10 revizuiți software-ul de management pentru afacerea dvs. online în 2022

Sunteți proprietar de afaceri sau marketer? Dacă da, ar trebui să utilizați un software de gestionare a recenziilor online pentru a monitoriza recenziile.

Indiferent de cât de mult ai reclamă produsul tău, un potențial cumpărător va verifica recenziile online înainte de a-l cumpăra. Deoarece a devenit un aspect important al strategiei de marketing, nu trebuie să lăsați acest sector să rămână neguvernat.

În loc să monitorizați manual toate recenziile online de pe diverse portaluri, puteți primi ajutor de la aplicațiile online de gestionare a recenziilor.

Ce este managementul revizuirii?

După cum sugerează și numele, managementul recenziilor înseamnă gestionarea recenziilor pe care produsul sau compania le primește online (site-uri web sau rețele sociale). Se referă la procesul de monitorizare, analiză și răspuns la recenzii.

Prin gestionarea corectă a recenziilor, întreprinderile mici și mari pot promova recenzii pozitive și le pot aborda pe cele negative.

Beneficiile software-ului de management al recenziilor

Dacă utilizați software pentru gestionarea recenziilor online, veți obține următoarele beneficii:

#1. Oferiți feedback în timp real

Cu instrumentele de gestionare a reputației online, puteți reveni la clienți imediat după ce publică recenzia. Astfel, vă va ajuta să stabiliți o conexiune mai bună cu clienții și să le oferiți răspunsul corect.

#2. Gestionați recenziile negative

Evaluările negative vă permit să identificați problemele cu care se confruntă clienții, astfel încât să le puteți remedia pentru a îmbunătăți procesul de afaceri. Gestionarea cu tact a unor astfel de recenzii va arăta inteligența dvs. de afaceri, iar software-ul de gestionare a recenziilor poate face acest lucru cu ușurință. De asemenea, veți putea să identificați recenzii false și să le răspundeți în mod corespunzător.

#3. Deveniți un brand de încredere

Gestionând și răspunzând la toate recenziile online pe care le primiți, aceste instrumente asigură încrederea companiei sau mărcii dumneavoastră în fața clienților. Răspunsurile în timp util la recenzii vor face marca dvs. să pară responsabilă și orientată către client.

Factori de luat în considerare la achiziționarea software-ului de gestionare a recenziilor online

Înainte de a opta pentru un instrument de gestionare a recenziilor, iată câteva puncte pe care ar trebui să le luați în considerare:

#1. Acces la site-uri de recenzii populare

Caracteristica obligatorie a unui instrument ideal de gestionare a recenziilor este capacitatea sa de a lucra cu platformele pe care oamenii le folosesc cel mai mult, cum ar fi Google Maps.

  VMware vSphere 7: tipuri de depozite de date de stocare

#2. Monitorizare în timp real

Când vine vorba de o întrebare sau un feedback negativ, un răspuns instantaneu este esențial. Prin urmare, ar trebui să alegeți un instrument care poate monitoriza recenziile online, discuțiile pe forum și comentariile din rețelele sociale în timp real.

#3. Ușurință în utilizare

Niciun instrument nu vă este de folos dacă nu îl puteți naviga cu ușurință. Asigurați-vă că instrumentul de gestionare a recenziilor online pe care îl alegeți are o interfață și un tablou de bord ușor de utilizat, astfel încât să nu vă petreceți timp învățându-l.

#4. Suport pentru aplicații mobile

Deși o recenzie poate apărea în orice moment al zilei, nu puteți fi întotdeauna în fața unui computer pentru a le răspunde. Din acest motiv, un instrument cu o aplicație mobilă este extrem de benefic.

#5. Raportare

Instrumentul dvs. ar trebui să vină cu capabilități solide de raportare. Aceste rapoarte vă ajută să vă monitorizați produsele și afacerile pe platformele online și sociale.

#6. Gestionabil central

Dacă afacerea dvs. operează din mai multe locații, o soluție operabilă central este o opțiune excelentă pentru dvs. Instrumentul dvs. de gestionare a recenziilor ar trebui să vă permită să vedeți recenzii și să le răspundeți din fiecare locație.

Iată lista noastră organizată cu cele mai bune aplicații software de gestionare a recenziilor online:

Podium

Companiile care doresc să devină cele mai bine cotate afaceri ar trebui să folosească Podium. Software-ul online de gestionare a recenziilor vă poate crește volumul lunar de recenzii la o sumă semnificativă.

Acest instrument afișează, de asemenea, evaluările și recenziile dvs. acolo unde va atrage cel mai mult utilizatorii și potențialii clienți. Puteți automatiza procesul de invitare a recenziilor de la clienți, iar aceștia își pot oferi feedback-ul urmărind invitația de revizuire pe bază de text.

În plus, devine fără efort să vă gestionați reputația pe diferite site-uri web dintr-un singur tablou de bord al acestei platforme.

Sprout Social

Sprout Social este o platformă unificată în care puteți monitoriza răspunsurile din rețelele sociale și recenziile online. Acceptă Meta, GMB, Yelp, Glassdoor și TripAdvisor pentru gestionarea recenziilor online.

Acest instrument funcționează ca o platformă centralizată care vă ține informat despre ceea ce spun oamenii despre compania sau marca dvs. Companiile pot adopta o abordare personalizată pentru a gestiona recenziile prin filtrarea și sortarea datelor despre recenzii.

Sprout Social oferă, de asemenea, informații despre operațiunile de afaceri locale pe care afacerea dvs. le-ar putea folosi pentru a îmbunătăți experiența clienților. Instrumentele sale de implicare sunt, de asemenea, capabile să construiască relații mai puternice cu clienții și clienții.

Brand24

Brand24 oferă soluții de marketing bazate pe cloud pentru monitorizarea media. Pe lângă faptul că deservește întreprinderile mari, oferă și soluții perfecte pentru organizațiile mici și mijlocii. În plus, companiile de marketing îl pot folosi pentru a monitoriza mai multe proiecte pentru una sau mai multe mărci.

  Cele mai bune 5 React IDE pe care să le încercați

Utilizatorii pot folosi instrumentul său de comparare pentru a vedea performanța proiectelor unul lângă altul. Odată ce adăugați cuvintele cheie relevante, această aplicație va colecta mențiunile lor în arena online, inclusiv recenzii Google, rețelele sociale, bloguri și forumuri de discuții.

Utilizatorii pot filtra datele colectate după intervale de timp diferite. Funcția sa avansată de detectare a sentimentelor poate clasifica mențiunile pozitive, neutre și negative ale mărcii dvs.

BrightLocal

BrightLocal este o soluție binecunoscută de gestionare a reputației online, care se poate ocupa de urmărirea recenziilor în numele dvs. Acest instrument bazat pe cloud poate fi utilizat cu ușurință pe orice desktop, laptop sau tabletă.

Acesta urmărește peste 80 de site-uri web de recenzii, inclusiv Trustpilot, Yelp și Google. Pe lângă generarea de recenzii pe peste 200 de site-uri web, BrightLocal evidențiază recenziile pe care le-ați primit pe diferite site-uri.

Funcția sa de răspuns cu un singur clic este disponibilă pentru a răspunde recenziilor Google și Facebook. Cu integrarea Google Analytics, Meta și Twitter, acest instrument poate afișa toate datele pe un singur tablou de bord.

ReviewInc

Căutați un instrument care să vă ajute să vă îmbunătățiți reputația online prin gestionarea recenziilor online pe care le primiți? Dacă da, mergi pentru ReviewInc.

De asemenea, vă ajută să vă conectați cu peste 600 de site-uri de recenzii pentru o acoperire cuprinzătoare. Puteți monitoriza cu ușurință recenziile de afaceri online și puteți răspunde la acestea de pe o singură platformă.

Accesul pe mai multe niveluri al ReviewInc permite mai multor membri ai echipei să-l folosească. Acest software vine cu caracteristici de securitate standard militare, cum ar fi criptarea completă a datelor și parolele dublu criptate.

Tabloul de bord poate fi personalizat folosind diferite filtre, astfel încât să puteți vizualiza datele importante pentru afacerea dvs.

Sprinklr

Sprinklr vine cu un software puternic care vă permite să vă ocupați de gestionarea feedback-ului primit. Pe măsură ce utilizați acest instrument, veți avea o idee clară despre când și unde să oferiți asistență și feedback clienților dvs. pentru a impune pozitivitatea.

Gestionează reputația afacerii dvs. gestionând feedback negativ în timp real pe toate canalele digitale și sociale într-un mod rentabil. Acest instrument funcționează, de asemenea, pentru a vă îmbunătăți experiența clienților prin distribuirea valoroasă a recenziilor și rate mai mari de răspuns la recenzii.

Pe lângă captarea recenziilor pozitive, analizează performanța produsului pentru a oferi informații pentru a construi strategii de afaceri mai bune.

BirdEye

BirdEye este un software robust de gestionare a recenziilor clienților, care vine cu funcționalități la nivel de întreprindere. Orice număr de membri ai echipei îl pot folosi fără nicio restricție de locație.

  5 instrumente pentru a scana infrastructura ca cod pentru vulnerabilități

Datorită caracteristicilor sale, cum ar fi tabloul de bord bazat pe roluri și gestionarea analizelor în bloc, întreprinderile mari pot profita la maximum de această soluție. Instrumentul acceptă peste 150 de site-uri web pentru monitorizarea recenziilor.

De asemenea, acceptă actualizările listelor de afaceri pe peste 50 de site-uri web. Șabloanele de răspuns automat ale BirdEye sunt întotdeauna utile pentru gestionarea rapidă a recenziilor. De asemenea, îl puteți folosi pentru a elimina spam-ul sau recenziile defăimătoare.

Yotpo

Cu Yotpo, companiile pot genera recenzii online autentice și le pot prezenta în locuri cruciale pentru a avea un impact. Această platformă de gestionare a recenziilor online bazată pe date face mai ușor pentru clienți să ofere feedback companiei dvs.

Trimite solicitări prin e-mail și SMS după fiecare achiziție, ca un memento pentru a lăsa o recenzie. Clienții primesc, de asemenea, întrebări personalizate care se potrivesc cu produsele pe care le-au achiziționat.

Yotpo afișează, de asemenea, recenziile de top în punctele de contact cruciale pentru conversie pe parcursul experienței de cumpărături. De asemenea, utilizatorii pot căuta și sorta recenziile dacă doresc. Mai mult, parteneriatul său oficial cu Facebook și Google vă ajută să obțineți mai mult trafic din rețelele sociale.

Nota.us

Nota.us este o soluție reputată care răspunde nevoilor agențiilor globale de marketing digital. Cu acest instrument de revizuire de la capăt la capăt, puteți gestiona și răspunde la recenzii online de pe peste 165 de site-uri de recenzii.

Are un tablou de bord ușor de utilizat, ideal pentru supravegherea întregului proces de colectare a recenziilor și de răspuns. Acest instrument bazat pe web utilizează campanii de SMS, e-mail și e-mail direct pentru a colecta recenzii pentru site-ul dvs.

Grade.us vine cu funcții de etichetă albă pe care companiile le pot folosi pentru a genera rapoarte de marcă, documente albe și widget-uri. Puteți să vă gestionați automat înregistrările de afaceri și să programați rapoarte recurente.

Umfla

Umfla este un software de gestionare a recenziilor online care contribuie la creșterea afacerii dvs. și la vizibilitatea online prin utilizarea reputației dvs. Este util în special pentru întreprinderile mici și mijlocii care nu au resursele necesare pentru gestionarea reputației.

Instrumentul este suficient de inteligent pentru a ști când și cum să ceri unui client să-ți revizuiască produsul sau afacerea. Swell invită clienții cu SMS-uri automate și personalizate să lase recenzii pe Facebook, Google și alte platforme. Puteți folosi șabloanele sale încorporate pentru a răspunde rapid la recenzii.

Încheiere ⭐⭐⭐⭐⭐

Mulți consumatori verifică recenziile online ale unui produs înainte de a se decide asupra achiziției. Cu recenziile false în creștere, afacerea dvs. ar trebui să aibă o strategie solidă de gestionare a reputației online, care să includă software.

Puteți alege unul dintre instrumentele de gestionare a recenziilor online discutate din lista de mai sus, în funcție de nevoile dvs. de afaceri. Va asigura o vizibilitate îmbunătățită a magazinului sau a produsului dvs. online și o experiență mai bună pentru clienți.

Dacă căutați mai multă implicare a utilizatorilor, este posibil să doriți să obțineți ca produsul sau site-ul dvs. să fie revizuit de oameni reali.