Cel mai bun instrument pentru a transforma fluxurile de lucru de asistență pentru clienți

Imaginați-vă să vă transformați contul Gmail simplu într-un spațiu de lucru în echipă, un tablou de bord, un CRM și un birou de asistență. Cu aplicația Drag, puteți face toate acestea și multe altele.

Știi că 1 din 6 cumpărătorii se îndepărtează de o marcă din cauza asistenței slabe pentru clienți? Este timpul că mărcile caută modalități de a transforma fluxurile de lucru de asistență pentru clienți.

Cu toate acestea, există un blocaj. Multe întreprinderi mici și mijlocii nu reușesc să stabilească procese de asistență pentru clienți care necesită forță de muncă intensivă în cabinele lor.

Majoritatea nici măcar nu își pot permite abonamente care epuizează bugetul la diferite CRM-uri, colaborare și instrumente de management. Produse precum G Suite sau un simplu cont Gmail este tot ceea ce unele companii își permit să-și gestioneze afacerea.

Citiți mai departe pentru a explora ce este aplicația Drag, cum vă transformă Gmail într-un spațiu de lucru și un ghid pas cu pas pentru a configura aplicația Drag în Gmail.

Ce este aplicația Drag?

Drag este un instrument de asistență nativ Gmail care recreează căsuța de e-mail într-un spațiu de lucru all-in-one. Instrumentul funcționează din Gmail, transformând jurnalele de e-mail statice în panouri de lucru care pot fi partajate și colaborative.

Puteți folosi panourile Kanban cu glisare și plasare și căsuțele de e-mail partajate pentru a organiza și atribui bilete (e-mailuri), pentru a crea liste de verificare, înregistrați activități și multe altele.

În plus, plăcile de lucru sunt încărcate cu funcții de productivitate, automatizare și colaborare. Salvați-vă echipa de vânzări de înainte și înapoi între Gmail, CRM, instrumente de gestionare a sarcinilor și chatul în echipă.

Ideea s-a terminat de atunci 80% dintre companii folosesc e-mailurile ca principal canal de comunicare cu clienții. De ce să nu aduceți întreaga configurație în Gmail, în loc să jonglați cu mai multe aplicații?

Pentru persoanele care au mai lucrat cu instrumente de management înainte, Drag nu va fi o provocare de învățat. De fapt, am găsit interfața sa destul de curată și ușor de navigat.

Cheie la pachet

Aplicația Drag este o aplicație de productivitate în echipă ușor de utilizat, care transformă Gmail într-un spațiu de lucru colaborativ folosind panouri Kanban și alte funcții de colaborare.

Caracteristici cheie

Aplicația Drag are mai multe caracteristici. Fie că este vorba despre productivitate, colaborare sau luarea deciziilor bazate pe date – mai jos sunt cele mai bune caracteristici pe care le-am putea găsi în aplicația Drag.

#1. Inbox unificat

Cu Drag, puteți crea căsuțe de intrare partajate sau grupuri Google. Aceste grupuri vă permit să adăugați persoane din departamentele relevante, astfel încât toată lumea să rămână la curent și pe aceeași pagină.

De exemplu, puteți crea un panou de tragere separat pentru departamentul de asistență pentru clienți și să vă integrați echipa de service. Puteți apoi să le atribuiți carduri (bilete), să răspundeți în numele lor și să discutați în timp real.

Pentru a furniza echipei dvs. date despre clienți și pentru a avea tot contextul în jurul unei conversații cu clientul într-un singur loc, adăugați câmpuri personalizate în fiecare e-mail de card, informații de contact, liste de sarcini, note, fișiere și istoricul conversațiilor.

  Cum să adăugați prieteni în WeChat

#2. Colaborare

Drag vine cu un sistem de chat intern încorporat în Gmail. Îl poți folosi pentru a obține actualizări despre sarcini, pentru a trimite ping membrilor echipei sau pentru a cere ajutor@menționați-i în chat-ul echipei.

În plus, funcția de detectare a coliziunilor Drag îi împiedică pe membrii echipei să răspundă la același e-mail.

#3. Gestionarea biletelor

Aplicația Drag a simplificat gestionarea biletelor prin panouri Kanban. Pur și simplu trageți și plasați biletele (e-mailuri) în tablă pentru a crea cărți.

În plus, puteți atribui tichete personalului cu un clic. Asigurarea că fiecare bilet are un proprietar responsabil îi face pe oameni răspunzători pentru munca lor.

Sau puteți configura fluxuri de lucru pentru a atribui automat e-mailurile primite pe baza cuvintelor cheie, a expeditorului de e-mail sau a receptorului de e-mail. Mai târziu, puteți personaliza cardurile cu etichete, etichete, culori și termene limită pentru a simplifica procesul de gestionare a biletelor.

Nu uitați de notele private pe care le puteți scrie în carduri pentru a comunica intern. Folosiți-l pentru a nota opiniile personale asupra sarcinii.

#4. Șabloane de e-mail

Nu este neobișnuit ca departamentele de asistență pentru clienți să se ocupe de întrebări monotone. Drag vă permite să creați și să salvați șabloane de e-mail pentru acele răspunsuri. În plus, puteți partaja accesul cu echipa dvs., astfel încât acestea să poată îmbunătăți valori precum timpul de răspuns și rezoluția primului apel.

#5. Urmărire e-mail

Funcția de urmărire a e-mailului Drag este o bijuterie rară. Funcționează ca simbolurile albastre ale WhatsApp – știți dacă destinatarul v-a vizualizat e-mailurile în timp real cu bifături duble.

#6. Automatizare și fluxuri de lucru

Abilitățile de automatizare de setare și uitare ale lui Drag ajută la eficientizarea fluxurilor de lucru de asistență pentru clienți. Poate fi folosit pentru diferite cazuri de utilizare, cum ar fi:

  • Declanșați e-mailuri de urmărire la datele programate
  • Trimiteți e-mailuri în vrac fără a compromite personalizarea
  • Automatizați sarcinile repetitive și răspunsurile

În cazul urmăririi în bloc cu mai mulți clienți, Drag inserează automat câmpuri personalizate pentru a adăuga informații unice la destinatarul e-mailului, cum ar fi Prenume, Nume și Companie. Deci nu trebuie să le umpleți manual de fiecare dată.

Imaginile de mai jos arată cum DragApp ajută la automatizarea rapidă a fluxurilor de lucru de asistență pentru clienți.

În acest caz, Când se primește un card Pe panoul de asistență pentru clienți, Dacă e-mailul expeditorului conține @support, Apoi atribuiți-l la [email protected].

#7. Funcționalitate multiplatformă

Tocmai când ai început să iubești Drag ca extensie Chrome, este disponibilă și ca aplicație mobilă. Îl puteți descărca pentru dispozitivele iOS și Android. Cu aplicația, puteți:

  • Vizualizați toate panourile, cardurile, temele și datele limită.
  • Adăugați, atribuiți, ștergeți sau mutați cărți de-a lungul panourilor
  • Schimbați aspectul plăcii
  • Vizualizați listele de verificare și notele în modul numai pentru citire
  • Comentează în chat-urile interne
  • Răspundeți la e-mailuri fie ca utilizator individual, fie printr-o căsuță de e-mail partajată

Și, cel mai important, nu ratați niciodată să ajutați clienții, indiferent unde vă aflați – plaje sau munți.

Descarca: Extensia Chrome, aplicația iOS, aplicație pentru Android

  • Funcționează pe:

  • Windows

  • iOS

  • Android

  • macOS

#8. Analiză în timp real

Planurile de nivel superior ale Drag vă permit să urmăriți analizele și să generați rapoarte. Puteți analiza carduri, activitatea de la bord, filele clasamentului și puteți compara tendințele trecute și prezente.

Dacă utilizați versiunea gratuită, puteți accesa în continuare unele analize, cum ar fi analizarea numărului de interogări sau a volumului de lucru pentru fiecare destinatar.

Pentru o vizualizare mai bună, puteți filtra rapoartele în funcție de forum, utilizator și dată.

  Remediați eroarea MM6 a telefonului nepermis

În fila Cărți, puteți vedea statistici despre volumul și tipul de cărți pe care echipa dvs. le gestionează pe diferite panouri.

Fila Activitate de la bord afișează statistici pentru toate acțiunile efectuate pe un anumit panou, inclusiv drag-and-drop, răspunsuri, mențiuni, arhive, sarcini și comentarii.

#9. Integrari

În afară de Gmail, DragApp se integrează cu ecosistemul Google, inclusiv cu Google Workspace, Grupuri și Calendar. Dar aplicația nu vă limitează la acestea.

Chiar dacă doriți să integrați un instrument terță parte, integrarea lui Drag cu Zapier vă permite să vă conectați cu peste 5.000 de aplicații.

Trageți Prețul aplicației

Aplicația Drag oferă prețuri accesibile, perfecte pentru întreprinderile mici și mijlocii. Puteți începe cu o încercare gratuită de 7 zile și apoi alegeți să cumpărați un plan plătit sau să continuați cu planul gratuit Drag.

Cum se configurează DragApp pe Gmail?

Aplicația Drag are o configurare ușoară, fără instalare sau costuri suplimentare. Iată cum vă puteți transforma fluxurile de lucru de asistență pentru clienți în câteva minute.

Pasul 1: Adăugați aplicația Drag în Gmail

Pentru a începe, adăugați extensia de aplicație Trageți din Magazin web Chrome.

Odată adăugat în Chrome, veți fi redirecționat către Gmail. Acolo, selectați contul Gmail pe care doriți să îl asociați cu aplicația.

Apoi, faceți clic pe pictograma DragApp din colțul din dreapta pentru a o activa pe contul Gmail selectat.

Pasul 2: Creați un spațiu de lucru

Faceți clic pe semnul „+” după Trageți panouri pentru a crea un nou panou.

Puteți crea un panou de glisare pentru inbox partajat, e-mail de grup Google sau puteți începe cu un panou gol. În exemplul nostru, vom merge cu o placă de tragere goală.

Apoi, adăugați colegi de echipă la tablă introducând pur și simplu adresa lor de e-mail.

Tabloul apare în bara laterală din stânga a contului dvs. Gmail. Ori de câte ori creați o nouă placă de tragere pentru un alt departament, cum ar fi marketing, le puteți găsi aici.

Pasul 3: Adăugarea cardurilor la bord

Trageți și plasați e-mailurile din căsuța dvs. de e-mail în panourile respective. Aplicația Drag transformă automat e-mailurile în carduri.

Odată ce ați terminat de creat cărți, așa ar arăta placa de drag.

Te-ai întreba cum aceste carduri au diferite etichete, culori și etichete – ei bine, am abordat-o în pasul următor.

Pasul 4: Personalizarea cardurilor

Selectați orice card de pe tablă și faceți un singur clic pentru a deschide cardul. În bara de instrumente de sus, puteți găsi opțiuni pentru a personaliza cardul. De exemplu, puteți:

  • Adăugați etichete, etichete și culori
  • Atribuiți cartonașe colegilor de echipă
  • Stabiliți date limită pentru sarcini
  • Trimiteți cărți la un alt panou
  • Adăugați câmpuri personalizate, inclusiv numărul de telefon, ID-ul documentului, moneda etc.

În continuare, aveți opțiuni pentru:

  • Adăugați sarcini la fiecare card
  • Notați note private
  • Supravegheați activitățile de pe card prin intermediul jurnalului de activități
  • Adăugați fișiere sau documente pe card

Si asta e! Ori de câte ori un bilet este rezolvat sau toate sarcinile sunt finalizate, pur și simplu trageți și plasați biletele în coloanele relevante pentru a urmări progresul.

Alternative la Drag App

#1. Cursa de ajutor

Cursa de ajutor oferă un sistem de bilete personalizat pentru a vă simplifica fluxurile de lucru de asistență pentru clienți. Folosind aplicația, puteți transforma biletele în sarcini realizabile, puteți crea personaje clienți, puteți automatiza procese repetitive, puteți genera informații și multe altele.

Caracteristici cheie:

  • Delegați sau atribuiți automat bilete echipelor cu reguli de caz (condiționare dacă altfel). Utilizați rutarea automată a biletelor pentru a atribui automat tichete agenților cel mai puțin ocupați.
  • Funcția de detectare a coliziunilor declanșează alerte atunci când alții văd sau răspund la același bilet ca al tău.
  • Permite feedback în timp real din partea clienților, cerându-le să-și evalueze scorul de satisfacție după fiecare răspuns sau rezolvarea întrebărilor.
  • Obțineți profiluri de clienți editabile și completate automat folosind date disponibile public. Folosiți-l pentru a centraliza informațiile despre clienți, cum ar fi detaliile de contact, scorurile de satisfacție, conversațiile anterioare și multe altele.
  • Vine cu un editor vizual, având mai multe substituenți pentru a vă proiecta spațiul de lucru. Puteți activa accesul bazat pe roluri pentru a limita cine poate vedea/edita ce bilete.
  • Obțineți rapoarte gata de citit despre operațiunile dvs. și performanța echipei. Raportul cuprinde KPI importanți ai serviciilor pentru clienți, cum ar fi timpul de rezoluție, timpul de prim răspuns, scorul de fericire și multe altele.
  5 seturi de date Startup-urile le pot folosi pentru rezultate mai bune

În plus, Helprace vine cu alte funcții utile, cum ar fi jurnalele de activitate, etichetele, filtrele de spam, răspunsul automat și multe altele. Instrumentul se poate integra și cu site-ul sau aplicația dvs. folosind API-urile REST.

#2. Față

Față este o platformă de asistență și operațiuni pentru clienți dezvoltată pentru echipe centrate pe client. Platforma vă permite să gestionați, să colaborați și să automatizați procesele de asistență pentru a servi clienții rapid și eficient.

Caracteristici cheie:

  • Oferă suport omnicanal. E-mail, rețele sociale, chat – gestionați toate comunicările cu clienții în căsuțele de e-mail ale echipei.
  • Dirijați automat conversațiile clienților de pe canalele dvs., asigurându-vă că fiecare mesaj ajunge la persoana potrivită.
  • Automatizare ușor de utilizat, care poate fi configurată cu nevoile în schimbare ale afacerii sau ale clienților
  • Comentați direct firele de mesaje pentru a păstra contextele într-un singur loc. Fiecare conversație este înconjurată de istoricul clienților și de date relevante, astfel încât echipele pot lucra în culise pentru a crea răspunsuri mai bune mai rapid.
  • Analize de e-mail în timp real pentru a urmări și măsura timpul de răspuns, respectarea SLA și performanța echipei, astfel încât serviciul dvs. de top să se îmbunătățească în continuare.
  • Salvați răspunsurile cele mai utilizate ca șabloane, astfel încât să vă puteți petrece timpul personalizându-le.

Peste 8.000 de echipe din companii de top precum DropBox, GoDaddy și HootSuite folosesc Front pentru a îmbunătăți productivitatea și fluxurile de lucru. În plus, platforma oferă integrări gata de fabricație cu alte aplicații, cum ar fi dialere, CRM-uri, software de management de proiect și multe altele.

#3. Interfon

Interfon este un software puternic de asistență pentru clienți, conceput pentru a îmbunătăți comunicarea dintre companii și clienții lor. Platforma are încredere de companii din Fortune 100 precum Amazon, Meta, Microsoft și altele.

Caracteristici cheie:

  • Conversații personalizate în timp real cu clienții pe toate canalele dvs. – e-mail, WhatsApp, Instagram și multe altele.
  • Peste 350 de integrări pentru CRM, e-mail, bilete, canale sociale, instrumente de raportare și baze de date interne preferate, ceea ce face o actualizare nedureroasă a capabilităților tale.
  • Folosiți roboții AI pentru a răspunde la întrebări obișnuite și pentru a automatiza sarcinile de rutină. Ajută la construirea unei baze de cunoștințe autoservire pentru ca clienții să găsească răspunsuri în mod independent.
  • Are o căsuță de e-mail unificată care facilitează o colaborare mai bună, fluxuri de lucru simplificate și automatizare dintr-un singur panou de sticlă.
  • Obțineți informații în timp real despre interacțiunile cu clienții și impactul echipei dvs. în îmbunătățirea strategiilor de asistență pentru clienți.

Cu caracteristicile sale versatile, software-ul de asistență pentru clienți Intercom este un atu valoros pentru companiile care își propun să exceleze în servicii și asistență pentru clienți.

Încheierea

Drag este prima soluție de spațiu de lucru din lume din Gmail. Și, datorită gamei sale de funcții, există șanse mari ca afacerea dvs. să nu aibă nevoie de abonamente la diferite aplicații.

Mai simplu spus, aplicația Drag poate ajuta:

  • Gestionați, urmăriți și rezolvați biletele de asistență mai rapid
  • Centralizați operațiunile de asistență pentru clienți
  • Colaborați cu echipa fără a părăsi Gmail sau a le face CC
  • Automatizați fluxurile de lucru
  • Măsurați și analizați performanța echipei

Și mult mai mult! Astfel, dacă utilizați un cont Gmail, nu îl puteți profita la maximum fără Drag!

În continuare, iată de ce ar trebui să alegeți Google Workspace pentru e-mail și colaborare!