Apple Watch nu se va asocia sau nu se va conecta la iPhone? Încercați aceste remedieri

Recomandări cheie

  • Asociați corect un Apple Watch și un iPhone, având ambele dispozitive în apropiere și încărcate la cel puțin 50%.
  • Remediați problemele de asociere, asigurându-vă că atât Wi-Fi, cât și Bluetooth sunt activate și dezasamblați dacă este necesar.

Comunicarea dintre Apple Watch și iPhone s-ar putea să nu fie întotdeauna la fel de fluidă precum și-a propus Apple. Erorile software și problemele de conectivitate le pot împiedica să lucreze împreună. Încercați aceste remedieri dacă nu vă puteți asocia sau conecta Apple Watch la un iPhone.

Cum să împerechezi corect Apple Watch-ul cu un iPhone

Brent Dirks/MakeUseOf

Pentru a împerechea Apple Watch și iPhone-ul corect, asigurați-vă că ambele dispozitive sunt în apropiere și încărcate la cel puțin 50%. Așteptați până când vedeți o fereastră pop-up pe iPhone care spune „Folosiți iPhone-ul pentru a configura acest Apple Watch”. Apoi apăsați Continuare pentru a începe procesul.

Veți vedea un ecran de asociere pe iPhone și o animație unică de asociere pe Apple Watch. Îndreptați camera iPhone-ului către această animație de asociere și aliniați-o cu vizorul de pe ecran. De asemenea, puteți asocia dispozitivele manual atingând pictograma „i” din colțul din dreapta jos al ecranului Apple Watch și urmând instrucțiunile de pe ecran.

Odată ce împerecheați Apple Watch cu iPhone-ul, puteți parcurge restul configurării inițiale, cum ar fi personalizarea setărilor watchOS, conectarea cu un ID Apple, crearea unei parole, selectarea aplicațiilor și multe altele.

Cum să remediați problemele de asociere Apple Watch

Dacă nu reușiți să vă asociați Apple Watch cu iPhone-ul, există câteva lucruri pe care le puteți face.

Pe iPhone, glisați în jos pentru a afișa Centrul de control și asigurați-vă că atât Wi-Fi, cât și Bluetooth sunt active. Aveți nevoie de ambele pentru ca iPhone-ul dvs. să comunice cu Apple Watch.

În timpul procesului de asociere, ecranul Apple Watch ar trebui să arate caseta de dialog de configurare. Dacă vedeți în schimb cadranul obișnuit al ceasului, trebuie să deconectați mai întâi Apple Watch, deoarece este deja asociat cu un alt iPhone.

Pentru a vă pregăti Apple Watch pentru asociere, accesați Setări > General > Resetare > Ștergeți tot conținutul și setările în watchOS.

5 remedieri dacă Apple Watch nu se conectează la un iPhone

Chiar și după ce ați finalizat procesul de asociere pentru prima dată, Apple Watch ar putea avea probleme de conectare la iPhone. Iată ce trebuie să faceți pentru ca dispozitivele să vorbească din nou.

1. Confirmați că Apple Watch nu este conectat la un iPhone

Pentru a confirma că Apple Watch nu se conectează la un iPhone, apăsați butonul lateral pentru a afișa Centrul de control.

Dacă vedeți o pictogramă X roșu în partea de sus a ecranului Apple Watch, înseamnă că nu este conectat la iPhone. În timp ce vă aflați pe același ecran, asigurați-vă că Wi-Fi este pornit.

Apoi, mergeți la iPhone și confirmați că atât Bluetooth, cât și Wi-Fi sunt activate.

2. Reporniți Apple Watch și iPhone

Următorul pas pe care îl puteți face este să reporniți atât Apple Watch, cât și iPhone.

Pe Apple Watch, apăsați simultan butonul Digital Crown și Side timp de 10 secunde până când vedeți sigla Apple. Așteptați până când vedeți cadranul ceasului.

Apoi, este timpul să treceți la iPhone. Pe orice model modern de iPhone cu crestătură sau Dynamic Island, apăsați simultan butonul lateral și unul dintre butoanele de volum și trageți glisorul de oprire spre dreapta. Apoi, apăsați din nou butonul lateral până când vedeți sigla Apple.

3. Verificați dacă există actualizări de software

Dacă Apple Watch încă nu se conectează la un iPhone, asigurați-vă că atât Apple Watch, cât și iPhone rulează cel mai recent software.

Pentru a verifica dacă există o actualizare de software pe Apple Watch, accesați Setări > General > Actualizare software în watchOS. De asemenea, puteți actualiza software-ul iPhone accesând Setări > General > Actualizare software.

4. Resetați setările de rețea ale iPhone-ului dvs

Un alt pas pe care îl puteți face atunci când Apple Watch nu se împerechează sau nu se conectează este să resetați setările de rețea pe iPhone. Acest lucru nu va șterge datele de pe iPhone, dar va restabili toate setările legate de rețea, cum ar fi parolele Wi-Fi și conexiunile Bluetooth salvate, la valorile implicite din fabrică.

Pe iPhone, mergeți la Setări > General și alegeți Transfer sau Resetare iPhone în partea de jos a listei. Atingeți Resetare pentru a dezvălui opțiuni suplimentare și alegeți Resetare setări de rețea. Introduceți parola iPhone atunci când vi se solicită.

5. Resetați Apple Watch

Ca un pas final și mai drastic, este timpul să deconectați și să vă împerecheați din nou Apple Watch cu un iPhone. Pentru a începe procesul, accesați Setări > General în watchOS. Derulați în jos în jos și selectați Resetare. Apoi, selectați Ștergeți tot conținutul și setările.

Pentru a finaliza procesul, va trebui să eliminați Blocarea de activare a Apple Watch.

După ce v-ați șters Apple Watch, îl puteți împerechea din nou cu iPhone-ul. Dacă acest lucru are succes, îl puteți configura ca dispozitiv complet nou sau îl puteți restaura folosind o copie de rezervă anterioară în timpul procesului de configurare inițială.

După cum puteți vedea, chiar și atunci când Apple Watch întâmpină probleme de comunicare, este nevoie de doar câțiva pași pentru a vă pune în funcțiune purtabilul.