Ce, Tipuri, Funcționează [+4 Tools]

Aflați cum să utilizați analiza comună pentru a înțelege caracteristicile produselor sau serviciilor dvs. pe care clienții dvs. le plac cel mai mult.

În calitate de proprietar de afaceri, puteți alege ce funcționalități doriți să includeți în produsele/serviciile dvs. Mai târziu, trebuie să mergeți pe piață și să adunați recenzii ale clienților pentru a înțelege dacă funcțiile existente sunt bune pe termen lung sau dacă este nevoie de îmbunătățiri.

Pentru a vă ajuta cu analiza unor date atât de vaste despre clienți, analiza în comun este metoda analitică adecvată. Economisiți timp citind acest ghid suprem despre analiza comună, care vă ajută să înțelegeți conceptul de la nivel de bază.

Ce este Analiza Conjunta?

Analiza în comun este o metodă statistică comună de stabilire a prețurilor și de cercetare a produselor. Metoda descoperă alegerile clienților prin studii de piață. Apoi analizează răspunsurile la sondaj pentru a selecta și prezice următoarele:

  • Funcționalități și caracteristici ale produsului
  • Evaluați sensibilitatea prețurilor
  • Cotă de piață
  • Când clienții vor adopta servicii sau produse noi

Diferitele industrii folosesc frecvent această analiză statistică pentru toate tipurile de bunuri și servicii de consum, cum ar fi cele menționate mai jos, dar lista depășește acestea:

  • Bunuri de folosință îndelungată
  • Smartphone-uri și tablete
  • Dispozitive inteligente și dispozitive portabile
  • Electronice și produse electrice
  • Produse de investiții

Scopul principal al analizei comune este de a prezice ce caracteristici doresc clienții pentru un produs nou. Prin urmare, companiile nu trebuie să investească buget suplimentar în studii de piață după lansarea unui produs care nu se aliniază nevoilor clienților.

De ce și când aveți nevoie de analiză concomitentă?

Dezvoltarea, testarea și comercializarea unui produs sau serviciu este o afacere costisitoare. Eșecul unui produs poate distruge întreaga afacere și, credeți-ne, acest lucru s-a întâmplat foarte des. Prin urmare, trebuie să rulați un program de analiză comună în jurul produsului dvs. prototip înainte de a-l produce la niveluri masive.

Dacă rezultatul acestei analize cantitative este pozitiv, puteți începe producția de masă. Dacă rezultatul este negativ, trebuie să includeți caracteristicile pe care clienții le doresc și să lansați produsul publicului.

Dar de ce analiză comună pentru studiul de piață și nu alte metode? Aceasta este o întrebare validă pe care o pun mulți manageri de afaceri, lideri și proprietari.

Deoarece sondajele obișnuite bazate pe rating nu sunt eficiente pentru toate caracteristicile și funcționalitățile unui produs. Un bun de consum conține multe caracteristici care nu au legătură, iar compararea lor pe toate într-un singur sondaj va deveni o comparație între măr și portocală.

Dimpotrivă, analiza comună filtrează răspunsurile participanților la sondaj, cum ar fi preferințele, antipatiile, etc., pentru diferite caracteristici. În cele din urmă, furnizează date care pot spune în mod uniform ce le place clienților și ce elemente vor stimula vânzările pe piață.

  13 pluginuri WordPress pentru chestionare pentru a vă face site-ul interactiv și captivant

Acum, iată scenariile de afaceri în care trebuie să aplicați analiza comună:

Descoperirea prețului produsului

Când trebuie să creați un preț nou sau revizuit pentru produse, analiza comună este cel mai eficient instrument. Le pui întrebări directe clienților pentru a aprecia diverse caracteristici ale unui produs. Apoi, analizați datele sondajului și creșteți sau micșorați prețul în funcție de ponderea caracteristicii care este cel mai apreciată.

Cercetare și dezvoltare (C&D)

Deoarece cercetarea și dezvoltarea produselor este o afacere costisitoare, nu puteți rula doar proiecte de cercetare și dezvoltare pentru toate caracteristicile. Efectuând o analiză comună, înțelegeți care caracteristici sunt cele mai importante și le dezvoltați doar pe acelea. Vă ajută să rulați cercetare și dezvoltare printr-un buget.

Vânzări și marketing

Dacă trebuie să desfășurați campanii de marketing direcționate pentru diferite segmente de clienți, puteți utiliza analiza comună. Acesta vă va sugera cum să distingeți materialele de marketing, cum ar fi broșuri, pagini de destinație ale site-ului web, oferte de reduceri, publicitate online și multe altele pentru diferite grupuri de clienți.

Exemple de analiză în comun

Plan Freemium pentru aplicații

În prezent, companiile de software lansează un plan freemium pentru aplicațiile lor. Utilizatorii pot accesa aplicația gratuit și pot folosi câteva funcții importante. Acum, dezvoltatorii efectuează analize comune pentru a afla care caracteristici sunt cele mai populare.

Apoi, ar plasa acele caracteristici în spatele unui paywall pentru a câștiga bani prin abonamente plătite.

Mufe pentru căști ale iPhone

În 2016, Apple a eliminat mufele pentru căști de la toate modelele sale de iPhone. A eliberat spațiu, astfel încât Apple să poată introduce noi funcționalități în iPhone-uri. Este corect să concluzionam că Apple a efectuat o analiză comună și a descoperit că clienții preferau alte funcții decât mufa pentru căști.

Oferta de servicii de operator de telefonie mobilă

Furnizorii de servicii de rețele mobile efectuează adesea analize comune pentru a revizui caracteristicile planului pentru a obține mai multe profituri fără a pierde baza de clienți. De exemplu, operatorul trimite o combinație de atribute precum preț, apeluri, date mobile, minute internaționale și texte.

Ele pot include diferite niveluri pentru aceste atribute. O combinație ar putea fi Preț: 20 USD; Apeluri: nelimitat; Texte: Nelimitat; Minute Internaționale: Zero; Date mobile: 10 GB care pot fi partajate.

Acum, transportatorul va analiza toate intrările din toate combinațiile pentru a afla care combinație va aduce veniturile maxime.

Un restaurant sau un brand de înghețată dorește să lanseze noi arome de înghețată. În loc să stabilească singuri aromele, ar putea merge la public cu sondaje de analiză comune. Analizele acestor date din sondaj ar dezvălui ce aromă le va plăcea cel mai mult clienților.

Avantajele analizei comune

  • Analiza face posibil ca întreprinderile să măsoare preferințele individuale ale clienților lor.
  • Puteți obține informații despre driverele ascunse și să le includeți sau să le implementați în produsele și serviciile dvs.
  • Acest studiu al consumatorilor și al caracteristicilor vă permite să creați o segmentare bazată pe nevoi a bazei de clienți.
  • Vă face conștient de compromisurile pe care oamenii sunt dispuși să le facă în timp ce comparăm mai multe funcționalități.

Contra analizei comune

  • Designul acestei analize este de natură complexă. Prin urmare, nu toată lumea o poate efectua sau analiza datele procurate de sondaje.
  • O astfel de analiză trebuie făcută în mod regulat. Nu va fi de niciun folos dacă companiile o desfășoară o dată pe an.
  • Dacă sondajele nu sunt concepute corespunzător, ele pot ajunge să conțină variabile supraevaluate sau subevaluate.
  • Când sunt incluse categorii noi sau neimportante, respondenților le poate fi dificil să explice sau să nu se simtă deloc interesați.
  Cum să găsești pe cineva pe POF prin e-mail

Tipuri de analiză conjunctă

În funcție de afacere și de produsele/serviciile acesteia, ar putea exista multe tipuri de analize comune. Cu toate acestea, următoarele sunt foarte populare:

Analiza conjunctă adaptivă

Aici, trimiteți un sondaj unui grup de clienți. Analizați datele și trimiteți un alt sondaj, personalizând combinațiile de caracteristici pe baza răspunsurilor anterioare.

În acest tip, le arătați clienților un meniu de funcții pentru un smartphone. Participantul la sondaj va alege caracteristicile și apoi va apărea sondajul original.

Analiza conjunctă bazată pe alegeri

Este cel mai de bază, în care trimiteți câteva combinații de caracteristici. Clientul selectează un produs din fiecare combinație.

Analiza conjunctă MaxDiff

În această metodă de analiză comună, participanții la sondaj organizează combinații de funcționalități de la cel mai bun la cel mai rău.

Analiza conjunctă de profil complet

Aici, prezentați clientului un profil complet de caracteristici pentru mai multe produse, cum ar fi smartphone-urile. Clientul trebuie să aleagă unul dintre toate produsele.

Funcționarea analizei în comun

Această metodă de analiză statistică funcționează prin împărțirea serviciului sau a produsului în elementele sale funcționale. Aceste elemente sunt Atribute, iar valorile lor sunt Nivelurile.

În pasul următor, trebuie să testați mai multe combinații de atribute și niveluri. Testarea înseamnă trimiterea a 8 până la 12 întrebări de sondaj către un grup de clienți și solicitarea acestora să aleagă produsele finale pentru diferite seturi de combinații de atribute și niveluri.

Experții apelează rezultate din astfel de sondaje Preferințele consumatorilor. Veți folosi datele Preferințelor Consumatorului pentru a crea un Scor de Preferințe.

De exemplu, o analiză comună pentru un smartphone nou ar trebui să conțină aceste atribute: marca, dimensiunea ecranului, culoarea și prețul. Nivelurile pentru acest studiu vor fi valori pentru aceste atribute. De exemplu, iPhone pentru Brand; 6” pentru dimensiunea ecranului; Argint pentru culoare; 600 USD pentru preț etc.

După ce obțineți scorul de preferință, îl puteți introduce într-un simulator de cotă de piață pentru a înțelege evaluarea și vânzările probabile pentru un set de funcții. Și, așa concluzi caracteristicile noului tău smartphone astfel încât să se vândă bine. Să explorăm mai jos câteva instrumente de analiză comună:

În comun

Conjointly este o platformă puternică care vă permite să luați decizii de afaceri încrezătoare prin efectuarea de analize comune. Vine cu o interfață simplă pe care atât utilizatorii începători, cât și cei experimentați o vor considera de ajutor.

Folosirea acestui instrument înseamnă să nu mai depindeți doar de vechile date de vânzări – Oferă toate informațiile noi pentru a determina caracteristicile produsului și prețul optim. Datorită simulării contextului competitiv, puteți prezice fără probleme efectele caracteristicilor modificate, revendicărilor și prețurilor produselor.

În portofoliul de produse Conjointly, puteți prioritiza produsele și conceptele care sunt mai valoroase. În plus, acest instrument vă oferă informații utile pentru compania dvs. Indiferent dacă aveți nevoie să analizați proiecte personalizate și complexe sau experimente agile automatizate, software-ul poate face asta pentru dvs.

  Cum să faci Chrome să redea audio în sunet surround [Fix]

Folosind această aplicație, utilizatorii pot aduna respondenți de calitate asigurată din întreaga lume. De asemenea, ajută la dezvoltarea studiului cu sprijinul cercetătorilor cu experiență. Prin urmare, devine mai ușor să aplicați rezultatele studiilor cu instrumentele de raportare de top.

Caracteristicile suplimentare ale acestei aplicații pas cu pas includ șabloane personalizabile, demonstrații de instrumente de design, text și imagini personalizabile, clasarea conceptului de produs și multe altele.

1000 de minți

1000minds vă oferă un software premiat pentru a afla ce contează pentru clienți și părțile interesate. Cu ajutorul acestuia, companiile pot descoperi ce cred clienții despre anumite caracteristici sau caracteristici ale produselor și serviciilor lor, împreună cu procesele de management.

Acest instrument este benefic pentru domenii precum cercetarea de piață, elaborarea politicilor, procesele de management și sondajele piețelor naționale și internaționale. Vă permite să configurați și să gestionați sondajul fără probleme complexe de proiectare.

Pe măsură ce utilizați tehnologia intuitivă a acestui software, veți observa o creștere a ratelor de răspuns la sondaj și veți obține date de înaltă calitate. Companiile pot folosi datele pentru a dezvolta produse și politici mai bune pentru o cotă de piață și investiții mai semnificative.

Caracteristica sa de integrare ușoară vă permite să îmbinați instrumentul cu diverse panouri și instrumente de sondaj. Rezultatele devin disponibile pe această platformă atunci când oamenii își încheie sondajele.

QuestionPro

QuestionPro este un instrument de analiză comună care contribuie la afaceri cu cercetarea de piață și optimizarea produselor. Este plin de funcții utile pentru a vă ajuta să aflați ce doresc oamenii de la produsele dvs., astfel încât să puteți investi resurse în consecință.

Cu acest instrument, proiectarea unui sondaj durează doar câteva minute, cu peste 300 de șabloane de sondaj gratuite și o interfață de tip drag-and-drop. Colectarea în siguranță a datelor bogate în informații este, de asemenea, posibilă, respectând legile privind confidențialitatea și securitatea datelor.

QuestionPro vă oferă, de asemenea, datele filtrului de putere bazate pe date demografice și alte atribute. În plus, puteți genera peste 30 de rapoarte online cu acest instrument și le puteți exporta în formatele Excel, Word, SPSS și PDF.

Întreprinderile îl pot integra cu alte aplicații de afaceri, inclusiv Microsoft Dynamics CRM, Tableau, SalesForce, Zapier și Marketo.

VedereX

Pentru analiza comună automată, vă puteți baza pe software-ul robust SightX. Cu ajutorul acestuia, puteți optimiza caracteristicile produsului și vă puteți decide cu privire la prețuri chiar înainte de lansarea produsului.

Aceasta este o platformă pentru cercetări de piață de la capăt la capăt pe care companiile o pot folosi pentru proiectarea proiectelor, distribuirea sondajelor și analiza datelor în timp real. Fie că este vorba despre produse de larg consum sau pachete de abonament, vă puteți optimiza caracteristicile și prețurile produsului cu SightX.

Încheierea

Trecând printr-o discuție în profunzime despre metoda analizei comune, s-ar putea să fi înțeles deja că este un instrument analitic extrem de util. Vă ajută să aflați caracteristicile produsului/serviciului care le plac cel mai mult clienților.

Odată ce cunoașteți gustul consumatorilor, vă puteți improviza ofertele aliniind interesele utilizatorilor. De asemenea, puteți elimina funcționalitățile neutilizate și puteți economisi bani pe dezvoltarea produsului.

Elementele de bază de mai sus ale acestei tehnici statistice bazate pe sondaje vă vor ajuta să planificați un proiect de analiză comună. Iar aplicațiile web de mai sus vă vor ajuta să executați analiza comună pentru un produs/serviciu și să obțineți informații despre ciclurile de dezvoltare și îmbunătățire a produsului.

Deoarece sunteți pasionat de meserii, trebuie să vă placă cei mai buni generatori de formulare online și platforme de informații privind publicul pentru succesul în afaceri.