Alegerea celui mai bun software de management de proiect

Să presupunem că sunteți în căutarea unui instrument care să vă ajute să vă simplificați fluxul de lucru ca jucător de echipă sau lider de echipă de proiect. În acest caz, ClickUp vs. Trello este probabil să apară în lista dvs. scurtă de instrumente esențiale pentru colaborare în timp real, planificare, programare, urmărire a timpului, atribuire de sarcini și stabilire a termenelor limită.

În timp ce ambele instrumente rămân populare în rândul indivizilor, echipelor și organizațiilor din întreaga lume, alegerea celor mai bune instrumente pentru afacerea dvs. poate fi o sarcină dificilă.

Acest articol va examina îndeaproape software-ul de management al proiectelor (PM) Trello vs. ClickUp, evaluându-le punctele forte și punctele slabe pentru a vă ajuta să luați decizia corectă în funcție de nevoile dvs.

Prezentare generală a ClickUp

Poreclit „Singura aplicație care le înlocuiește pe toate”, ClickUp este un software de management de proiect care încearcă să înlocuiască toate instrumentele PM și să le găzduiască într-o locație unică. Compania promovează un singur spațiu de lucru ClickUp care are instrumente care acoperă câte instrumente sunt necesare pentru a crește toate nevoile de productivitate necesare pe o singură platformă de management de proiect.

Unicul spațiu de lucru ClickUp cuprinde caracteristici semnificative precum panouri, liste, calendare, tabele, cronologie, diagrame, hărți de activități, hărți mentale, documente, comentarii, sarcini de lucru și formulare. Pe lângă capacitatea de a crea tablouri de bord și mai multe spații de lucru, puteți adăuga, de asemenea, atașamente și comentarii, pe lângă personalizarea șabloanelor pentru a acoperi utilizarea personală, operațiuni, managementul proiectelor și resursele umane. Funcționalitățile suplimentare includ:

  • Managementul vanzarilor si al relatiilor cu clientii.
  • Recrutare.
  • Servicii și suport profesional IT.

De la început, ClickUp se prezintă ca un instrument de PM sofisticat, plin de caracteristici, cu capacitatea de a satisface diferite cazuri de utilizare care implică automatizare completă, managementul sarcinilor și colaborarea în echipă.

Utilizatorii pot stabili etape, pot vizualiza rapoarte și pot evalua obiectivele proiectului în timp real. Și datorită numeroaselor sale integrări, ClickUp este instrumentul de management adecvat pentru derularea unui proiect care implică o clientelă mare. Utilizatorii săi dedicați includ firme precum Samsung, IBM și Presidio.

Prezentare generală despre Trello

Management de proiect Trello este conceput pentru a oferi o interfață primară și extrem de ușor de utilizat, care nu include numeroasele caracteristici oferite de concurentul ClickUp. Denumit „centrala productivității”, Trello încă se descurcă bine, oferind un instrument de vizualizare PM care permite echipelor și indivizilor să colaboreze la proiectele la care lucrează eficient.

Utilizatorii Trello pot accesa carduri, panouri, liste și alte caracteristici conexe care facilitează urmărirea, gestionarea și organizarea sarcinilor mai ușor.

Pentru utilizatorii care doresc să intre rapid în lucruri, Trello prezintă o învățare simplă care necesită doar crearea unui cont și începerea construirii de panouri de îndată ce au terminat.

În plus, un utilizator poate folosi un șablon simplu pentru a crea mai multe spații de lucru, pe care le poate vizualiza prin panouri Kanban, tablouri de bord, calendare, cronologie și hărți. Alte elemente disponibile includ capacitatea de a gestiona, urmări și organiza sarcini.

Trello este popular printre utilizatori, permițându-le să eficientizeze operațiunile în spațiile lor de afaceri cu unele organizații de renume precum Zoom, Coinbase și Google. De asemenea, versatilitatea lui Trello traversează spațiul corporativ și nu numai pentru a încorpora probleme personale precum crearea de calendare de conținut, scrierea de cărți sau chiar planificarea nunților.

  De ce sună ciudat Siri-ul meu?

Avantajele cheie ale utilizării software-ului de management de proiect

Planificarea proiectelor este esențială pentru succesul fiecărei echipe, iar încercarea de a gestiona manual munca prin e-mail, note lipicioase, blocnote și foi de calcul nu funcționează eficient. Pe lângă faptul că lasă sarcini și fișiere împrăștiate peste tot și nu știe cine este responsabil pentru ce, vechiul sistem pierde mult timp.

Potrivit unui Studiu de Wellington desfășurat în 2020, implicând 111 organizații răspândite în 29 de țări, mai mult de un sfert din toate echipele de proiect au raportat că lucrează sub frustrarea lipsei instrumentelor de colaborare adecvate.

Mai mult, 36% dintre respondenți au observat că au asamblat manual informații despre stadiul proiectului în decurs de 5 ore zilnic. Pentru astfel de echipe, software-ul de informare a proiectelor ar fi fost o soluție perfectă.

Modalitatea mai ușoară de a comunica prioritățile și de a vă asigura că toată lumea este pe aceeași pagină este utilizarea unui software de management de proiect care plasează toată comunicarea într-un loc centralizat și facilitează pentru fiecare membru al echipei să cunoască sarcinile și zonele prioritare atribuite. Caracteristicile cheie ale utilizării software-ului PM includ următoarele:

  • Planificare și programare îmbunătățite
  • Colaborare îmbunătățită
  • Lucru de la distanță
  • Delegarea eficientă a sarcinilor
  • Acces și partajare la fișiere fără stres
  • Integrarea relaxată a noilor membri
  • Reducerea eficientă a riscurilor
  • Managementul bugetului
  • Productivitate sporită

Dacă te-ai săturat să ai de-a face cu note lipicioase căzute, table albe dezordonate sau să țipi prin tot biroul cerând rezultate de la colegii echipei, software-ul de management al proiectelor, cum ar fi Trello & ClickUp, este modalitatea modernă de a recâștiga controlul și de a depăși haosul spațiului de lucru în timp ce abordezi livrabilele cu liniște sufletească.

Trello vs. ClickUp: Rezumatul caracteristicilor

CaracteristicăTrelloClickUpIntegrare cu alte instrumente✅✅Personalizare și flexibilitate✅✅Ușurință în utilizare✅❌Colaborare✅✅Urmărirea timpului și raportare❌✅Compatibilitate mobilă✅✅Asistență clienți✅✅Bugetare❌✅Dezavantaje și limitări✅✅

Prețuri

Atât Trello, cât și ClickUp prezintă liste de prețuri diferite, ceea ce înseamnă că este necesară o defalcare pentru a putea lua o decizie în cunoștință de cauză.

Trello

  • Plan gratuit: conceput pentru echipe mici care se ocupă de sarcini de bază, disponibil ca versiune gratuită.
  • Plan standard: începe de la 6 USD lunar per utilizator, dar scade la 5 USD lunar atunci când plătiți anual. Pachetul încorporează toate aspectele planului gratuit, dar are câmpuri personalizate suplimentare, inclusiv căutări salvate și spațiu de stocare nelimitat.
  • Plan premium: conceput pentru persoanele care execută mai multe proiecte, deoarece cuprinde tabele, calendare, vizualizări de hărți și tablouri de bord. Planul costă 12,50 USD per utilizator, dar scade la 10 USD lunar dacă este facturat anual.
  • Plan Enterprise: planul Enterprise care costă 17,50 USD pe utilizator lunar atunci când este facturat anual este conceput pentru organizații mari. Vine cu toate caracteristicile proiectelor premium, oaspeților multi-board și spații de lucru nelimitate.

Click Up

  • Plan gratuit: programul gratuit ClickUp permite proiecte, sarcini și membri nelimitate, pe lângă asigurarea accesului prin autentificare în doi factori și accesarea asistenței pentru clienți 24/7.
  • Plan nelimitat: începând de la 9 USD per utilizator lunar sau 5 USD atunci când este facturat anual, acest plan are toate caracteristicile programului gratuit, pe lângă câmpuri personalizate, spațiu de stocare nelimitat și numeroase integrări.
  • Plan Business și Business Plus: primul costă 19 USD lunar sau 12 USD atunci când este facturat anual, cel de-al doilea costând 29 USD lunar sau 19 USD atunci când este facturat anual. Acestea includ toate funcțiile nelimitate ale planului, dar introduc funcții avansate, cum ar fi sarcini secundare în mai multe liste sau estimări de timp granulare.
  • Planul Enterprise: planul Enterprise oferă prețuri personalizate bazate pe nevoile specifice ale organizațiilor mari și pe caracteristicile dorite. Utilizatorii se pot bucura de o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile pentru utilizatorii interesați de planurile Unlimited, Business și Enterprise.

Verdictul nostru

ClickUp oferă cel mai atrăgător plan de preț, având în vedere caracteristicile pe care le oferă cu planul gratuit și elemente mai dinamice din planurile plătite.

Trello

Ca și în cazul tuturor celorlalte instrumente de management de proiect, integrările sporesc productivitatea; puteți integra Trello cu instrumente precum Slack, Zapier, Evernote, Microsoft Teams, Google Drive, Dropbox, JIRA, GitHub, Asana și Salesforce.

  Cum să ștergeți contul Microsoft Teams

Click Up

O listă scurtă a interacțiunilor eligibile ale ClickUp include instrumente precum Zoom, Hubspot, Harvest, Trello, Google Drive, JIRA, Zapier, Evernote, GitHub și Slack.

Verdictul nostru

În timp ce atât Trello cât și ClickUp au un număr aproape egal de integrări, ClickUp învinge rivalul său deoarece se integrează cu Trello.

Personalizare și flexibilitate

Trello

Trello vă permite să vă creați spațiul de lucru, listele de design, panoul și cardurile de la zero și exact așa cum doriți. Cu toate acestea, există șabloane personalizate din care puteți alege pentru a evita bătălia de a crea unul. Utilizatorii pot atașa machete și fotografii pentru a ilustra idei altor membri ai echipei.

Click Up

Utilizatorii pot controla notificările pe care doresc să le primească sau pot menționa membrii echipei în timpul unei discuții apăsând „@” sau editând comentariile pe care le-au trimis deja. Pe lângă faptul că oferă numeroase șabloane pre-construite personalizabile, utilizatorii pot crea stări personalizate pe câmpuri și sarcini.

Verdictul nostru

ClickUp ia coroana oferind funcții mai personalizabile pentru gestionarea eficientă a sarcinilor.

Ușurință în utilizare

Un instrument de management de proiect este la fel de bun ca și intuitivitatea sa, inclusiv modul în care puteți naviga pe platformă fără prea multă asistență, deoarece aceasta va determina cât de bine funcționează un proiect.

Trello

Pentru a utiliza Trello, înscrieți-vă, creați spațiul de lucru, includeți alți membri ai echipei și începeți să atribuiți carduri de sarcini. Interfața de tip drag-and-drop a aplicației le permite utilizatorilor să mute elementele pe tablă pe măsură ce necesitatea apare rapid.

Click Up

Configurarea ClickUp pare greoaie, cu o gamă largă de funcții din care trebuie să aleagă un utilizator, ceea ce o face greoaie pentru cei neinițiați. În plus, interfața cu utilizatorul nu pare prea atrăgătoare.

Verdictul nostru

Trello este câștigătorul aici; poți fi în funcțiune în câteva minute.

Colaborare

Trello

Trello oferă o funcție de comentare în care membrii comunică liber pe carduri sau sarcini detaliate. De asemenea, oferă o colaborare îmbunătățită prin integrarea cu instrumente terțe precum Slack.

Click Up

ClickUp oferă instrumente de colaborare care le permit utilizatorilor să partajeze ecrane și fișiere, să creeze rapoarte și să se menționeze în chat-uri în timp real. Un flux de activitate încorporat le permite membrilor echipei să urmărească modificările în mișcare.

Verdictul nostru

ClickUp câștigă aici, deoarece oferă mai multe funcții de colaborare independente.

Urmărirea timpului și raportarea

Trello

Trello rulează o funcție de raportare și de urmărire a timpului prin integrare terță parte cu o pornire a calendarului pe care o puteți utiliza pentru a afișa carduri cu termene limită, plus posibilitatea de a comuta între săptămâni sau luni, indiferent de preferință. Caracteristica de urmărire permite, de asemenea, crearea de liste de verificare, marcarea sarcinilor rezolvate sau a celor în desfășurare și stări personalizate pentru descrierea progresului.

Click Up

ClickUp are o funcție încorporată de urmărire a timpului care permite membrilor echipei să monitorizeze timpul petrecut cu o sarcină sau un proiect. Puteți alege între urmărirea manuală a timpului în cadrul platformei și utilizarea unui temporizator. Mai mult, puteți genera rapoarte de gestionare a sarcinilor și le puteți exporta în diferite formate, inclusiv foi de calcul sau PDF-uri.

Verdictul nostru

ClickUp oferă funcții mai bune de urmărire și raportare, cu instrumentul de urmărire a timpului încorporat, identificând problemele legate de monitorizarea progresului la o plimbare în parc.

Compatibilitate mobilă

Trello și ClickUp au investit în compatibilitatea Cloud, Web și SaaS și sunt compatibile cu dispozitivele iOS și Android.

Verdictul nostru

Ambele instrumente se leagă de această valoare, deoarece le puteți utiliza în timpul mișcării, atâta timp cât aveți conexiune la internet.

Relații Clienți

Trello

Departamentul de asistență pentru clienți Trello permite utilizatorilor să facă interogări folosind un formular de solicitare pe site-ul lor web sau prin e-mail. Instrumentul oferă, de asemenea, un canal YouTube dedicat și o bază de cunoștințe care cuprinde sute de articole pentru asistența utilizatorilor. Trello are cel puțin zece webinarii la cerere care abordează elementele de bază, automatizări, hack-uri etc.

Click Up

Utilizatorii ClickUp pot contacta asistența pentru clienți prin e-mail sau printr-un formular de solicitare pe site, pe lângă chatul live. Funcția de chat live face ca ClickUp să iasă în evidență față de alte software PM, deoarece este mai puțin comun în acest domeniu.

  15 Ghid pentru cele mai bune practici de securitate DevOps

Mai mult, ClickUp are și alte canale de comunicare, cum ar fi grupul privat de Facebook al unui utilizator, un canal YouTube, numeroase seminarii web live și la cerere și o Universitate ClickUp care oferă peste 20 de clase de utilizatori în ritm propriu.

Verdictul nostru

Atât Trello, cât și ClickUp oferă utilizatorilor moduri diferite de a căuta ajutor, dar votul nostru pentru această valoare se îndreaptă către ClickUp datorită suportului prin chat live.

Bugetarea

Trello

Trello are nevoie de funcționalități care se ocupă de facturare, facturare sau bugetare. Dacă proiectul dvs. necesită aceste caracteristici speciale, trebuie să utilizați software suplimentar alături de acest instrument.

Click Up

ClickUp este conceput pentru a urmări bugetul proiectului, ceea ce înseamnă că vă puteți lega cu ușurință obiectivele financiare de progresul proiectului. Cu toate acestea, funcțiile de facturare și facturare nu sunt atât de avansate, deoarece nu le puteți utiliza pentru a efectua plăți directe.

Verdictul nostru

ClickUp poate avea un ușor avantaj față de Trello la acest vot.

Dezavantaje și limitări

Trello

Trello nu se potrivește pentru un instrument PM pentru echipe sau organizații mari, deoarece nu puteți interacționa între panouri. De asemenea, designul său este astfel încât fluxurile de lucru devin complicate dacă nu integrați instrumente externe. Faptul că trebuie să fii complet conectat la internet pentru a te bucura de funcționalitate maximă poate deveni un impediment, deoarece planul gratuit este limitat la doar 10MB de stocare. În același timp, restul au o avertizare de 250 MB. Toate acestea fac ca Trello să nu fie potrivit pentru organizațiile la scară medie până la mare.

Click Up

Configurarea ClickUp poate arăta intimidantă pentru începători datorită caracteristicilor sale supraîncărcate și a designului UI. În plus, curba sa de învățare este mare, ceea ce înseamnă că veți avea nevoie de mai mult timp pentru a înțelege cum să folosiți instrumentul în întregime. Evaluările clienților sugerează că instrumentul este ușor afectat de erori și, la fel ca Trello, nu îl puteți accesa decât dacă sunteți complet conectat la internet, iar planurile plătite pot fi inaccesibile pentru majoritatea oamenilor.

Trello vs. ClickUp: cazuri de utilizare

Trello

Antreprenorul emergent din Austin, Texas și proprietarul Desk Plants Lawrence Hanley raportează o creștere de 30% după adoptarea Trello. După ce s-a străduit să-și mențină echipa conectată cu informațiile actuale și s-a încurcat cu suișurile și coborâșurile conducerii unei mici afaceri, Trello a devenit salvatorul său, ajutându-l să-și eficientizeze afacerea în decurs de șase săptămâni.

Click Up

David Corner de la Stanley Security s-a bazat pe e-mail și Excel pentru gestionarea sarcinilor și comunicațiile interne, dar pandemia de Covid-19 a complicat lucrurile. Căutarea lor pentru un instrument scalabil de gestionare a proiectelor pentru a crește productivitatea și a elimina silozurile de informații i-a făcut să integreze ClickUp. Rezultatul a fost o îmbunătățire cu 80% a muncii în echipă, o reducere cu 50% a timpului de raportare și 8 ore economisite săptămânal la întâlniri.

Care este cel mai bun software de management de proiect pentru tine?

Ghidul nostru ClickUp vs. Trello a analizat mai multe caracteristici standard și mici diferențe între cele două software PM. Încă te lupți să faci comparații în mintea ta? Mai jos este un rezumat executiv al ceea ce am spus până acum:

De ce să alegeți ClickUp față de Trello

  • ClickUp are mai multe funcții decât Trello, care trebuie să aibă Power-Up-uri suplimentare pentru a funcționa
  • ClickUp este mai personalizabil și mai flexibil
  • ClickUp are abilități extinse de automatizare a fluxului de lucru
  • Puteți urmări valorile, indicatorii de performanță și puteți crea tablouri de bord personalizate
  • ClickUp ar putea fi mai ieftin decât Trello pe termen lung, dacă luați în considerare taxele suplimentare pe care le plătiți pentru Power-Up-uri

De ce să alegeți Trello în locul ClickUp

  • Trello este ușor de configurat în comparație cu configurația ClickUp destul de complexă
  • Trello are mai puține funcții; prin urmare, mai ușor de înțeles
  • Trello oferă o selecție de integrări și Power-Up-uri pentru funcționalitate extinsă
  • Trello oferă un plan gratuit pentru proprietarii de proiecte mai mici

Caracteristicile Trello îl fac ideal pentru persoane cu proiecte mici sau echipe de proiecte mici care efectuează sarcini de bază. Trello poate fi lent în a răspunde preocupărilor utilizatorilor, dar echipa este în primul rând la îndemână atunci când aveți nevoie de asistență.

ClickUp, pe de altă parte, este conceput pentru corporații mari care preferă să găsească toate instrumentele necesare pe o singură platformă. Evaluările clienților arată că departamentul de servicii pentru clienți este printre cei mai receptivi de pe piață, ceea ce înseamnă că puteți obține răspunsuri rapide atunci când contactați. Votul nostru final merge la ClickUp.

Apoi, consultați cele mai bune instrumente software de gestionare a sarcinilor pentru a vă gestiona eficient volumul de lucru.