Cele mai bune 10 instrumente și șabloane de calendar pentru rețelele sociale

Aflați despre cele mai bune instrumente și șabloane de calendar pentru rețelele sociale care vă pot ajuta să creați calendare pentru rețelele sociale și să gestionați eficient rețelele sociale.

Rețelele sociale pot fi distractive, dar pot fi și solicitante și consumatoare de timp atunci când trebuie să o faci pe termen lung. Și dacă nu aveți un proces sau un sistem în vigoare, este mai probabil să fiți copleșit de ce să postați și când.

Planificarea conținutului, crearea acestuia, preluarea consecvenței și sunt atât de multe de care aveți grijă.

Ei bine, tocmai de aceea calendarele și programatorii de rețele sociale au venit în ajutor. Cu un calendar de social media, a devenit mult mai ușor să dezvoltați o strategie de conținut, să o executați și să analizați performanța rețelelor sociale.

Un calendar de social media te ajută să faci față eficienței și consecvenței și îți face viața mult mai puțin stresantă.

Dacă sunteți în căutarea unor instrumente și șabloane gratuite pentru calendare de conținut din rețelele sociale, sunteți la locul potrivit.

Înainte de asta, haideți să aflăm cum vă ajută calendarele rețelelor sociale să gestionați munca.

Cum vă ușurează munca folosind un calendar de rețele sociale?

Postarea de conținut în mod regulat necesită să țineți pasul cu multă muncă. Crearea și respectarea unui calendar de rețele sociale poate ajuta la ușurarea unei părți din această povară. Un calendar de rețele sociale vă permite să planificați, să creați, să postați și să vă supravegheați strategia de conținut într-un singur loc.

Mai jos sunt șase beneficii ale creării unui calendar de social media:

Rămâi organizat

Când aveți un calendar pentru rețelele de socializare, puteți să vă planificați conținutul în avans și să îl programați pentru a fi publicat la anumite ore. A avea un calendar elimină durerea de cap de a jongla cu diferite forme de conținut, timpi și duplicare.

Vă puteți organiza, edita și monitoriza calendarul oricând, de oriunde.

Economisiți timp și efort

Cu ajutorul unui calendar și al unui instrument de planificare pentru rețelele sociale, puteți elimina eforturile inutile, puteți crea simultan conținut în bloc și îl publicați în avans pe un planificator cu o anumită dată și oră. În acest fel, vei putea ține pasul cu consecvență.

Ca să nu mai vorbim, va dispărea și bătaia de a nu pierde conținut în timpul creării de conținut! Vă puteți nota ideile pe un calendar.

Menține calitatea conținutului

Planificarea conținutului în avans vă permite să îl redați în siguranță și să mențineți calitatea fluxului de lucru. Cu un calendar de social media, este foarte ușor să monitorizezi conținutul de pe un singur acoperiș și să faci orice modificări necesare instantaneu. Pe lângă asta, atunci când nu te grăbești, șansele ca tu să eviți greșelile de scriere și greșelile prostești sunt mai mici.

Nu ratați niciodată un eveniment important

Un calendar de rețele sociale vă poate ajuta să urmăriți strategia de conținut și să vă asigurați că postările sunt oportune și relevante. Fie că este orice zi importantă, vă puteți pregăti conținutul în avans și îl puteți preda unui instrument de programare pentru restul lucrării.

Analiza ușoară

Utilizarea unui calendar de rețele sociale vă permite să urmăriți conținutul pe care l-ați publicat deja și atunci când vă asigurați că nu sunt duplicate. De asemenea, vă poate ajuta să măsurați performanța conținutului și să vă urmăriți obiectivele.

  11 șabloane de studiu de caz pentru a crește credibilitatea și influența mărcii dvs

Să aruncăm o privire acum la procesul de creare a unui calendar de social media!

Creează-ți propriul calendar social media în 4 pași simpli

Iată patru procese pas cu pas pentru a vă îmbunătăți jocul de marketing pe rețelele sociale!

Pregătiți-vă

Înainte de a începe să lucrați la calendarul dvs. de social media, trebuie să aveți în vedere o imagine clară a următoarelor lucruri:

Ar trebui să fiți clar cu privire la scopul postării de conținut pe rețelele de socializare. Doriți să răspândiți gradul de cunoaștere a mărcii, doriți mai multe înscrieri pentru buletinul informativ sau să generați venituri?

De asemenea, este esențial să fii clar cu publicul țintă, interesele și personajele lor. Definiți valorile cheie pentru a vă urmări succesul

Finalizați-vă canalele și tipul de conținut

Care sunt canalele de social media pe care doriți să publicați conținut? Pentru a decide cu privire la acest lucru, ține cont de publicul tău ideal. Care este platforma lor preferată de socializare? Unde s-ar putea petrece?

De exemplu, dacă vizați companii (orice domeniu sau dimensiune), LinkedIn ar putea fi cea mai bună destinație, deoarece companiile s-au implicat activ pe această platformă în ultima vreme.

Atunci când decideți tipul de conținut pe care să îl creați, trebuie să vă uitați la ce tip de conținut ar funcționa cel mai bine pentru afacerea dvs. Este vorba despre bloguri, role, postări pe rețelele sociale sau altceva?

În timp ce faceți acest lucru, puteți căuta și referire la regula 80/20. Această regulă spune că:

  • 80% din postările tale ar trebui să răspundă nevoilor și intereselor publicului tău ideal. Ei ar trebui să fie educați și distrași și trebuie să țintească pentru a-și rezolva problemele.
  • 20% din postările dvs. ar trebui să vă promoveze oferta sau afacerea.

Lucrează la calendarul tău

Sufleca-ti manecile; este timpul să creați un calendar de conținut complet personalizat, care să se alinieze cu obiectivele dvs. de afaceri.

În primul rând, clarificați lucrurile pe care doriți să le includeți în calendarul dvs. de rețele sociale, cum ar fi platformele, calendarele, linkurile, datele, tipul de conținut, starea de aprobare etc.

Planificați cel mai eficient program pentru a vă posta conținutul pe fiecare socializare. Cercetați și găsiți cel mai bun moment pentru a posta pentru a obține o acoperire maximă.

Invitați-vă colegii să revizuiască

Puteți cere echipei dvs. să revizuiască calendarul după ce ați terminat cu calendarul de conținut. Oferă-le acces pentru a-și împărtăși feedback-ul valoros. În acest fel, veți putea aduna perspective diferite sau puteți obține și câteva idei proaspete la care este posibil să nu v-ați gândit încă.

Acum, să trecem la unele dintre instrumentele de utilizat pentru a crea cu ușurință propriul calendar de rețele sociale

Luni Marketer

Monday.com oferă un instrument gratuit de șablon de calendar pentru rețelele sociale care vă permite să personalizați șabloanele pentru rețelele de socializare după cum doriți.

Monday marketing face ca specialiștilor de marketing să maximizeze eficiența și să-și ducă strategia de social media la nivelul următor. Cele mai multe dintre șabloanele lor sunt complet gratuite de utilizat și personalizat. Pur și simplu descărcați șablonul pe dispozitivul dvs., puneți-vă la treabă și veți fi gata!

Cea mai bună parte despre Monday Marketer

  • Nu se limitează doar la șabloane de social media, Monday Marketer este un pachet complet pentru planificarea strategică.
  • Tabloul lor de bord este foarte ușor de utilizat chiar și pentru începători și vă echipează cu monitoare KPI și funcții de urmărire a obiectivelor.

Monday Marketer oferă un plan Individual Marketer care este gratuit de utilizat (cu până la 2 locuri) și vine cu toate funcțiile de bază. Pentru planurile plătite, au patru opțiuni; Basic Marketer, Standard Marketer, Pro Marketer și Enterprise (personalizat), variind între 10 USD și 22 USD pe loc/lună.

Sprout Social

Sprout Social este un instrument de monitorizare sau management al rețelelor sociale care oferă o programare fără probleme, împreună cu o funcție de calendar.

  5 moduri în care vă puteți întreține Nintendo Switch (și prelungi durata de viață)

Specialiştii în marketing pot folosi Sprout Social pentru a programa postări în vrac, eliminând stresul inutil de a ţine pasul cu postările individuale.

Vă ajută chiar și cu cel mai bun moment pentru a vă posta conținutul pentru a obține cea mai bună implicare și vizibilitate.

Cu Sprout Social, puteți programa conținut pe diverse canale, inclusiv Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, WhatsApp și YouTube.

Cea mai bună parte despre Sprout Social:

  • Urmăriți implicarea și analizele.
  • Colaborare din mers! Puteți colabora și crea în comun cu părțile interesate, partajându-l individual sau accesându-i printr-un link.

Planurile Sprout Social încep de la 249 USD pe lună pentru pachetul standard. Au încă trei opțiuni de planuri plătite – Professional, Advanced și Enterprise.

De asemenea, au soluții premium suplimentare, inclusiv analize premium, ascultare de date sociale, susținere a angajaților etc.

Miro

Miro are câteva șabloane de calendare de rețele sociale intuitive, gata de utilizat, pe care le puteți personaliza. Dacă ați căutat un instrument care să maximizeze productivitatea și să vă inovați jocul de conținut din rețelele sociale, mergeți la Miro.

Acest instrument vă permite să vă monitorizați toate postările pe rețelele sociale printr-un singur tablou de bord și vă ajută să vă asigurați că nu pierdeți niciun eveniment important

Cea mai bună parte despre Miro:

  • O singură platformă de colaborare pentru a satisface toate nevoile dvs. de social media. Interacționează cu echipa ta și lucrează împreună la conținutul tău.
  • Miro poate fi integrat cu o mulțime de aplicații precum Slack, YouTube, Google Sheets, Hubspot, Zendesk și multe altele.
  • Setul de instrumente suprem pentru a vă folosi creativitatea la maximum. Puteți personaliza șabloanele prefabricate folosind caracteristicile lor exclusive.

Miro are un plan gratuit pentru membrii echipei nelimitate. De asemenea, au o gamă largă de planuri plătite. Planul de pornire Miro începe de la 8 USD per membru/lună. Planul de afaceri începe de la 16 USD pe membru/lună.

Xtensio

Xtensio este un șablon de calendar de conținut pentru rețelele sociale, cu o mână de funcții exclusive. Vă permite să vă organizați și să optimizați conținutul pentru a-l face mai eficient și pentru a minimiza erorile.

Planificați, creați și gestionați campaniile dvs. pe rețelele sociale și economisiți timp cu problemele de ultimă oră legate de editarea și postarea conținutului cu Xtensio.

Cea mai bună parte despre Xtensio:

  • Accelerează productivitatea cu calendarul de conținut Xtensio.
  • Urmăriți KPI-urile pentru crearea de conținut și optimizați-vă planurile de conținut.
  • Xtensio oferă o opțiune de editare super convenabilă pentru a vă edita conținutul oricând.

La Xtensio, puteți folosi planul lor gratuit pentru crearea de conținut de bază. De asemenea, oferă un plan premium care începe de la 12 USD pe utilizator/lună, iar personalizarea este, de asemenea, permisă.

Canva

Canva facilitează crearea de conținut și vă permite să creați un calendar impresionant de conținut complet personalizat.

Oferă un instrument de planificare a conținutului care vă permite să programați și să gestionați postările pe rețelele sociale din mers. Vă oferă acces la funcțiile lor pe care le puteți utiliza pentru a crea, publica și urmări strategia de conținut.

Cea mai bună parte despre Canva:

  • Dacă există un lucru în care pânza excelează, trebuie să fie proiectată. La Canva, puteți crea conținut extrem de personalizat, care se aliniază cu personalitatea mărcii dvs.
  • Salvați șabloanele personalizate și reutilizați-le în viitor pentru a menține coerența cu identitatea mărcii dvs.
  • Este compatibil cu Facebook, Twitter, LinkedIn și Instagram.

Canva are două planuri. Unul este gratuit de utilizat, iar Canva Pro este o versiune avansată cu toate imaginile și șabloanele premium care pot fi folosite pentru a crea grafică.

Campanie activă

Campania activă vă ajută să vă îmbunătățiți marketingul pe rețelele sociale cu instrumentul său de șablon de calendar de conținut, care este versatil și ușor de utilizat.

Active Campaign este cel mai adaptabil calendar cu funcționalitate drag-and-drop. Sunteți liber să îl folosiți pentru a comanda o varietate de conținut sub formă de postări Instagram, carusele, povești, stări Facebook și tweet-uri. Este un șablon de calendar pentru rețelele de socializare complet personalizat pentru companii și marketeri.

Cea mai bună parte despre Active Campaign:

  • Controlați-vă canalele de social media printr-un singur programator de social media ușor și versatil
  • Editați sau ștergeți orice postare în orice moment, fără a perturba întregul flux de conținut
  • Creați un flux de lucru aprobat eficient pentru a vă stimula publicul ideal
  Cum să crești viteza de navigare (10 sfaturi) – 2023

Active Campaign are un plan simplu, plus și profesional, începând de la 29 USD pe lună. De asemenea, oferă planuri personalizate pentru întreprinderi.

Asana

Asana oferă o platformă cuprinzătoare de șabloane de calendar de marketing în rețelele sociale. Funcția de calendar robustă este un pachet complet pentru agenții de marketing și companiile care doresc să își organizeze și să compacteze marketingul pe rețelele sociale fără a jongla cu multe instrumente.

Asana este o opțiune excelentă pentru tine dacă ai căutat un instrument pe care să te bazezi pentru toate nevoile tale de conținut.

Cea mai bună parte despre Asana:

  • Căutați asistență cât mai departe de echipa de marketing la momentul potrivit.
  • Hrăniți-vă publicul oferind la timp conținut de înaltă calitate, fără erori
  • Obțineți o vizibilitate clară asupra programelor de postare și tipului de conținut.

Preț:

Asana oferă un plan gratuit și o mână de planuri plătite la prețuri accesibile. Planul lor premium se vinde cu 10,99 USD pe utilizator/lună. Pentru companii, costul este de 24,99 USD pe utilizator/lună, care include câteva caracteristici de design suplimentare. Întreprinderile au, de asemenea, posibilitatea de a-și personaliza planurile.

Simplificat

Simplified face exact ceea ce spune numele său. Vă simplifică procesul de creare a conținutului și vă permite să vă eficientizați marketingul pe rețelele sociale.

Cu Simplified, puteți porni procesul de creare a conținutului și vă puteți automatiza publicarea pe rețelele sociale. În general, este un instrument excelent pentru companiile cu o echipă mică care doresc să facă față tendințelor în evoluție, să mențină coerența cu rețelele lor sociale și să planifice.

Cea mai bună parte despre Simplified:

  • Vă permite să creați un program de postare și să planificați conținut pentru luni de zile folosind un singur instrument
  • Un instrument complet pentru crearea, proiectarea și programarea conținutului pe toate mânerele tale sociale

Simplified oferă utilizatorilor un plan gratuit. Pentru echipele mici, planurile lor încep de la 18 USD/lună. Planul de afaceri începe de la 30 USD/lună, iar pentru persoanele care caută mai multe funcții, Simplified oferă un plan de creștere.

Zoho Social

Zoho este un instrument excelent de planificare a rețelelor sociale care poate fi folosit în mai multe scopuri. Puteți să vă modelați conținutul, să îl puneți într-un calendar personalizat pentru mânerele de rețele sociale ale persoanelor, să primiți feedback și să-l publicați pe canalele preferate de rețele sociale folosind un singur tablou de bord.

Cu ajutorul programatorului de rețele sociale Zoho, puteți contempla oricând postările aliniate și puteți face orice ajustări sau optimizări necesare.

Cea mai bună parte despre Zoho Social:

  • Funcție de colaborare extrem de elementară: co-creați, urmăriți și aprobați postările în totalitate.
  • Este ușor de utilizat și fără probleme pentru marketerii începători. Doar un singur tablou de bord pentru toate funcționalitățile
  • Șabloane de conținut extrem de impresionante pentru a vă duce jocul de conținut la nivelul următor!

Zoho Social vă oferă acces la un plan gratuit pe care îl puteți folosi pentru a vedea cum vă pot ajuta funcțiile în afacerea dvs. Au un plan standard și profesional care începe de la 15 USD/lună și o grămadă de alte planuri pentru agenții, variind de la 200 USD/lună la 300 USD/lună.

Visme

Visme este un instrument de proiectare și planificare a conținutului de rețele sociale. Are un aspect elegant al tabloului de bord, cu un generator de drag-and-drop, care face experiența utilizatorului mult mai convenabilă.

Programatorul de rețele sociale de la Visme este perfect pentru agenții de marketing care doresc să ofere publicului o experiență personalizată prin idei extinse și conținut personalizat.

Cea mai bună parte despre Visme:

  • Salvați-vă de problemele de publicare de ultimă oră și reduceți greșelile stupide prin editare avansată.
  • Se poate integra cu Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest și chiar Slack.
  • Invitați-vă colegii să se uite la analize și să colaboreze cu ei.

Pentru persoanele care caută o mână de funcții de proiectare gratuite, Visme găzduiește un plan gratuit. Dacă sunteți o companie, planul dvs. de afaceri începe de la 24,75 USD pe lună, cu multe caracteristici exclusive. Oamenii cu echipe își pot personaliza și planurile.

Concluzie

Având în vedere modul în care marketingul pe rețelele sociale este pe cale să depășească toate celelalte surse de marketing, a avea o prezență solidă în rețelele sociale a devenit o necesitate. Un calendar de social media poate fi unul dintre elementele fundamentale ale construirii unei prezențe online eficiente.

Toate șabloanele de calendar pentru rețelele sociale pe care le-am menționat oferă probe gratuite, astfel încât să îl puteți testa și găsi pe cel care se potrivește nevoilor dvs.

De asemenea, puteți explora câteva instrumente de gestionare a rețelelor sociale pentru a gestiona mai multe conturi.