A la Z despre garanția de marketing

Marketingul este dus la următorul nivel cu noi medii care apar. De la postere și fluturași până la conținut digital, există o mulțime de modalități de a comercializa orice marcă.

Să înțelegem acest lucru mai bine prin Marketing Colateral.

Ce este garanția de marketing?

Garanția de marketing este orice material tipărit sau digital utilizat pentru a comunica sau promova mesajul de marcă, produsele sau serviciile unei companii. Garanția de marketing poate lua mai multe forme, inclusiv cataloage, afișe la punctele de vânzare, videoclipuri, cărți electronice, buletine informative, grafice etc. Aceste instrumente de vânzare sunt concepute pentru a face procesul de vânzare mai ușor și mai eficient.

Marca companiei este de obicei prezentată prin garanția sa pentru a-și îmbunătăți marca printr-un mesaj coerent și alte mijloace media. Cea mai obișnuită întrebare în mintea diferitelor companii este: cum să eficientizați garanția de marketing? Trebuie să folosească un echilibru între informații, conținut promoțional și divertisment. Acesta este modul perfect de a-l face mai eficient.

Beneficiile garanției de marketing

Următoarele sunt avantajele principale ale utilizării garanțiilor de marketing:

  • Acesta conferă credibilitate companiei dvs.
  • Garanția de marketing afirmă în mod explicit de ce produsul sau serviciul dvs. este superior.
  • Acesta oferă o modalitate eficientă pentru echipa dvs. de marketing și vânzări de a explica funcția produsului sau serviciului dvs.

Sursa – https://fullstop360.com/blog/marketing-collateral/

Cum afectează marketingul digital?

Multe companii folosesc garanții de marketing pentru a atinge obiective care nu sunt legate de venituri. Luați în considerare o companie care suferă de moralul scăzut al angajaților. Aceștia ar putea promova noi inițiative menite să îmbunătățească cultura biroului prin colateral de marketing.

Alternativ, o companie aflată în curs de rebranding corporativ ar putea folosi garanția de marketing pentru a încuraja adoptarea noii sale identități de marcă și politici. Colateralul de marketing poate ajunge la orice public și poate atinge orice obiectiv. Trebuie doar să știi cum să-l folosești.

Ce fel de garanție de marketing ar trebui să utilizați?

Diferite tipuri de garanții servesc unor scopuri diferite și sunt determinate în primul rând de locul în care se află potențialele dvs. în pâlnia de marketing. Unii clienți potențiali ar putea fi gata să se angajeze față de produsul dvs., în timp ce alții ar putea lua în considerare opțiunile lor. Trebuie să vizați fiecare grup cu garanții diferite, în funcție de locul în care se află în călătoria cumpărătorului.

  Cum să utilizați Stage Manager pe iPad și Mac pentru multitasking

Tipuri de garanții de marketing digital

Despre noi

Secțiunea Despre noi oferă o scurtă perspectivă asupra întreprinderii dvs. și a obiectivului acesteia. Este un instrument de marketing pentru a convinge clienții potențiali și joacă un rol important în marketingul motoarelor de căutare.

Bloguri

O postare pe blog este un tip comun de garanție de marketing sau marketing de conținut utilizat de companii. Acesta permite companiei dvs. să partajeze în mod regulat conținut pe site-ul dvs. web. Ele variază ca subiect, lungime și scop, dar sunt un instrument puternic pentru marketingul afacerii dvs. în lumea globală.

Culori de marcă

Culorile mărcii sunt o paletă de cinci până la zece culori folosite pentru a reprezenta o companie. Aplicarea consecventă și strategică a culorilor mărcii unei companii poate crește gradul de conștientizare și recunoașterea mărcii. Ce este mai interesant este că majoritatea mărcilor de top folosesc doar una sau două culori! Albastrul este cea mai comună alegere de culoare pentru mărci.

Povești de marcă

Povestea mărcii dvs. este mai mult decât o narațiune a companiei dvs. Poate lua forma unui videoclip, a unei publicații digitale sau a secțiunii biografice a site-ului dvs. și creează o legătură emoțională între brandul dvs. și clienții dvs., cum ar fi experiențele umane și modul în care aceasta a adăugat valoare vieții lor.

Carte de vizită

Ideea unei cărți de vizită clasice nu îmbătrânește niciodată. Există de ani de zile și este încă folosit pe scară largă. O carte de vizită nu conține doar marca și logo-ul companiei, dar oferă și detalii de contact precum e-mail, număr de telefon și adresa. Forma non-digitală de marketing încă se dovedește eficientă la orice eveniment de networking.

carte electronică

Cărțile electronice sunt o modalitate excelentă de a vă informa și de a educa cititorii. O carte electronică demonstrează competența unei companii într-o industrie sau domeniu printr-o abordare educațională. O carte electronică folosește o voce și un design casual și atrăgător pentru a prezenta un subiect complicat într-un mod pe care cititorul îl poate înțelege cu ușurință.

Semnatura email

O semnătură de e-mail este un cadru de text care apare în partea de jos a unui mesaj de e-mail. Oferă informații de contact destinatarilor, cum ar fi numele, titlul postului, numărul de telefon și adresa de e-mail. O semnătură de e-mail este cunoscută și sub numele de subsol de e-mail. Oferă destinatarilor informații despre companie.

Videoclipuri explicative

Videoclipurile explicative sunt imagini atractive folosite în diverse industrii și afaceri și pe mai multe platforme. Puteți folosi videoclipuri explicative în diverse scopuri, cum ar fi creșterea gradului de cunoaștere a mărcii sau furnizarea de educație. Modul său unic de prezentare a conținutului îl face un instrument atât de puternic.

  Cele mai bune 10 instrumente de dezvoltare și testare API

Infografice

Infograficele sunt reprezentări grafice ale unui anumit subiect sau punct critic. Ele prezintă informații mai degrabă într-un format vizual decât într-un format scris. Infograficele pot varia ca dimensiune, stil și intenție. Cu toate acestea, toate au același scop, adică să comunice informații într-un mod distractiv și creativ.

Pagina de destinație

Paginile de destinație sunt pagini independente care sunt asociate cu anumite campanii de marketing. Aceasta este pagina la care ajunge publicul după ce face clic pe un anunț. Acestea includ de obicei un formular care solicită informații de contact de la potențialii dvs. În funcție de scopul campaniei, acestea servesc drept acoperire pentru paginile pe care le leagă.

Listele

Un listicul este un tip de scriere care folosește o listă ca structură tematică, dar conține suficientă copie pentru a fi publicată ca articol. Sunt articole atrăgătoare în format listă. Câteva exemple celebre de liste sunt „Top 10 filme din 2021” sau „10 obiceiuri pentru o viață potrivită”.

Siglă

Este o emblemă, un simbol sau o marcă grafică. Logo-ul ajută companiile în identificarea și recunoașterea publică. Poate fi abstract sau figurativ în design sau poate include textul numelui pe care îl reprezintă. Logo-ul vă ajută compania să se separe de concurenți.

Declarație de misiune

O declarație de misiune este o declarație de activitate care declară scopul unei organizații și modul în care își servește clienții. O declarație de misiune este un rezumat concis al misiunii companiei dvs. Îi ajută pe angajați să își stabilească obiective clare și să rămână concentrați.

Buletine informative

Companiile folosesc buletine informative pentru a păstra legătura cu clienții actuali. Ei informează clienții despre noile funcții sau actualizări ale produselor. În general, acestea sunt trimise ca e-mailuri. Aproape 70% dintre companii se bazează pe ei pentru a rămâne în contact cu clienții lor.

Reclame online

În această eră a internetului, în care totul este la un clic de deget, promovarea online a întreprinderii dvs. poate fi foarte utilă. Publicitatea online este flexibilă și este peste tot, de la computere la dispozitive mobile. Ele ajută consumatorii să treacă rapid de la o reclamă la un vânzător. Crește vânzările și gradul de cunoaștere a mărcii.

Pagini Pillar

O pagină de pilon este o piesă cuprinzătoare pe o singură pagină web despre un anumit subiect. Paginile pilon se afundă adânc în grupuri de subiecte conexe și sunt legate de alte postări de blog și piese de conținut. Unele titluri standard ale paginilor pilon includ „Cel mai bun din __” și „Ghid/Cum să __”.

  Cum să reporniți Fitbit Inspire fără încărcător

Pitch Deck

Un pitch deck este o scurtă prezentare. Îl puteți crea în PowerPoint sau Keynote. Ajută să ofere audienței dvs. o privire de ansamblu la nivel înalt asupra planului dvs. de afaceri. Prezentările de prezentare se explică de la sine în loc de prezentările din ziua demonstrației, care implică multe explicații din partea prezentatorului.

Podcasturi

Un podcast este o selecție sau o serie de fișiere audio digitale. Puteți fie să îl ascultați, fie să îl descărcați. Podcast-ul este cea mai nouă formă de divertisment de pe piață. Este un instrument de marketing eficient care ajută mărcile să ajungă la publicul vizat. Podcasturile creează valoare pentru cumpărători, deoarece sunt informative.

Portofoliu

Aceasta poate include o varietate de canale de marketing digital, cum ar fi site-uri web, reclame, postări sau campanii pe rețelele sociale, videoclipuri, marketing prin e-mail și altele. Profesioniști, studenți și companii – toți folosesc portofolii. Ei afișează experiență, realizări, obiective și abilități. În zilele noastre, portofoliile digitale au devenit destul de populare.

Catalog de produse

Un catalog listează toate produsele cu care se ocupă întreprinderea dumneavoastră. Acestea sunt broșuri lungi de cărți. Acestea detaliază informațiile despre produse într-un mod similar cu broșurile. Cu toate acestea, sunt mult mai lungi, deoarece includ uneori articole despre produse. Există multe șabloane de garanții de marketing pe internet pe care le puteți verifica pentru a vă face o idee mai bună.

Rapoarte

Rapoartele sau rapoartele digitale prezintă date importante atât pentru organizații, cât și pentru persoane. Informațiile unui raport digital sunt de obicei concise și conține o mulțime de statistici. Rapoartele digitale au fost create în mod tradițional ca documente PDF, făcându-le uscate și statice.

Profil social

Profilurile sociale descriu caracteristicile sociale ale unui individ care îl identifică pe site-urile de social media precum LinkedIn. Are o extindere vastă și asigură un angajament ridicat. Oferă, de asemenea, o comunitate în care oamenii cu idei similare pot comunica.

Mărturii

Mărturiile sunt evaluări pozitive ale clienților care își descriu experiența și rezultatele după utilizarea produsului sau serviciului companiei. Permite clienților potențiali să citească ceea ce clienții anteriori au spus despre serviciile sau produsele sale, ceea ce conferă credibilitate companiei. Aceste recenzii joacă un rol important în atragerea mai multor clienți și în susținerea imaginii mărcii.

Hartie alba

Cărțile albe sunt articole lungi și aprofundate pe un subiect tehnic. Ele sunt utilizate în mod obișnuit în politică, tehnologie și afaceri pentru a discuta probleme, provocări și soluții pentru a depăși problemele. Au aproximativ aceeași lungime ca și cărțile electronice, dar sunt scrise într-un ton mai tehnic decât distractiv.

rezumat

Aveți nevoie de un plan, obiective și oameni calificați pentru a crea garanții de marketing convingătoare și cu aspect profesional. Garanția de marketing reprezintă afacerea companiei dvs. Este un instrument activ care funcționează chiar și atunci când nu ești. Acest articol a discutat despre semnificația garanției de marketing și diferitele sale tipuri.

De asemenea, puteți vedea de ce marketingul video este esențial pentru afacerea dvs.