5 seturi de date Startup-urile le pot folosi pentru rezultate mai bune

De la cartografierea modelelor de prețuri competitive ale industriei și colectarea nivelurilor de achiziție din magazinul web de la prima parte, până la analiza rețelelor de socializare pe piața produsului și monitorizarea tendințelor de căutare a publicului țintă – acestea sunt seturile de date care vor asigura că compania dvs. este în vârful jocului său.

În acest articol, vom discuta despre:

  • Efectuarea de cercetări de piață bazate pe date
  • Găsirea potrivirii produsului-piață
  • Identificarea în timp real a tendințelor consumatorilor/concurenților

Efectuarea de cercetări de piață bazate pe date

Multe startup-uri efectuează cercetări de piață; Cu toate acestea, foarte puține sunt bazate pe date. Datele vă permit să operați folosind o buclă de feedback clară pentru a obține o imagine în timp real a industriei dvs. și a publicului țintă. Să intrăm și să ne uităm la seturile de date de cercetare de piață care le permit startup-urilor să lanseze noi produse și să câștige cotă de piață:

#1. Descoperirea modelelor de prețuri/abonament

Multe startup-uri nu sunt sigure care ar trebui să fie cel mai bun model de preț pentru produsul lor:

  • „Produsul sau serviciul este gratuit, venituri din reclame și masă critică”.
  • „Produsul este gratuit, dar clienții plătesc pentru servicii
  • Un model „Freemium”, adică serviciile de bază sunt gratuite, dar serviciile premium sunt disponibile contra unei taxe suplimentare
  Cum se calculează eroarea procentuală [+3 Tools]

În loc să luați în considerare acest aspect major al capacității produsului dvs. de a prospera într-un vid, doriți să începeți să identificați modul în care alte servicii similare își pun prețul produselor/serviciilor. Colectarea acestor date folosind un instrument automatizat precum cel oferit de Date strălucitoare vă va ajuta să decideți dacă ar fi cel mai bine să adoptați un model de preț existent sau să luați cota de piață prin adoptarea unui model inexistent în prezent pe piața dvs.

Gândiți-vă la companii cu modele unice de venituri – Take Hukkster, de exemplu, un startup axat pe eCom care a creat o extensie de urmărire a cupoanelor cu un singur clic care actualizează utilizatorii în timp real. Modelul lor de venituri se bazează pe o taxă de afiliere a pieței/furnizorului. Dar ei nu ar fi ajuns niciodată la o abordare atât de unică fără să cartografieze mai întâi ceea ce exista deja în industria lor.

#2. Colectarea datelor tranzacționale

Aceasta înseamnă să descoperi unde clienții fac în prezent achiziții. Colectarea datelor tranzacționale alternative poate fi esențială aici. Iată câteva exemple:

  • Disponibilitate la nivel SKU
  • Fluctuațiile zilnice ale prețurilor
  • Niveluri de achiziție din magazinul web primar
  • Cifra de afaceri de produse de pe piață terță parte

Majoritatea companiilor ar trebui să le pese de ce produse sunt de fapt vândute/cumpărate, iar aceste seturi de date ajută la clarificarea acestui lucru. Acestea permit startup-urilor să înțeleagă unde se află cererea actuală a pieței, permițând fondatorilor să ia decizii eficiente din punct de vedere al costurilor fără să investească în Proof of Concepts la timp/costisitoare (cel puțin preliminar).

  Cum să aflați când a fost creat ID-ul dvs. Apple

#3. Găsirea potrivirii produsului-piață

Startup-urile se bazează de obicei pe soluții. Ei „văd” că o afacere sau o persoană are o problemă, iar produsul lor rezolvă aparent această problemă. Dar, de cele mai multe ori, presupunerile despre un public țintă și soluțiile existente sunt mai mult ficțiune decât fapte. Iată câteva date alternative care vă pot ajuta să vă validați ideile și să găsiți acea potrivire mult râvnită a produsului-piață.

#4. Analiza sentimentelor rețelelor sociale

Sentimentul publicului este esențial atunci când stabiliți dacă soluția dvs. poate fi relevantă pentru segmentul dvs. de consumatori. Luați, de exemplu, o aplicație de partajare care trebuie să ia în considerare faptul că sentimentul feminin diferă foarte mult de sentimentul masculin. Colectarea de date despre grupurile sociale și înțelegerea temerilor reale și refuzul de a împărtăși o călătorie cu un bărbat ar putea fi extrem de important pentru a determina modul în care este construită aplicația dvs. De exemplu, ca și cu ViaVano aplicație populară de partajare a călătoriei în Olanda, cineva are opțiunea de a partaja o călătorie cu una sau mai multe grupuri de călătorie, lucru care îi poate liniști mai mult pe utilizatori.

O altă idee care poate apărea din colectarea datelor despre sentimentele sociale este că doriți ca propunerea dvs. unică de vânzări (USP) să fie abilitatea de a decide dacă călătoriți cu un bărbat, o fată sau un grup. Acesta este doar un exemplu din numeroasele moduri în care sentimentul social poate determina adaptarea produsului-piață.

Să știi ce vând, marketing și ce caută clienții/concurenții în timp real este crucial pentru a putea reacționa și a crea în contextul industriei tale. Iată câteva seturi de date pe care trebuie să le luați în considerare:

  Cum să vectorizați și să colorați desenele dvs. Procreate cu Adobe Illustrator

Multe călătorii de cumpărare încep cu o simplă interogare a motorului de căutare. Pe baza acestor informații și a acestor oferte, oamenii iau decizii de consum în lumea reală. Folosind un crawler dedicat motorului de căutare, puteți colecta date privind cele mai importante două seturi de date ale motoarelor de căutare:

Cuvinte cheie: cunoașterea termenilor de căutare pe care publicul țintă îi caută nu vă va permite doar să înțelegeți ceea ce îi interesează. De asemenea, vă va permite să creați conținut, campanii de marketing și pagini de destinație dedicate conversiei lor în clienți.

Clasamentul paginilor cu rezultatele motoarelor de căutare: acestea sunt importante deoarece algoritmii motoarelor de căutare nu clasifică aleatoriu paginile. Mai degrabă, ele indexează paginile pe baza calității conținutului, relevanței pentru o interogare de căutare, timpului pe pagină și alți factori care indică un conținut de înaltă calitate și valoare ridicată. Urmând evidența paginilor, blogurilor, site-urilor și forumurilor care au rezultate de top în industria pe care o vizați, veți putea descoperi ceea ce viitorii dvs. găsesc/nu găsesc valoros.

Rezumând

Indiferent de stadiul în care se află startup-ul dvs., un instantaneu în timp real al pieței, al concurenților și al publicului țintă vă va ajuta în cele din urmă să convertiți și să păstrați mai mulți clienți. Simultan, buclele de feedback bazate pe date vă vor permite să perfecționați experiența utilizatorului, ajutându-vă în același timp să găsiți modalități unice de rezolvare a problemelor și soluții de stabilire a prețurilor, astfel încât să puteți obține o cotă de piață sporită.

Începeți să utilizați cel mai mult instrumente avansate de colectare a datelor folosit acum de companiile Fortune 500.

Ți-a plăcut să citești articolul? Ce zici de împărtășirea cu lumea?