Armă secretă în era digitală

Mediul de afaceri și tehnologia în continuă schimbare obligă companiile să adopte un model flexibil pentru strategia de marketing. Companiile se concentrează pe operațiuni raționalizate și trebuie să se ocupe de munca disciplinată de marketing, care implică analizarea cerințelor consumatorilor și adoptarea tehnologiei pentru a face față situațiilor.

Schimbarea elementelor de marketing necesită expertiză externalizată pentru o funcționare bună. Marketingul ca serviciu, sau MaaS, este soluția perfectă pentru afaceri, iar în acest articol vom discuta mai multe despre asta.

Ce este marketingul ca serviciu (MaaS)

Marketing as a service (MaaS) este o soluție care oferă servicii de marketing la cerere prin diverse servicii de marketing bazate pe valoare. Aliniază obiectivele de marketing cu obiectivele de afaceri, oferă un peisaj competitiv și ajută la stimularea creșterii afacerii.

MaaS este o echipă de specialişti în marketing cu competenţe diverse, în care toată lumea are experienţă în diferite surse de marketing. Experiența lor reduce sarcina planificării și le permite să se concentreze asupra altor activități și produse de bază.

Serviciul începe inițial cu analiza decalajelor existente în afaceri, inclusiv tehnologie, competențe și forță de muncă. Ei oferă o perspectivă asupra modului de a elimina golurile și de a lucra cu obiectivele organizației pe termen lung.

Furnizorii de servicii MaaS vă ajută afacerea acolo unde sunteți lipsiți în implementarea unei strategii de marketing grozave. Companiile ar trebui să opteze pentru MaaS din cauza tuturor beneficiilor pe care le are de oferit. Oferă servicii de marketing la prețuri accesibile, cu impact ridicat.

Permite companiilor să folosească noile tendințe sau tehnologii ale pieței. MaaS oferă o soluție pe termen lung care ajută companiile cu creșterea pe termen lung.

Importanța MaaS în era digitală

Pregătește o inițiativă strategică

Marketingul ca serviciu formează baza pentru dezvoltarea planurilor strategice de succes pe piața competitivă. Strategiile includ date de piață și elemente vizuale care ajută la analiza situației.

In Statele Unite ale Americii, 50% dintre întreprinderile mici eșuează în primii cinci ani; se concentrează mai mult pe implementarea planurilor decât pe dezvoltarea strategiilor pe termen lung.

MaaS aduce strategii moderne la scară, permițând echipelor interne să lucreze independent la proiecte gestionabile. Organizația se concentrează pe operarea afacerii în limitele investițiilor, iar MaaS ajută la obținerea unor rezultate precise în limita resurselor disponibile.

Amplifică nevoile de marketing pentru a dezvolta creșterea

Creșterea afacerii depinde de numărul de concurenți de pe piață. Potrivit Statista 2021, există 334 de milioane de companii la nivel mondial și supraviețuirea pe o piață extrem de competitivă necesită o strategie mai bună. Afacerea trebuie să își reducă puțin costurile de operare pentru a depăși concurenții. MaaS ajută la dezvoltarea strategiilor de marketing cu costuri reduse și permite ca bugetul să fie utilizat pentru alte inițiative și servicii.

Marketingul ca serviciu este un program pe termen lung care merită atunci când organizația depune eforturi susținute pentru marketing.

Adaptați-vă la mediul de piață în schimbare

Numărul tot mai mare de afaceri aduce concurență perfectă pe piață. Dar toți trebuie să rămână în top pe piață. Adaptarea la schimbare în funcție de nevoile pieței este singura modalitate de a obține creștere, dar acest proces necesită cost, timp și energie.

  Chrome Now ascunde WWW și HTTPS:// în Adrese. Iti pasa?

Sarcina devine mai complicată atunci când o afacere are resurse fixe pentru activitatea de marketing.

Tehnologiile care se schimbă rapid creează un gol în organizație atunci când aveți nevoie de ajutor pentru adaptare. MaaS este o strategie de dezvoltare profitabilă, asigurându-se că afacerea nu va rămâne în urmă concurenței. Poate procesa proiecte în derulare accesând instrumente și tehnologie.

Creșteți concentrarea personalului de marketing

Recompensa finală a externalizării serviciilor în masă este că agenții de marketing se pot concentra pe alte activități, cum ar fi consistența mărcii. Serviciul MaaS reduce sarcina asupra echipei de marketing, crescând astfel fluxul de lucru al activității lor principale. Angajații interni primesc sprijinul necesar din partea agenților de marketing externalizați, îmbunătățindu-și performanța individuală în muncă.

De ce companiile au nevoie de MaaS?

Companiile au nevoie de marketing ca serviciu din următoarele motive:

Cost eficient

MaaS necesită mai puține investiții în comparație cu angajații angajați intern. O strategie de marketing bună necesită experiență în diferite domenii, iar angajarea tuturor necesită mai mult buget. De asemenea, afacerea trebuie să suporte costurile de formare după recrutare.

Rezolvarea problemelor

Furnizorii MaaS sunt avansați în domeniile lor respective și pot rezolva probleme în care afacerea nu îndeplinește așteptările. De asemenea, au echipamentul necesar pentru serviciul lor, astfel încât companiile să poată economisi costul achiziționării de echipamente pentru nevoile de marketing.

Tehnici, cunoștințe și abilități

Serviciul de marketing se asigură că folosesc cele mai bune abilități posibile pentru strategia de marketing. Tehnologia în continuă schimbare necesită actualizări regulate, iar echipa de marketing a companiilor necesită, de asemenea, instruire. Important este că există o mulțime de opțiuni pentru care tehnicile și instrumentele sunt cele mai bune, iar agențiile de marketing pot adopta cea mai recentă tehnologie.

Adaugă o perspectivă asupra performanței

Furnizorul de servicii de marketing actualizează în mod regulat performanța afacerii și pregătește rapoarte. Datele oferă informații despre poziția unei companii față de concurenți, deoarece furnizorii terți au rapoarte și pentru alte companii. Pe baza datelor MaaS, companiile pot lua măsurile necesare pentru a crește veniturile.

Transfer de competențe pe plan intern

Atunci când echipele interne lucrează cu experiență externă, aceasta aduce și beneficii suplimentare pentru ele. Aceștia dobândesc cunoștințe de marketing valoroase care pot fi folosite chiar și după încheierea contractului. Unele MaaS organizează programe de formare și dezvoltare pentru a se potrivi cu nivelul lor.

Cum funcționează MaaS?

Un MaaS eficient funcționează în patru moduri:

Perspectivă și analiză

Pentru a genera rezultate eficiente, furnizorii MaaS extrag perspective din nevoile și tendințele de marketing. Datele despre comportamentul și opiniile consumatorilor sunt esențiale pentru campaniile de marketing de succes. Asigură calitatea înaltă a strategiei reformulate, făcând-o mai potrivită pentru consumatori. Un raport detaliat și analizat generează clienți potențiali și trafic pentru afacere și câștigă încrederea clienților.

Crearea de conținut

Creatorii de conținut sunt responsabili pentru identificarea ideilor noi și în tendințe, deoarece trebuie să le execute în timp util pentru a conduce piața. Consumatorii sunt atrași de subiectele în tendințe, așa că creatorii creează conținut pentru a răspunde tendinței și îl implementează pe diverse medii digitale și tipărite. Ar putea fi crearea de bloguri, design grafic, design de pagini web, cărți electronice etc.

Optimizare motor de căutare

SEO este sursa optimă de atragere a consumatorilor vizați, iar experții de marketing dezvoltă strategii pentru a avea rezultate optime pe pagina web. Acestea pot îmbunătăți traficul paginii web pentru a se clasa mai bine în indici de căutare.

  Start Stop Continue Retrospective Explained [With Template Resources]

Design UI și UX

Designul UI și UX se referă la ecranele, pictogramele, butoanele, comutatoarele și alte elemente vizuale de pe o pagină web sau aplicație mobilă. De asemenea, afectează statisticile de marketing, deoarece atractivitatea elementelor vizuale afectează mintea clienților. Furnizorii de servicii MaaS au experiență asupra acestor producători, deoarece știu care design se potrivește cel mai bine fiecărui client.

Elementele MaaS

Marketingul este o sursă esențială de creștere pentru orice afacere, mai ales atunci când este nou formată. Întreprinderile mici trebuie să desfășoare activități moderne de marketing, concentrându-se pe dezvoltarea produsului principal al afacerii.

Dar după finalizarea bazei, următorul pas este să lucrezi pe piață, iar serviciile de marketing trebuie să fie executate. Afacerile trebuie să decidă cu privire la aspectele de marketing și strategie care trebuie externalizate.

  • Înainte de orice strategie de marketing, bugetul, timpul și ținta ar trebui decise, deoarece acestea trei sunt fundamentul oricărei decizii. De la începător la profesionist, un om de afaceri trebuie să facă diferența între ce date să le ofere celor din afară și care să lucreze cu persoane din interior.
  • Mărcile cred că este necesar să desfășoare activități de marketing concomitent, dar adesea au nevoie de mai multă reprogramare. Marketingul pe rețelele sociale, designul grafic și buletinele informative digitale sunt câteva metode de marketing care necesită tehnologii moderne.
  • Proprietarul de afaceri local se gândește la creșterea lor pe platforme mai mari, deoarece au nevoie de tehnici de marketing corporative. Proiectarea web, crearea de conținut și analiza sunt esențiale în marketingul modern.

Beneficiile MaaS

Marketingul ca serviciu este că este o soluție la flexibilitatea necesară a pieței, permițând să lucrăm la planificare pe termen lung cu proiecte în derulare. Flexibilitatea declarată se adaptează la condițiile de piață competitive în schimbare și acoperă diverse activități.

Marketingul modern implică o gamă largă de specialiști care oferă servicii pentru diferite activități. Câteva avantaje ale marketingului ca agenție de servicii sunt: ​​-

  • Marketingul ca serviciu este o soluție unică pentru toate activitățile de marketing; agenții cu experiență pot face față cu ușurință poverii. De exemplu, atunci când companiile creează strategii pentru un obiectiv pe termen lung, ele abordează inițial procesul cu pași mici și marketeri minimali. Mai mult, nu trebuie să angajeze diferiți experți în viitor; nu trebuie decât să comunice cu agențiile în ceea ce privește scopul. Furnizorii MaaS aliniază în mod cuprinzător obiectivele de afaceri cu experiența lor pentru a aduce rezultate stabile.
  • Furnizorul MaaS permite accesul unei echipe de actualizare cu cele mai recente actualizări și modificări. Factorul benefic este că lucrează cu cea mai recentă tehnologie și tendințe pentru ca afacerea să rămână în fața concurenței. Echipa de experți produce rezultate fără a afecta vechile planuri.
  • Agențiile de marketing planifică strategii care încorporează idei noi fără a recicla ideile folosite. Ei privesc campaniile de afaceri în mod diferit și plănuiesc să îmbunătățească rezultatele. Furnizorii MaaS au, de asemenea, date de la persoane din afară, deoarece lucrează cu mai mulți clienți, ceea ce îi ajută să identifice unde activitatea din trecut de pe piață a mers prost. O agenție imparțială este benefică în susținerea ideilor creative.
  • Marketingul ca furnizor de servicii este sursa principală de achiziție de clienți. Cunoașterea clienților este esențială înainte de a crește vânzările sau valoarea afacerii. Agențiile de marketing colectează date despre clienți printr-o varietate de canale și tehnologie. În plus, experții analizează datele colectate și întocmesc un raport pentru a planifica strategia, ceea ce este benefic pentru promovarea activităților de marketing.
  • Agenția de marketing gestionează scalabilitatea, deoarece afacerile trebuie să se adapteze la schimbările constante. Ele sunt benefice în gestionarea creșterii rapide și a recesiunii și funcționează conform cerințelor pieței.
  Ce este Photo AI și cum o folosești?

Cum MaaS ajută întreprinderile mici și mijlocii

Întreprinderile mici și mijlocii operează de obicei cu capital redus, mai ales în faza lor de pornire. Departamentul de marketing se confruntă cu reducerea costurilor pentru a-și desfășura activitatea, ceea ce duce la implementarea greșită a planurilor sau eșecuri pe termen lung. Întreprinderile mici au nevoie de mai mult personal pentru a aborda toate părțile de marketing într-un singur proiect.

Angajarea de oameni externi pentru a-și satisface nevoile de marketing le permite oamenilor interni să se concentreze pe alte activități precum branding și dezvoltare. Serviciul MaaS este asociat cu proiecte în derulare și adaugă experiență pentru a-l facilita. Utilizează resurse externe pentru a formula și executa strategia pe diverse platforme de marketing.

Întreprinderile mici și mijlocii care trebuie să își promoveze campaniile în diferite domenii sunt ajutate să crească mai rapid. MaaS rezolvă problemele prin conectarea tuturor aspectelor de marketing și dezvoltarea strategiilor oriunde afacerea eșuează. Marketingul ca serviciu adaugă beneficii suplimentare pentru întreprinderile mici, ceea ce înseamnă că par mai mari decât sunt. Produsele lor servesc ca un brand pe piață și oferă o experiență modernă clienților.

MaaS, în comparație cu alte forme de marketing

Iată un tabel care vă va ajuta să înțelegeți cu ușurință modul în care MaaS este diferit de alte forme de marketing: marketing intern, agenție de marketing și freelanceri.

Marketing-as-a-Service Marketing intern Costul agenției de marketing Funcționează la un buget rezonabil și accesibil. Costă mai mult pentru dezvoltare, formare, compensare, etc. percepe o taxă pentru fiecare activitate de marketing, ceea ce are ca rezultat costuri ridicate. Gama setului de abilitățiCuprinde diverși experți cu abilități și mentalități diferite. Echipa are capacitate limitată și lucrează conform pregătirii și buget aprobat. Are o echipă de experți în marketing și profesioniști din diverse domenii. Viteza de execuție a strategiei Furnizorii MaaS funcționează în funcție de cererea pieței. Echipele interne efectuează mai lent și execută strategii în limita resurselor disponibile.
Oferă servicii rapide și prompte datorită specializării sale. Accesul la tehnologia de piață MaaS oferă acces instantaneu la tehnologie pentru a accelera marketingul. Are nevoie de sprijin și aprobări înainte de a accesa noi tehnologii. Este mai ușor pentru agenții să acceseze noi tehnologii decât altele. Adaptabilitate la piață nevoiPentru a procesa rezultate mai bune, experții MaaS se adaptează la tendințele și nevoile pieței. Adaptabilitatea ar putea fi mai rapidă, ceea ce face dificilă realocarea și înlocuirea proiectelor în derulare. Agențiile de marketing au un domeniu de activitate limitat, ceea ce face dificilă adaptarea. Durabilitatea muncii Oferă flexibilitate în planificarea, cercetarea și executarea strategiilor. Este adesea pentru permanență pe termen lung și oferă servicii până la angajare. Funcționează pe bază de contract și este responsabil până la finalizare.

Cuvinte finale

Marketingul ca serviciu schimbă abordarea de afaceri; ei dezvoltă strategii moderne pentru cele mai bune soluții de marketing. Planificarea și cunoștințele bazate pe date beneficiază practic consumatorii și publicul țintă.

Furnizorii de servicii lucrează eficient pe diferite formate pentru succes la nivel superior. Crearea și proiectarea conținutului devin mai eficiente cu lucrători calificați, unde brandingul și implicarea în rețelele sociale cresc odată cu marketingul de influență. Practicile de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) ajută paginile să se clasifice în indexurile de căutare, iar marketingul personalizat prin e-mail adaugă un efort suplimentar pentru păstrarea clienților.

Companiile adoptă această sursă de marketing, deoarece oferă eficiență și funcționalitate. MaaS poate lucra cu echipa de marketing fără a-și perturba proiectele. Aliniază obiectivul de afaceri cu cerințele viitoare; este posibil datorită datelor și analizei.

Pentru fiecare afacere, planificarea este preferată în locul implementării dacă doresc să aibă succes pe termen lung. Furnizorii de servicii de marketing sunt eficienți în această sarcină; au datele și perspectivele pentru a trece înaintea concurenților de pe piață.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune software-uri de urmărire a ochilor pentru marketing și cercetare online.