11 platforme digitale de adopție (DAP) pentru angajații și clienții dvs

O platformă de adopție digitală (DAP) este un instrument util pentru a ajuta utilizatorii să înțeleagă și să utilizeze cu ușurință software-ul, instrumentele și procesele. De asemenea, vă ajută să vă creșteți eficiența prin informații puternice, notificări și alte funcții valoroase.

Astăzi, modul în care funcțiile de afaceri s-au schimbat semnificativ, mai ales după pandemie. Trebuie să vă accelerați procesele de afaceri și să răspundeți cerințelor tot mai mari ale utilizatorilor, indiferent de unde aceștia vă folosesc produsele sau serviciile.

Configurațiile tradiționale nu sunt suficiente pentru a face față acestor provocări. Acesta este motivul pentru care instrumente precum platformele de adoptare digitală sunt în creștere.

Conform Statistase estimează că cheltuielile globale pentru transformarea digitală vor ajunge la 2,8 trilioane de dolari până în 2025.

Deci, dacă vrei să fii în vârful jocului tău, îmbrățișarea transformării digitale este crucială, iar DAP-urile te pot ajuta să faci asta.

În acest articol, vom afla ce sunt DAP-urile, caracteristicile și beneficiile lor și cele mai bune soluții DAP pentru afacerea dvs.

Ce este o platformă digitală de adopție (DAP)?

Platformele de adopție digitală (DAP) sunt instrumente sau soluții software care simplifică procesul de adoptare a noilor tehnologii și îmbunătățesc strategiile de transformare digitală pentru rezultate mai bune. Instrumentele se integrează perfect cu diverse aplicații, software, site-uri și instrumente și vă ghidează prin diferitele lor aspecte.

Aceste instrumente pot oferi instrucțiuni pas cu pas pentru a utiliza aplicații și instrumente și pentru a finaliza o anumită sarcină. DAP-urile vin cu meniuri de auto-ajutor și link-uri către ghiduri, videoclipuri și articole, astfel încât să puteți învăța cu ușurință cum să utilizați o aplicație fără a necesita instruire personală. De asemenea, vă ajută să colectați, să sortați și să partajați date, cum ar fi comportamentul utilizatorilor, cifrele de vânzări, materialele de învățare și alte resurse valoroase.

Un DAP își propune să învețe utilizatorii despre instrumente și să le folosească efectiv în viața reală. În acest fel, oamenii pot adopta instrumentele în fluxul lor de lucru cu ușurință și rapiditate, economisind în același timp cheltuielile organizaționale pentru formarea suplimentară.

Caracteristicile cheie ale DAP

Unele dintre caracteristicile cheie ale unui DAP sunt:

  • Ghiduri pas cu pas: Ghidurile pas cu pas sunt o caracteristică esențială a unui DAP. Aceste ghiduri vă ajută să efectuați sarcini cu ușurință în timp real, deoarece au explicații adecvate despre tot ceea ce este într-un DAP cu exemple și cum să efectuați o anumită sarcină. Este util atunci când utilizatorii trebuie să fie familiarizați cu un instrument, deoarece sunt noi în software sau software-ul a fost actualizat. În loc să treacă printr-un manual de utilizare lung, ei vă pot ajuta cu DAP.
  • Tabloul de bord cu statistici: veți obține un tablou de bord curat, care poate afișa statistici, unde puteți cunoaște rapid toate valorile, uitându-vă la tabloul de bord.
  • Automatizare: În loc să faceți sarcini în mod repetitiv, un DAP vă permite să profitați de puterea automatizării pentru a ușura procesul și a economisi timp.
  • Analytics: Colectarea datelor este importantă pentru fiecare afacere, iar DAP vă ajută să faceți acest lucru. Vă poate oferi date perspicace pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor și pentru a vă îmbunătăți eforturile de afaceri.
  • Bara de căutare: DAP-urile vine, de asemenea, cu o bară de căutare în care puteți introduce cuvinte cheie pentru a afișa direct rezultate similare. Folosind aceasta, un utilizator poate găsi întrebări frecvente, ghiduri, ajutor contextual, notificări etc., în orice moment.
  • Notificări: notificările la momentul potrivit pot salva o afacere în ceea ce privește securitatea, întreruperile, eșecurile și alte circumstanțe neașteptate. De asemenea, sunt utile în timpul evenimentelor precum onboarding, offboarding, campanii de interviuri, modificări de versiune etc. Și DAP-urile vin cu această caracteristică, astfel încât să știți exact ce se întâmplă cu aplicațiile și utilizatorii dvs. și să luați decizii informate la momentul potrivit.
  • Întrebări frecvente: DAP-urile vin cu întrebări frecvente (FAQs) pentru a oferi acces rapid la întrebări obișnuite și răspunsuri adecvate.

De ce ai nevoie de DAP?

Platformele de adopție digitală (DAP) ajută la eficientizarea procesului de învățare a unui instrument sau software. Sunt rentabile, ușor de utilizat și oferă o mulțime de beneficii pentru utilizatori și organizații.

Unele dintre motivele pentru care este posibil să aveți nevoie de un DAP în trusa dvs. de instrumente sunt:

Incorporare și instruire fără probleme

Organizațiile urmăresc un proces de integrare fără probleme și familiarizează angajații cu resursele și instrumentele pe care le vor folosi. DAP-urile vor ajuta la atribuirea pas-cu-pas de ghiduri sau ghiduri bazate pe diferite stiluri de învățare. Acest lucru îi ajută pe angajați să înțeleagă cu ușurință cum să folosească aplicațiile și instrumentele și să urmeze procedurile pentru a obține cele mai bune rezultate.

  Top 13 pluginuri și servicii de securitate WordPress pentru a vă proteja site-ul

Îmbunătățește rentabilitatea investiției

DAP-urile ajută la îmbunătățirea profitului organizației, deoarece le permit angajaților să se familiarizeze rapid cu procesele și instrumentele, astfel încât să contribuie eficient și rapid la organizație. Acest lucru duce la accelerarea proceselor generale de afaceri și beneficiază de rezultatul afacerii dvs.

Informații utile

Veți obține informații utile din tabloul de bord pe care le puteți utiliza în afacerea dvs. Vă va ajuta să înțelegeți cum funcționează afacerea dvs., punctele forte și punctele slabe și cum vă puteți îmbunătăți afacerea.

Acesta colectează informații din diferite surse și le aranjează corespunzător, astfel încât să puteți extrage informații utile din acestea și să vă îmbunătățiți strategiile. De asemenea, puteți urmări valorile de vânzări, performanța site-ului web, performanța angajaților, rentabilitatea investiției etc.

Accelerează transformarea digitală

Companiile din întreaga lume îmbrățișează transformarea digitală pentru a asista la profituri mai bune, un flux de lucru îmbunătățit și o comunicare mai bună. Când decideți să vă transformați organizația în mod digital, puteți crede că totul va merge bine, dar s-ar putea să meargă prost.

Oamenii vor fi noi în acest cadru modern, cu instrumente și proceduri diferite, cu care ar putea dura ceva timp pentru a se familiariza. Și DAP-urile îi pot ajuta să învețe aceste lucruri cu ușurință pentru a ușura tranziția. Acest lucru va aduce beneficii întregii organizații și utilizatorilor individuali și va asigura productivitatea acestora. Va transforma managementul unei organizații, sistemele informaționale, procesele de afaceri și cultura.

Deci, sunteți gata să accelerați adoptarea digitală în organizația dvs.?

Consultați unele dintre cele mai bune platforme de adopție digitală.

Pendo

Oferiți experiențe mai bune utilizatorilor folosind software și instrumente cu Pendo. Vine cu funcții impresionante, cum ar fi ghiduri în aplicație, feedback, analize și multe altele. Cu analize puternice, veți obține informații clare pentru a afla ce experimentează utilizatorii folosind un instrument.

Folosirea ghidurilor în aplicație va ajuta utilizatorii să învețe cum să folosească software-ul, să adopte funcții fără probleme și să îmbunătățească integrarea cu explicații ușoare și mesaje direcționate. Prioritizează și centralizează feedback-ul despre produse pentru a decide ce caracteristici trebuie să dezvolți în continuare.

Pendo vă permite să oferiți experiențe digitale grozave prin mobil și web. Puteți, de asemenea, să combinați sondaje de implicare și să colectați feedback pentru a evalua cum se simt utilizatorii despre utilizarea produselor și pentru a îmbunătăți fidelizarea clienților.

Platforma accelerează adoptarea software-ului pentru a-ți determina angajații să îndeplinească sarcini în mod eficient. Cu integrarea mobilă, puteți permite utilizatorilor să adopte cu succes noi tehnologii și aplicații mobile.

În plus, Pendo se integrează bine cu diverse produse și software pe care le utilizați. Indiferent dacă doriți să agregați date sau să le partajați altora, vă puteți baza pe piața sa Activate. Acesta va distinge organizația dvs. de restul și vă va oferi strategii pentru a vă îmbunătăți afacerea. De asemenea, puteți profita de atelierul lor digital și vă puteți accelera creșterea utilizând centrul lor de resurse.

Ce remediere

Utilizare Ce remediere pentru a elimina bariera dintre utilizatori și productivitatea lor reală, indiferent de software-ul pe care îl folosesc. Acest DAP poate automatiza și analiza toate procesele și poate oferi îndrumări în pas pentru fiecare aplicație.

Platforma vă va sprijini deopotrivă clienții și angajații și va oferi o implicare mai bună a utilizatorilor cu ajutorul unor ghicituri personalizate. Acest lucru vă va ajuta să obțineți rezultate mai rapide și mai bune în toate inițiativele digitale.

Whatfix va pregăti compania pentru adoptarea digitală fără probleme a celui mai recent software. De asemenea, va ajuta la accelerarea procesului de integrare și la creșterea productivității utilizatorilor prin automatizare și îndrumări în aplicație. În plus, vă puteți împuternici utilizatorilor oferind experiență practică cu instrumente în timp ce învață.

Din partea clienților, Whatfix ajută la accelerarea competenței și înțelegerii clienților dvs. în timp ce folosesc software-ul pe care îl folosesc deja. De asemenea, va crește ratele de fidelizare și implicare a clienților și va reduce cheltuielile cu aproape 45% pentru biletele de asistență prin soluții de autoservire. Veți obține o experiență personalizată și contextuală pentru a îmbunătăți productivitatea utilizatorilor.

Appcues

Appcues oferă cea mai flexibilă și mai ușoară modalitate de a crea o experiență de utilizator personalizată cu un produs. Nu veți avea nevoie de asistență inginerească pentru a utiliza software-ul; totul este susținut de resursele și sprijinul lor.

Începeți cu Appcues este ușor, astfel încât să puteți crea și să repetați rapid experiențele dvs. în aplicație care influențează comportamentul utilizatorului, fără nicio frecare sau probleme de configurare. Puteți crea rapid tururi de îmbarcare segmentate, cu conversii ridicate, fără a necesita codificare. De asemenea, puteți măsura eficiența procesului de integrare și îl puteți îmbunătăți.

  Cum să gestionezi mai multe cutii poștale în Outlook

Deoarece personalizarea este esențială pentru afacerile moderne, puteți direcționa experiențe personalizate la momentul potrivit către clienții sau utilizatorii potriviți. De asemenea, veți putea folosi rapoarte detaliate pentru a calcula efectul asupra anumitor segmente cheie, cum ar fi utilizatorii noi.

Puteți obține rezultate mai bune cu un partener de încredere care vă poate oferi resurse, experiență și evidențe, astfel încât să vă puteți atinge obiectivele mai rapid. Aplicațiile includ, de asemenea, funcții precum liste de verificare direcționate și fluxuri de bun venit pentru a ghida clienții sau utilizatorii noi, reducând în același timp timpul necesar pentru a fi mai bun la asta.

În plus, veți primi sfaturi cu instrumente, slide-outs și hotspot-uri și veți stimula adoptarea și cunoașterea celor mai recente funcții. Toate aceste caracteristici vor ajuta la creșterea utilizării software-ului și la îmbunătățirea reținerii. În plus, puteți seta priorități în funcție de feedbackul utilizatorilor și de informații valoroase pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Pentru a colecta informații, puteți efectua sondaje NPS și în aplicație.

Indiferent cât de simple sau complexe sunt software-ul și instrumentele dvs., Appcues îl simplifică pentru a-i învăța pe noii utilizatori cum să le folosească. Puteți să instalați rapid Appcues, să creați experiențe frumoase pentru utilizatori, să măsurați impactul, să vizați utilizatorii în mod inteligent și să publicați conținut cu încredere.

Walkme

Conduceți-vă obiectivele de afaceri mai rapid cu ajutorul Walkmeeste DAP și profitați la maximum de tehnologia dvs. Este folosit de mii de companii din întreaga lume, cum ar fi Microsoft, IBM, Twilio, HP, Red hat etc.

Îmbunătățiți-vă strategiile de adoptare digitală identificând în mod constant zonele cu probleme și lacunele. Această platformă fără cod nu va împiedica software-ul dvs. de bază, ci va ajuta utilizatorii să utilizeze eficient instrumentele și software-ul pe care sunt menționați să le folosească.

Platforma vă va permite să fiți rezistent la schimbările de afaceri și agil în ceea ce privește procesele. Cu această tehnologie brevetată, veți obține o vizibilitate clară asupra întregii dvs. stive de tehnologie și veți îmbunătăți experiențele digitale în funcție de nevoile dvs. în schimbare.

Împuternicește forța de muncă digitală prin creșterea productivității acestora în aplicațiile de afaceri. În plus, Walkme va ajuta la creșterea nivelului de loialitate și satisfacție a clienților cu experiențele lor digitale și va reduce costurile generale de asistență.

Userpilot

Userpilot este o soluție DAP excelentă care ajută la stimularea adoptării produselor. Evidențiază caracteristicile necesare atunci când un utilizator are nevoie de ele. Prin experiențele în aplicație, puteți crește adoptarea funcțiilor și activarea utilizatorilor.

Platforma are deja încrederea de peste 500 de companii, cum ar fi Adobe, iFood, McGraw Hill etc., care și-au accelerat adoptarea și creșterea produselor. Vă va ajuta să oferiți experiențe de produs contextuale la timp și îi va ajuta pe utilizatori și pe clienți să adopte funcții relevante în funcție de comportamentul în aplicație și de personalitatea lor.

Declanșați adoptarea mai multor funcții prin înțelegerea calendarului, criteriilor și segmentelor vizate care vă afectează obiectivul. Aceste informații vă vor optimiza strategiile de adoptare în consecință. În plus, ajutați utilizatorii să-și construiască obiceiuri bune pentru a obține mai mult succes cu toate produsele dvs. Pentru aceasta, puteți experimenta diverse fluxuri de experiență de produs pentru a optimiza experiența utilizatorului.

Userpilot vă va elibera de barierele de cod și vă va ajuta să rulați diferite experimente de produse fără resurse de dezvoltare. De asemenea, puteți să vă stabiliți obiectivele, să dezvoltați experiență în aplicație din mers, să oferiți teste A/B și să măsurați rezultatele fără a scrie coduri.

Spekit

Indiferent dacă sunteți o afacere mică sau o întreprindere, Spekit vă poate ajuta să îmbrățișați transformarea digitală. Va reduce formarea în vânzări și proiectele dvs. de management al schimbărilor. Echipele de toate dimensiunile, cum ar fi PagerDuty, Outreach, Chargebee etc., folosesc Spekit pentru a le ușura viața angajaților.

Platforma antrenează angajații să fie eficienți în fluxul de lucru și procesele lor. Acesta va oferi echipei dumneavoastră informații pentru a avea succes și productivitate în rolurile lor. De asemenea, va permite o integrare fără probleme pentru a ajuta noii angajați să fie stăpâni în munca lor.

Spekit ușurează adoptarea instrumentelor și vă ajută să obțineți mai multe venituri prin intermediul manualelor care locuiesc acolo unde lucrează echipa. Platforma menține întreaga echipă pe aceeași pagină prin distribuirea informațiilor în organizația dvs. Pentru gestionarea schimbărilor, veți primi alerte în aplicație și instruire care să vă ajute să interacționați, să promovați învățarea și adoptarea schimbărilor.

Platforma funcționează perfect cu orice software sau instrumente, cum ar fi Google Chrome, Salesforce, Zendesk, LinkedIn și multe altele.

AppLearn

Faceți-vă aplicațiile și utilizatorii mai eficienți cu AppLearn. Vă va scuti de frustrări inutile, cheltuieli și pierderi de timp; poate găsi problemele și le poate rezolva mai rapid pentru a oferi utilizatorilor o experiență îmbunătățită.

  Ghid complet pentru a identifica recenziile false pe Amazon

Applearn este de încredere de către companiile globale de top din peste 100 de țări care vorbesc 37 de limbi, inclusiv HCL, King’s College London, Imperial Brands și multe altele. Această platformă all-in-one este eficientă în a vă ghida pentru software și aplicații.

Această platformă de adoptare digitală vă permite să optimizați și să analizați orice flux de lucru adăugând analize utilizatorilor și asistență în aplicație. Oricine poate învăța să folosească diferite aplicații și software, chiar dacă nu sunt cunoscători de tehnologie. În acest proces, AppLearn elimină, de asemenea, frecarea, captează date noi și compensează golurile.

Toonimo

Simplificați adoptarea digitală cu Toonimo, care oferă îndrumare personalizată și interactivă prin indicații vizuale și voce pentru a obține o experiență de autoservire mai bună. Ajută la îmbunătățirea instruirii și integrării utilizatorilor, cu explicații ușoare.

Reduceți cheltuielile pentru asistența clienților oferind un autoservire intuitiv pe întregul canal digital. Puteți ghida vizitatorii site-ului dvs. către conversii rapide printr-o abordare orientată spre servicii. În plus, adăugați suprapuneri fără probleme pe site-ul dvs. cu adnotări pe pagină, voce reală și grafică frumoasă, adaptată pentru orice dispozitiv sau browser.

Personalizați adoptarea și îndrumarea digitală cu Toonimo cu ajutorul ghidurilor pas cu pas pentru a înțelege în detaliu fiecare aplicație și caracteristicile acesteia. Accesați un tablou de bord de analiză detaliat cu rapoarte clare și testare A/B încorporată pentru a vă actualiza cu ușurință procedurile digitale.

Userlane

Susține-ți utilizatorii și antrenează-i mai repede Userlane pentru a stimula schimbarea și a accelera adoptarea digitală. Această soluție DAP este o modalitate excelentă de a ajuta utilizatorii cu orice software sau instrument și de a-i ghida. De asemenea, sprijină utilizatorii și face orice software ușor de înțeles.

Companii de vârf precum SAP, The Linde Group, Celonis etc., folosesc Userlane în organizațiile lor. Experimentați puterea motorului său de creare de conținut, care vă poate oferi ghiduri interactive, treptate, în aplicația dvs. în câteva minute. Userlane oferă, de asemenea, actualizări, promovează anumite subiecte și vă permite să organizați sondaje. De fapt, puteți crea, lansa și repeta conținut mai rapid.

Obțineți vizibilitate în timp real asupra comportamentului complet al utilizatorului, tendințele de adoptare și implicarea într-un singur loc. De asemenea, puteți vizualiza performanța îndrumării și o puteți îmbunătăți rapid pentru a obține rezultate mai bune. Userlane permite utilizatorilor să acceseze instantaneu canalele de asistență în aplicațiile dvs. când și unde vor avea nevoie de ele.

Vă puteți conecta pur și simplu baza de cunoștințe și canalele de asistență prin Userlane Assistant. Platforma este ușor de cumpărat cu modelele sale de prețuri flexibile, livrarea sigură, diverse opțiuni de găzduire și confidențialitate arhitecturală.

În plus, Userlane este ușor de utilizat cu fiecare software bazat pe web, fără abilități de codificare necesare. De asemenea, oferă o experiență superioară pentru consumator, o echipă de asistență pentru clienți și rate de interacțiune de top pentru utilizatori.

Ghidul utilizatorului

Creați tutoriale frumoase de software cu Ghidul utilizatorului în câteva clicuri fără a cheltui o avere. Peste 9.000 de echipe din întreaga lume au încredere în acest DAP, cum ar fi Genially, Canopy, Premise și multe altele.

Platforma ajută utilizatorii să integreze cu ușurință și vă permite să solicitați experiență îmbunătățită în aplicație în stadiul potrivit și persoanelor potrivite în călătoriile lor de utilizator. Oferă adoptarea eficientă a funcțiilor și un centru de resurse util unde puteți afla cum să profitați la maximum de tehnologia dvs.

UserGuiding oferă mesaje în produs, astfel încât toți utilizatorii să poată rămâne pe aceeași pagină cu toate evenimentele și notificările. În plus, vă va ajuta să colectați feedbackul utilizatorilor, astfel încât să vă puteți înțelege punctele slabe și punctele forte și să vă îmbunătățiți punctele slabe. De asemenea, oferă liste de verificare pentru a se asigura că nimic nu este lăsat deoparte și efectuează procesul fără probleme.

HelpHero

Creați tururi software într-un mod ușor și accesibil cu HelpHero. Îți va ajuta utilizatorii să înțeleagă și să adopte rapid tehnologii și funcții noi, fără nicio codificare sau cheltuieli suplimentare. HelpHero are încredere companii de toate dimensiunile, cum ar fi Trivago, HarperCollins Publishers, Princess, Clicktech și multe altele.

Instrumentul va ajuta la crearea unei experiențe fantastice de îmbarcare prin explicații ușoare. De asemenea, va oferi tururi contextuale și va reduce cheltuielile pentru asistența clienților, deoarece utilizatorii pot învăța cu ușurință lucruri. HelpHero este ușor și accesibil și vine cu un set complet de funcții utile, integrări și analize pentru a vă oferi o experiență grozavă.

Puteți încerca instrumentul GRATUIT timp de 14 zile fără niciun card de credit.

Concluzie

Adopția digitală este în creștere în organizațiile de toate dimensiunile și locațiile. Și pentru a vă ajuta să o acceptați fără probleme, platformele de adopție digitală (DAP) precum cele de mai sus sunt extrem de benefice. Vă ajută să vă îmbunătățiți productivitatea, să vă îmbunătățiți rentabilitatea investiției, să eficientizați procesele de afaceri și să vă oferă informații valoroase care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți strategiile de afaceri.

Puteți, de asemenea, să vă uitați la unele dintre cele mai bune software de management al angajaților.