Salutări, dragi cititori! 📣 Vă prezentăm cele mai recente noutăți! 🙋
Playbook
Playbook este un instrument inteligent, bazat pe inteligență artificială, conceput pentru a gestiona fișierele creative. El permite creatorilor individuali și echipelor să genereze și să stocheze materiale grafice de orice dimensiune. Această platformă a câștigat încrederea a peste două milioane de profesioniști creativi din întreaga lume, printre care se numără nume importante precum Opendoor, FOLX, Literati și FARMSTEAD.
Acest startup a atras recent o finanțare de seria A, în valoare de 18 milioane de dolari, sub conducerea Bain Capital Ventures.
Sistemul de gestionare a fișierelor, propulsat de inteligența artificială, facilitează vizualizarea proiectelor și a directoarelor în diferite formate. Platforma oferă, de asemenea, colaborare în timp real cu diverși parteneri și simplifică distribuirea rezultatelor muncii.
Playbook vă ajută să controlați întregul flux de lucru al proiectelor creative, incluzând etichetarea automată a imaginilor (conversie imagine în text), navigarea intuitivă, gestionarea activelor digitale, monitorizarea proiectelor și organizarea eficientă a acestora.
Uizard
Uizard este o platformă intuitivă, susținută de inteligență artificială, care simplifică crearea și prototiparea interfețelor pentru aplicații web și mobile. Această platformă de tip drag-and-drop permite chiar și utilizatorilor fără cunoștințe avansate de design sau programare să realizeze prototipuri digitale rapid și eficient.
Uizard facilitează dezvoltarea rapidă de site-uri web, aplicații mobile, machete și prototipuri.
Compania colaborează cu organizații de top, precum Google, IBM, Tesla, Pinterest, Atlassian și Adidas. În cadrul unei recente runde de finanțare, a obținut 15 milioane USD în seria A, cu participarea importantă a Insight Partners, alături de alți investitori de renume.
Uizard optimizează procesul de design prin capacitatea sa de a genera prototipuri pornind de la text, de a transforma schițele manuale în structuri digitale și de a oferi capturi de ecran ușor editabile.
Diablo IV stabilește un nou record, încasând 666 de milioane de dolari în cinci zile
Conform declarației oficiale a Activision Blizzard, cel mai recent titlu al seriei Diablo (Diablo IV) a înregistrat vânzări globale impresionante, depășind 666 de milioane de dolari în primele cinci zile de la lansare.
Blizzard Entertainment, o divizie a Activision Blizzard, este renumită pentru jocurile video legendare, precum Warcraft, Overwatch, Diablo și StarCraft. În ultimele trei decenii, Blizzard a creat jocuri apreciate de critici, care au obținut numeroase premii „Jocul Anului”. Aceste titluri atrag milioane de jucători din întreaga lume, fiind disponibile pe PC (Battle.net®), Xbox, PlayStation, Nintendo Switch, iOS și Android.
Jucătorii au petrecut 276 de milioane de ore jucând Diablo IV, iar noi sezoane și expansiuni sunt în pregătire.
Conform Microsoft News, Microsoft este pe cale să achiziționeze Activision Blizzard pentru 68,7 miliarde de dolari.
Pentru mai multe știri, consultați categoria Tehnologie de ultimă oră.