Căutați și distribuiți linkuri directe către articole de știri din aplicația Facebook

Fluxul de știri al Facebook este locul în care mulți dintre noi primim știrile noastre zilnice. În mare parte, primim știri prin intermediul paginii de Facebook a site-urilor de știri importante precum BBC, The New York Times, Reddit etc., deoarece ne-am abonat la ele, dar nu toate știrile din feedul nostru sunt create egale. Cu Facebook și știrile pe care le primim pe el, există întotdeauna riscul să fie fie o păcăleală, fie cineva să ia un articol de The Onion prea în serios. Acesta este motivul pentru care împărtășirea știrilor dintr-o sursă autentică este întotdeauna mai bine. Facebook are una dintre cele mai bune funcții de partajare a linkurilor atât pentru pagini, cât și pentru profiluri individuale, iar într-o actualizare recentă, a adăugat ceva cu adevărat uimitor. Când distribuiți știri, acum puteți căuta și adăuga un link către o sursă mai autentică de informații, toate din aplicația Facebook. Iată cum.

Deschideți aplicația Facebook și atingeți „Stare” pentru a compune postarea. A fost adăugat un nou buton „Link” între butonul „Etichetă” și „acțiune”. Atingeți-l și veți trece la ecranul „Adăugați un link”. Utilizați bara de căutare pentru a căuta știrile despre care se referă postarea dvs.

Rezultatele căutării prezintă aproape orice sursă autentică care vorbește în prezent despre știrile în tendințe. Puteți vizita un link atingând butonul „Vizualizați” de lângă și apoi atașați-l de acolo. Dacă știți deja care este linkul pe care doriți să îl distribuiți, pur și simplu atingeți rezultatul căutării și acesta va fi adăugat la starea dvs.

  Cum să configurați un apel video Facebook Messenger Rooms

Am câteva gânduri despre asta, dar mai întâi voi spune ceea ce este evident; probabil că funcția va fi lansată încet, așa că dacă nu o vedeți imediat, acordați-i câteva zile. Această schimbare vine alături de noua actualizare a preferințelor pentru fluxul de știri a Facebook, care primește mai multă atenție decât merită și ne distrag atenția de la această actualizare mult mai interesantă.

Schimbarea înseamnă două lucruri majore; primul; Facebook a intrat într-adevăr în cursa „căutării”. În mod evident, nu este același tip de motor de căutare ca Google, dar este un motor de căutare și unul foarte țintit în acest sens. Facebook caută știri și evaluează credibilitatea linkurilor pe baza cărora sursele sunt căutate și preferate față de altele. Rezultatele căutării vor fi clasate, fără îndoială, în funcție de vizualizările pe care le-au primit deja și de cât de des linkul a fost deja partajat, printre altele.

Al doilea; asta înseamnă că partajarea se schimbă. Acolo unde inițial distribuiam prin alte pagini, dintr-o pagină web sau de la alte persoane, acum putem partaja link-uri direct și pagina care a postat-o ​​nu trebuie să fie implicată. Acest lucru este oarecum înfricoșător pentru pagini și incitant în același timp. Când partajăm un link direct, pagina nu primește „vizualizarea” ei și este probabil să influențeze acoperirea pe care o are. Multe pagini, în special cele care imită articole și postări de tip Buzzfeed, se bazează pe titlul viral și pe partajarea rapidă cu un singur clic pe care Facebook le oferă pentru a obține trafic și acest lucru le poate dăuna. Poate fi, de asemenea, o încercare a Facebook de a controla nenumăratele de linkuri de tip „Nu o să crezi ce tocmai a făcut tipul ăsta” care spam în fluxul nostru de știri.

  Cum să-ți schimbi setările de limbă pe Facebook

Până acum, actualizarea a ajuns pe aplicația iOS și probabil va apărea și pe Android. Nu este clar dacă va apărea încă pe desktop. Spuneți-ne în comentarii ce părere aveți despre acest nou mod de a împărtăși știri.