Accesați instrumentul dvs. pentru a eficientiza gestionarea incidentelor

Opsgenie oferă o modalitate excelentă de a eficientiza gestionarea incidentelor în organizația dvs., cu un singur loc centralizat și un set impresionant de caracteristici.

Aceasta este epoca tehnologiei informației care implică o multitudine de sisteme pentru a oferi confort, viteză și acuratețe, astfel încât afacerile și persoanele fizice să își poată atinge obiectivele.

Multe dintre aceste sisteme lucrează împreună pentru a permite executarea unor sarcini. Deci, dacă vreo piesă sau sistem se defectează, tot ce are legătură cu acesta se dărâmă.

Mai mult, mediile și infrastructura de dezvoltare IT sunt la un nivel ridicat de complexitate cu diferite dispozitive, tehnologii, instrumente și tehnici.

Pentru a rula programe fără probleme, ITSM are nevoie ca sistemele să funcționeze împreună în coeziune. Orice incident care apare neobservat poate crea probleme mici sau mari, ceea ce dă și mai multă tensiune.

Deci, care este cel mai bun mod de a rezolva aceste probleme și de a pune totul în mod corect?

Aici, folosind un instrument de gestionare a incidentelor, cum ar fi Opsgenie poate ajuta.

Nu numai că gestionează incidentele și alertele, ci și monitorizează performanța, fiabilitatea, stabilitatea și securitatea sistemelor dumneavoastră. În plus, poate oferi funcții de colaborare și comunicare pentru ca echipa dvs. să rămână concentrată asupra alertelor.

Să ne aprofundăm în Opsgenie și în caracteristicile sale și să înțelegem cât de util poate fi pentru afacerea ta.

Ce este Opsgenie?

Opsgenie este un instrument de management al incidentelor care centralizează toate notificările primite din diferite surse într-un singur loc și trimite informații echipei de operațiuni (Ops) pentru a rezolva problemele mai rapid.

Folosind acest instrument, puteți lua măsuri imediate pentru primirea alertelor și nu ratați niciodată niciun incident. Primește alerte instantanee de la aplicațiile și sistemele de monitorizare personalizate și clasifică în continuare fiecare alertă în funcție de timp și importanță.

Prin centralizarea incidentelor și alertelor într-un singur loc, Opsgenie vă informează echipa de operațiuni la momentul potrivit și se conectează la alte instrumente pentru a sincroniza și a apela instantaneu pentru ajutor rapid. Filtrează zgomotul și vă anunță despre incident utilizând notificări pe mai multe canale, cum ar fi SMS-uri, mesaje push, e-mail, apeluri vocale și multe altele.

Pentru a oferi funcționalitate de gestionare a incidentelor de la capăt la capăt, Opsgenie include diverse planuri cloud de la Jira Service Management. În plus, funcționează cu Atlassian Open DevOps, care permite echipelor să eficientizeze răspunsul și gestionarea incidentelor.

Opsgenie împuternicește echipele dumneavoastră dedicate de dezvoltare și operațiuni să planifice și să păstreze controlul în timpul oricăror incidente și întreruperi ale serviciului. Cu motorul său de reguli flexibil, centralizează toate alertele și permite echipei dvs. să colaboreze, să ia decizii bazate pe date și să ia măsuri rapide.

Caracteristicile Opsgenie

Să explorăm în detaliu caracteristicile Opsgenie.

#1. Alertă acționabilă și de încredere

Opsgenie se asigură că nu veți rata nicio alertă. Se integrează cu instrumentele de ticketing, monitorizare și chat pentru a grupa alertele în funcție de importanță și timp, pentru a filtra zgomotul și pentru a vă anunța imediat despre incident. Pentru a furniza rapid informațiile necesare, folosește mai multe canale, astfel încât echipa dvs. să poată primi notificări instantanee și să înceapă să rezolve problemele imediat.

#2. Canale multiple de alertă

Majoritatea instrumentelor de monitorizare trimit alerte prin e-mail. Atunci când alertele sunt importante și necesită o acțiune imediată, e-mailul nu este opțiunea potrivită. Opsgenie folosește mai multe canale pentru comunicare, inclusiv SMS-uri, apeluri vocale, push mobil, e-mail și multe altele, pentru a vă asigura că sunteți notificat la timp.

  Cum să adăugați manual adrese de stradă la opțiunea de completare automată a Chrome

#3. Îmbogățirea alertelor

Alertele Opsgenie nu vă vor limita niciodată mesajele la câteva caractere. Mai mult, adaugă câmpuri opționale la alerte și atașează jurnale, runbook-uri, diagrame și multe altele pentru a îmbogăți mesajul și a oferi contextul exact. Acest lucru permite echipei dvs. să determine cursul mai bun de acțiune și să gestioneze problemele în mod inteligent.

#4. Personalizarea și clasificarea alertelor

Puteți reformata mesajele de alertă cu Opsgenie pentru a le face ușor de înțeles, indiferent de sursa lor. Alertele pot fi etichetate folosind informații suplimentare, astfel încât să poată fi filtrate și organizate cu ușurință.

  • Acțiuni de alertă personalizate: puteți iniția acțiunile necesare și puteți răspunde la alerte direct din aplicație. În acțiunile implicite de alertă, veți găsi „Adăugați o notă și „Închideți” unde puteți răspunde la alerte prin implementarea acțiunilor corective și de investigare. De exemplu, puteți reporni sau face ping la un server cu un singur clic pe un singur buton.
  • Acțiuni automate: Opsgenie declanșează răspunsul dvs. prin integrarea cu AWS Systems Manager și alte platforme terțe. Sistemul va lua măsuri fără a implica ingineri de gardă, minimizând oboseala alertă și reducând MTTR.
  • Urmărirea ciclului de viață al alertelor: Opsgenie oferă urmărire detaliată pentru fiecare alertă. Jurnalul de activitate al alertelor prezintă toate activitățile legate de alertele primite, cum ar fi când a fost creată, cine este notificat, când au fost trimise alertele și dacă sunt întreprinse sau nu acțiuni etc.
  • Politici de alertă și notificare: pentru a combate oboseala alertelor, puteți primi notificări diferit în funcție de sursa alertei, de timp sau de prioritate. Opsgenie oferă flexibilitatea de a întârzia, accelera sau suprima alertele în funcție de timp și conținut.

#5. Management și escaladare on-call

Opsgenie facilitează gestionarea apelurilor. Puteți crea programe, puteți defini reguli de escaladare și puteți face mai multe în cadrul acelei interfețe unice. Permiteți echipei dvs. să știe cine este de gardă și să rămână alertă în timpul incidentelor. Acest lucru îi va ajuta să câștige încredere, astfel încât să poată gestiona alertele critice la timp.

Managementul programului de apel

Puteți crea cu ușurință programe de gardă cu rotații săptămânale, zilnice și personalizate. De asemenea, puteți folosi mai multe reguli de programare pentru a utiliza diferite rotații în diferite momente. Opsgenie vă permite să definiți scenarii de programare, inclusiv acoperirea în weekend și în zilele lucrătoare, acoperirea după program și acoperirea echipelor distribuite geografic.

Reguli de rutare și escalade

Opsgenie se asigură că toate alertele critice primesc răspuns corect și la timp. Regulile sale flexibile de rutare vă permit să primiți notificări pe baza calendarului, priorității și originii problemelor. Escalările indică dacă alertele primesc atenția necesară.

De exemplu, dacă o persoană de gardă nu răspunde la alerta prioritară în câteva minute, o altă persoană va fi notificată imediat și automat.

Anulări la apel

Când un utilizator se confruntă cu conflicte sau probleme de programare, un alt utilizator poate prelua cu ușurință schimbarea și poate transfera responsabilitatea fără a implica administrarea.

Notificări de memento la apel

Opsgenie permite echipei dvs. să fie conștientă de responsabilitățile lor. Acesta anunță utilizatorii automat când încep și se termină schimburile.

#6. Raportare avansată și analiză

Obțineți cu ușurință informații despre domeniile și oportunitățile necesare și depuneți eforturi pentru îmbunătățire cu Opsgenie. Instrumentul vă ajută să urmăriți tot ceea ce este legat de incidente și alerte. Puteți utiliza analize și rapoarte solide pentru a afla sursa majorității alertelor.

În plus, vă permite să urmăriți performanța echipei dvs. în participarea și rezolvarea incidentelor și modul în care sunt distribuite sarcinile de lucru.

Analiza eficienței operaționale

Analiza eficienței operaționale vă permite să înțelegeți volumul de alerte pe care compania dumneavoastră îl gestionează într-o perioadă de timp. În acest sens, puteți analiza timpul mediu de recunoaștere și de rezolvare. Veți putea vizualiza modul în care valorile pe care le obțineți sunt în tendințe în timp. Cu un singur clic, puteți explora mai multe domenii de interes pentru a afla care alerte necesită mai multă atenție și timp.

Prezentare generală lunară Analytics

Puteți folosi tabloul de bord Opsgenie pentru a obține date despre tendințele lunare de distribuție a alertelor. În plus, puteți compara analiticele cu analiticele lunii precedente pentru a explora zonele importante.

  Cum să inversați o imagine pe iPhone [2023]

Opsgenie grupează automat alertele aferente de la diferite sisteme într-un singur incident pe baza punctelor pe care le specificați. Acest lucru va reduce zgomotul și complexitatea și va permite respondenților să se concentreze pe context și să răspundă rapid la probleme.

#7. Analize la apel

Acest lucru vă va ajuta să analizați sarcinile de lucru de gardă care sunt distribuite în întreaga echipă. Se asigură că echipa ta este echilibrată și lucrează eficient.

  • Prezența la conferință și analiza eficienței: Participarea la conferință este cheia rezolvării rapide a diferitelor incidente. În timpul unei conferințe la Centrul de Comandă a Incidentelor (ICC), Opsgenie vă permite să analizați participarea echipei dvs. Vă va ajuta să înțelegeți participarea la conferință și să analizați eficiența fiecărei sesiuni ICC.
  • Raportare privind starea serviciilor și a infrastructurii: obțineți rapid imaginile de nivel superior ale tuturor serviciilor, astfel încât să puteți identifica cu ușurință problemele și punctele slabe. Astfel, puteți realiza defectele procesului și ale sistemului împreună cu potențialele îmbunătățiri.
  • Raportarea analizei post-incident: Raportul de analiză post-incident vă ajută să înțelegeți pașii parcurși și timpul necesar pentru a rezolva incidentul major. Puteți identifica cât de repede a recunoscut echipa dvs. problemele, când sunt comunicate modificările și modul în care echipele rezolvă problemele la momentul potrivit.
  • Rapoarte post-mortem: Rapoartele post-mortem rezumă informațiile despre incident într-un format ușor de citit și consecvent. Puteți edita, lua lecții de documente și puteți adăuga note în timp ce creați un raport de incident.

#8. Managementul incidentelor și răspunsul

Opsgenie știe cum afectează incidentele serviciile dvs. de afaceri. Deci, vă ajută să comunicați în mod proactiv cu părțile interesate despre întreruperi. Puteți face un plan pentru întreruperile serviciului și puteți lăsa Opsgenie să trimită mesaje text către podurile de conferință instantaneu și să creeze pagina de stare. Acest lucru ajută la minimizarea distragerilor, permițând echipei dvs. să rămână concentrată asupra muncii lor.

Managementul serviciilor bazate pe echipe

Opsgenie vă permite să mapați alertele pentru serviciile dvs. de afaceri și să înțelegeți clar cine are nevoie de actualizări continue și ce echipă trebuie să răspundă imediat. Echipele vor fi notificate în consecință și vor fi prezentate cu instrumente avansate pentru a colabora în timpul rezolvării problemelor.

Planificare și scenarii

Puteți proiecta răspunsuri la incident și configura diverse fluxuri de lucru pentru diferite incidente folosind șabloane de incidente. Pentru fiecare incident, puteți predefini răspunsurile de care aveți nevoie, astfel încât echipele și părțile interesate să poată utiliza cele mai bune canale de colaborare pentru a rezolva problemele instantaneu.

Pagini de stare

Puteți minimiza zgomotul în timpul oricărui incident, permițând echipei dvs. să se concentreze pe rezolvarea rapidă a problemelor. Paginile de stare vă arată cele mai recente actualizări separat pentru fiecare incident. În plus, puteți vizualiza pagina de stare a serviciului pentru a urmări starea de sănătate a sistemului.

Cronologia incidentelor

Cronologia incidentelor listează detalii cheie, cum ar fi alertele asociate, starea incidentului, activitățile ICC și multe altele. Datele sunt adăugate automat la autopsie, astfel încât echipele să poată vizualiza în mod clar o înregistrare a tuturor evenimentelor.

#9. Comunicare și colaborare

Pentru timpi de răspuns rapid, aveți nevoie de instrumente eficiente de comunicare și colaborare. Cu Opsgenie, vă puteți integra cu instrumentele de chat populare, astfel încât să puteți colabora și să luați acțiuni cu ușurință. În plus, puteți crea camere de chat virtuale pentru a gestiona răspunsurile între mai multe echipe și pentru a vă menține la curent părțile interesate folosind capacitățile de notificare ale Opsgenie.

ChatOps

Instrumentul ChatOps vă ajută să luați măsuri în privința alertelor și a programelor din cadrul companiei dvs. Odată ce apare un incident, puteți crea cu ușurință un canal Slack pentru acel incident.

În câteva secunde, toți ceilalți membri pot fi adunați într-o singură cameră, economisind timp și permițând echipei să lucreze la rezolvarea problemelor mai rapid. Opsgenie se integrează cu instrumente de vârf precum Microsoft Teams și Slack pentru a obține succesul în colaborare.

  Cum să utilizați funcțiile AND și SAU în Foi de calcul Google

Web Conference Bridge

Opsgenie vă permite să comunicați cu persoane folosind orice furnizor de conferințe web precum Twilio sau Zoom. Detaliile partajate folosind podul de conferință sunt atașate direct incidentului și partajate automat echipei.

Comunicarea părților interesate

Puteți notifica părțile interesate despre incidente conform specificațiilor dumneavoastră organizaționale. Acest lucru va permite părților interesate să rămână informați cu privire la progresul rezolvării incidentelor și a stării de sănătate a serviciului prin notificări automate, abonându-se la actualizările paginii de stare sau vizitând pagina de stare.

Opsgenie Integrations

Conectați-vă cu instrumentele de afaceri pe care le utilizați zilnic pentru a vă simplifica fluxul de lucru. Puteți integra contul Opsgenie cu mai mult de 200 de aplicații puternice și servicii web, astfel încât sincronizarea datelor nu va fi niciodată o întrebare.

  • Slack: Consolidați alertele de la instrumentele de monitorizare pe care le utilizați și comunicați-le cu echipa.
  • Datadog: puteți sincroniza alertele Datadog cu alertele Opsgenie și puteți obține beneficii din sistemul său bogat de notificare de alertă, rotații la apel și escalade.
  • Jira: Puteți crea, actualiza și gestiona probleme cu ușurință din orice instrument de monitorizare.
  • Amazon CloudWatch: puteți sincroniza alarmele Amazon CloudWatch SNS, astfel încât echipa dvs. să primească notificarea corectă la momentul potrivit.

Alte integrări suportate de Opsgenie sunt Zendesk, Zapier, Cherwell, Big Panda, BMC Remedy, Dynatrace, SolarWinds și SignalFX.

Prețuri Opsgenie

Opsgenie oferă reduceri echipelor mari. Echipele mici pot folosi această aplicație gratuit pentru până la cinci utilizatori. Are și opțiuni plătite:

  • Elemente esențiale: gestionați alertele și incidentele cu ușurință la 9 USD/lună/utilizator, dacă sunt facturate anual. Acest plan este construit pentru simplitate.
  • Standard: obțineți o gestionare nelimitată a incidentelor și a alertelor la 19 USD/lună/utilizator dacă sunt facturate anual. Acest plan este creat pentru flexibilitate.
  • Întreprindere: obțineți o gestionare avansată a incidentelor și a alertelor cu vizibilitate în afaceri și colaborare între întreprinderi la 29 USD/lună/utilizator dacă sunt facturate anual.

Cu plan alegeți dvs., Opsgenie oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, astfel încât să puteți înțelege ce plan funcționează mai bine.

OpsgeniePagerDutyxMattersOpsgenie este un software de gestionare a alertelor și de gestionare a apelurilor care se integrează cu peste 200 de instrumente, inclusiv ChatOps, colaborare, ITSM și instrumente de monitorizare.PagerDuty permite utilizatorilor să construiască răspunsul și gestionarea incidentelor în timp real și să integreze datele din mai multe sisteme de monitorizare într-o singură fereastră. xContează este o platformă de fiabilitate a serviciilor care permite echipelor SRE, DevOps și Ops să-și automatizeze fluxul de lucru și să se asigure că aplicațiile funcționează constant, fără întreruperi și întreruperi. Are o pistă de audit. Nu are o pistă de audit. Are o pistă de audit. Funcționalitatea de atribuire automată nu există. Funcționalitatea de atribuire automată este prezentă. Funcționalitatea de atribuire automată nu este prezentă. Veți primi o recuperare în caz de dezastru Opțiune.Nu veți primi nicio opțiune de recuperare.Oferă, de asemenea, o opțiune de recuperare în caz de dezastru.Opsgenie oferă prioritizarea incidentelor, raportarea incidentelor și un tablou de bord în timp real pentru echipele dvs. PagerDuty oferă prioritizarea și raportarea incidentelor împreună cu un tablou de bord în timp real. xMatters oferă, de asemenea, raportarea incidentelor, prioritizarea incidentelor și un tablou de bord în timp real. Se integrează cu instrumente precum Slack, Datadog, Zendesk, Jira, Amazon CloudWatch, SolarWinds, SignalFX, Dynatrace, Big Panda și multe altele. Se integrează cu instrumente precum AWS, ServiceNow, Salesforce, Zendesk, Atlassian, Datadog, Microsoft Teams, Okta și multe altele. Se integrează cu instrumente precum Microsoft, Google Cloud, Slack, Dynatrace, Zendesk, ServiceNow, New Relic, Jira Cloud și multe altele. Este gratuit pentru până la cinci utilizatori. Este gratuit și pentru până la cinci utilizatori. Este gratuit pentru până la 10 utilizatori. Prețul de pornire este de 9 USD/lună/utilizator. Prețul de pornire este de 21 USD/lună/utilizator. Prețul de pornire este de 9 USD/lună/utilizator pentru până la 100 de utilizatori. Oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile cu funcții complete. Puteți încerca xMatters gratuit înainte de a alege orice plan.

Concluzie

Opsgenie vă ajută compania să țină evidența incidentelor și a răspunsurilor și să ia decizii bazate pe date folosind diferite valori. Sistemul său de management al alertelor informează imediat echipa dumneavoastră despre un incident, astfel încât să poată lua măsurile necesare imediat.

Opsgenie are capacitatea de a prioritiza evenimentele, de a viza notificările necesare și de a escalada mesajele pentru a se asigura că echipele pot rezolva problemele mai rapid, fără ineficiențe.

Astfel, puteți minimiza risipa de timp și resurse în echipele dumneavoastră IT și de dezvoltare și puteți rezolva și gestiona rapid toate incidentele cu Opsgenie.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune instrumente de răspuns la incidente de securitate.