Cât costă Netflix în Japonia?

Netflix a fost recent în prima pagină a ziarelor după ce a anunțat că a crescut costurile pentru clienții săi japonezi, acțiunile crescând cu până la 3,7% în urma știrilor. Prețurile au crescut cu aproximativ 13% pentru nivelurile de bază și standard în februarie 2021, deși taxele planului premium au rămas aceleași. Asa de Cât costă Netflix în Japonia? Citiți mai departe pentru a afla.

Creșteri recente de preț

Din februarie 2021, acum îi costă telespectatorilor din Japonia 990 yeni (yenul este moneda) pentru a accesa serviciul de bază Netflix, ceea ce reprezintă o creștere de 110 yeni. Nivelul standard, care este cea mai populară opțiune, este acum la prețul de 1.320 ¥ de la 1.490 yeni. Planul premium are încă un preț de 1.980 yeni.

Asia este acum a doua regiune a companiei cu cea mai rapidă creștere, ultimii ani arătând o creștere substanțială a vizionarilor japoneze și sud-coreene. De asemenea, Netflix a turnat mai mulți bani în conținutul bazat pe anime, care este excepțional de popular în rândul telespectatorilor japonezi. Netflix a folosit parțial creșterile recente de preț pentru a acoperi costul conținutului său original.

Finanțarea conținutului original

Netflix a lansat o declarație prin care a anunțat schimbările de preț, spunând „Ne actualizăm prețurile pentru a putea continua să oferim mai multă varietate de emisiuni TV și filme – pe lângă emisiunile locale precum „Alice în Țara de graniță” și în continuă creștere. gama anime”. Prețul acțiunilor sale a crescut la 559,48 GBP în urma acestei știri. Netflix a folosit parțial creșterile recente de preț pentru a acoperi costul conținutului său original.

  10 cele mai bune rețele de afiliați pentru a vă alătura și pentru a face bani

Extindere în continuare

Netflix a atras 37 de milioane de noi abonați în 2020, peste 80% dintre aceștia venind din afara Americii de Nord. Acesta a fost un număr mai mare decât numărul de abonați pe care rivalul său, Hulu, avea în total până la sfârșitul anului. Are în continuare cei mai mulți abonați ai oricărui serviciu de streaming video, cu cel puțin 50 de milioane de oameni mai mulți folosind Netflix decât Amazon Prime în întreaga lume. Aproximativ 73 de milioane de adulți din SUA au un abonament Netflix, deși se estimează că aproximativ 41% dintre utilizatorii săi accesează serviciul fără a plăti. Acest lucru se datorează în mare parte partajării parolelor și conturilor.

Când a fost lansat Netflix pentru prima dată?

Mulți oameni presupun că compania a fost fondată la un moment dat în ultimii 15 ani. Cu toate acestea, a fost fondat pentru prima dată în 1997, site-ul său fiind lansat un an mai târziu. Netflix a început de fapt ca un serviciu de DVD-by-mail, dar prin utilizarea datelor mari și a analizelor au ajuns să ofere recomandări media utilizatorilor lor în 2000. Până în 2004, avea 4 milioane de abonați și a început să ofere streaming video online în 2007.

Evoluția Netflix

Netflix a început să devină disponibil în afara browserelor web în 2008, permițând utilizatorilor să acceseze streaming video pe set-top box-uri, Xbox-uri, playere Blu-Ray și multe altele. A devenit disponibil pentru prima dată în afara SUA în 2010, când a fost lansat în Canada. A ajuns în Europa în 2012 și a fost lansat în Australia, Noua Zeelandă și Japonia în 2015.

  Cum să obțineți voce Siri neutră din punct de vedere sexual pe iPhone, iPad și Mac

Compania a devenit binecunoscută pentru conținutul său original, cu producții interne timpurii, inclusiv Orange Is The New Black și House of Cards. Multe dintre serialele sale originale au primit premii de mare profil, inclusiv primul Oscar în 2017.

Netflix și geoblocarea

Odată ce a devenit obișnuit ca oamenii să acceseze conținut Netflix încărcat pentru telespectatori din diferite regiuni ale lumii, Netflix a început să restrângă utilizarea VPN. Dacă Netflix detectează acum că un VPN este în uz, va afișa în continuare numai conținut disponibil legal pe acel teritoriu. Cu toate acestea, se spune că nu toate VPN-urile au fost afectate de acest lucru.

Netflix a devenit și mai popular în ultimii ani, ajungând din ce în ce mai multe locații din lume. Concurenții săi dau mai puține semne că eclipsează această companie media gigantică – în ciuda eforturilor lor!