Cum să remediați un Echo sau Google Home care nu se conectează la WiFi

Felicitări, aveți un nou dispozitiv Google Home sau Amazon Echo! Dar din anumite motive, chiar dacă sunteți sigur că aveți parola corectă, aceasta nu se va conecta la Wi-Fi. Vestea bună este că există soluții ușoare de încercat.

Indiferent dacă aveți un nou dispozitiv Google Home sau un nou dispozitiv Amazon Echo, configurarea ar trebui să fie ușoară. Atâta timp cât aveți conturile corecte create, aplicațiile vă ghidează prin toți pașii într-un mod simplu. Dar, ocazional, s-ar putea să fii blocat să te conectezi la Wi-Fi, chiar și atunci când ești sigur că ai parola corectă. Adesea, problema nu este parola dvs., ci rețeaua pe care ați ales-o sau că smartphone-ul dvs. încearcă să mențină o conexiune la internet funcțională.

Activați modul Avion și activați Wi-Fi

Dispozitivele Echo și Google Home învață detaliile dvs. Wi-Fi printr-o transferare. Smartphone-ul tău se conectează direct la dispozitiv (creând o rețea Wi-Fi temporară specifică acestora), apoi aplicația Google sau Amazon transmite informațiile despre SSID-ul tău (numele rețelei Wi-Fi) și parola. Din păcate, smartphone-urile sunt agresive în ceea ce privește menținerea unei bune conexiuni la rețea. Când vă conectați la noua rețea, dispozitivul dvs. poate realiza că nu poate găsi internetul și să revină la utilizarea datelor dvs. celulare. Când se întâmplă acest lucru, telefonul se deconectează de la Google Home sau Echo și procesul de configurare nu se poate finaliza.

Pentru a evita acest lucru, înainte de a începe procesul de configurare, activați modul avion în setările telefonului. Apoi porniți Wi-Fi (care mod avion tocmai a fost dezactivat). După ce v-ați reconectat la rețea, lansați aplicația Google Home sau Alexa și încercați din nou procesul de configurare.

Revenirea la mobil este o problemă destul de comună încât Wink face aceeași sugestie atunci când își configurează hub-ul.

Încercați o bandă Wi-Fi diferită

Google Home și Amazon Echo se pot conecta fie la banda de 2,4 GHz, fie la banda de 5 GHz. Poate fi tentant să folosești banda de 5 GHz, deoarece tinde să întâmpine mai puține probleme de congestie și să ofere viteze mai mari și, din aceste motive, probabil că ar trebui să fie prima ta alegere. Dar luați în considerare cât de departe este noul dvs. asistent vocal de router. Dacă această distanță este mare (ești la marginile casei), atunci conexiunea ta poate să nu fie de încredere. În acest scenariu, încercați banda de 2,4 GHz. Dacă încercați deja să utilizați banda de 2,4 GHz, atunci încercați banda de 5 GHz, deoarece interferențele pot fi problema. Daca ai un sistem de plasa, acesta se va ocupa de alegerea celei mai bune benzi pentru tine.

Rețelele ad-hoc pot fi neacceptate

Amazon observă că rețelele ad-hoc nu sunt acceptate, așa că, dacă utilizați una, va trebui să treceți la un mod de infrastructură mai tradițional pentru ca dispozitivele dvs. Echo să se conecteze la Wi-Fi. Google nu precizează dacă puteți utiliza o rețea ad-hoc cu dispozitivele lor de acasă, dar dacă aveți probleme, poate merita să testați modul infrastructură pentru a vedea dacă acest lucru vă ajută.

Reporniți routerul

Poate părea o prostie, dar chiar și în ziua de azi repornirea routerului este un pas fiabil de depanare. Chiar dacă puteți conecta alte dispozitive cu succes dacă toate celelalte nu reușesc, puteți încerca acest pas și s-ar putea să vă rezolve problema. Doar deconectați cablul de alimentare al routerului și așteptați cel puțin zece secunde înainte de a-l conecta din nou. În timp ce faceți acest lucru, Amazon vă recomandă repornind Echoul ca pas de depanare. Procesul este același, deconectați, apoi așteptați zece secunde înainte de a vă conecta din nou. Dacă aveți un Google Home, același proces poate fi de asemenea util.

Unele routere pot necesita câțiva pași suplimentari pentru a funcționa bine și cu dispozitivele Asistent vocal. Google observă că unele Netgear Nighthawk modelele trebuie să fie dezactivată Acces controlat și opțiunea „Permiteți oaspeților să se vadă și să acceseze rețeaua mea locală” activată pentru a funcționa cu dispozitivele de acasă Google.

Dacă totul merge bine, ar trebui să fii în funcțiune în cel mai scurt timp. Nu uitați să dezactivați modul avion când ați terminat!

Dacă încă întâmpinați probleme, ar trebui să consultați Google și Amazon paginile de asistență direct pentru depanare ulterioară. Am avut experiențe bune cu ambele opțiuni de ajutor prin chat și au reușit să rezolve puținele probleme pe care le-am întâlnit și pe care nu le-am putut remedia singuri. Este posibil să vă pună să încercați pașii de depanare, așa că poate fi util să utilizați un laptop sau să conectați dispozitivul cu asistent vocal lângă desktop. Aveți răbdare și spuneți-le ce pași ați luat deja pentru a evita să repetați prea multă muncă.