Ce ar trebui să știți despre Pardot

Pardot este o soluție de automatizare a marketingului care aparține familiei Salesforce.

Specialiștii în marketing găsesc modalități de a-și spori eforturile de marketing pentru a satisface nevoile clienților la un nivel înalt și pentru a îmbunătăți performanța și veniturile.

Iar concurența în creștere le cere să fie eficienți în fiecare pas pentru a rămâne în fața concurenței.

Deci, dacă folosesc modalități manuale tradiționale pentru a-și desfășura activitățile de marketing, ar fi un proces consumator de timp și plictisitor.

Aici Pardot este util pentru marketeri.

Acest software popular pentru marketing îi ajută să automatizeze activitățile de marketing prin capabilitățile sale de analiză și AI. De asemenea, reunește echipele de vânzări și marketing pentru a crește performanța generală și clienții potențiali.

Voi discuta despre Pardot, alternativele sale și multe altele în acest articol.

Sa incepem!

Ce este Pardot?

Pardot, numit acum Salesforce Marketing Cloud Account Engagement (SMCAE), este o alegere de preferat pentru mulți clienți Salesforce care caută un instrument de automatizare B2B. Este de fapt o platformă de generare de clienți potențiali și de nutrire, care vine cu multe caracteristici și beneficii pentru a vă stimula eforturile de marketing.

Pardot permite organizațiilor să măsoare și să urmărească eficacitatea comunicării, să obțină o perspectivă completă asupra comportamentului publicului și să personalizeze conținutul relevant în campanii pe baza unui număr de criterii.

Cu Pardot, marketerii își pot muta clienții printr-o pâlnie de vânzări sigură. Instrumentul face foarte ușor să proiectați e-mailuri eficiente și să implicați publicul țintă cu conținutul potrivit.

În plus, vă puteți asigura că interacționați cu publicul potrivit la momentul potrivit și pe tonul potrivit. Acest lucru îi ajută pe reprezentanții de vânzări să închidă mai multe oferte pe baza informațiilor disponibile.

În plus, agenții de marketing vor avea o oportunitate uimitoare de a face echipă cu echipa de vânzări în mod eficient și rapid folosind funcționalitățile Pardot. Puteți urmări fiecare pas al utilizatorilor și puteți înregistra rentabilitatea investiției în marketing. În acest fel, puteți îmbunătăți experiența clienților și baza de clienți, generând în același timp mai multe soluții bazate pe date pentru a înregistra o creștere mai mare.

Pardot este strâns integrat în obiectele de bază ale Salesforce. Prețul îl face chiar mai accesibil pentru diverse organizații.

Este util pentru mai multe cazuri de utilizare, inclusiv marketing prin e-mail, formulare, istoric de implicare, segmentare, notare, notare, calificare potențială, marketing de căutare, analiză de marketing, marketing multicanal și multe altele.

Automatizare de marketing cu MCAE

Pardot sau MCAE vă permit să automatizați sarcinile repetitive și să economisiți timp pentru a vă concentra pe obiective mari. MCAE oferă echipelor de marketing funcții fără sfârșit pentru a-și îmbunătăți afacerea prin îmbunătățirea bazei de clienți.

Puteți descoperi suita completă de instrumente de automatizare pentru a genera mai multe conducte, a împuternici vânzările și a crea conexiuni relevante pentru a încheia mai multe tranzacții mai rapid.

Iată cum automatizarea marketingului B2B vă poate ajuta să vă creșteți vânzările, să vă creșteți clienții potențiali și să deveniți mai productiv pentru a vă transforma afacerea.

#1. Automatizare de marketing

Cu o automatizare puternică de marketing, puteți elimina munca manuală a sarcinilor de vânzări și marketing și vă puteți ajuta echipa să accelereze procesul de marketing prin:

  • Încheierea mai rapidă a mai multor oferte mai rapid cu educația inteligentă a clienților potențiali: trimiteți automat e-mailuri și efectuați toate sarcinile de marketing pe baza declanșatorilor, cum ar fi interacțiunile utilizatorilor, timpul și alți parametri personalizați.
  • Trimiteți mesaje eficiente cu conținut dinamic: utilizați datele colective pentru a oferi clienților o experiență mai bună, dezvoltați fără probleme căi de îngrijire și e-mail, afișați oferte vizate și multe altele.
  • Conectați-vă cu clienții la momentul potrivit: răspundeți clienților potențiali și aflați ce se întâmplă între vânzări. Primiți alerte în timp real pentru a vă conecta cu clienții potențiali atunci când este important și notați acțiunile potențialului.
  • Vedere detaliată a activității potențialului: creați conversații relevante și vizați mai multe argumente de vânzare cu ajutorul datelor aprofundate despre activitatea potențialilor dvs.
  Cum să împiedicați ca e-mailurile dvs. să ajungă la spam în Gmail

#2. Generarea de leaduri

MCAE oferă opțiuni utile pentru a simplifica procesul de colectare a clienților potențiali de înaltă calitate. Puteți crea pagini de destinație cu integrare și machete personalizate utilizând un generator de pagini de destinație. Cu MCAE, este posibil să adăugați formulare în pagini pentru a aduna informații de contact esențiale despre utilizatori.

Veți avea o statistică completă despre căutarea plătită și organică, performanța cuvintelor cheie etc., astfel încât să puteți analiza fiecare punct și să îmbunătățiți SEO, precum și eforturile SEM. În plus, veți obține o imagine completă a campaniilor de social media marketing și a interacțiunilor cu publicul, datorită funcționalității Pardot.

#3. Managementul conducerii

MCAE vă permite să fiți în contact cu utilizatorii dvs. prin intermediul mesajelor bazate pe declanșatoare, inclusiv timp, interacțiuni și alți parametri personalizați. Puteți colecta cele mai bune clienți potențiali cu acest instrument de marketing pe baza valorilor de notare și punctaj despre utilizatori.

Instrumentul împarte automat perspectivele în liste dinamice și direcționate. De asemenea, vă ajută să urmăriți interesele și comportamentul clienților pentru a oferi conținut relevant.

#4. Marketing prin e-mail

MCAE ajută la realizarea campaniilor de email marketing în mod eficient și eficient. Cu un E-mail Builder vizual și ușor de utilizat, puteți crea e-mailuri receptive și luminoase, adaptate în funcție de dorințele clientului.

Funcțiile sale utile, cum ar fi opțiunea de programare, răspunsuri automate, panza de îngrijire vizuală și multe altele, vă ajută să trimiteți mesaje relevante clienților și să colectați statistici despre conținutul cu cele mai bune performanțe.

#5. Alinierea cu Dezvoltarea

Avantajul utilizării MCAE/Pardot este că va permite conectarea reprezentanților de vânzări și marketing pentru a obține rezultate uimitoare în campaniile de relații cu clienții. Puteți urmări cu ușurință mesajele trimise prin Gmail, puteți comunica cu clienții potențiali și puteți primi imediat alerte în timp real.

#6. Raportarea ROI

Puteți analiza impactul eforturilor de vânzări și marketing asupra veniturilor. Pardot creează rapoarte multiple, cum ar fi Raportarea ciclului de viață, Raportarea ROI și Raportarea avansată prin e-mail. În plus, acum este posibil să conectați diferite instrumente de marketing și să gestionați interacțiunea cu clienții pe diferite canale.

#7. Inteligenţă artificială

MCAE se integrează cu inteligența artificială pentru a îmbunătăți eforturile de vânzări și marketing, precum și pentru a implica mai mulți clienți potențiali. Puteți monitoriza și analiza comportamentul clienților, scorul de clienți potențiali, informații despre campania de marketing și activitatea de implicare a utilizatorilor folosind instrumentul său Einstein.

Învățarea automată vă permite să găsiți clienți potențiali calificați, să utilizați o abordare centrată pe client, să vedeți câmpurile de influență și să descoperiți noi audiențe. În plus, există și alte caracteristici care vă ajută la scalarea afacerii și la automatizarea marketingului. Acestea sunt după cum urmează:

  • Creați e-mailuri personalizate și dinamice, precum și pagini de destinație cu doar clicuri, nu cu codul
  • Oferiți reprezentanților dvs. de vânzări vizibilitate deplină asupra angajamentului clienților și transmiterea fără probleme a clienților potențiali
  • Segmentați cu ușurință pe baza interacțiunii cu sondajul, aplicațiile video și webinarul dvs
  • Obținerea de analize de marketing B2B pentru a vedea informații predictive pentru a conecta marketingul înapoi la statisticile ROI
  • Scoruri bazate pe cont pentru a ajuta vânzările și marketingul să se alinieze la conturile cheie

De ce Pardot (MCAE)?

Salesforce nu înlocuiește Pardot (MCAE), mai degrabă folosește aceleași caracteristici și funcționalități împreună cu prețul și ambalajul. Să înțelegem de ce Pardot este schimbat în Marketing Cloud Account Engagement.

  • Ușor de recunoscut consistența și funcționalitatea: Salesforce își schimbă numele produselor pentru a le face mai descriptive. Acesta va ajuta oamenii să aleagă un produs potrivit pentru afacerea lor și să recunoască cu ușurință utilizările produsului.
  • Unificarea platformei: Salesforce segmentează fiecare produs într-o secțiune de platformă, astfel încât clienții să își poată căuta cu ușurință cerințele. Ideea principală este de a pune fiecare soluție într-o anumită secțiune.
  • Flexibilitate și rezistență: a veni cu un nume perfect care descrie pe scurt funcționalitatea produsului prin numele său nu necesită o schimbare suplimentară în viitor.
  Google și Amazon distrug Smarthome Hub și asta e grozav

Companiile folosesc MCAE din următoarele motive:

  • Identificarea, managementul și calificarea potențialului sau potențial
  • Managementul campaniilor, istoricul și ierarhiile
  • Funcționalitate pentru rețelele sociale, marketing direcționat și e-mail
  • Standarde de proces și rafinare prin șabloane, segmentare și automatizare
  • Pagini de destinație și formulare care leagă datele automat la înregistrările prospectului
  • Raportare pentru aplicații conectate, campanii, ciclu de viață potențial și active de marketing cu urmărirea lucrurilor, cum ar fi influența canalului și performanța campaniei

Mai mult, MCAE vă ajută să găsiți mai mulți clienți potențiali, să automatizați marketingul, să identificați cei mai buni clienți potențiali, să maximizați rentabilitatea investiției în marketing, să vă gestionați datele, să obțineți integrări puternice și multe altele.

Prețuri MCAE

Companiile și întreprinderile mari pot crește și mai rapid cu diferite ediții oferite de Salesforce MCAE, care se potrivesc proceselor dvs. de afaceri. Puteți alege dintre următoarele opțiuni de preț:

  • Creștere: costă 1.250 USD/lună. Include funcții precum generarea de clienți potențiali, calificarea, managementul, marketingul prin e-mail, personalizarea e-mailului, limitele la 10.000 de contacte, opțiuni nelimitate de marketing prin e-mail, 50 de formulare și pagini de destinație, calendarul de marketing, testarea A/B și multe altele.
  • Plus: costă 2.500 USD/lună și include automatizare avansată de marketing, generare de clienți potențiali, calificare, management, personalizare e-mail și analiză avansată.
  • Avansat: costă 4.000 USD pe lună pentru 10.000 de contacte. Este cea mai populară gamă de prețuri care oferă aceleași caracteristici ca și pachetul Plus cu opțiunea suplimentară de sandbox pentru dezvoltatori, unități de afaceri și AI pentru marketing și vânzări.
  • Premium: obțineți funcții pregătite pentru întreprindere, asistență personalizată pentru produse și analize predictive la 15.000 USD pe lună pentru 75.000 de persoane de contact.

Vă puteți înscrie pentru a face un tur GRATUIT pentru a înțelege exact cum funcționează.

Alternative la Salesforce MCAE

#1. HubSpot Marketing Hub

HubSpot oferă software de marketing pentru a ajuta agenții de marketing și reprezentanții de vânzări să atragă mai multe audiențe, să transforme vizitatorii în clienții potriviți și să desfășoare campanii de marketing complete la scară. HubSpot Marketing Hub este o platformă puternică și ușor de utilizat.

Platforma vă permite să atrageți vizitatori prin reclame, campanii pe rețelele sociale, bloguri și multe altele. Urmărește rentabilitatea investiției cu raportare de atribuire. Toate datele și instrumentele de marketing sunt acum sub un singur acoperiș, astfel încât să puteți economisi timp și să obțineți contextul de care aveți nevoie pentru a oferi o experiență personalizată.

Puteți crea conținut pe care publicul dvs. îl dorește și îl puteți face atractiv, astfel încât clienții potențiali să nu rateze ofertele.

Faceți o strategie scalabilă pentru a atrage din ce în ce mai mulți vizitatori și a-i converti în clienți potențiali. HubSpot Marketing Hub oferă funcții populare, cum ar fi analize de marketing, obiecte personalizate, integrarea forței de vânzări și multe altele.

HubSpot oferă tablouri de bord simple și o interfață modernă, care este mai ușor de utilizat în comparație cu Pardot. Vă oferă opțiunea de instruire și asistență, cum ar fi Academia HubSpot, unde vă îmbunătățiți abilitățile despre cum să utilizați puterea funcțiilor avansate.

În ceea ce privește automatizarea, raportarea și asistența pentru clienți, HubSpot are avantaj. Structura sa de preț este foarte simplă. Îl vei putea folosi gratuit, dar vei găsi branding HubSpot.

Prețul de bază, unde nu veți găsi niciun branding, începe de la 45 USD/lună. Obțineți un demo gratuit pentru toate edițiile premium. Pardot nu oferă nicio încercare gratuită, dar puteți face un tur gratuit. Pardot poate fi la îndemâna întreprinderilor mici din cauza prețurilor sale ridicate.

#2. Adobe Marketo Engage

Asigurați-vă călătoria clienților fără probleme cu Adobe Marketo Engage. Vă va ajuta să urmăriți fiecare comportament al clienților dvs. și să implicați clientul potrivit. Puteți scala rapid campaniile de marketing și puteți determina modul în care canalele și marketingul influențează veniturile afacerii dvs.

Folosiți inteligența încorporată, fluxurile sofisticate de călătorie și datele comportamentale pentru a identifica, accelera și implica cele mai bune opțiuni pentru a face călătoria cumpărătorului dvs. mai ușoară.

  Top 10 cele mai bune suplimente Kodi de urmărit Premier League

Adobe Marketo Engage oferă personalizare a conținutului, automatizare, analiză de impact, mediu de date de marketing, parteneriat de vânzări, implicare pe mai multe canale și multe altele.

Luați o demonstrație personalizată pentru a înțelege soluțiile de marketing de implicare și caracteristicile aprofundate ale produsului care acoperă hrănirea, automatizarea, marketingul prin e-mail și multe altele. Veți obține pachete simple și bogate în capabilități care vă ajută să vă îmbunătățiți experiența clienților și să vă dezvoltați afacerea.

Marketo Engage oferă diferite șabloane cu combinații de variabile, module, elemente și containere pe care le puteți utiliza. În plus, veți primi GRATUIT șabloane de e-mail optimizate pentru mobil. Modificările aduse șablonului pot fi vizualizate în formate desktop și mobile.

Puteți crea, previzualiza și aproba formularele, precum și să ștergeți sau să rearanjați câmpuri și să le adăugați din meniul drop-down. Pe baza regulilor de vizibilitate, aveți opțiunea de a vă afișa sau ascunde formularele.

Marketo Engage oferă setări de limbă bazate pe locație, completare automată pentru potențialii de rețele sociale și profilare progresivă pentru redirecționarea și previzualizarea paginii de mulțumire sau a adresei URL externe.

În comparație cu Pardot/MCAE, Marketo Engage câștigă în ceea ce privește șabloanele pre-construite, capacitățile de personalizare, livrarea mai multor funcții legate de formulare, campanii de social media, analiză BI, calendarul de marketing, SEO și multe altele.

#3. Zoho Marketing Plus

Specialiștii de marketing și reprezentanții de vânzări beneficiază de platforma unificată cu Zoho Marketing Plus. Unifică toate activitățile de marketing și implică clienții pe mai multe canale. Poate ajuta la creșterea rentabilității investiției cheltuielilor de marketing și la îmbunătățirea productivității echipei tale.

Deoarece este posibil să gestionați diferite canale, colaterale de marketing, mesagerie, recenzii din industrie și multe altele simultan, aveți nevoie de campanii de marketing moderne și de mare impact pentru echipa dvs.

Marketing Plus oferă acces la agentul de marketing potrivit, reunind echipa și permițându-le să colaboreze fără probleme.

Marketing Plus acceptă SMS-uri, evenimente, rețele sociale, prezentări, sondaje, seminarii web și e-mailuri, astfel încât să vă puteți răspândi conținutul pe fiecare canal în care clienții dvs. sunt deja acolo. Permiteți echipei dvs. de marketing să planifice și să execute campanii cu ușurință de pe o singură platformă de marketing.

Asigurați-vă că campania dvs. de marketing este un mare succes cu Marketing Plus. Puteți să creați activități, să urmăriți progresul, să atribuiți responsabilitatea sarcinilor, să colaborați cu echipa dvs. și să oferiți publicului ceea ce își doresc în timp real.

Zoho Marketing Plus este o opțiune mai bună pentru întreprinderile mici sau startup-uri, deoarece oferă o încercare GRATUITĂ de 15 zile. Veți avea opțiunea de gestionare a mărcii, urmărirea conversiilor, asistență pentru mai mulți utilizatori etc. în comparație cu Pardot. Prețul standard este accesibil pentru companii de toate dimensiunile.

#4. Sendinblue Marketing Automation

Automatizați-vă procesele de vânzări și marketing în cel mai scurt timp cu Sendinblue Marketing Automation. Cu asistență pentru mai multe canale, fiți oriunde unde sunt deja clienții dvs., cum ar fi e-mail, SMS, chat, căsuță de e-mail și multe altele.

Personalizați fiecare pas al publicului dvs. segmentând fiecare client în funcție de nevoile, locațiile, etc. Veți primi formulare de înscriere, reclame Facebook și pagini de destinație pentru a vă transforma vizitatorii în clienți valoroși.

Interfața Sendinblue este mai atrăgătoare și mai plăcut de utilizat. Este un proces mai ușor de importare și clasificare a contactelor pentru a comunica cu clienții. Oferă un test drive gratuit și este accesibil pentru toată lumea.

Nota autorului

Pardot este, fără îndoială, o platformă excelentă de automatizare a marketingului, care vine cu funcții avansate și oferă multe beneficii markerilor.

Folosește puterea automatizării și a inteligenței artificiale pentru a vă ajuta să efectuați activități de marketing, de la generarea de clienți potențiali și creșterea clienților până la marketing prin e-mail, direcționarea rețelelor sociale și gestionarea campaniilor. De asemenea, vă puteți urmări performanța cu analize și rapoarte detaliate.

În general, platforma este excelentă pentru companii și agenți de marketing cu un buget bun în mână. Cu toate acestea, dacă nu vi se pare atât de atrăgător din orice motiv, fie că este vorba de oferte sau de preț ridicat, puteți căuta alternativele Pardot menționate mai sus. ‘

În cele din urmă, alegeți platforma de automatizare a marketingului care se va potrivi cerințelor dvs. și se va încadra în continuare sub bugetul dvs. Și observați că eforturile dvs. de marketing se concretizează!