pe rețelele sociale. Îmbunătățiți-vă numerele folosind rapoarte avansate, urmărire și analize. Integrați-l cu CRM-uri și instrumente de automatizare precum Mailchimp, Moodle, ActiveCampaign, AWeber, Zapier, HubSpot și multe altele.

Faceți clic pe Întâlnire

Faceți clic pe Întâlnire vă ajută să vă eficientizați evenimentele webinarului, conferințele video și întâlnirile online pentru a reuni membrii echipei, clienții și studenții. Vă puteți prezenta cu ușurință serviciile și produsele, demonstrațiile și materialele de marketing pentru a îmbunătăți șansele de vânzare.

Partajați cunoștințele comunității dvs. și predați studenții online prin sesiuni de formare și cursuri cu ușurință de oriunde. ClickMeeting vă ajută să vă desfășurați fără probleme toate proiectele și evenimentele, să colaborați cu oamenii și să organizați întâlniri de afaceri online pentru a vă dezvolta afacerea.

Această platformă vă oferă o extindere ușoară a seminariilor web pentru a ajunge la oameni în mii de oameni de pe tot globul. În afară de partajarea ecranului, folosiți conferințe web, sală nouă, streaming pe YouTube sau Facebook, audio și video, tablă, prezentări, sondaje și chestionare moderate întrebări și răspunsuri, traduceri prin chat, diferite tipuri de evenimente și multe altele.

Înregistrați-vă webinarii și efectuați teste și sondaje pentru a menține evenimentul captivant. Începeți cu ClickMeeting în câteva momente și începeți să vă personalizați sala de webinar pentru a face o primă impresie impecabilă, care să atragă un public mai larg.

Folosiți webinarii plătite, subconturi, seminarii web automatizate, evenimente virtuale, caracteristică multi-utilizator, agendă de adrese, pagină de profil, sală de așteptare, invitații personalizabile și pagină de înregistrare, branding personalizat și suplimente utile. Obțineți tendințe și predicții utile analizându-vă webinarii cu statistici, evaluare a performanței, pagina de mulțumire și utilizând partajarea rețelelor sociale.

Adobe Connect

Instrumentul webinar simplu și modern al Adobe Connect este o opțiune minunată pentru a avea o experiență de webinar mai bună, controale îmbunătățite pentru gazdă și o accesibilitate mai bună. Vă permite să vă spuneți poveștile fără întreruperi, cu scena sa versatilă, pentru a oferi performanțe excelente în fața publicului.

Puteți utiliza pod-uri pentru a crea un storyboard virtual personalizat în sălile dvs. de webinar, adăugând nume și poziție. Puteți îndrepta atenția vizuală a participanților către oriunde doriți, folosind imagini, cursuri interactive, multimedia, sondaje, chat-uri, note și chestionare.

Personalizează-ți camerele cu elementele tale de marcă și cu tema poveștii tale. Utilizați șabloane pentru a vă proiecta seminariul web și reutilizați-l pentru a vă economisi timp. Utilizați desene și adnotări folosind tabla virtuală; bara laterală pentru a crește capacitățile prezentatorului; împărțiți sala de clasă principală în săli mai mici și rulați mai multe chat-uri pentru a îmbunătăți implicarea.

Adobe acceptă sondaje multidimensionale, cum ar fi cu alegere multiplă, răspunsuri scurte deschise și răspunsuri multiple. Ele facilitează întrebări și răspunsuri moderate și vă permit să vă întrerupeți camera web în cazul în care aveți nevoie. De asemenea, puteți folosi în culise virtuale pentru a colabora eficient cu mai multe gazde și prezentatori.

Alte caracteristici incluse sunt modul pregătit, tablouri de bord de implicare și suport pentru audio descriptiv și subtitrări MP4 încorporate pentru a include un public mai larg. În plus, utilizați o bibliotecă de conținut cloud pentru a partaja un document, pentru a profita de promoții prin e-mail, mementouri, confirmări; exporturi personalizate; și analiza evenimentelor. Și nu vă faceți griji; toate datele dumneavoastră sunt securizate în infrastructura strânsă a Adobe.

GoToWebinar

Simțiți-vă mai împuternicit și mai încrezător pentru a vă spune povestea GoToWebinar. Este deja folosit de peste 50.000 de clienți și găzduiește aproximativ 2,7 milioane de seminarii web în fiecare an. Vă ajută să ajungeți la mai mulți oameni, să vă construiți marca și să vă dezvoltați afacerea.

Acest instrument este excelent pentru agenții de marketing pentru generarea eficientă și ușoară a cererii și le conduce clienții de afaceri. Formatorii corporativi și echipele de servicii pentru clienți îl pot folosi și pentru a oferi o experiență de învățare captivantă online. Chiar și comunicatorii interni au încredere în GoToWebinar pentru a desfășura întâlniri online, fără probleme, pentru a inspira și a-și informa angajații.

Reduce problemele de a desfășura seminarii web, indiferent de nivelul de calificare sau obiectivul tău. GoToWebinar eficientizează toate activitățile de la pregătire până la prezentarea unui webinar în câțiva pași. Platforma este plină cu funcții utile și o interfață simplă în care trebuie să selectați data evenimentului, iar acestea vă vor ajuta să aflați cum funcționează.

  Top 11 site-uri web pentru a juca Solitaire online

Puteți gestiona evenimentele vizându-le și ajustând setările și să configurați evenimente live, la cerere sau seminarii web în serie cu ajutorul programării sale flexibile. Puteți folosi șabloane de webinar din seminariile web anterioare și le puteți modifica puțin pentru a crea un nou eveniment și a economisi timp.

Promovați-vă webinarii folosind pagina lor personalizată de înregistrare a webinarului, mementouri automate prin e-mailuri și invitații. Prezentați-vă marca cu mândrie folosind logo-ul, culorile mărcii și imaginile aferente în paginile webinarului. Utilizați tabloul de bord de implicare pentru a monitoriza participanții, timpul scurs și mâinile ridicate.

Profitați de camerele web ale prezentatorilor pentru a vă prezenta pe dumneavoastră și pe paneliști în fața participanților. Puteți chiar să creați sondaje și sondaje pentru a vă menține publicul implicat. Înregistrați-vă evenimentele și reutilizați-le pentru a crește numărul de spectatori.

Utilizați integrările CRM și alte integrări ale sistemelor de automatizare a marketingului pentru a transfera informațiile despre participanți, astfel încât să fiți informat cu privire la cui vă adresați și să sporiți probabilitatea de a urma următorii pași fructuosi. Generați rapoarte detaliate despre participanți, nivelul lor de interes, întrebările adresate și la care s-a răspuns în timpul webinarului și multe altele.

Puteți descărca rapoartele cu valori utile și puteți găsi canalele care au adus mai multe înscrieri la seminarii web. De asemenea, puteți integra GoToWebinar cu instrumente precum Marketo, UnbounceZapier, Zoho CRMSalesforce și multe altele.

Zoho

Educați și influențați-vă publicul la nivel global folosind software-ul webinar de Zoho. Vă ajută să interacționați cu ei cu ușurință pentru a răspândi bunăvoință și conștientizare, a organiza cursuri online, a integra angajații, a comercializa produse și/sau servicii sau pentru a colabora cu profesioniști din domeniul dvs.

Organizarea unui webinar este ușoară, folosind Zoho, unde îl puteți programa o dată și apoi îl puteți seta să se repete în funcție de programul ales prin funcția de webinar recurent. Aveți opțiunea de a vă menține publicul implicat cu conferințe video și partajarea ecranului.

Adăugați vorbitori invitați sau colegi ca co-organizatori în seminariile dvs. web. Le va permite să co-găzduiască prezentări, să lanseze sondaje, să răspundă la întrebări, să le permită participanților să vorbească și să înregistreze webinarul în curs. Zoho vă permite să vă promovați marca incluzând sigla și numele companiei pe formularele de înregistrare, personalizând întrebările și câmpurile pentru a colecta datele perspicace ale participanților.

De asemenea, puteți personaliza designul și conținutul invitațiilor, e-mail-urilor ulterioare și confirmărilor de înregistrare. Trimiteți cu ușurință mementouri înainte de începerea webinarului și promovați webinarii online pe rețelele sociale, bloguri sau pagini web prin încorporarea linkurilor sau a formularelor de înregistrare.

Moderați participanții gestionându-i ca un profesionist; aproba, anulează sau respinge înregistrările și filtrează publicul de calitate. Drept urmare, puteți restricționa spammerii să participe la seminariul dvs. web, în ​​plus față de cei care nu îndeplinesc cerințele prealabile, cum ar fi efectuarea de plăți, completarea sondajelor etc.

Folosiți înregistrarea webinarului și păstrați-l pe cloud pentru a înregistra, partaja și reda înregistrarea webinarului online. Puteți chiar să îl descărcați pentru a-l utiliza offline. Zoho Meeting, video și audio sunt complet securizate folosind criptarea puternică DTLS-SRTP.

În caz de conexiune la internet scăzută, utilizați numerele lor gratuite și de apelare pentru a participa la seminarii web. Poate accepta participanți din peste 100 de țări. Reduceți necazurile publicului dvs. și permiteți-le să se alăture webinarului dvs. direct din browserul pe care îl utilizează.

A trimis legături și mesaje importante participanților folosind funcția de difuzare a mesajelor. Puteți chiar să răspundeți la întrebări în mod privat sau să le afișați tuturor participanților. Zoho oferă, de asemenea, funcția Ridicare mâna, astfel încât participanții să poată atrage atenția prezentatorului și să primească răspunsuri la întrebările lor.

La sfârșitul webinarului, lăsați publicul să ia o anumită acțiune, direcționându-l către o pagină de mulțumire, un site web, un link pentru sondaj, un formular de feedback etc. Analizați performanța webinarului dvs. cu ajutorul unor rapoarte detaliate în formatele CSV și XLS. Descărcați aceste rapoarte pentru înregistrați cu adresa lor de e-mail, țara, ora de înregistrare, starea participării etc.

Zoom

A existat o creștere bruscă a numărului de Zoom utilizatorii din zilele noastre. Este destul de renumit pentru apelurile video, dar este grozav și pentru webinarii. Vă ajută să vă umanizați interacțiunile cu un grup mare de public.

Vă puteți aduce cu mândrie prezentatorii în prim-plan și în centru în timpul webinarului pentru a crea un impact mai bun, în loc de doar diapozitivele de prezentare. Vă puteți conecta atât cu publicul extern, cât și cu publicul intern, partajând un videoclip HD live.

Zoom vă permite să utilizați fundaluri virtuale, suprimarea zgomotului de fundal și efecte de studio pentru a oferi cea mai bună calitate a sunetului și a afișajului din clasă. Obțineți un mediu complet controlat reducând la minimum întreruperile publicului. Puteți scala până la 50.000 de persoane în mod sigur și fiabil în cadrul webinarului dvs.

În plus, creșteți-vă audiența extern prin transmiterea în direct a evenimentului pe Facebook Live, YouTube Live și alte servicii de streaming personalizate. Pentru promovarea mărcii, Zoom vă permite să vă personalizați e-mailurile de memento și pagina de înregistrare, să promovați partajarea socială, să vă faceți un filigran la videoclipurile în flux live cu marca dvs. și să vă ajutați să vă construiți pagina de destinație post-webinar.

Mențineți-vă publicul motivat și oferiți-le motive ample pentru a rămâne alături de dvs. prin sesiuni de întrebări și răspunsuri captivante și ridicări de mâini, permiteți-le să folosească video sau audio și să iasă în evidență și să colecteze feedback-ul lor folosind un sondaj automat după webinar.

  Cum să copiați și să lipiți pe un Mac

Adunați detaliile de contact ale solicitanților înregistrați, hrăniți-i cu automatizarea de marketing, împingeți-i ca clienți potențiali și introduceți detaliile lor în CRM-ul dvs. și monetizați webinarii cu înregistrarea plătită. Măsurați succesul evenimentului cu un raport complet de webinar, implicarea publicului, analizați sesiunile de întrebări și răspunsuri împreună cu sondaje și sondaje și exportați datele în format CSV.

Planificați-vă webinarii cu ajutorul unui expert Zoom și creați un webinar. Repetați înainte de eveniment, valorificând cunoștințele de cele mai bune practici despre Zoom. Nu vă faceți griji dacă ceva nu merge bine, deoarece oferă suport dedicat pentru evenimente live și moderare și monitorizare. Pentru servicii suplimentare, integrați Zoom cu Marketo, HubSpot, PayPal, Zapier, Salesforce, Eventbrite și multe altele.

BigMarker

Este ușor să găzduiți seminarii web care vă pot inspira audiența să întreprindă acțiuni profitabile BigMarker. Acest software unic pentru webinar pune accentul pe conținutul dvs., la care publicul dvs. ține, și este creat pentru a satisface cerințele mai mari ale publicului pentru instruire și marketing.

Alegeți dintre mai multe formate; puteți să transmiteți în flux folosind RTMP sau să folosiți studioul lor și să găzduiți evenimente live sau să le programați și să le preînregistrați. Obțineți fiabilitate la nivel de întreprindere cu funcții avansate, până la 50.000 de participanți și securitate de top pentru a obține profituri mai bune. BigMarker oferă o soluție completă de găzduire video și webinar, spre deosebire de altele.

Acceptă webinarii nelimitate live, automate, la cerere și recurente. Aveți peste 15 șabloane de pagini de destinație din care să alegeți, cu elemente de branding și personalizări. Trimiteți e-mailuri personalizate și automatizați-le cu ușurință.

BigMarker este fiabil pe dispozitive precum Mac, iOS, PC și Android. Funcționează pe cloud și oferă instrumente de implicare comune, dar puternice, cum ar fi întrebări și răspunsuri cu vot pozitiv, chestionare și sondaje, distribuiri, oferte de afișare, chat public și privat și invitarea participanților pe ecran.

BigMarker permite un maximum de 9 prezentatori simultan pe streaming video HD și audio. Alte caracteristici incluse în acesta sunt partajarea ecranului HD, până la 5.000 de participanți, personalizarea culorii și a siglei temei și înregistrările webinarului cu disponibilitate la cerere.

Puteți reda videoclipuri MP4 sau YouTube în timpul seminariilor web, le puteți controla după cum doriți și puteți prezenta fișiere fără probleme în camera dvs. de webinar. Evidențiați punctele importante și marcați prezentările folosind o tablă și lăsați prezentatorii și participanții dvs. să folosească apelarea în cadrul seminariilor dvs. web.

Puteți încorpora cu ușurință formulare de înregistrare pentru seminarii web, videoclipuri la cerere și seminarii web live pe site-ul dvs. web, puteți declanșa ferestre pop-up pentru produse și puteți împinge publicul să ia măsuri. Analizați performanța cu analize puternice folosind rapoarte detaliate și ușor de înțeles. În afară de toate acestea, puteți găzdui chat-uri pe Twitter și puteți face YouTube sau Facebook Live.

Livestorm

Aveți o experiență de webinar memorabilă cu Livestorm și găzduiește un număr nelimitat de seminarii web în HD. Permite chatul ușor în timpul seminariilor web, astfel încât să puteți aduna feedback rapid de la participanți. Începeți să partajați întregul ecran în HD printr-un clic pe un buton.

Livestorm funcționează în browser-ul dvs. fără restricții privind numărul de participanți, indiferent dacă își folosesc desktop-ul sau mobilul, performanța de top este asigurată cu Livestorm.

Este ușor să personalizați și să personalizați în funcție de nevoile dvs. speciale, astfel încât să vă puteți folosi webinarul pentru generarea de clienți potențiali, vânzarea produselor sau serviciilor dvs. și multe altele. Extindeți-vă formarea folosind funcții automate și interacționați cu clienții dvs. prin intermediul on-boarding-ului live.

Înregistrați și găzduiți cursuri online, menținându-vă studenții implicați cu întrebări și sondaje – înregistrați interviuri live de la distanță pentru discuții și podcasturi. Folosiți Livestorm pentru a organiza evenimente live, întrebări și răspunsuri live pentru a vă consolida autoritatea și expertiza în nișa dvs., în timp ce vă construiți comunitatea alimentată cu discuții în timp real.

De asemenea, puteți folosi Livestorm pentru a găzdui o mare sesiune de înscriere a angajaților, pe lângă formarea de noi membri ai echipei dvs. În plus, această platformă poate fi folosită și de HR pentru a-și scala procesele de recrutare de la distanță și pentru a stimula interacțiunea cu candidații.

Blugi albastri

Găzduiește seminarii web interactive și captivante cu ajutorul Blugi albastri. Extindeți-vă seminarul web oriunde cu opțiuni de streaming ușoare și flexibile către/de pe orice dispozitiv. Puteți modera și gestiona unghiul fiecărui webinar printr-un tablou de bord virtual și puteți prelua controlul complet asupra acestuia.

Stimulați interesul pentru mărci și produse folosind puterea participării colective, video interactiv și conectivitate superbă. Folosiți documente și conținut multimedia bogat pentru a stimula recunoașterea mărcii și pentru a captiva participanții. Puteți partaja la cerere sau puteți difuza seminarii web live cu până la 150 de prezentatori cu videoclipuri HD pe care le puteți, de asemenea, înregistra ulterior.

Integrați-vă webinarul cu partenerii de streaming pentru a vă extinde acoperirea. Puteți alege cu ușurință ora transmisiunii web, setările, ora și opțiunile pentru confirmările prin e-mail. Folosiți valorile de implicare a participanților pentru a măsura performanța webinarului și atenția acestora în funcție de concentrare, participare și durată.

Evaluați comportamentul cumpărătorului întrebând sondaje specifice produsului și răspundeți la subiecte fierbinți cu vot favorabil. Aveți control suplimentar asupra seminariilor dvs. web prin moderarea și gestionarea comunicărilor cu participanții și prezentatorii. Integrați BlueJeans cu Salesforce, Facebook Live, Marketo, Splash și multe altele.

Concluzie

Acestea au fost software-ul de webinar de top care vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea. Prin urmare, alegeți unul dintre ele în funcție de bugetul dvs. și comparați-l cu caracteristicile oferite, luând în considerare dimensiunea publicului dvs.